Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • darkmore

    tag

    válasz chatran #9522 üzenetére

    Hasonló gondom van nekem is, vettem használtan egy OLED gépet, de van egy karc a PS gomb mellett, ami zavar. Ahogy látom már csak slim gépet lehetne rendelni, de raktáron sehol nincsen...

    Eddig két játékot zúztam rajta végig:

    Steamworld Dig
    Egyedi kinézetű steampunk western világban játszódó, gőzrobot bányászkodós, felfedezős platformer, bár az ugrabugra heylett a hangsúly inkább az áskálódáson van. Nem egy mega nagy kiadós tripple AAA cím, de nagyon jó kis hangulata van. Nagyon tetszett, hogy nyugisan lehet tervezgetni merre haladunk tovább, de pár helyen elég pörgősen kellett cselekedni, hogy teljesíteni tudjuk a pályát. A robotunkat fel lehet szerelni mindenféle fejlesztéssel és később már szükség is lesz minden eszközre, hogy megkaparintsunk minden nyersanyagot. Három világot lehet végigtúrni, a legvégén pedig egy kis meglepi is van. Mindenkinek ajánlom aki egy kicsit nyugisabb felfedezős játékra vágyik! :)

    Shovel Knight
    Mostanában talán már inkább unalmasnak számító retro szerű játék, ami mindenben hajaz a 8bites ősökre, bár én nem emlékszem, hogy anno ilyen jól működött volna az irányítás bármelyik elődben is. Humoros hangulatú gyüjtögetős, harcolós platformer, az elején még könnyű pályákkal később már majdnem hajkitépős szintre belőtt brutális akadályokkal. Mégis végig leköti az embert, minden pálya változatos és a nehézség mellé új játékelemekkel is párosulnak, nehéz letenni. Kicsit fura, hogy egy ilyen játékba is beszivárgott a "souls" játékok mechanikája, azaz ha meghalunk akkor ott eldobjuk a valutánk egy részét (szerencsére nem az egészet) és mikor a checkpointtól újra indulunk begyűjthetjük ezt, valamint ha végigjátszottuk, akkor lehet new game+ indítani. Vicces kis lovagunk egy ásóval vág neki a nagyvilágnak, hogy eljusson a Sors(/Végzet) Tornyába, közben több főellenfelet kell legyőzni, sajnos ezek nem sikerültek túl erősre, new game+-ban már veszélyesebbek kicsit, de olyan sok relikvia áll rendelkezésünkre, hogy okosan beosztva a magic-ünket nem okoznak gondot, talán csak az első 1-2 nekifutásnál. Ez sajnos a játék legvégső ellenfeléről is elmondható, de a vége olyan jól össze van dobva, hogy szerintem senki nem fog fanyalogni rajta, aki végigjátsza. Aki szereti a nehéz platformereket, ahol oda lehet csapni az ellenfeleknek és a közben összegyűjtött kinccsel fejleszteni a karakterünket, felszerelésünket, annak mindenféleképpen ki kel próbálnia!

  • darkmore

    tag

    válasz jófejsrác #9544 üzenetére

    Paypal vagy elektrokártya számot tudtál megadni? (vagy fizikai kártyaszámot?) :)

