Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Wlac

    Ármester

    Mentségemre legyen mondva, hogy ez a második Battlefield játék, amivel játszottam (még anno botok ellen nyomtam az 1942-t), úgyhogy a sztoriban nem igazán vagyok otthon. Azt hittem, hogy ez egy sima háborús cucc, mint a CoD-ok, nem pedig hogy természetfeletti cuccokkal van tele, márpedig néhány manővert a Metal Gear Solid is megirigyelhetne. Annyi bugba futottam már bele, amennyit azóta nem láttam, hogy tíz éve lewarezoltam valami félkész orosz játék bétáját.

    Az konstans dolog, hogy hiába lövöm az ellenséget, a golyók átmennek rajta. A két gamebreaking bugról tegnap már beszámoltam. Azokon felül már kétszer estem át a padlón. Valamilyen fedezék mögül lövöldözve sokszor előfordul, hogy a golyók nem jutnak el az ellenségig, mert megakadnak a fedezékemben. Ilyen "objektum van, textúra nincs" dolgot évek óta nem láttam. Sok a villódzó objektum, amik a képernyő szélére érve eltűnnek még azelőtt, hogy kikerülnének a látóteremből. Sokszor az ellenségeket csak úgy bedobja elém. És én még azt hittem, hogy a Dishonoredben volt zavaró a pop-in. Ráadásul öcsémmel azon röhögünk, hogy a börtönös pályán egy ellenség beleszaladt a falba, és a nyolc méterrel magasabb párkányon jött ki belőle, ahonnan vidáman lőtt minket.

    És a fentiek csak a bugok, amik egy két éves játéknál még mindig jelen vannak, holott azért kapott rendesen javítást. És még csak nem is open-world játék, hanem egy sima cső FPS. Ne értsétek félre, nem panaszkodom, így is elszórakozok vele, ráadásul eredetileg nem is terveztem a single-t, csak a multit tolni, de azért ez mégiscsak csúnya, főleg annak fényében, hogy a fent említett golyómegakadás és hitbox problémákat nem vettem észre multiban.

    A grafika sem nyűgözött le engem annyira, bár azt betudom annak, hogy ez a játék még kijött a régi rendszerekre is, plusz a current genre is hamar kint volt. Azért láttam, hogy hogy néz ki a Battlefront, szóval nem kételkedem abban, hogy a Battlefield 5 többet fog nyújtani. Aminek azonban örülnék, hogyha teljesen kihagynák a single-t, vagy pedig szakítanának ezzel a több mint tíz éve piacon lévő "néma főhős lassítva berúgja az ajtót, mialatt az arcába robban minden és a társa is a szeme előtt hal meg az áruló parancsnok/tábornok/fogatlan örömlány miatt" zsánerrel, és egy épkézláb sztorit kapnánk. Lassú küldetések, kidolgozott karakterek satöbbi. A Republic Commando is ilyesmi játékmenettel rendelkezett, mégis elérte azt, hogy máig sajnálom a Sev-val történteket.

    A Battlefield 4-ből is ki lehetett volna hozni hasonlót. Vannak baromi jó jelenetek (például amikor a hídba csapódik a tankhajó), Irish is egész karakteres karakter (bár biztos vagyok benne, hogy pszichopata), de ez a néma főhősös dolog megöli az egészet. Próbáltam figyelni a sztorira, de igazából lövésem sincs, hogy ki ellen harcolunk, vagy miért, vagy... vagy egyáltalán mi van. Pedig valami biztosan folyik, mert néha vannak drámai zenék.

    “The wha-"

Új hozzászólás Aktív témák