Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lajthabalazs

    senior tag

    válasz schawo #35 üzenetére

    Pont ellenkezőleg. Ha rossz információt talál a neten, akkor kap egy egyest, és megtanulja, hogy minden információ annyit ér, mint a forrás, és egy forrás nem forrás.

    Viszont egy ilyen vizsga durván megterheli szegény tanárt, felkerülnek az előző évi vizsgák megoldásai a netre, és minden évben jöhet az új vizsgasor. Illetőleg az internet egyre nagyobb, és így egyre nehezebb olyat kérdezni, ami nincs fent a neten egy az egyben.

    Ha bevezetik az internet használatát vizsgákon, azzal nagyjából ki is lehet vezetni a hagyományos szakirányú ismereteket igénylő vizsgákat mert nagyjából a MSc diplomaterv (jobb hallgatóknál a BSc önálló labor) az első pont, amikor az ember valami olyat alkot, ami ha elemeiben nem is, de legalább kombinációjában új az emberiség számára. Minden házi feladat, dolgozat és vizsga, amit addig készített csak ismétlése valaminek, amit előtte milliók csináltak meg. Így azt kell csak alaposan lemérni, hogy tud-e információt feldolgozni (keresni, szűrni, megérteni, strukturálni, prezentálni) bármilyen témában, és akkor rendben lesz általános iskolában és gimnáziumban. Utána meg szűkíteni kell a területet ahogy halad előre BSc, MSc, PhD.

Új hozzászólás Aktív témák