  • darkmore

    tag

    Killzone: Mercenary

    Furcsa, hogy anno hatalmas FPS rajongó voltam a Quake 3 engine korában (Jedi Knight II, MOHAA, Call of Duty 1-2, SoF II), de amekkora szabadságot érzett az ember bill+egérrel, annyira kortálozott a dual analóg. Kontrollerrel mindig is azt éreztem a gameplay javarészt kamera igazítás szenvedésből áll..., de ettől függetlenül minden ilyen címnek nagy elánnal vágok neki, sőt PSP-én is végigkínoztam magamat mindegyik 1 analóg + XO[]^ játékkal (Resistance, Mohaa, Syphon filter jó az TPS, de célozni ugyanúgy kellett)
    A játék két nagyon eltérő játékmenetet kínál fel, vagy lassan lopakodunk és megpróbálunk mindenkit hangtalanul elintézni, vagy sprint közben leszedünk 1-2 ellent lövésekkel, majd közelebb csúszunk a harmadikhoz a bicskánkkal meglékeljük, majd jöhet a következő adag ellenséges katona. A lopakodás meglehetősen nehézre sikeredett, még ha álcázó berendezésünk is van és lopakodó ruha + hangtompítós fegyverek, sokszor kiszúrnak és ha riadóztatnak villámgyorsan megérkezik az erősítés megduplázva az ellenfelek számát, cserébe ha észrevétlenül teljesítünk egy pályaszakaszt 500 pont/valuta jutalmat kapunk, ami annyira nem éri meg, mert ha a fenti rohamozó megoldást választjuk, akkor a fejlövésekért és a közelharci killekért kb. ugyanannyi pontot tudunk összeszedni, révén a riadó miatt többen rontanak ránk. Én felváltva használtam a két taktikát, sajnos így menet közben sokszor kellett felszerelést+fegyvert cserélgetni, ami szintén extra pénzbe kerül. Természetesen a grafika, hangok nagyon jók húzócím révén és a történet szokásos kis gagyiság, talán lehetett volna kicsit extrémebb a Killzone-okhoz hűen, van benne pár csavar és legalább nincsen benne ostoba romantikus szál, szóval hallelúja! Multiplayerre is rengeteg hangsúlyt fektettek, akár offline botok ellen is nyomathatjuk, lehet gyűjteni az XP-t, böcsület kártyákat, meg mindenféléket, ha valaki szereti, szerintem nagyon rá lehet függni. A kampány nincsen nagyon elnyújtva, inkább próbál változatos lenni kb. 8 óra alatt játszottam végig, valószínű gyakorlott dualanalógos uccuneki játékosnak max 5 óra lesz, hajrá!

    Dokuro

    Ezt még nem játszottam végig, de ahogy látom elég hosszú lesz és inkább most írok róla.Tipikusan mobiltelefonos, egyemberfejlesztette (nem hiszem, de annak tűnik) címről van szó, ami szerintem fizikai gombok nélkül csak szenvedés lenne. Maga a design sokban hajaz a némafilmekre, erős zenei aláfestés, nagyon kevés hang a karakterektől, teátrális megjelenítés, jó kis egyedi hangulata van. A játékmenet abból áll, hogy egy kis csontvázzal próbáljuk a királyjányt biztonságosan átjutattni a következő pályára, eleinte még ráérősen kikapcsolhatjuk a csapdákat, átjárókat tolhatunk elé, de később már igencsak kell kapkodni, hogy szegény kis szerencsétlenség ne fusson a vesztébe, mert automatikus tipeg előre. Sokszor át kell változnunk herceggé, hogy visszarángassuk, vagy a tőrkardunkkal felszeleteljük (összeszurkáljuk) az ellenfeleket, majd visszaváltozni, hogy magasabbra ugorva elérjünk egy ládát, vagy egy csapda kapcsolóját. Szerencsére legtöbbször inkább meg kell állni és átgondolni, hogyan is tudjuk a halálos veszélyeket eliminálni. Közben bónusz érméket szedhetünk össze, minden pályán van egy és néha egy boss is elénk ugrik és még ki tudja milyen új játékelemmel fog bővülni a következő pálya. Nagyon hangulatos, ugrabugra és kirakós is egyben, a zene fantasztikus, ha tetszik a stílus egy próbát tuti megér!

  • darkmore

    tag

    válasz xridergabo #9568 üzenetére

    Hú, de király! Remélem nagy részét lokalizálják is, amúgy nekem úgy tűnik, nagyon sok JAP Vita játékot hoznak ki itt is, gondolom mert tipikus nyugati cím nem nagyon van, nem baj ez így tán jobb is :D
    Még jobb lenne, ha kicsit pörögne a fan fordítások is, anno PSP-re legjobb címeket áttolták a rajongók (Valkyria Chronicles 3, Monster Hunter 3rd ...).

