- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Apple notebookok
- Házimozi belépő szinten
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Újabb lépést tesz a lineális tévézés felé az Amazon
- A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Androidos tablet topic
- Milyen egeret válasszak?
- Elektroncsöves Hi-Fi
Hirdetés
-
Master Detective Archives: Rain Code - Rövid előzetesen az új kiadás
gp A korábban Switch-re megjelent játék a nyáron újabb platformokra is ellátogat.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
it AI-alapú adatvédelmi funkciót (reklámblokkolót) kaphat a Safari böngésző az iOS 18-ban, de brit médiacsoportok arra figyelmeztetik az Apple-t, hogy ez anyagi katasztrófát okozhat az ágazatban.
-
PROHARDVER!
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
chosa91
aktív tag
TL;DR story
November vége felé történt velem egy nem igazán pozitív történés.
Feltörték a fiókom és vásároltak a fiókomhoz társított MasterCard kártyával. Szerencsémre csak PS Store-on belül (FIFA 16 pontokat vettek, de nekem nincs is FIFA 16-om), viszont én ebből egyből arra következtettem, hogy ez csak egy teszt lehetett, hogy valid-e a kártya. Mindez történt egy pénteki napon délelőtt ~10 óra tájékán.
Egyből a belogoltam és kártya eltávolítása, jelszó változtatás. Ezt követően a bankba siettem letilttatni a kártyám, valamint megtenni a "kárbejelentőt". A bankban az ügyintéző készséges volt és segítőkész. Mint egy 3/4 óra alatt le is lett papírozva minden (letiltás, új kártya igénylés, kárbejelentő).Ezután ide a fórumra fordultam kérdeztem, hogy ilyen esetben milyen illetőségeknek írjak PS háza tájékán. Az angol supporthoz irányítottatok. Levelezésbe kezdtünk (ami igen lassan ment, 1-1 heteket kellett várnom a válaszokra). Ez eltartott január elejéig, amikor is azt az instrukciót kaptam, hogy a helyi supporttal vegyem fel a kapcsolatot.
Az előzményekkel együtt fel is kerestem a magyar ps supportot itt először azt a választ kaptam, hogy várjak.
Ez a "várakozás" közel 2 hétbe telt, míg a (mint később kiderült az angol) központ válaszol nekik és ők írnak nekem az eredménye pedig tömören annyi volt, hogy megoldható és visszautalják a kártyámra.
Mindeközben a bank visszautalta az említett kár összegét (~23k huf) az incidenst követő 2. héten.(Itt áttérnék kérdezz - felelek-re mert hosszú lenne)
VÁ: "de az el lett távolítva a fiókinformációk közül".
RE ~1 hét után ismét: nem gond, mert az adatbázisban ettől függetlenül még benne van.
VÁ: "mint korábbi levelemben említettem, nem csak eltávolítva lett onnan, hanem le is lett maga a kártya tilttatva"
RE: szíves türelmét kérjük a központ válaszáig
RE: megérkezett a központ válasza (legutóbbi levelemet követő 2 hétre rá), attól hogy le van tiltva a kártyája még fogadhat rá.Szumma szummárum a support nagyon lassú mindkét oldalon (EN - HU), nyögvenyelős és nem kellőképp részletes. A pénzt visszakaptam, duplán is (?!).
Konklúzió:
Használjatok webkártyát és ne tartsatok rajta egyszerre sok pénzt.
Online is le lehet tiltani a kártyát (ez még gyorsabb mód tud lenni).
Érdemi infót én ezentúl nem tárolok a PS fiókomhoz csatolva."Find something boring, and make it funny!"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen