Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hunspikey

    őstag

    válasz salapp #29839 üzenetére

    Ez kétségtelenül így van, de azt is hozzá kell tenni, hogy a samu és a Sony is most a CES-en olyan show-t adott, hogy leesett az állam, meg lehet nézni a youtube-on. És érdekes mindenki hibátlan angolt beszélt, és érdekes, hogy minden termék klappolt a stratégiához. Ezzel szemben a Pana évről évre kihoz egy angolul még makogni is alig tudó, nagypofájú kretént, aki inkább valami kabaréhoz hasonlít. Nem elég, hogy fogalma sincs, hogy mit tud a termék, nem tud választ adni arra sem, hogy a korábbi modellekben a talált hibákat hogyan kívánják orvosolni. Nem értem, hogy ezt hogy engedhetik a japánok. Én ötször jobban el tudnám adni a terméket - BBéci vagy János meg százszor. Értem én, hogy egy CES show-n elsősorban nem technikai paraméterek kellenek, hanem közérthető jó duma kicsi marketinggel, de amit ez a rüh csinál, az már mindennek a teteje - dilettáns, azt hiszem ez a szó a legjobb. Innentől fogva az egész TV üzletág dilettáns lesz, mert a kommunikáció nem megy végig az értékesítési láncon. Nekem pl nem igazán tudták megmondani, hogy miért is jó a VT a többihez képest? Miért kell nekem annyi pénzt kiadni? Csak azért vettem meg, mert tetszett illetve itt kaptam segítséget - de most komolyan ez az értékesítési stratégia?? Rohadtul bénák és idegesít, hogy egy ilyen termék bele fullad a vezetők ostoba,béna irányításába.

    A whisky skót, a kávégép olasz, a TV meg Oled, épp egy LG77G3

Új hozzászólás Aktív témák