    Portable gaminghez tudom ajánlani a 7" tablet + kétoldalra felnyomható 4gomb+vállgomb+analóg kar, én sokáig sony teló+dualshock3-al nyomtam és pl. pont a GTA (Vice City) rohadt jó volt rajta (míg tapizva undorító volt).

    Büdös életbe nem lesz itt már új sony handheld... a PSP nem két taligával hozott a konyhára mégis nehéz szülés volt a Vita és mennyi haszna lehet a Vitával most? Szerintem nem túl rózsás a helyzet, de a Switch sikerében reménykedhetünk, de akkor is max valami hybrid portable+TV konzolon gondolkodhatnának, de ennyire azért a Sony se szokott 1:1-be koppintani.

  • darkmore

    tag

    Dokuro: "Thank you for playing the game. When we were about to launch the project, the Great East Japan Earthquake struck on Marc 11, 2011. It became an unforgettable day for all of us. This game is dedicated to all the victims of the Great East Japan Earthquake and Tsunami, especially young children who loved reading picture books. Our thoughts and prayers are with them." - Pon-Kotz Troops

    Muramasa: Uhh, hogy lehet videjagame ennyire eszetlen szíp! Legnagyobb gond, hogy a kaják olyan jól néznek ki, hogy megéhezek tőle, majd írok részletesebben, ha több tapasztalat lesz, eddig nagyon penge az irányítás, kiváló a sztori, de egy kicsit túl könnyű, egyelőre.

  • darkmore

    tag

    válasz RangerFox #9600 üzenetére

    Egyenlőre az igazán jó kombók, amik hiányoznak nekem, lehet ki kellene próbálnom Káosz módban is nem csak Legend-ben. Most csak üt+iránygombot használom, meg néha ugrabugrálok, max bossoknál dodge-oltam néha, ahogy látom a kardok sem igazán annyira különbözőek, mármint látom van egy mágikus tulajdonságuk és van ami lassabb, van ami gyorsabb, de új move-ot nem adnak, bár lehet ez később változni fog.

    [ Szerkesztve ]

  • darkmore

    tag

    Muramasa Rebirth

    Gyönyőrű, "kézzel festett" akcióorgia, minden japánbuzinak kötelező, bár a harcrendszer nincsen túlgondolva, de cserébe nagyon intuitív az irányítás és sok mikromanagmenttel van megdobva a játék. Japán mítikus korszakában járunk mindenfelé szellemek, szörnyek, istenek, ninják, szamurájok és foxylady-k rohangálnak. Két karakter közül választhatunk a kicsit gnómszerű kiscsávó és a túlszofisztikált hölgyemény teljesen más történet szálban szerepel, de néha összetalálkoznak egy gyógyfürdőzés idejére, ettől japósabb már nem is lehetne. Még egyszer leírom, hogy annyira szép a játék, hogy kifolyik az ember szeme, a zene annyira, jó mint még soha, az irányításra egyből rá lehet érezni, bár a sok ugrabugra kicsit kapkodós lett a végére, valamint a harcból hiányzik a