Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Alcsi69

    senior tag

    válasz maj-viktor #8896 üzenetére

    Ebben az esetben valami nem okés...
    Létezik olyan csomagszám vaterafutárnál ami PKVF és utána számok?
    Csak mert egy ilyen csomagszámot kaptam amiről követhetem, de se posta oldalán levő nyomkövető, sem pedik a track17 oldalán nem ismeri fel...

    [ Szerkesztve ]

  • azbest

    félisten

    válasz maj-viktor #8896 üzenetére

    Visszatérve a múltkori kézbesítőtől ellopott / elveszett küldeményre, ma kaptam meg a posta hivatalos válaszát. Végül részemről elfogadható módon zárul az ügy.

    A benyújtott "bejelentés" (szóban jegyzőkönyvként emlegették a küldeményes ügyintézők), s a mellé csatolt webshopos képernyőmentés alapján megtérítik a küldemény értékét.

    Szóval, ha valakinek a nyomkövetés (magyar, küldő) alapján egyértelműen a magyar oldalon veszik el követett küldeménye, ha mellékeli azokat az igazolásokat, amelyeket egyébként például a vámkezeléshez is be szoktak kérni, akkor van esély rá, hogy kifizeti a posta. Ez egybevág azzal a beszámolóval, amit múltkor máshonnan linkeltem.

    Nálam eléggé egyértelmű volt, bár a szövegben úgy fogalmaztak, hogy keresésre nem találták meg, de a belső rendszerüket olvasó legelső ügyintéző alapján már benne volt a belső rendszerükben, hogy a kézbesítő táskájából kiemelték, ellopták. Így, igazából nem kellett plusz kerestetés kört sem futnom. Az összeg kapcsán volt egy pici félreértés, mert euro lett a bejelentésre írva, de amúgy meg dollár volt és egyébként is forintban kell feltüntetni a kárt. Ezért külön felhívtak, mikor rögzítették papírról a bejelentést, s korrigálták a dollár középárfolyamos összegre. Nekem ez így végülis megfelel, pár forint különbségen nem veszünk össze.

    Az biztos, hogy ilyen követési adatokkal és magyar papírokkal nem lenne könnyű disputot indítani alinál, mivel a követésbe nem rögzítik fel a végső, elveszett állapotot.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák