- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Fujifilm X
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
ph A gyártó egy 8 és egy 16 GB-os, inteles modellel jelentkezett, amiket ránézésre nem igazán tudnánk megkülönböztetni egymástól.
-
Rövid előzetesen a Lost Records: Bloom & Rage
gp A Don't Nod legújabb kalandjáték valamikor az év folyamán érkezik PC-re és konzolokra.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Én azt veszem észre, hogy már túl sokat akarnak. Nehogy a végén ne legyen belőle semmi!
-
atti_2010
nagyúr
Nagyon jónak mutatkozik a játék, régóta várok egy hasonlóra.
1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.
-
őstag
Valószínűleg az informálatlanságom miatt van, de annyi mindent hallani a játékról, hogy ez meg az lesz benne. A hírek tartalmából ítélve, kezd számomra ez az egész kicsit olyan Crytek-es techdemo-vá "előlépni".
Az addig ok, hogy szép és jó lesz, de lesz mögötte ehhez méltó tartalom is?
És itt nem arra gondolok, hogy jó CoD-os 10 óra játékidő helyett 15 lesz...
Plusz ez a hívjunk be minden hardverfejlesztőt, hogy közvetlenül programozhassuk az ő cuccukat is, lehet egy nagyon szép trójai faló is az AMD részéről. -
xmaas
őstag
Annyi mindent akarnak belepakolni hogy adnak egy 100 GB merevlemezet amire telepitve lesz a jatek
-
Normi™
őstag
Tiszta 3dMark a videó,de nagyon szép.
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
nagyúr
Nekem is az a gyanum, hogy érdemes megvárni, hogy melyik hardveren lesz a legkevésbé bugos, és olyan gépet venni, mert hogy mindegyik nem lesz jó, az tuti...
Aki él és nem boldog, az téved!
-
veterán
Nem hiszem, hogy egy fecske nyarat csinálna. Most egy játékért adjanak ki titkos infókat, meg fejlesszenek ki egy mantle szintű api-t? Kétlem, hogy ez lenne a tuti business. Meg aztán az is érdekes, hogy ezt a játékot 30 millióból fejlesztik a GTA5-öt meg ennek a többszöröséből. Kicsit érdekes, és ráadásul mindent bele akarnak rakni...
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
Meridian
senior tag
Én meg úgy látom, hoyg sakk-matt helyzetben van az nvidia... ha nem adnak támogatást, akkor az AMD/ATI kártyákkal a játék 4x-10x lesz gyorsabb bármelyik nVidia-s kártyánál, ha meg adnak, akkor is fos lesz az egész, mert csak az adott GPU szériára fog szólni, holott ez a játék hosszabb életciklusra van tervezve. Mindenképpen szívás lesz nVidiás gyorsítóval játszani ezt a játékot és ha ez a játék jó lesz, akkor anyázva fogják kukába hajigálni az nvidiás kártyákat, cserélve ATI-sra.
Továbbá, mindez nemcsak erre az egy játékra lesz igaz, hanem az összes új Mantle-s játékra, amely mögé sok nagy 3D engine motor is felsorakozott...
[ Szerkesztve ]
-
atti_2010
nagyúr
-
Malibutomi
nagyúr
Gta 5-nél az összeg nagyobbik része a reklámra ment nem a fejlesztésre. Mire ez elkészül az a 30 millió lesz 60 is ha nem több evvel a tempóval. Reméljük beváltja a reményeket, és igazi oldschool game lesz, mert tartalom az lesz bőven.
atti_2010
Nem kaptak cégektől semmit, ezt a backerek adták össze. Amd meg Nvidia hardvert adnak a fejlesztéshez.[ Szerkesztve ]
-
#65675776
törölt tag
Ebből maximum az látszik, hogy egy játék minősége, tartalma, "műszaki" összetettsége, és a ráfordított pénzmennyiség nagyon nem függ össze. Aki akar rendesen programozni, és jó játékot írni, az megteszi kevésből is. Aki meg nem képes rá, annak teljesen mindegy mennyit adsz. (Ez nem úgy értendő, hogy a GTA V rossz.)
morgyi: Ehhez viszont ismerni kellene a hw felépítését és részleteit, illetve magát az assambly-jét. Na ezek azok, amelyek közül egyik sem nyilvános adat, így nem is fog tudni a fejlesztő így programozni rá.
