Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ghoosty

    őstag

    válasz Nosam #20 üzenetére

    Nem mondtam, hogy minden esetben működik, de a brand igenis fenn tud maradni az eredeti cég halála után is. Egy normális mérés pont erről szólna, hogy mennyi a tényleges értéke egy brandnek. Az említett commodore márkanevet pár éve elővették. Nem tudom mekkora sikerrel, de elővették. Amúgy nem csak a nagy patinás márkáknál működik, lásd Orion. Pár éve a Videoton márkanevet is eladták valamelyik kínai cégnek.

    A másik lényeges dolog egy márkánál, hogy építhetsz-e rá más terméket. Pl rengeteg alkalommal látjuk, hogy egyik híres márka szitáztat egy terméket és a saját nevén kínálja. Ez is a brand értékéről szól.

    Természetesen van korreláció a tőzsdei érték és a brand értéke között, de attól még külön dolog.

Új hozzászólás Aktív témák