Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
Új hozzászólás Aktív témák
-
[P]laci
senior tag
ezt nem hiszem el...
többször köpöm le röhögés közben a laptop kijelzőjét mobilarena/prohardver fórum olvasgatás közben, mint anno 9gag nézegetés közben!köszi emberek!
remélem a Samu ha már a grafén fejlesztéseket szépen megoldotta, egy kicsit ráfekszik a műanyag oldalra is... nincs nekem akkora bajom a mostanival sem (mert én értékelem a műanyag előnyeit a fémmel szemben ), de azért műanyag és műanyag között is van különbség... egy nagyon pici energiát ebbe is fektethetnének már lassan és akkor mindenki boldog lenne.
-
[P]laci
senior tag
válasz maggi1886076 #50 üzenetére
értem én, hogy kapitalizmus van, meg hasonlók és minimális energiabefektetéssel maximális profit elérése a cél, de én mondjuk így gondolkoznék, ha most dönthettem volna erről:
- 1. réteg (a "legkirályabb" vásárlók a cégem szempontjából): technikai előrelépés, szokásos körítés, fix bevétel
- 2. réteg (a Samu-fanok, akik megerősítésre várnak, hogy jól döntsenek): hasonló, mint az első réteg, de muszáj vmi nem parasztvakító dolgot is mutatni, mert ők a legnagyobb vásárlóbázisunk valószínűleg
- 3. réteg (a true techfanok, akik megerősítésre várnak, hogy jól döntsenek): hasonlóan nagy bázis, mint a 2. réteg, de ők nem élveznek el a Samu logó láttán, még ha esetleg a háztartásuk tele is van Samu termékkel. Ők az okos réteg, akik ízekre szedik az eszközt paraméterei alapján (HW, SW, kinézet), nekik nagyon sok energiabefektetést igényel a meggyőzésük, kezdődjön a marketing ezerrel és összehasonlító tesztek tucatjai.
- 4. réteg (a nagyvállalatok kedvenc rétege alias a digitális analfabéták): marketing a négyzeten.Ilyen összecsapott rétegek alapján az első és utolsó könnyű eset, de hatalmas bázist tudnék magamhoz bilincselni, ha változtatnék az anyagon. Ilyenkor mindig csak az jut eszembe, hogy ők hallgatnak a vásárlóikra, ami talán tényleg igaz, de ebben az egy dologban miért nem? Évek óta nagyon sok hezitáló emiatt a dolog miatt dönt más vállalat mellett. Nem tudom ésszel felérni, hogy milyen okból kifolyólag nem tud a cég ez ellen valami minimális lépést tenni. Mert egy minimális fejlődés esetén még a káposzta is megmaradna, de a kecske is jóllakna.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest