Hirdetés
- Milyen processzort vegyek?
- Home server / házi szerver építése
- Melyik tápegységet vegyem?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Notebook hibák
- Gaming notebook topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- TCL LCD és LED TV-k
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
Új hozzászólás Aktív témák
-
kerekfej
őstag
-
#29271808
törölt tag
A SPEEDO Aquabeat lejatszom tönkrement, garancia időn belül volt.
Beléptem a pixmania.hu-ra kitöltöttem a vásárlás utáni garanciaügyintézést, kinyomtattam a UPS levelet, bedobozoltam ragasztottam.Felhivtam a UPS-t kijöttek, elvitték. Két hét mulva visszajött az uj lejátszó.
Nem számítottam rá hogy ilyen flottul megy majd!Egész jó!
-
DCSS
csendes tag
Nem ajánlom őket, és akkor még finoman fogalmaztam. Elcseszték a számlát és az ügyről tudomást sem vettek.
Többszöri megkeresésre: "A problémát továbbítom a pénzügyi osztálynak" Eredmény: sablon e-mail válaszok jöttek, miszerint ők nem változtatnak a számlán.
Egy normális cég ha hibát vét, akkor azt kijavítja és elnézést kér. Ezeknek csak addig voltam fontos, míg a pénzt elutaltam.
Ja és ha azt írják egy termék mellé, hogy van raktáron, annak ne higgyetek. Az egyik ügyintéző simán bemondta a telefonba, hogy már rég nincs raktáron, amit előző nap rendeltem...
Keressetek egy normál céget, mely rendelkezik magyarországi IRODÁVAL ahova mehettek reklamálni.
-
zippofcy
senior tag
Tegnap 15:35-kor vettem tőlük egy ilyen VGA-t. [link]
Visa-val fizettem és mivel a 24-48 órás kiszállítás csak 3 ezer HUF-al volt drágább, azzal kértem. Így volt vmi 53 ezer HUF bruttó.
Tegnap 23:05-kor kaptam az emailt hogy a csomagot útnak indították.Ma 13:50-kor kezemben volt a VGA.
Mivel 2004 óta kb 300-350 ezer HUF értékben rendeltem már tőlük, megosztom itt a tapasztalataimat:
1. Hitelkártyával fizess. Átutalással NE, SOHA. Bankból több nap, postáról több hét is lehet.
Ha nincs hitelkártyád, igényelj. Ha félsz, ne vásárolj neten.2. Csak olyan árut vegyél meg ami van nekik raktáron. Gyk: a "Kosárba tesz" gomb felett ott van pirossal kiírva hogy "Raktáron". Mert lehet hogy soha nem lesz már nekik raktáron, akkor meg utaltathatod vissza a pénzt (nekem egyszer volt ilyen, 3 emailembe került és vagy 10 napba mire visszautalták). De ha lesz is, várhatsz heteket akár.
3. Vedd tudomásul: a legolcsóbb kiszállítás 5-10 nap. Nem tudom miért írnak ki kevesebbet, ez csak árt a hírüknek. Az expressz az tényleg max 2 nap.
Ünnepek előtt ez megduplázódhat !Gariztatásban nincs még velük tapasztalatom, 2004-ben Roadstar autós fejegység 25 ezer, 2006-ban Pana kamera 170 ezer, idén Karcher porszívó + Polti gőztisztító 35 ezer, 2TBs WD Elements HDD 19 ezer aztán 1 hónap múlva ugyanez még1x, most meg a VGA.
Eddig egyik se ment tönkre. -
sz_abika
addikt
Na rendeltem tőlűk, 90%-os akció(?)val.
Elutaltam a pénzt, holnapra ott van.Kíváncsi leszek, jön-e az informatikai hiba, vagy mi a helyzet.
ui: Az a pikantériája a sztorinak, hogy a számlavezető bankjuknál dolgozom, így nem fogják tudni játszani, a meg nem érkezett pénzt és társait.
-
h-yle
addikt
VGA hibátlan, tökéletesen működik. Az igazi az lenne, ha most gyorsan kéne intéznem egy garanciális cserét is, de remélem ettől egy ideig még el tudunk tekinteni.
Száz szónak is egy a vége: (Most) gyorsak voltak, minden úgy ment ahogy a cég hirdeti, és gond nélkül megjött a termék. Ez most 5/5.
-
h-yle
addikt
Én tegnap rendeltem egy 6870-es Radeont húdegaranciával.
Majd meglátjuk...
-
McCartman
őstag
sziasztok,
csomagok eltünéséről én is tudnék mesélni.
Pár éve rendeltem tőlük Ipod nano mp3 lejátszót. Húztam a számat , nem tetszett a külföldi webáruházba való előre fizetés de rászántam magam. Bíztam benne , hogy az én rendelésemnél nem lesz probléma , kár volt.
A 'szokásos' késéssel útnak is indult a csomag , akkor még csak 2 szállítási mód (cég) közül lehetett választani én az olcsóbb DPDt választottam.
Csomag nyomonkövetése is rendben volt , bár kicsit döcögősen haladt.
Aztán egyszercsak Németországban elakadt.Gondoltam sebaj , biztos megállt szegény DPDs lazítani kicsit , de mikor már majd' egy hétig egyhelyben rostokolt a pötty az ország közepén tudatosult, hogy itt gebasz van.
Gondoltam , hogy itt keresztet is vethetek mind a termékre , mind a pénzre , megszívtam , kellett nekem rizikózni.
E-mail ment , hogy ugyan nézzenek már rá a csomagomra , mert valami nagyon nincs rendjén.
Jött a gyors (sablon?) válasz , az ögyet kivizsgálják.
Aztán meglepetésemre nem sokkal később újabb mail , elnézést kérnek , a csomag a kiszállítás közben elveszett , (WTF, leesett a kamionról mi?
) a gondot orvosolják , küldenek újat.
Gondoltam hogyne , talán az jövőre ide is ér.
De a második körben minden rendben zajlott , nyomonkövetés stimmelt , csomagot nem nyelte el a fekete lyuk, igaz , a vállalt kiszállítási idővel pár napot késtek , de ahogy olvastam náluk ez a tendencia.
Egy DPDs alkalmazottat lehet , hogy megb@sztak ezért cégen belül , de utána korrekten álltak az ügyhöz.
Garanciális ügyintézéssel szerencsére nem kellett bajlódni , az nehéz kör lett volna ,(visszaküldeni Fro-ba? hova? mivel?) de jól működött az Ipod , amíg idén nyáron a mosógépben nem végezte , a zsebben hagyva. De az már egy másik szomorú történet. -
gabor_01
senior tag
Aki mostanában vett, az magyarországi ÁFÁ-s számlát kapott?
Legalábbis a ügyfélszolgálatuk ezt állítja.
((Visszaigénylés miatt kérdem.)
Köszi -
chester99
aktív tag
üdv
Szeretnék a pixmaniáról rendelni de kicsit félek, hallottam olyanokat hogy eltűnnek, eltüntetik a csomagot a becsületes dolgozók.Ugyebár kétfajta szállítási mód van a normál és az expressz, utóbbi közel 10000 huf
a normál negyede....
kérdésem hogy a normál kiszállítási módnál is nyomon tudom követni a csomagot? -
Garanciával kapcsolatban: visszaküldtem egy terméket (mert megadta magát) 6000ft volt a szállítási költség (DPD-vel Franciaországba) a pixmania ezt visszautalta a számlámra, majd a termékkel kapcsolatban megkérdezték, hogy újat kérek cserébe vagy a termék árát utalják vissza. Az utóbbit választottam és2nap múlva meg is érkezett a számlámra (32000ft). Sztem elég korrektek. Legalábbis velem azok voltak.
-
okay
aktív tag
Hello!
A Gondtalan Vásárlási Szerzödésröl szeretnék kérdezni.
Volt egy vga-m aminek visszakaptam az árát a pix perselybe, most szeretnék venni egy másikat de náluk kb 85000 körül mozog. Más boltban meg 70000 alatt van.
Probálta már valaki ezt a plusz szolgáltatást, valóban visszautalnának 15-20000-et? Mert nem venném meg ha több honapos telefonálgatás után sem történne semmi! -
Integra
titán
igen, meg tapasztalattal.
nekem nincsen időm és türelmem arra, hogy utána rohangáljak hogy mit hol és mért.. ráadásul még több pénzbe kerül. inkább megveszem az ezzel járó biztonságot és nyugalmat. kifizetődőbb számomra.
vettem anyumnak karácsonyra egy harmony one logitech-et, törött volt az usb kábele és egy porszem volt az érintőképernyőben. media marktban vettem, drágább volt mint más online boltokban. de volt. és visszavittem és azonnal cserélték egy másik újra. 20 perc alatt megvoltam. na ezt csinálja meg bármelyik másik ilyen olcsósított online bolt.. -
RootRulez
félisten
Mindig is óckodtam ettől a bolttól és ahogy olvasom a topikot ez is csak megerősített álláspontomban...
-
Cassidey
senior tag
Írok egy pozitívat is. Azért rendeltem innen, mert máshol nem volt elérhető a termék, illetve úgy tűnt sok probléma abból fakad, hogy a vásárlók utalják a pénzt, aminek az átfutási ideje hosszabb, a bankok is szeretnek rajta ülni egy kicsit stb.
18-án este rendeltem, kártyával fizettem
19-én reggel levették a kártyáról a pénzt, és aznap megjelent az oldalon, hogy összeállították a csomagot2010.01.20 - St Ingbert
2010.01.21 - Neufahrn
2010.01.22 - Budapestszombat-vasárnap
2010.01.25 - Kistokaj, ez itt van a közelben, most délelőtt hozta a futár.
Meg is kértem, hogy hozza be, mert nehéz a cucc (ezért nem rendeltem ups-el, legalabb vhogy 20-22 lett volna a 14 kilos csomag). -
norby1
csendes tag
Sziasztok!
Valakinek már sikerült náluk érvényesíteni garanciát?
-
bandiie
aktív tag
Visszaolvasgattam.
Kihagyom a pixmanias vásárlást...
-
Z0mbi
senior tag
En azt hittem az emberek tudjak hogy naluk mi folyik... es nem rendelnek onnan
Egyszer egy szep napon rendeltem egy fejegyseget az automba. Meg is jott ahogy kell azzal a kulonbseggel hogy hasznalt volt es meg egy kib....tt CD is volt benne
Na nekem az volt a tanulopenz. (ez kb 4 eve volt)
Szoval ahogy sejtem ok a nyugati kulturalt orszagokban aruhazban visszacserelt dolgokat is arusitjak es nem tuntetik fel hogy nem teljesen uj. Minden meg volt hozza csak egy helyen volt serult. Es mukodott es kb 30% volt olcsobb a kovetkezo legolcsobbnal...
Egy szo mint szaz: olcso husnak hig a leve!
SOHA TOBBE PIXMANIA! -
Froclee
őstag
Na megjött a pakk. Ezzel le is zárva a Pixmanias korszak egy életre.
-
Froclee
őstag
Hali.
Apám december elején rendelte meg öcsém mp3 lejátszóját karácsonyi ajándéknak és nem jött meg 24-ére...Emailekre sem válaszolnak.
Csak gondoltam megosztok még egy tapasztalatot.szerk.: hopp, látom nem vagyunk egyedül (#375 qwerty123)
Komolyan mondom, azért mert egy cucc 4-5 ezer forinttal olcsóbb, nem érdemes tőlük vásárolni.
-
trichterwind
csendes tag
válasz
trichterwind #376 üzenetére
ja és előreutalással fizettem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tehár már RÉG ki van fizetve az áru, amire ők ba.nak rá...
-
trichterwind
csendes tag
válasz
qwerty123 #375 üzenetére
A véleményem hasonló. Dec. 7-én rendeltem tőlük, amit 10-én ELVILEG átadtak a DHL-nek. Ami kiderült, hogy nem DHL hanem Posta. NINCS NYOMONKÖVETÉS!!!! Még holnap dolgozom és nem fog megjönni karácsonyig. de akkor kinyírom őket. Ma már írtam nekik egy mélt, de még fogom őket zaklatni addig, amíg elő nem kerítik a csomagomat. PLUSZ azt mondta az egyik ügyfélszolgálatosuk csüt, h reménykedjek, h megérkezik pénteken v. szombaton. Hát nem jött. Nagyon nagyon ideges vagyok rájuk!!!!!! Elképzelhetetlen számomra, h 10-e óta hogy a pi....ba nem ért még mindig ide!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nagyon ideges vagyok rájuk. soha többet Pixmania!!!
-
Tomics
addikt
Ipod touch-t érdemes itt venni? 6-7 ezerrel olcsóbb, mint máshol...a gyári boltnál meg 16-17 ezerrel. Csak félek a gar miatt
-
Fortissimus
őstag
válasz
PowerBuldog #372 üzenetére
mindenkepp
en tobb mindent is rendeltem mar toluk eddig semmi problema, igaz gariztatni se kellett meg semmit -
PowerBuldog
veterán
Sziasztok!
Megfogadtam,hogy Pixmaniatól soha semmit nem veszek. Viszont csak náluk találtam Thermalright hűtőt amit venni szeretnék. Mivel ezeknek nincs igazából elromolható alkatrészük, így gari nem nagyon érdekel. Szerintetek ilyen kaliberű dolgot érmes náluk venni?
-
Dyingsoul
veterán
válasz
Dyingsoul #369 üzenetére
Sajnos elfelejtettem ide írni, miután megérkezett a digitális tábla... Ennek legfőbb oka az, hogy terveztem egy blogbejegyzést írni a rendelésről, de sokminden történt velem, még sajnos nem sikerült megírnom a cikket, viszont még nem vetettem el az ötletet, lehet, hogy később megírom még, addig is viszont annyit írnék, hogy a neten hallott negatív tapasztalatok ellenére a lehető legnagyobb rendben volt/van minden. Azóta is használom a táblát, kifogástalanul működik!
-
Dyingsoul
veterán
akkor úgy tűnik, hogy én beszoptam
Későn találtam ide...
Hétvégén rendeltem tőlük, technikai okokból sajnos csak hétfőn tudtam utalni, de tegnap már meg is kapták a lét. A csomagot egyelőre nem tudom követni, mert azt irja, hogy nincs ilyen csomag (omglol?)...
a probléma csak az hogy én hülye egy digitális táblát rendeltem tőlük, ami éppenhogy pont elég érzékeny és bármikor lehet bármi baja, eléggé kényes cucc, úgy hallottam... Sajnálom hogy pont azon a 4-5 ezer forinton akartam spórolni, ha ezeket a véleményeket előbb látom...Na mindegy, a remény hal meg utoljára a lepényhal meg elsőre... Marad az ima, hogy megérkezzen idejében a csomag, méghozzá épségben, na meg aztán ne legyen gond később sem vele...
-
Victoriuss
tag
Húú, de jó, hogy megtaláltam ezt a topikot!
Kinéztem náluk ezt a PNA-t:
http://www.pixmania.hu/hu/hu/2397280/art/garmin/nuvi-255w-gps-europa.html
Máshol 49.900 HUF bruttó. Gondoltam, de jó, bár nem tetszett, hogy előre kell fizetnem, és majd valamikor kapom az árut.
De azok alapján, amit írtatok, eszem ágában sincs itt megvenni, még akkor sem, ha 8 ezer forinttal olcsóbb. Nem egy akkor különbség, hogy megérje a rizikót.
Inkább bemegyek az edigitalba, kinyitom, megfogom, megszagolom, megnézem, tudom mit veszek meg. Ha meg gond van vele, viszem vissza.
