Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • [P]laci

    senior tag

    válasz Graphics #41 üzenetére

    ezt nem hiszem el... :DDD
    többször köpöm le röhögés közben a laptop kijelzőjét mobilarena/prohardver fórum olvasgatás közben, mint anno 9gag nézegetés közben! :DDD

    köszi emberek! :C

    remélem a Samu ha már a grafén fejlesztéseket szépen megoldotta, egy kicsit ráfekszik a műanyag oldalra is... nincs nekem akkora bajom a mostanival sem (mert én értékelem a műanyag előnyeit a fémmel szemben :DDD ), de azért műanyag és műanyag között is van különbség... egy nagyon pici energiát ebbe is fektethetnének már lassan és akkor mindenki boldog lenne. :K

  • [P]laci

    senior tag

    válasz maggi1886076 #50 üzenetére

    értem én, hogy kapitalizmus van, meg hasonlók és minimális energiabefektetéssel maximális profit elérése a cél, de én mondjuk így gondolkoznék, ha most dönthettem volna erről:

    - 1. réteg (a "legkirályabb" vásárlók a cégem szempontjából): technikai előrelépés, szokásos körítés, fix bevétel
    - 2. réteg (a Samu-fanok, akik megerősítésre várnak, hogy jól döntsenek): hasonló, mint az első réteg, de muszáj vmi nem parasztvakító dolgot is mutatni, mert ők a legnagyobb vásárlóbázisunk valószínűleg
    - 3. réteg (a true techfanok, akik megerősítésre várnak, hogy jól döntsenek): hasonlóan nagy bázis, mint a 2. réteg, de ők nem élveznek el a Samu logó láttán, még ha esetleg a háztartásuk tele is van Samu termékkel. Ők az okos réteg, akik ízekre szedik az eszközt paraméterei alapján (HW, SW, kinézet), nekik nagyon sok energiabefektetést igényel a meggyőzésük, kezdődjön a marketing ezerrel és összehasonlító tesztek tucatjai.
    - 4. réteg (a nagyvállalatok kedvenc rétege alias a digitális analfabéták): marketing a négyzeten.

    Ilyen összecsapott rétegek alapján az első és utolsó könnyű eset, de hatalmas bázist tudnék magamhoz bilincselni, ha változtatnék az anyagon. Ilyenkor mindig csak az jut eszembe, hogy ők hallgatnak a vásárlóikra, ami talán tényleg igaz, de ebben az egy dologban miért nem? Évek óta nagyon sok hezitáló emiatt a dolog miatt dönt más vállalat mellett. Nem tudom ésszel felérni, hogy milyen okból kifolyólag nem tud a cég ez ellen valami minimális lépést tenni. Mert egy minimális fejlődés esetén még a káposzta is megmaradna, de a kecske is jóllakna.

Új hozzászólás Aktív témák