változatosság, mert egy darab kombó ütés sincsen benne, csak üt+irány és közben ugrálunk, dodge-olunk és helyezkedünk. Sajnos harc közben hasonlóan fontos még a tárgyaink kezelése, mert folyamatosan kell váltogatnunk a kardok, ételek, gyógyszerek, köszörűkövek között, ez sajnos elég rendesen kizökkenti az embert a harcból, mert hát csak megállok egy kicsit benyomni a fejembe ezt az 5kilós sült polipot, mert életerőre szükség van. Maga az ételmechanika megérne egy külön oldalt kb., mert hozzávalókat találunk, vadászunk, veszünk, majd szintén a megvett, megtalált receptek alapján megfőzzük a kis kajánkat, ezek rögtön két típusba tartoznak, van amit egyből meg kell enni és kis bónuszt is ad, van amit később harc közben tudunk betolni a fejünkbe, hogy gyógyuljunk, persze nem lehet non-stop zabálni, mert egy kiadós étkezés eltelít és akkor kicsit várni kell a következő adagig. Az ételek a spiritusz miatt is fontosak, amit felhasználva tudunk új kardokat kovácsolni, szóval minek ennyi kard, meg fenőkő? Harc közben a fegyverünk gyorsan degradálódik (csak rideg az az acél), de ha visszacsapjuk a tokjába és másikat veszünk elő, akkor közben a pihenő kard gyógyul is, hát csak démonkardok ezek. Egy harcnál csak három kard lehet nálunk, ennyivel gazdálkodhatunk, de szerencsére sok köszörűkövet lehet találni, amivel harc közben vissza lehet állítani a fegyver eredeti állapotát. Támadáskor csak minimálisan kopik, azonban blokkolásnál drasztikusan, mondhatni kegyetlenül brutálisan, ez elég sokszor okozott fejfájást. Elég nagy térképet tudunk bejárni és az egyes helyszínek is terjedelmesek, a harcok véletlenszerűek, de van ahol garantált az összecsapás (khmm, itt lehet farmolni). egyes pályarészek színes védőmezővel vannak lezárva ezeket csak akkor tudjk szétvágni, ha megszereztünk valami erős kardot, legtöbbször egy főellenfél kardját. Igen vannak bossok is, legtöbbjük elég könnyű, vagy a lehetetlen kategóriába tartozik, de csak ki kell ismerni és elkerülni a durvább támadásaikat, ha jól emlékszem mindegyiket legyőztem max második nekifutásra, az utolsó ellenfelet is, tehát nem egy túlságosan nehéz játékról van szó. Egyelőre csak a hölgyemény sztoriját nyomtam végig és sajnos minden kard megszerzéséhez végig kell játszani a másik karakter történetét, valamint több befejezés is létezik, attól függően milyen kardokat használsz az utolsó csatában. Most egy kicsit pihentetni fogom, mert túl tömény volt ez a sok zúzás, de mindenkinek ajánlom, aki egy olyan akciójátékot keres, amiben a stíluson van a hangsúly, valamint ha C64-en az Usagi volt az egyik kedvenc játékod, akkor kötelező! :)