-
Integra
titán
én a konyhai bosch cuccaim rendeltem tőlük, kártyával fizettem neten, dpd pontosan követhető volt és megjött pár napos késéssel minden rendben. igazából nem a dpd-vel volt gond, hanem magával a csomag összeállíással, mivel minden volt raktáron, mégis a pénz ellenőrzése, raktár etc több napot vett igénybe. aztán pislogtam, hogy németországból jönnek a termékek, én azt hittem, hogy magyarországi raktárból.
a dpd-vel nekem semmi bajom amúgy, angliából más cégtől rendeltem a nyári gumijaim, azok is dpd-vel küldték és pontosan megjött, mindig telefonáltak és a tracking id alapján könnyedén lehetett tudni hogy hol van.
nekem eddig a dpd messze 100%-os.
természetesen pixmaniatól nem vennék semmi drága cuccot, de most pár ilyen konyhai bizbasz, ami összesen 33ezerbe került, még rendben van. a garanciával gondolom gondok lennének annak fényében, hogy németországból jöttek a cuccok.. arra építek, hogy 2 év alatt úgyse mennek tönkre. ha meg igen, akkor bevállaltam..
-
Bocsek
aktív tag
Én még 2007 novemberében rendeltem tőlük egy Pentax DSLR gépet, meg hozzá egy Sandisk Extreme III-at. Akkor sem olvastam túl sok jót róluk (bár akkoriban azért volt a felháborodás hogy mi az hogy franciaországba kell visszaküldeni a terméket ha valami nem stimmel - hát kéremszépen azért mert francia cég, és az hogy minden európai nyelven beszél a honlapjuk azért van hogy a magyar paraszt is tudjon rendelni tőlük, az hogy valaki nem olvassa el a szabályzatot, illetve a kisbetűs részeket, magára vessen!), mindezek ellenére belevágtam a rendelésbe. Szeretem a kihívásokat
Azért esett rájuk a választásom, mert akkor amit rendeltem itthon 30ezer Ft-tal drágábban tudtam volna megvenni. De nekem semmi gondom nem volt velük. (a termékekkel sem - azóta sem) A DPD viszont tényleg elég furán végzi dolgát. Nekem is kicsit csúszott a kiszállítás a beígérthez képest, de amit leginkább furcsálltam, mikor láttam hogy már Pesten van a csomag. Gondoltam akkor másnap már hozza is a futár fehérvárra. Hát nem, mert levitték a siófoki elosztójukba, ott még "vesztegelt" egy napot és utána hozták vissza fehérvárra.
Nekem egyedül azért nem szimpatikusak, mert franciák
-
Zozz
tag
Na gyerekek akkor álljon most itt egy vélemény ami marni fog:
Egy Razer Lachesis egérre fájhdult meg a fogam egy Belkin Nostromo-val körítve még karácsony előtt.
Eredetileg a jól bejáratott iPon Computertől rendeltem volna (mint rendesen), de nekik nem volt raktáron, előbb az egér, aztán az egér megérkeztével a kontroller (azóta egyik sincs náluk, ünnepek alatt fosztás történt).
Elkezdtem alternatívát keresni, mert mégiscsak. Karácsony utánra találtam is, segond ajándék az ajándéka ha magam lepem meg vele magam, akkoris.
Elsején megrendfeltem, de rögtön a meglepetés: előre fizess bunkó magyarja mert francia burnyákok nem bíznak benned. Mi va'???Na jó végülis van ilyen is, legyen. Havert kérdem (cégük szerződésben áll ezzel a fostalicska pixkurvaanyjával) azt mondja korrektek, jók olcsók. OK, srác szavahihető, menjen a dolog.
Pénz átutalva (már az utalással voltak problémák, ők a csekkes utalásra vannak csak felkészülve a netesnél már improvizálni kell, de megoldható, én meg a XXI. században élek). Itt még viszonylag gyorsan fogadták a rendelést. Postázással már gondban voltak, mert a weblapon ígért 3-4 nap valahogy nem teljesült, majd egy hetet vártam (az ünnepek utáni hosszú hétvége miatt ráadásul a rendeléstől másfél hét után jött meg). A 3-4 nap akkor még nem szúrt szemet, modnom ügyintézés, miegymás, bár iPon, AQUA, Extreme Digital mind képes 2 napon belül futárral utánvéttel postázni.
Érdeklődök náluk az ügyfélszolgálati címről jön a levél, hogy a levelet fogadták, biztosan el is olvassák de erről a címről választ ne várjak.
HE??? Mit nem beszél az a frank! Akkor már gyanús volt hogy a levelem a kukában végzi, vagy minimum ügyfél = SPAM egyenlet szerint járnak el.
Mivel késett a csomag ellenőrizném a DPD-nél, hogy mi van? Az oldal CSAK német nyelven elérhető (jó hogy tudok németül). Hát a csomagazonosítómra kihányt 6 másik csomagot. Ebből fele németországban karistolt, két siófoki egy pesti. Írd és mondd, a csomagazonosítómra még másik 5 v. 6 (mert nem vagyok biztos, hogy azok közül bármelyik is az én csomagom lett volna) küldeményt dobott ki. Itt már égnek állt a hajam át is mentem mikrofonfejű afroba ijedtemben.Végül azért cucc megjön, bontom, a fentebb említett atombiztos csomagolás nem volt tapasztalható, de gond nem volt vele bár elég necces, hogy a DPD futárja nem képes házhoz kijönni, mert nem ismeri a várost, illetve utcán adja át, kvázi csomagtartóból, mintha épp drogot vettem volna, vagy más illegális cuccot... LOL (Nesze neked német precizitás.)
Viszem haza kicsomag feltelep, használ. Belkin jó, szerénytelenségem örül. Egér install próbál, szerénytelenségem eufóriában tobzódik, már az eljövendő frag áradatnak örül.
Gyors kitekintés lachesis fórumokra, ajánlják a firmware frissítést. Belkin megpeccs. Lachesis megpeccs. Előbbi fasza továbbra is, eufória fokozódik, Lachesis ledurran, én meg szomorú.OK, semmi gond, reset-elem, nem megy. Ejj Razer fiúk elkúrtatokk valamit, mindegy hívom garit visszadobom, hogy ez bizony 3 napon belüli cseregarancia lesz (A FW upgrade-ről meg hallgatok). Hát az ügyfélszolgálatot meg a céget csak hívnám, de nem fogom. Mert NINCS ÜGYFÉLSZOLGÁLAT!! Ómájgád, és sűrű kurvaanyázás! OK akkor írok megint. Nyomasztó válasz: köszönjük levelét, higyje el elolvassuk, de tényleg
(egyébként szarunk a maga hülye fejére ha ekkora baromn hogy külföldről rendel).
OK, mondom akkor a felkínált belső üzenőn írok, amilimitálva 700 karakterre, nehogymár normálisan leírd mi a baj!!! "Egér megpusztult, kérni csere griba de gyorsan gyorsan!" Erre talán elég másra nem. OK legyen, kitartó vagyok főleg ha sok pénzről van szó amit épp ki akarnak húzni a zsebemből. Igen bizonyára van bennem némi skót vér is. Nézem a weblapot impresszum amit el tudtok képzelni. CÍM, TELEFONSZÁM nincs. Csak a "nem válaszolunk" cím, meg a belső üzenő ahol kiválaszthatod milyen problémáról, milyen szolgáltatással kapcsolatban akarsz írni, perrsze a garanciáról szó nicns, max visszaküldözgetés arany árban saját költségre. IGEN? Hát legyen... Hogy mondod franciául, hogy "Bazmeg anyád apád hátán?"Itt már olyan szinten vagyok pipa, hogy a szomszéd is tudja, mi a problémám.
Na mégis találtam egy telefon kontaktot. Beírod a számod és felhívnak, kérheted, hogy azonnal vagy 1-2-3-4-5 perc múlva tegyék meg ezt a királyi kegyet feléd.. Há' mondom azonnal ám de rögtön!!! Éjjel fél egy telefon kicseng. Ja, mielőtt elfeledném, csak vonalas számot fogad el, amire udvariasan fel is hívja a figyelmemet. Aham, és ha nem lett volna? (történetesen van haver akik otthon nem használnak vonalas telefont, mert mindenkinek van mobilja, az ilyen ember aki halad ak orral megszopta). Felveszem, süket, várok beleszólok, süket, majd megszakad. Semi értesítés, hogy bocsi a helpdesk nem 0-24 órás, vagy legalább egy automata ahol rögzítőre mondhatnám a kínomat (több lett volna benne a trágár szó, mint az érdemi info, de akkoris).Maradt egy lehetőség. Visszaküldöm az egeret, mondván a termék nem felet meg az elvárásaimnak. Aztán elmegyek szépen az iPon-hoz és itthonról vezsek egy új Lachesist, ha bármi gond van értelmes normális és főleg LÉTEZŐ ÉLŐ emberekkel tudjam intézni a bajomat.
Konklúzió:
Pixmania egy francia illetőségű Európára kiterjedő kereskedőház. Ennyit tud, semmi egyebet. Garanciája jobbára nincs, mert csak Franciaországba garanciális, de oda gariba visszaküldeni ... hááát! Aztán ha nem ok a cucc kidobtál egy rakás lét. És ha nincs a feláron kérhető vásárlói extra gari akkor látványosan le vagy szarva. Franc fog még 6000 Ft-ot kifizetni, mikor a Razer alapból ad 2 év teljeskörű garanciát!Ja és mégvalami. Hova küldjem vissza? Háát vagy arra a címre ami a dobozon volt, vagy nem tudom. Esetleg a vételi számlával a Razerhez aztán vagy megcsinálják vagy újat küldenek. A gyártóban még megbízom, mert ők általában vigyáznak a termékei jóhírére és a vásárlói hűségre is építenek. Egy kereskedőház ami olcsó árakkal megy? Neki mindegy úgyis mindig lesz pár spórolni vágyó palimadár akit le lehet húzni.
Srácok, kerüljétek el messzire a pixmania lapját, NE vásároljatok tőle, az üzletüket bojkottáljátok, mert nem érdemlik meg!
-
Pompi
nagyúr
Ez egy gigamegabrutálbörleszk komolyan.
Ma kaptam tőlük egy levelet:Visszaküldési kérelmének megfelelően ezennel megerősítjük, hogy cégünk küldeményét a következő napon átvette: 2008-12-15 11:31:40.
A küldemény tartalmát és állapotát a Vásárlás Utáni Szervíz leellenőrizte, és a visszaküldés okaként a következőt állapította meg: Visszautasítva.
Semmit nem utasítottam vissza. És arról, hogy most hogyan tovább nem írtak semmit.
Aki teheti messze kerülje el ezt a bandát én azt ajánlom!
-
zsolt1129
addikt
Személyi másolatra
Tényleg érdekes.De tényleg,minek kell az nekik? Te csak rendeltél egy csomagot,amit nem kaptál meg. Szerencsére az én esetem még egyszerűbb volt. Én rendeltem volna egy monitort 50k-ért,majd elötte nap irták,hogy bocsi mégsem annyi,hanem 90
Ez már azért sziven ütött.
-
Pompi
nagyúr
Felhívtam a DPD-t itthon. Nagyon kedvesek voltak. Utánanézett a hölgy és azt mondta, hogy valóban áll 10-e óta a csomag, de ő úgy látja, hogy van rajta egy "sérült" jelzés, ezért nem lett kiszállítva. Ebben az esetben a Pixmániának kellene felvennie a kapcsolatot velük. Egyre jobb. Azt hiszem ez volt az első és az utolsó alkalom, hogy ezzel a kókler bandával foglalkoztam.
-
Pompi
nagyúr
Nagyon LOL ez a Pixmania banda, DPD-vel együtt.
9-én rebdeltem meg a motyót, kártyával fizettem azonnal. 10-én küldtek egy levelet, hogy úton a csomag, követhetem a nyomát a DPD oldalán. Na a DPD oldalán azóta is 10-e a legfrissebb és egyetlen dátum, mely szerint a csomag még Németországban van.
Ma - azaz egy hét elteltével, 17-én - írtam nekik egy levelet, hogy mi a helyzet a kiszállítással. Egy órája kaptam tőlük egy levelet, hogy vizsgálatot indítanak az ügyben, de ehhez szükség van tőlem egy nyilatkozatra, amit szerintük csatoltak a levélhez, de nem, valamint a személyiigazolvány másolatomra. Na ez utóbbit pedig tőlem ők tuti nem kapják meg. Meg különbenis, mit nyilatkozzak én, amikor ők bízták meg a DPD-d, hogy hozzanak ki egy csomagot nekem. Na mind1. Kiváncsi vagyok. Karácsonyi ajándék már nem lesz belőle szerintem, pedig annak lett tervezve. -
LoliKa
tag
sziasztok! A pixmani az csak webáruház!? Vagy esetleg pesten van üzleti részleg!?
-
Careesh
csendes tag
Sziasztok.
CSAK HOGY TUDJÁTOK!!!
Vettem egy sapphire 4850-et a pixmániánál.
Ez idáig ok is, de beszart még augusztus vége felé.!!!
Szeptember 1-én adtam fel (dpd-vel) és most kaptam vissza!!!!!!!!!
Igaz egy teljesen új kártyát, de kéremszépen 3HÓNAPOT SZÍVATTAK mire rájöttek hogy csere?
SZÉP VOLT PIXMANIA GRATULÁLOK!!!!!!
Gondolom sejtitek mennyire ajánlom ezt az oldalt valakinek is!!!! -
Chandler
senior tag
Nekem a sok rossz tapasztalat ellenére semmi problémám nem volt pixmániaval, teljesen korrektek voltak. Egy Nikon D80-as fényképezőt rendeltem, ideért 1 hét alatt, garilevelet visszakellett küldeni kitöltetni, de ezt mondták még azelőtt hogy megvettem volna. Visszaküldem, 9 nap alatt visszajött, mostmár érvényes garim is van itthonra.
-
poli27
veterán
Én meg rendeltem a pixmániától 210-ért számitógáp alkatrészt hitelre,kiszálitották ingyen semmilyen papirt nem aláirva,tehét ingyen lett gépem
Úhgyhogy jó a pixmánia nekem
-
mandark94
csendes tag
válasz
mandark94 #349 üzenetére
Szóval.
Vasárnap rendeltem meg egy Antec P182 házat, majd egyből el is utaltam a pénzt. Hétfőn nem voltam netnél, de kedden már náluk volt a pénz, szerdán pedig a futár elindította Németországból.
Pénteken hajnalban már Budapesten volt, így aznap elvileg simán elhozhatták volna Pápára, de mégsem... Közben hétfő lett, első nap az iskolában, persze órán hív, visszahívom a futárt, megbeszéltük a dolgot, de a modora nem tetszett.
Szóval a pixmániával a tapasztalatom pozitív, a dpd-vel kevésbé.
Azért olyan cuccot, ami elromolhat, nem rendelnék. -
mandark94
csendes tag
[OFF]Üdv!
Pixmaniáról akarok rendelni antec p182 házat.
Megrendelés összefoglalásánál odarakta a "Gondtalan Vásárlási Szerződés"-t, de nekem ez nem kell. El lehet valahogy távolítani?
Ha nem, akkor hagyom a francba...[/OFF]my bad, megvan
-
Sárpac
nagyúr
Senki ne rendeljen a pixmánitától!
Iszonyú a kiszállításuk.
11nap alatt nem voltak képesek lehozni a megrendelt árút és még ma is azt mondták, hogy holnap érkezik. A sors iróniája, hogy én holnap pont nem leszek itthon előtte másfél hétig itthon voltam javarészt. -
Davey7
senior tag
Most nincs időm végigolvasni az összes HSZ-t,de kérdésem,hogy érdemes e a pixmania-n vásárolni?? ha nem miért nem?
hangfal - ezt néztem ki -
peep
csendes tag
rendeltem mp3 lejátszót de ahogy olvasgatom inkább visszamondanám amit sztem nem lehet.A pénzt nem utaltam még át ha nem is fogom akkor simán nem küldik v baszogatni fognak h fizessem be és csinálnak vmi nekem nemtetszőtt?
-
Májki03
csendes tag
Édreklődnék, hogy mobiltelefont vett már valaki a Pixmaniatól? Én egy Samsung E-950et szeretnék venni és most nagyon jó áron van náluk. Csak annyi rosszat olvastam már róluk, hogy nem tudom bele vágjak-e! Szerintetek magyar nyelv van az ő általuk forgalmazott mobilokban?
-
RAMBÓ
aktív tag
CSé. Srácok!!
Anno 2006 márciusában vettem a Pixmániánál 1 VGA-t (XFX 7900GT EE). Most úgy néz ki hogy nem működik a TV kimenete. Nem volt piszkálva, egyik napról a másikra nem működött. Anno 2 év garit kaptam rá, szerintetek mit csináljak?! Küldjen nekik vissza garis problémával, merthogy elvileg azt írják az oldalukon, hogy ha tényleg nem jó, akkor a teljes vételárat levásárolhatom?!?! És a gari most március közepén jár le. Nem kis összeg volt anno (101000Ft), és még ha csak a mostani áron vásárolhatom le ( jelenleg az oldalukon egy 7900GT 60k) az is kurva jó!!! Nemtom fogjak e bele!??! -
sympatex
csendes tag
Hát ez gáz, sajnálom. (Én most az Amazonnal jártam ugyanígy, már nem jön meg karácsonyra a karácsonyi ajándék, de nagyon szabadkoznak miatta - email-ben).
A Pixmania-nal az lehetett a gond (bár nem tudom hogy csináltad), hogy a karácsonyig kiszállítás linkre kattintva oda volt írva, hogy ezt "Expressz", vagyis UPS szállítással vállalják, vagyis a minimum duplapénzessel. Ezzel nekem megjött a 20-i rendelés, bár ez is hosszabb időre volt vállalva mint nemkarácsonykor: most 48-72 óra, egyébként 24-48 óra szokott lenni. Sima szállítással semmiképp nem jöhetett volna meg, mert az most 72-96 órásra van írva.
Kollégám is így járt (igaz nem karácsonyi csomaggal) és bosszankodott hogy miért kedden kapta meg az árut, de sajnos utánaszámolva ez van: előző héten szerdán kicsekkolták az árut a raktárból. Ezután jött csütörtök, péntek, ez 48 óra. Szombat, vasárnap nem számít, majd hétfő, kedd további 48 óra, az összesen 96 óra, vagyis pont teljesítették a határidőt. Sőt az előző hozzászólásokat olvasva még jól is járt, mert a DPD tud csúszni.
És kis súlyú csomagoknál inkább rászánom a plusz két rongyot (már persze ha megéri
az UPS-re, az tényleg tartja a beígért határidőt.
-
pardoc
tag
No én is bedőltem a Pixmániának. Mondjuk aminek az a rövidítése, h PM már nagyon jó nem lehet.
Ez eset a következő: A honlapon öles betűkkel leírva, h amennyiben 20-ig leadja rendelését azt karácsony előtt kiszállítjuk.
Nomost sebtiben rendeltünk is egy nyomit kari ajándéknak, "Gondtalan Vásárlási Szerződéssel" (ennél a pontnál érte el a rendelés értéke egy 20km-re levő boltban az áru értékét, dehát mégicsak kényelmesebb ha házhoz jön, nem? jó hüje vagyok), meg persze a szállítási díjjal. Pénz átutal, másnap jött a visszaigazolás, h megjött a lé, csomagolják az árut. Másnapra átpanttant kézbesítés státuszba. Király, megjön pénteken. De nem. Sőt még ma sem. Gyorsan felhívtuk a kézbesítő céget, h mizu, mikor jöttök, erre ők elképdeve, h nekik ilyen nincs, mondjuk rendelés számot. Hogy mit? Mármint pixmániás van, de nekik valami másik szám kell, ami nincs. Na ez baj, mert akkor az még minimum 3 nap míg meglesz. Márhogy a szám. Namost a nyomonkövetésnél azt írja h kiszállított, a kiszállításnál meg nem írja h kiszállított meg dátumot sem. Na akkor gyorsan felhívom a PMet h mi van, de hát nincs számuk! Bakker...sőt most visszahívás dolog sem él, írhatok emailt, vagy a honlapjukról reklamálhatok, de ennyi. No beírtam nekik, h irgum burgum, azonnali visszahívás, stb, persze semmi nem történt, jött egy visszaigazolás, h 24 munkaórán belül értesítenek... ??!!?? Mi van?! Nagyon remélem h az egész csak 1 félreértés, de ha nem akkor tuti ölre megyek velük, nem csak a termék árát fogják visszafizetni, hanem az elcseszet karácsonyomat is.
Tanulság: az online vásárlás még mindig nem megbízható, vagy legalábbis csak ott vásárolj ahol meg van adva egy telefonszám az elérhetőségek között. Ja: és ne dőlj be Gondtalan Vásárlási Szerződésnek, mert ez még rátesz egy lapáttal (valami 2000Ft) -
ocsi19
senior tag
hi, pixmania csak elektronikus számlát ad? vagy lehet kérni normális számlát is?
-
sympatex
csendes tag
válasz
sympatex #315 üzenetére
A történet folytatása (az időrend kedvéért: november 8-án történt a rendelés és 9-én a kiszállítás, november 14-én jeleztem hogy hibás a termék):
november 19-én hétfőn elvitte a csomagot a DPD, ez 21-én megérkezett a Pixmania-hoz, erről e-mailben értesítettek. Innen volt egy hosszabb idő, amíg regisztrációra várt a Vásárlás Utáni osztályon. December 5-én arról értesítettek, hogy a terméket szervizbe küldik bevizsgálásra, ami negyven napig tart. Ezt nagyon soknak gondoltam, ezért írtam nekik, hogy inkább veszek másikat, mert a kislányom most kezdett el járni, így minden nap számít, csak biztosítsanak arról, hogy a pénzt majd visszakapom a vizsgálat után, erre kb. fél óra múlva a teljes összeget (áru+szállítási költség) jóváírtak egy Pix Persely nevű intézményben, amit le lehet vásárolni.
Mivel sürgős volt a dolog, ezt meg is tettem, tehát tegnap (december 6-án) klikkeltem, ma délután egykor ismét kezemben volt a kamera (egy másik, nem a hibás
Persze ilyen sebességet csak az UPS tud ami kétszer annyiba kerül mint a DPD, de a kamera árához képest még így is bőven jó szerintem.
Összefoglalva:
Meg vagyok elégedve. Az első rendeléstől számítva 1 hónapon belül lezajlott a garanciális csere, persze ehhez az kellett, hogy a hiba 8 napon belül kiderüljön. Ha későbbi meghibásodás van, akkor sajnos biztosan bele kell számolni a hosszú szervizidőt, de a hozzáállásukból úgy gondolom, hogy ez nem "szívatás", hanem ez van és kész.
Ha nincs hardverhiba, akkor azt kell mondjam, tökéletes a szolgáltatás, a kommunikációjuk teljesen rendben van, márpedig ilyen idegőrlő helyzetekben ez baromi sokat számít. Egy érdekesség: bár telefonon sose beszéltem velük, hetekig nem tudtam hogy ezt hogyan kell; aztán rájöttem, hogy mindig munkaidőn kívül nézegettem az oldalukat, akkor pedig nincs ott a telefonos link. Kemény ott a szakszervezet
-
SiTe
csendes tag
Üdv!
A Pixmania tényleg ennyire olcsó és tényleg megéri tőlük rendelni?
Nézegettem Antec p182 házat, más helyeken kb 36e felett van jóval (bruttó), náluk pedig 28 945 Ft*, ami áfával terhelt árat jelentene.
Létezik, hogy ennyire olcsó? Vagy van benne valami trükk?
Előre is kösz
-
kp78
addikt
Megkaptam érdeklődő emailemre a választ, (az idézet szó szerinti):
[I]Tistelt Erdeklôdo!
A termékekről csak annyi információval rendelkezünk amennyi a termékek honlapjain a "TECHNIKAI LEÍRÁS" alatt fel van tüntetve.
Tisztelettel;
PIXmania csapata[/I]Egy navigáció után érdeklődtem, hogy magyar nyelven fog-e engem navigálni, vagy sem, mert ezt sehol sem tüntették fel, de ezek után gyanítom, hogy nem
Én legalábbis nem merek tőlük ilyet rendelni.Szerk.: Dőlt betűvel akartam az idézetet, de vmiért nem lett dőlt
-
kp78
addikt
Lehet, hogy én vagyok a vak, de sehol sem találok telefonszámot, ahol megkérdezhetnék 1-2 dolgot, amire kíváncsi vagyok
-
tusi74
őstag
Én a navimat ugyancsak Franciaországból vettem. Igaz, nem Pixmaniától, de a francia Ebay-en. Még az op.-rendszer is francia volt rajta. Csináltam rajta egy ROM frissítést, így lett az op-rendszer legalább angol. Nyomtam bele egy magyar nyelvű IGO-t, és láss csodát, magyarul hallgatom Moha bá-t.
-
kp78
addikt
Rendelt már vki a Pixmania-tól navigációs berendezést?
Olvasgatva a topicot, látom elég vegyesek a vélemények a kiszolgálásról, nem tudom bele merjek-e vágni egy rendelésbe, nehogy ne azt kapjam, amire számítok.
Naviknál főleg az a kérdés, hogy magyarul fog beszélni a navigáció?
Mert az egy dolog, hogy tartalmaz X db országot, de mi van, ha megszólal nekem angolul és sehogy máshogy?
Pedig tényleg lényegesen olcsóbbak, mint itthon bármelyik cég.
Én pl. ezt néztem ki náluk: Garmin nüvi
Itthon 15-20 ezerrel drágább, csak nehogy olcsó húsnak híg legyen a leve -
grimetime
tag
ertem amit mondasz, de nem ezt kerdeztem. ez az en sajat rendelesemnel van ez a kep
[link]
szal a privat cuccnal. es tegnap meg a kiszallitando mennyiseg volt 1en ma mar a kiszallitott, de a keszlet meg mindig 8-10 napra van irva. es most nem ertem hogy jon-e v nem -
tusi74
őstag
válasz
grimetime #321 üzenetére
DE!!!! Az is lehet, hogy Tied a cucc, az az 1, és azért 0-zta a készletet.
Gép esetében másodpercek si számítanak. A Pixmania nagyon sok országban jelen van, Francia (ők az anyaország), Németo. Ausztria stb. kb. ugyanazzal az árukészlettel. Így előfordulhat, hogy egy másik veveő pénz 5 másodperccel korábban ért oda. A gép szempontjából már ez épp elég ahhoz, hogy az övé legyen a cucc.
-
grimetime
tag
vagom. de szinte lehetetlen h így törtent. 3 percel azutan levontak a kartyamrol a let h fent volt az aru. szal folyamat frissitettem az oldalt amig megjelent es rogton kesseltem. max a bankja lehetett gyorsabb, de szal áh. vicc az egesz.
hu bocs levagta a kepet. giy nez ki egeszbe [link]
-
tusi74
őstag
válasz
grimetime #319 üzenetére
Lehet, hogy Veled egyidőben valaki megvette azt az 1 darabot, és pl. 2 perccel korábban árt oda a pénz és a raktárkezelő szoftver neki adta az árut, nullázta a készletet, és beírta a következő áru árkezési időpontot. Ilyen nagy üzleteknél mindent gép csinál. Fogadja a befizeteéseket, és pénz beérkezési sorrendben osztja le az árut.
-
grimetime
tag
valaki okos mondja meg ilyenkor mi van
tegnap amikor megrendeltem raktaronra irta a cuccot, aztan atvaltott ilyenre hogy 8-10 nap de akkor meg kiszallitando mennyiseg volt az 1 most meg mar a kiszallitott. most hozzak vagy nem. valaszt elore is kosz
-
norbi2k
csendes tag
basszus, en epp a minap rendeltem egy WD passport-ot... kartyaval fizettem, es mivel aznapra volt irva hogy lesz raktaron biztam benne hogy hetvegere megerkezik... persze nem lett aznap nekik, csak ket nappal kesobb... mivel nem leszek itthon jovo hettol, nem tudom at venni, megkerdeztem az ugyfelszolgalatot es azt mondtak ha nem veszem at a futar visszaviszi es a penzt is visszafizetik... huu, a sok nem eppen pozitiv hozzaszolas alapjan remelem igy lesz...
-
sympatex
csendes tag
A szállítással kapcsolatban: megnéztem, ha egyedileg kellene hozatni egy egykilós cuccot, az kb. 15000 forint lenne pl. ups-el, míg a Pixmania csak 5000-et számol erre, tehát szerintem nagy tételben megoldották a szállító vállalattal.
Én most nemrégen vásároltam tőlük, a következők szerint alakult a dolog:
Csütörtökön délelőtt rákattintottam egy videokamerára, kártyával fizettem, UPS szállítást kérve. A készülék pénteken kora délután a kezemben volt. Minden szuper, mígnem pár nap múlva rá akartam dugni a TV-re az AV kimenetet, hát semmi jel. Kiderült, hogy hibás a kimenet. Gondolkodtunk otthon hogy ezért a (nem túl sűrűn használt) funkcióért visszaküldjük-e, aztán gondoltam belevágok.
A Pixmania weboldalon regisztráltam a hibát, egy visszaküldési szelvényt állítottak ki, amit csatolni kell a dobozhoz. Éppen azon morfondíroztam, hog mivel küldjem: Posta 10000, UPS 15000, DHL 20000... ilyenek az árak. Már majdnem feladtam Postán, de szerencsére előtte megkérdeztem tőlük e-mail-ben (ez egy form náluk, ahol a rendeléssel/garanciával kapcsolatban lehet érdeklődni), hogy garanciális hiba esetén mennyit térítenek vissza a szállítási díjból. Erre szinte azonnal válaszoltak szintén mail-ben, egyrészt elnézést kérve a kellemetlenségért, másrészt hogy a becsomagoláson kívül semmi dolgom a termékkel, futárt küldenek érte(!), csak adjak meg telefonszámot és pontos helyet, ahol majd átveszik.
Most várom a futárt, eddig meglepően pozitív a történet, majd beszámolok a folytatásról is.
-
kormi0312
senior tag
válasz
k2iller42 #309 üzenetére
az még hagyján hogy nincs magyar használati, de hogy a nemzetközi garancialevelet tök üresen küldik ki a végfelhasználónak!
... 1évig ha van Mo-n az adott terméknek garhelye akkor Mo-n meg is javítják, de érvényesítetlen garlevéllel ugy elhajtanak mint a fene! Ennyit a fene nagy garanciáról....
-
tusi74
őstag
Én még életemben nem gariztattam semmit, tehát emiatt nem is sírtam soha. Pedig nem 2 fillérekért vásárolok külfödről. Műszaki cikkeket pl. csak és kizárólag Németből, vagy Angliából. Ha elromlik, akkor veszek újat, mert az új úgyis mindig modernebb. De eddig még gari időn belül nem is romlott el soha semmim. Kopp-kopp.
Mod: Az már inkább szomorú, hogy szállítással olcsóbban jön ki, mintha itthon venném meg ugyanazt a terméket. Pedig ugyebár az egyedi szállítás mindig drágább, mint a nagytételes.
[Szerkesztve] -
cirmero
csendes tag
Rendeltem én is a Pixmaniatól, meg vagyok elégedve, sőt a szállítás is korrekt, bár bele sem merek gondolni, hogy ez a 4 napos szállítás ünnepek előtt vajon mennyire tolódik ki?