-
leviske
veterán
Úgy látom, csak engem nem csigázott fel a trailerben 5 percen keresztül mutogatott hajó modell.
Remélem nem jut hasonló sorsra, mint a Stormrise az AMD-s hype után.
[ Szerkesztve ]
-
atti_2010
nagyúr
válasz Malibutomi #13 üzenetére
hogy az Intelt és az NVIDIA-t nehéz lenne rávenni arra, hogy egy olyan API-ra építsék a jövőjüket, amelynek fejlesztését egy konkurens cég delegálja.
Ebből nekem nem úgy jön le hogy nem egy AMD által támogatott játék lesz.
1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.
-
veterán
Már mindenkinek nem tudtam külön-külön válaszolni.
Szóval szerintem is ígéretes lesz a játék, én csak azért írtam ezt, mert elvben itt is mindent lehet majd csinálni mint a gta5-ben, és itt még a grafika is forradalmi lesz, (legalább is a crysis3-at hozni fogja) Na most a rockstarnak 265 millióból sikerült egy nagyon jó és összetett játékot összehoznia szar grafikával. Itt pedig Legjobb esetben is 60-ból kéne meglépni ugyanezt high-end grafikán. Azért megírni egy játékot DX-re, Mantle-re, meg ha jön az Nv ,meg Intel akkor arra is, nem lenne kis meló, ahogy ez a cikkben is le van írva.
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
-
veterán
Chris Roberts írta, hogy a közösségi finanszírozásnak és az ebből fakadó függetlenségnek hála nem kell dollártízmilliókat reklámra és "corporate overhead"-re költeni, ezáltal a büdzsé valójában nagyobb mint a legtöbb AAA játéknál, kivéve a legnagyobbakat. De ezt írja a linkelt bejegyzésben.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
arn
félisten
Openglel mi a helyzet? 90es evek vegen meg teljesen pariban voltak a dxel. Nem lesz jo az, ha minden gyarto a sajat feje utan megy. Vagyis jo, ha dedikalt hw van, de egy ezerfele pcs hardveren ez meg sose szult jo dolgot.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
veterán
-
nagyúr
válasz Menthirist #28 üzenetére
Az is igaz, kő nekik a píz. Majd nem használhatod. Felszereled a hajóra, majd indításnál a központi rendszer kiírja, sajnáljuk úgy érzékeltük nVidia kártyád van, a hajtómű meghibásodott!
-
Prof
addikt
Megveheted, csak aktivalaskor felrobban es zold fustot ereget
Ettol fuggetlenul nekem ez az egesz Star Citizen moka nagyon oriasi lufinak tunik ami oriasit durranhat.
A grafika a jatek csak egyik eleme, eddig max Hollywoodnak sci-fi film/sorozatgyartasra valo assetnek jo.A nem Mantle kepes VGA tulajdonosok neveben remelem, nem csak annyira optimalizalnak, hogy Mantle-val lesz rendes sebesseggel jatszhato.
Mondjuk a vegtelen urt eleg konnyu jo sebesseggel lemodellezni, nehany particle egyebkent meg sotetseg -
veterán
"megyek az űrben, nem látok semmit. megyek az űrben, nem látok semmit. megyek az űrben, nem látok semmit. megyek az űrben, nem látok semmit. megyek az űrben, MI A F***. megyek az űrben, nem látok semmit. megyek az űrben, nem látok semmit.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
smkb
őstag
Várjuk meg azt a 4x-10x gyorsulást. Azért nekem az nagyon furcsa, hogy a PS4-en a BF4 csak 900p-ben fog tudni futni, nem bírja az 1080p-t, Box One on meg csak 720p-ben pedig a DICE aztán húdeatyaúristen mód rágyúrt az AMD archtektúrára meg apikra... azért elgondolkodtató, hogy az agyonoptimalizált mantle api közeli PS4 apiján ennyit tudtak csak elérni.
Az NV meg nyilván pontosan tudja mire kiépes a Mantle api, mivel ezek a cégek már a kezdetekkor pontosan tudják miben töi a fejét a másik, mert a fejlesztőcégeknél mind ott a kapcsolat mindkét irányba. Amennyiban annyira betojtak volna a Mantle-től, akkor reagáltak volna. De sem az Intel, sem az NV nem töri magát ezen.
-
ViiiiktorOC
senior tag
Lehet benne minden, bár biztos nehèz megvalósítani.
Ne keljen rögtön pach hogy induljon a játék.LamboLVR - CSR2 Lambo T. Hungary
-
Prof
addikt
válasz Malibutomi #32 üzenetére
Lattam, vagyis NVidia-n Titan SLI lesz a minimum rendszerkovetelmeny es basznak majd barmit optimalizalni
-
nagyúr
Pontosítsunk:
"Most frissítettem fel az irodai gépemet SLI GeForce Titannal, amire egy 4K-s és egy 1440p-s monitor van kötve (köszi, Nvidia!). Ezek mellett pedig most építjük a legdurvább AMD-s gépet, amit össze tudunk rakni, négy R9 290X-szel, és 8 magos processzorral, és több 4K-s monitorral (köszi, AMD!)." - mondta Roberts, aki szerint mindezt még a következő generációs konzolok sem tudják megközelíteni." - Chris Roberts
Titan SLI vagy 4db R9 290X-el lesz játszható!
(#38) Malibutomi: Nem sokan fognak vele játszani van egy olyan érzésem. Hiába a sok támogatás, nem engedheti meg magának mindenki a 80-180eFt-os VGA-kat és akkor még sehol nincs a többi alkatrész!
[ Szerkesztve ]
-
O_L_I
őstag
Valaki látta már ezt a Mantle-t működés közben?
Csak mert ppt-vel meg nagy szavakkal tele van már a padlás...
(Félre értés ne essék nagyon drukkolok nekik, nekem is CGN-es GPU van a gépemben) -
smkb
őstag
válasz #32839680 #36 üzenetére
? ?
Tudtommal pl a PS4-ben 8 Jaguár mag figyel, DDR5 ramok ülnek a cpu/gpu mellett, koherens a memóriakezelés, és ezt ki is használják, ezért szólt arról a fáma, hogy a jelenlegi konzolgen tökön rúgja a PC-ket, mert a konzol api überalles... hát nagyon nem úgy néz ki.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A megosztott memóriát egyedül az EA Ignite motorja használja ki. A többi fejlesztő ebbe nem vágott bele, mert nincsenek kész a fejlesztőkörnyezetek. Az EA számára ez azért alternatíva, mert legalább hat-nyolc évig építenek majd erre a motorra, így számukra abszolút realitás, hogy már az első körben mindenféle SDK nélkül levigyék a kódot a fémig.
A GNM és a Direct3D 11.X API lényegesen többet tud, mint a PC-s DirectX vagy OpenGL. De ezekbe is bele kell tanulni. Illetve ma még Repi sem megy képkockánként 2000 rajzolási parancs fölé még konzolon sem. Annak ellenére, hogy a PS4-en kimérte, hogy simán tud 40000-et.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Atyus
tag
Nem tartom túl valószínűnek, hogy az nVidia a felajánlásra nekiül és így egy hardverspecifikus AMD szintű API-t, már csak az idő rövidsége miatt sem.. Persze ha a Microsoft nem lép, akkor előbb-utóbb kialakulhat egy új közös felület - hacsaknem ezt maga az MS meg nem akadályozza.
http://prohardver.hu/hir/veglegesek_opencl_2_0_specifikacio.html
[ Szerkesztve ]
A programok csak algoritmusok, mint ahogy az emberi lények is csak vegyi anyagok halmazai.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A BF4 1600x900-ban a PC-s szint Ultra beállításával, 4x MSAA-val 60 fps-re egy PS4-en, plusz jobb minőségű DoF van rajta, mert a PC-ben a DX11-be nem fért bele ez az effekt (2 UAV-t igényel és már alapból 8-at használ a játék). Ilyen beállítással egy négymagos PC HD 7870-nel (ami 25%-kal gyorsabb mint a PS4 IGP-je) 40 fps-re képes, a jobb minőségű DoF nélkül, mert az nem érhető el DX11-en. És a PS4-re a DICE az AMD PC-s profilozóinak módosított verzióit használta, mert a Sony-é bugos, amire több fejlesztő is nagyon panaszkodott. Valóban "nagyon rossz" munkát végeztek, ha a géphez készített specifikus profilozó nélkül bárki jobbra összerakja, akkor emelem kalapom.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Komplikato
veterán
Hmmm. Jó lenne egy gép amin legalább közepes beállításokkal megy az SC. Persze még jobb lenne Oculus Rift-el és ahhoz való géppel, álmodik a nyomor ...
Nem értem mi ez a hitetlenség?
Eleve a pénzgyűjtés kezdetekor már megvolt a motor jó része és rengeteg alap funkció. A projekt lapján kismillió videóból követhető volt miket bővítettek rajta, miért lenne meglepő, hogy ami már benne van azt tudja???"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
SylverR
senior tag
Én komolyan nem értem mire jó ez a sok rinyálás...
Végre történik valami, felkavaródik az állóvíz...
Végre jön egy játék ami kihasználná a PC-kben rejlő erőt...
És mi történik? Nyavajgás. Bezzeg ha az nVidia hozná, úgy, hogy csak 2 látvány efektet jelentene pluszba, már menne az istenítés...Nem!
-
Jakuu
őstag
Vajon melyik Intel altal kiadott megfelelo ereju VGA-ra gondolhattak ?
Vagy ugy gondoltak, hogy majd 800x600-ban akarjak tolni a jatekosok a SC-t az integralt Intel hulladekokkal ? -
SylverR
senior tag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Elég jók az Intel IGP-k már. A driver a bajuk nem a hardver. Az Intel nem tartja fontosnak, hogy az API parancsaihoz igazítsák a rendszert, így rengeteg teljesítményt eldobnak a játékok futtatásánál. Meglepődnél mennyire jó egy Haswell IGP, ha nem lenne előtte a driver.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
M@trixfan
addikt
Megmondom őszintén eddig PC-s high szintnek megfelelőnek olvastam mindenhol a BF4-et, a DF említi meg ultra szinten a HBAO-t. A méréseikben az fps azért bemegy 60 alá, de olykor 50 alá is akció közben. Ha ugyanezt a szintet tudná nyújtani a PS4 1080p-ben akkor már nagyot csettintenék, de így sem rossz. Mondjuk ha egy legalább Trinity+7950 szint lenne az APU akkor még 200k-ért is ehet első napos vétel lett volna nálam. Így is erősen gondolkodom rajta, pusztán a konzol "olcsó" egy gépfejlesztéshez képest. Persze tudom hogy több oldala van ennek... Egyébként van arra esély, hogy egy patch formájában később kihozzák a natív 1080p-t?
[ Szerkesztve ]
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
Goblin12
őstag
nagyon várom már ezt a játékot, ameddig és amennyit eddig láttam belőle, le a kalappal a BF4 eláshatja magát mellette.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz M@trixfan #56 üzenetére
A PS4-en a BF4 grafikai szintje több mint a PC-n az Ultra. Az apró eltéréseket nem számolva (ami a leképzőből adódik) lényeges eltérés, hogy a HBAO PS4-en teljes felbontáson van számolva és nem csak negyed felbontáson, mint PC-n, illetve a DOF minősége egy szinttel jobb. Egyiket sem a hardver sebességéből nyerték, hanem a GNM API tudásából. Főleg a DOF-ot, mert az PS4-en egymenetes compute, míg PC-n még mindig kétmenetes compute/pixel shader. Ezekért csökkent 900p-re a leképző felbontás, mert a 4xMSAA PS4-en kvázi ingyenes (szintén nem a hardver, hanem az API miatt), így élsimítással jobb az összhatás felskálázással, mint valamelyik effekt lekapcsolásával.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Lomha 8V
addikt
Engem nem érdekel, hogy csinálják, csak legyen olyan jó ahogy mondják.
-
Goblin12
őstag
Üdv.
A 2014-es asztali AMD processzorok útiterve is befutott című cikkben is előkerült már a játék neve
Star Citizen-ről mit tudsz még? Én követem nagyjából az eseményeiket meg majdnem rászántam magamat, hogy vegyek elővételben valami példányt, de annyira tetszett mindegyik csomag, hogy inkább nem vettem semmit. Hozzá szólásiadból kiokoskodva, minden eddig ismert technológiát NV Physx, TrueAudio meg minden amit akarsz támogatni fog, akkor itt ennél a címnél mi alapján döntenél konfig terén? Vagy ilyen olyan konfiggal más és más érezhető különbség érződne?
Nem tudom jó példa-e, mint a Mirrors Edge-ben az NV vs AMD karinál a Physx?
-
Prof
addikt
Nagyon kivancsi vagyok milyen jatek lesz belole. Altalaban a sokfele uj technologia demozo jatekok jatekelmenyben egy pixelart-os indie cim mogott vannak 1000-szer akkora koltsegvetesbol.
-
Jakuu
őstag
Eleg jok ? Mire ? Excelhez max.
A jatekokhoz, mint amirol itt szo van, a nagy nulla a kepesseguk es a teljesitmenyuk.
Nemelyiknek meg a 1080-as HD videolejatszassal is meggyulik a baja.
De azert nagyon jok az iGPU-k. Nagyon kivancsi lennek, hogy egy Star Citizennel mondjuk csak 1600x900-as reszletes felbontason hogy boldogulnanak es nem a toltokepernyo megjelenitesre gondolok, hanem egy nagyobb meretu dogfight kozben.[ Szerkesztve ]
-
siriq
őstag
Megis sz@rabbul nezki ps4-en mint pc-n. Mondjuk engem nem erdekel a kinezet. Van kulon user.cfg file, igy 120-140 fps van allandoan 1600x1200-ban low-n. Nem a kinezetre megyek.
Meg mindig nincs 1000 oras BF3 nev, kozben mar masok is erdeklodnek utana... Mar bevallottan nincs 1000 ora neki... Varjunk Dec 31-ig a Mantle-a.
-
siriq
őstag
Sikerult egy 6870-n atlag 90 fps kicsiholni 1920x1080-ban low-n(kis allitgatassal meg tobb is lesz). Jatszani akarsz egy dolog, gyonyorkodni egy masik. Majd par ev mulva lesz olyan konfig amin be is fogom kapcsolni a latvany javitokat ugy, hogy erdemben is jatszon az ember. Addig ez csak latvanyra megy de nem a sajat jatek elmenyre, ugyanis nem fogsz ugy jatszani mint a user.cfg file alltal.
[ Szerkesztve ]
Meg mindig nincs 1000 oras BF3 nev, kozben mar masok is erdeklodnek utana... Mar bevallottan nincs 1000 ora neki... Varjunk Dec 31-ig a Mantle-a.
-
Pikkolo^^
addikt
Az Intek grafikus vezérlőket nem nehéz kihasználni