    [ Szerkesztve ]

  • darkmore

    tag

    válasz RangerFox #9600 üzenetére

    Most jöttem rá, hogy ez kimaradt a Muramasa hmmm kb. 12-14órányi gameplayemből: "O button | = Secret Art ", valahogy az volt bennem, hogy a kör csak cancel a menükben, soha nem használtam harc közben :DD :W

    Befosok megnyomod a kört harc közben és van olyan kard, ahol kb. bedarálja az összes ellenfelet a képernyőn!

    Hahahaha, ez kész, jó kis challenge run-t toltam e nélkül! :D

    [ Szerkesztve ]

  • darkmore

    tag

    Silent Hill: Book of Memories

    Ne csak pozitív dolgokat írjak...Szóval nem vagyok egy HC Silent Hill fan, első, második, Origins, Shattered Memories részekkel játszottam és ezek tetszettek is, de mondjuk nekem a film is tetszett, szóval tényleg nem lehetek egy fanatikus rajongó! :D
    Nah, lényeg, hogy nem azért fogok picsongani, mert ez a rész nem olyan, mint a többi, hogy izometrikus, vékonyka sztoryszáál, stb..., nem, egy silent hill játék is lehet full akció játék, ha jól van kivitelezve és egyáltalán nem kell egy ilyen stílusú játékba 10 perces cutscenek, jól megírt párbeszédek, sőt ezek csak hátráltatják a játékmenetet. DE, ha maga az akció is unalmas, rosszul kivitelezett az már nagy hiba.
    Adott a silent hill világa, ami elég jó ahhoz, hogy adjon egy egyedi hangulatot egy játéknak, ez itt is megvan és el is éri a célját. Adva vannak a szörnyei, amiktől meg kellene ijedni, de mivel itt nem másznak bele az arcodba, hanem csak idétlenül animálva döcögnek, már kezd egy kicsit szájelhúzos lenni a dolog. Próbáljunk belerőltetni valami történetet, szerencsére nem kell túl nagy hangsúlyt fektetni rá, de legyen valami, okok, rendben van. Legyen benne kis fejtörős részek, MÉ?! Egy akciójátékba buta kirakósokat erőltetni és ráadásul pont ezzel fejezzük be a pályát, mikor ilyenkor minden akciójáték valami boss-t dob elénk, nem véletlenül, ez egy nagyon fontos eszköz, hogy érezzünk valamiféle: "Huhh, bazze, megcsináltam"-ot a pálya végén, de hogy figurákat rendezgessek sorba, hogy minél több pénzbonusz-t kapjak? Ehhh...
    Valahogy ez érződik az egész játékon, nem tudták eldönteni, hogy egy profi arcade jellegű akciójátékot csináljanak, vagy valami silenthillbőrbe bujtatott buta ütök/vágok/lövök-et. A legnagyobb probléma, hogy pont az ütök/vágok van annyira fapadosra megcsinálva, hogy semmi kedvem nincsen a felszereléssel, coop-al, történettel foglalkozni, mert a játék lényege van igénytelenül megalkotva. Az animációk szörnyűek, az ellenfelek unalmasak, a fegyvereink 1 perc után eltörnek, persze lehet közben szintet lépni, artifuck-okat gyűjteni, tehát van neki mélysége, de maga az akció része egy fos, szar irányítással, néha fura izometrikus nézettel.
    Nem érdemes vele kínlódni.
    Mindig elszomorít mikor egy top játékba egy csapat ennyi energiát fektet bele és csak egy kicsit kellett volna igazítani rajta, hogy a középszerűségből kiemelkedjen..., sajnos nem tették meg.

  • darkmore

    tag

    válasz 3lb4nd1 #9685 üzenetére

    Wohuuu, ez jó hír, online funciok amúgy is akkor kellenek "souls" játékokba mikor már unja magát az ember :D

  • darkmore

    tag

    válasz Tavares #9692 üzenetére

    Legnagyobb különbség a RAM mérete, fat 1000-nél 32Mb, slim 2000-nél (és mindegyik másnál) 64Mb, ez néha homebrewnál okoz kényelmetlenséget, mert pl.: CPS1/2 emuból ha jól emlékszem van külön fat és slim verzió.

    Nem tudom mire gondoltál még, az aksi a fat-ban nagyobb volt.

    [ Szerkesztve ]

  • darkmore

    tag

    De jó lenne már valamivel játszani kocog Vamp-el kínlódok az MGS2-ben..., ált. 50% beleugrok a nehézvízbe, vagy 50% legyak, mikor bepörög a végén. Jó lenne ha Jack már átmenne full Raidenbe! :D

  • darkmore

    tag

    Engem nagyon nem szokott érdekelni, ha csak minimális eltérés van a kijelzők között, meg amúgy is a régi gameboyt is sokat nyúzom kint a napon, de azért csak a legjobb kijelzőt választottam pspből is (psp go) és vitaból is (oled), én azt mondanám, ha utazás közben akarod használni mégis legyen a slim, mert kicsivel nagyobb a fényereje és az aksi is tovább tart kb. egy fél órát.

    Henkakuval nemhogy a psplus felejtős, hanem minden játék, amihez 3.60-tól magasabb verziójú ofw kell, saccolva, két évnél régebbi játékok mennek kb. vele, ha van ps plusod, akkor 100%, hogy nem kell neked a henkaku. Jó van köztes megoldás 3.63-ra (Ark), de ott "csak" egy psp emulatort kapsz (azon belül meg ugye tonna emulatort kb. ps1-ig, de erre meg egy 10e ftos psp is jó...).

  • darkmore

    tag

    válasz kovsol #10030 üzenetére

    Inkább a 3DS családdal lehetne összehasonlítani, ami szintén nem futott be annyira, mint a DS.

  • darkmore

    tag

    válasz Carlos Padre #10395 üzenetére

    Slim-nek próblémák szoktak lenni az analóg karokkal is.

    Ha jól emlékszem az LCD-t már lehet finomhangolni, CFW-re van hozzá homebrew, amivel jobban néz ki, de persze nem lesz OLED soha.

Új hozzászólás Aktív témák