Csomagom útja:
05/14/2007
15:27 0166
St. Ingbert (DE)
Pick-up
HU • 2400 • 1648
101
05/16/2007
01:54 0062
Hörsching (AT)
Hub scan
HU • 0002400 • 0066
101
05/17/2007
05:24 0066
Budapest (HU)
Hub scan
HU • 2400 • 1648
101
05/18/2007
06:48 1640
Budapest (HU)
Inbound
HU • 2400 • 1648
101
05/18/2007
06:56 1640
Budapest (HU) 0677
Out for delivery
HU • 2400 • 1648 -
tusi74
őstag
válasz
k2iller42 #309 üzenetére
Ugyanezt mondom. Ezért visszaküldeni pofátlanság. És majd csak nő azoknak az áruházaknak a száma, akik letiltják az országunkat. Én is azt tenném a helyükben, csak jelenleg inkább a szenvedő alanya vagyok. Ilyenekkel saját magunkat járatjuk le. Ez az igazi országimázs. Nem kell ide drága pénzért filmeket csinálni, bemutatkozunk mi a világnak saját magunk.
[Szerkesztve] -
k2iller42
tag
válasz
Kishapsi #305 üzenetére
''Ma délelőtt telefonál a DHL futár, hogy ott állnak a lakás ajtóban és én nem vagyok sehol.''
Ezek szerint amit rendeltél azt meghozták, tehát a pénzedért megkaptad amit akartál. És még e-mailt is küldtek. Ha meg ennyire nem bízol bennük, miért nem hívtad fel a futárt, vagy a futárcéget? ez ilyen egyszerű lett volna.
Az hogy nincs hozzá magyar használtai utasítás szerintem érdektelen, mert ha internetről rendeltél akkor feltételezem van interneted, tehát rá tudsz keresni a magyar használati utasításra, és pár perc alatt lenn van a gépeden. Ez ilyen mondva csinál ürügy, hogy le lehessen húzni a pixmániát. -
tusi74
őstag
válasz
Kishapsi #307 üzenetére
Bocsi, a kezdetektől elég köztudott, hogy franciák. Már pár éve léteznek, és ezt sosem titkolták. Továbbra sem érzem jogosnak a pénzvisszatérítést, hiszen sehol nem állítják, hogy Magyarországon lenne a székhelyük. Én elég sok cuccot veszek a németektől (Computeruniverse), és el sem várom, hogy mellékeljenek magyar használatit. A számlát elektronikusan küldik pdf-ben, természetesen német garanciával.
Nekem az égadta világon semmi közöm a Pixmaniához, de én a helyükben ezt a követelést biztos nem tartanám jogosnak, ha az árut hiánytalanul leszállították.
A mai világban illik angolul, vagy németül beszélni, van net, le lehet a használatit tölteni. Inkább az a bajom, hogy ilyen vevők miatt, már bocsi, egyre több áruház megtagadja a magyarországi szállítást. Nehogy már ők tegyenek róla, ha valaki nem beszél nyelveket.
Lehet, most élesen fogalmaztam, de épp pár napja kaptam egy webáruháztól olyan levelet, hogy ''az Önök országába nem szállítunk a sok probléma miatt''. -
Kishapsi
csendes tag
Hogy baja van-e azt nem tudom, mert ki sem csomagoltam. A gondom a sunyisággal van: nem derül ki, hogy minden termék a francia szabályoknak felel meg. Én még beszélek is angolul, és németül is, de a családban többen nem, s nem lehet elvárás egy hosszú távra vett kamera esetében, hogy én mindig ott legyek, hogy hátha valaki valamit meg akar tudni a kamerával kapcsolatban. Egy 100 oldalas használati utasítást jobb ha mindneki megért, aki a kamerát használja.
A gondom a következő: ha Magyarországon veszel valamit, kötelező magyar nyelvű használati utasítással ellátni.A fogyasztó megtévesztése, ha nem szól egy honlap jól látható helyen arról, hogy ő csak nyelvében magyar, de rá a magyar szabályok nem vonatkoznak! Én sem szólnék semmit, ha a főoldalon ott lenne: nem magyar cég vagyunk, termékeinket külföldről szerezzük be, így magyar nyelvű leírást nem (feltétlenül) tudunk mellékelni hozzá, nincs szervizünk, ügyfélszolgálatunk Magyarországon, ha gond van irány francia hon stb. S ekkor mindenki mérlegelhet, hogy az olcsóság érdekében lemond-e a gördülékeny ügyintézésről, s egyebekről, vagy fontosabb neki a kényelem, és a biztonság. Én szeretem, ha kapok számlát, korrekt jótállást, ha tudok beszélni a szervizzel, ha gondom van stb. -
tusi74
őstag
válasz
Kishapsi #305 üzenetére
Bocsi, lehet én vagyok figyelmetlen, de konkrétan mi a baj a termékkel? Nekem nagyon sok cuccomhoz nincs magyar nyelvű használati utasítás, sőt amihez van, ott is inkább az angolt olvasom, mert az részletesebb. És ha a termék nem tud magyarul, akkor mi van? Bocsi, lehet lemaradtam valamiről, de ezt a problémát én most egyáltalán nem értem.
-
Kishapsi
csendes tag
Saját kárán tanul az ember! Miért nem olvasgattam hamarabb bele ebbe a fórumba! Múlt pénteken (május 4.) reggel 8.30-kor rendeltem egy Sony digitális videokamerát 85.000 Ft-ért. Szállítási módként a DHL-t jelöltem meg, ez további 5.000 Ft, de csak azért, mert a videokamera ára miatt járt 1500 Ft kedvezmény. Kártyával online fizettem. Pénteken estig elő is készítették, ez látszott az Internetes nyomkövetésen, aztán semmi.
Ma délelőtt telefonál a DHL futár, hogy ott állnak a lakás ajtóban és én nem vagyok sehol. Mondtam neki, hogy nem tudtam, hogy jön, mivel erről semmilyen értesítést nem kaptam (más csomagküldők szoktak egy emailt küldeni legalább 24 órával korábban), s átirányítottam őt egy másik címre. Közben megnéztem az otthoni emailjeimet, s kiderült, hogy ma éjjel 2 óra 08 perckor küldtek egy emailt, hogy úton van a csomag, amiről csak akkor szereztem volna tudomást, ha ébredés után bekapcsolom a gépemet, amit nem szoktam. Éjjel még Párizsban volt a „RAKTÁRON” megjelölésű videokamera, reggel 5-kor már az olaszországi Bergamoban. Végül átvettem a csomagot, s akkor ért az első meglepetés.
Természetesen ÁFÁ-s számla sehol, a honlap szerint a számlaszámra kattintva elérem, de ez nem igaz, mert a számlaszámra nem tudok kattintani, csak a csomagszámra. Jótállási jegy sehol, a honlap szerint a számla ellenében javítják. Magyar nyelvű használati utasítás nincs benne, de a honlapról sem tölthető le, mert ott sincs. Felhívtam a hivatalos SONY márkaboltot, mintha vásárlás előtt állnék, s megkérdeztem, hogy ehhez a kamerához van-e magyar nyelvű kiskönyv, s a menüje „magyarul is tud-e”? Minkét kérdésemre igen volt a válasz. Ekkor felhívattam magamat a PIXMANIA ügyfélszolgálattal (még jó, hogy van vonalas telefonom, mert nem tudom, hogy akiknek csak mobiljuk van, azok mit csinálnak, mivel a mobilszámot nem fogadják el) . Az ügyfélszolgálatos kislány kioktatva közli velem, hogy nem kell semmilyen idegen nyelven sem tudnom (mellesleg kettőt beszélek) csak magyarul, mert a terméknél a honlapon oda van írva, hogy milyen nyelvű használati utasítás van hozzá, miért nem olvastam el a megrendelés előtt. Ők nem vernek át semmit, én nem vagyok alapos. Újra megnéztem a honlapot, és azután, hogy ezer akciós csomagot, továbi ezrekért egyéb szolgáltatást, millió plusz tartozékot kínálnak fel, jön a termék technikai leírása (ez már a 8. oldal a „KOSÁRBA” szócska után), és annak az utolsó „Egyéb” kategóriájában valóban fel vannak sorolva azok a nyelvek, amiken van kézikönyv, s abban valóban nincs benne a magyar. Egy tisztességes cég biztos, hogy ezt az infót egy központibb helyre tenné, mert szerintem az alap informácók közé tartozik! Közölte velem az ügyfélszolgálatos agresszíva, hogy ha nekem fontos, hogy 90.000 Ft-ért minden meglegyen magyar nyelven is, akkor küldjem vissza a kamerát nekik, s visszafizetik az árát. Ekkor jött az újabb meglepetés!
