Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stirlitz

    senior tag

    válasz TTomax #137 üzenetére

    Dírekt csinálod? Extra effekt mióta van ingyen? Honnét tudod én mivel játszom és mivel nem? Mi vagy Te? Jósgömböd van? Egyébként valószínűleg a csattogós lepkét toltad, amikor én TNT karival játszottam. És akkor mi van? Kiveszel az észből gyerek. Az aláírásod a kívánság lista? Értsd már meg, TressFX jól müködik, Hairworks meg nem a másik oldalon. Majd akkor kezeld tényként, ha ez megváltozott. Ja, hogy az egyik 2 éve jelen van, a másik most jelent meg.. Hogy az a szemét innóváció nem pont az NV-hez talált oda elsőnek.. Rögtön tökön szúrom magam én is...

    [ Szerkesztve ]

  • SylverR

    senior tag

    válasz TTomax #137 üzenetére

    Pedig pont az a baj, hogy nem most kezdődött, hanem mióta világ a világ, az AMD-t azóta fikázás éri - igen, az Athlon 64 idejében, és az előtt is! -. (Ugyanez az ATi-ra is vonatkozik.) Pont az a baj, hogy ti, nvidiások nem vagytok hajlandóak elismerni, ha téved a kedvenc gyártótok. Én röhögök a Hawaii-on, a Tahatin, meg a Fijin is. Számomra ami 150 watt fölé megy, már lényegtelen kategória. Én azt túlzásnak tartom.
    Visszatérve a HairWorks - TressFX vitára. Megpróbálom elmagyarázni neked, de kétlem hogy megfogod érteni. Igen. A TressFX első változata nevetséges volt. Lassú, fagyós, még AMD-n se működött tudtommal rendesen. De mára már egész jó lett, és ha lehet hinni az AMD diáinak, Deus Ex-ben a TressFX3 olyat fog villantani, hogy na. Ezzel szemben a HairWorks. Rendben. Vegyük azt az esetet, hogy a jövőben javulhat. De.
    1. A HairWorks zárt! A Physix esetéből kiindulva, NEM fogják megnyitni. Tehát ha Jóska programjával sz.rul fut a HW, akkor így járt. Nem nyúlhat bele, nem nézhet bele. TressFX tudtommal teljesen nyílt.
    2. Ha olvastad volna Abu elemzését, és rendesen értelmezted volna, tudhatnád, hogy a HW tele van erőforrás zabáló elemekkel, túltesszelálás, hogy csak egyet említsek. Crysis 2? Rémlik valami?
    Összefoglalva: míg az AMD egységesítené a PC játékpiacot, és olyan efekteket hozna ki melyek mindenhol jól működnek - lásd, visszafejtették a GF drivereket, hogy optimalizálhassák rá a TressFX-et -, addig az nVidia folyamatosan keresztbe tesz az AMD-nek, így neked, nekem, mindenkinek!
    Nem beszélhetek mindenki nevében, de amikor ÉN fikázom az nVidiát, az a viselkedésének szól, nem a színének. Örülnék neki, ha inkább a fejlesztésekkel törődnének, mintsem az AMD hátba szúrásával. Addig szórakoznak, míg kifut a lábuk alól a talaj, és a földre csücsülnek két asztal közt.

    @(#143) Abu85: És? Az is ember aki AMD-t használ, az is aki Intel IGP-t, az is aki GeForce-ot. Attól, hogy az AMD-sek kitudják kerülni a problémát, a probléma attól még fent áll. :(

    [ Szerkesztve ]

    Nem!

  • Callisto

    őstag

    válasz TTomax #137 üzenetére

    Valóban nem?

    "Az AMD és a Xaviant az elmúlt háromnegyed évben főleg az optimalizálásra koncentrált, ezen belül is a GeForce-ok sebességét próbálták javítani. Ezzel kapcsolatban az AMD visszafejtette a Kepler architektúra működését, így több olyan adatot összegyűjtöttek a termékről, amely segítette a munkát, így nagyjából tíz hónap alatt sikerült 30%-kal gyorsítaniuk a TressFX futtatási sebességét. Ez azt jelenti, hogy a GK110-es lapkára épülő termékek hozzávetőleg olyan gyorsan futtatják a TressFX új verzióját, ahogy a Hawaii cGPU-ra épülő megoldások."

    Tudatlanságod, elvakultságod, hozzáértésed, tudásod igen csak szűk körű. Erősítsd csak még tovább a magadról alkotott erős, ámde igen lesújtó képet...

    @SylverR: Pontosan. Sajnos nem fogja megérteni. Bocs, nem is akarja megérteni, sőt. Képtelen is rá. El-va-kult.

    [ Szerkesztve ]

    "A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee

Új hozzászólás Aktív témák