Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • darkmore

    tag

    Silent Hill: Book of Memories

    Ne csak pozitív dolgokat írjak...Szóval nem vagyok egy HC Silent Hill fan, első, második, Origins, Shattered Memories részekkel játszottam és ezek tetszettek is, de mondjuk nekem a film is tetszett, szóval tényleg nem lehetek egy fanatikus rajongó! :D
    Nah, lényeg, hogy nem azért fogok picsongani, mert ez a rész nem olyan, mint a többi, hogy izometrikus, vékonyka sztoryszáál, stb..., nem, egy silent hill játék is lehet full akció játék, ha jól van kivitelezve és egyáltalán nem kell egy ilyen stílusú játékba 10 perces cutscenek, jól megírt párbeszédek, sőt ezek csak hátráltatják a játékmenetet. DE, ha maga az akció is unalmas, rosszul kivitelezett az már nagy hiba.
    Adott a silent hill világa, ami elég jó ahhoz, hogy adjon egy egyedi hangulatot egy játéknak, ez itt is megvan és el is éri a célját. Adva vannak a szörnyei, amiktől meg kellene ijedni, de mivel itt nem másznak bele az arcodba, hanem csak idétlenül animálva döcögnek, már kezd egy kicsit szájelhúzos lenni a dolog. Próbáljunk belerőltetni valami történetet, szerencsére nem kell túl nagy hangsúlyt fektetni rá, de legyen valami, okok, rendben van. Legyen benne kis fejtörős részek, MÉ?! Egy akciójátékba buta kirakósokat erőltetni és ráadásul pont ezzel fejezzük be a pályát, mikor ilyenkor minden akciójáték valami boss-t dob elénk, nem véletlenül, ez egy nagyon fontos eszköz, hogy érezzünk valamiféle: "Huhh, bazze, megcsináltam"-ot a pálya végén, de hogy figurákat rendezgessek sorba, hogy minél több pénzbonusz-t kapjak? Ehhh...
    Valahogy ez érződik az egész játékon, nem tudták eldönteni, hogy egy profi arcade jellegű akciójátékot csináljanak, vagy valami silenthillbőrbe bujtatott buta ütök/vágok/lövök-et. A legnagyobb probléma, hogy pont az ütök/vágok van annyira fapadosra megcsinálva, hogy semmi kedvem nincsen a felszereléssel, coop-al, történettel foglalkozni, mert a játék lényege van igénytelenül megalkotva. Az animációk szörnyűek, az ellenfelek unalmasak, a fegyvereink 1 perc után eltörnek, persze lehet közben szintet lépni, artifuck-okat gyűjteni, tehát van neki mélysége, de maga az akció része egy fos, szar irányítással, néha fura izometrikus nézettel.
    Nem érdemes vele kínlódni.
    Mindig elszomorít mikor egy top játékba egy csapat ennyi energiát fektet bele és csak egy kicsit kellett volna igazítani rajta, hogy a középszerűségből kiemelkedjen..., sajnos nem tették meg.

Új hozzászólás Aktív témák