Mivel a termék Párizsból jött, ezért oda kell visszaküldeni („Természetesen, hiszen mi egy francia cég vagyunk” - mondta a kislány, csak az hiányzott még a mondat végéről, hogy „te hülye még ezt sem tudod?”). A visszapostázás saját szervezésben, saját költségre kell, hogy megtörténjen, de ebben ők nem segítenek semmit - az én rizikóm. Majd ha megkapták a csomit Párizsban (és megállapítják, hogy sértetlen, és minden benne van - amit le is tagadhatnak), akkor majd visszautalják a pénzt. Felhívtam a DHL-t, ahol tájékoztattak, hogy 24.000 Ft-ért kiviszik Párizsba. Beszéltem a Magyar Posta logisztikai központjával is, ott már „csak” 10.000 Ft-ért is megoldható, de a tértivevényes küldemény nem lehet, azaz nem fogok visszakapni semmit, hogy mikor, ki vette át Párizsban a csomagomat, legfeljebb érdeklődhetek az ügyfélszolgálaton pár nap múlva.
Most itt tartok. Minden tartozékot lefotóztam (hogy ki sem lett bontva), az összes füzetkét, CD-t, ami benne volt, az összes sorozat és egyéb számot, ami a dobozon van, a csomagolást magát, és elindulok a postára. Azt a 15.000 Ft-ot már buktam, ami miatt a www.pixmania.hu oldalon vettem meg a videokamerát, ráadásul amíg nem kapom vissza a 90.000 Ft-omat (ki tudja, hogy egyáltalán látom-e még, és mikor), addig máshol sem tudom megvenni a kamerát - drágábban, de legalább magyar számlával, magyar leírással, magyar menüvel, magyar garanciával.
2000 óta rendelek az Amazon-ról (mind a németektől, mind az angoloktól, mind az USA-ból), még soha nem volt velük gondom, szuperprofi csapat. Volt hogy írtam nekik, hogy nem jött meg 3 CD, és elküldték újra - ingyen, kétség nélkül, hogy igazat mondok-e vagy sem. Erre itt van egy magyar honlap, aki forintért, Magyarországon forgalmaz, látszólag magyar cég, aki könnyedén írja, hogy „ha nem tetszik, küldje vissza, s visszafizetjük az árát”, meg egyebek, s kiderül, hogy semmilyen magyar gyökere sincs, mégcsak a magyar fogyasztóvédelemhez, a bírósághoz sem lehet hatékonyan fordulni miattuk, mert végső soron egy francia cég!
Csak kapjam vissza a pénzem, s örökre törlöm a PIXMANIA-t a szótáramból, az biztos! -
k2iller42
tag
Üdv!
Én most rendeltem a Pixmániától egy Fuji S5600-ost.
Április 23-án megrendeltem.
Április 24-én befizettem a pénzt.
Április 25-én visszajelezték hogy megkapták.
Április 26-án összeállították a csomagom.
Április 27-én megkapta a DPD.
Április 28-29-30-Május 1 hétvége +munkaszüneti nap, de még Május 1-én 0:35kor lehozták Ausztriába.
Május 3-án ért Bp-re.
Május 4-én Békéscsabára.
Szóltam nekik hogy nem leszek itthon(május 4-én), és hogy vajon hogy tudjuk megoldani a találkát, nagyon rendesek, és rugalmasak voltak, odahozták, ahol épp aznap voltam, a futár is normális volt, sétált egy kicsit is értem, nem volt bunkó sem, odaadta a csomagot, én aláírtam, persze közben ellenőriztem hogy kívülről sérülésmentes-e a csomag, az volt.
Beültem a kocsiba, és kibontottam, minden renben volt, semmi nem volt összetörve, megrepedve, a gép jól működik, nagyon szuper.
Eleinte kicsit féltem hogy bármi közbejöhet, de minden rendben volt.
Én maximálisan elégedett vagyok.
Üdv: K2 -
Nick906
csendes tag
Hy!
Látom vegyesek a hozzászólások/tapasztalatok a pixmáiával.
Tudnátok ajánlani más webáruházat, ami megbízhatóbb? -
Szoba
tag
Mi egy fényképezőgépet rendeltünk a pixmaniatól...pozitívum volt az ügyfélszolgálat. Én még seholsem láttam ilyet! Azonnal hívnak ha beírod a számod! Kérdezgettünk, érdeklődtünk, végül banki átutalással fizetve megrendeltük a masinát! Újabb pozitívumként említeném meg hogy nyomon lehet követni a csomag útját! Mi szinte napra pontosan tudtuk mikor jön meg a gép! Az első negatívum a megérkezéskor ért. A csomagon nem volt pixmaniás matrica, és a DPD-s, parasztbajszos, pocakos f*szkártya szinte üvöltözött velünk, hogy irjuk már alá OTT, és mondjunk két betűt és hat számot
Kérdem miért? Azt mondja a személyi szám miatt..kollégium révén fennmaradt a 4.emeleten a személyi igazolványom, gondoltam felmegyek érte, erre ő szinte megtiltotta hogy visszamenjünk érte és mondta hogy ő aztán lesz*rja, de mondjunk két betűt és hat számot személyi szám révén, mert kb ilyen szavakkal szólván k*rva sok a dolga és húzná már el a csíkot!Mondtunk neki valamit, aztán elment..A géppel legalább nem volt semmi baj, de kb két hét után a kijelzőn megjelent egy pixelhiba!Most már inkább így használjuk, a sok negatív komment miatt meg sem próbáljuk visszacseréltetni!
Az előző hozzászólásokat olvasván JÓL GONDOLJÁTOK MEG, HOGY BIZTOSAN MEGÉRI-E ENNYIVEL KEVESEBBÉRT A PIXMANIÁTÓL RENDELNI -
cizoe
őstag
én december közepén rendeltem tölük egy Creative zen v plus lejátszót. A gond ott kezdődött, hogy lustaság miatt postán adtam fel a pénzt (a bank messze van
). Teletek a hetek, semmi változás a webes követés oldalon. Nem kapták meg a pénzt. Január közepéig vártam. Akkor bementem a postára és kerestettem a pénzt egy ilyenre kitalált ív kitöltésével. Nah! Jött is a visszajelzés, hogy a posta márpedig kézbesítette a pénzt. Hohóó mily' véletlen... rá pár napra jön a mail, hogy elnézésemet kérik, de nem volt raktáron.. Hát ilyen kamut. Dehogy kézbesítik rögtön. Rá pár napra, február elejére (6héttel a rendelés után) megjött az áru. Minden rendben van vele. Sajnos, ha nem kerestettem volna a pénzt várhattam volna az örökkévalóságig.. :S
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Óvodások homokozója
- Android szakmai topik
- Milyen processzort vegyek?
- Home server / házi szerver építése
- Melyik tápegységet vegyem?
- Óra topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon G5: i7-7GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 13600K 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Zalman S2 TG Seasonic 650W
- Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- Bezámítás! Lenovo Thinkpad T14 Gen 3 üzleti notebook - i5 1245U 16GB RAM 512GB SSD Intel Iris XeW11
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest