Hirdetés
-
SGF24 - Remekül fest a Phantom Blade Zero
gp A Summer Game Fest utolsó játéka nem más volt mint a PC-re és PS5-re készülő játék, amelyhez még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot.
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
szika87
aktív tag
Sziasztok!
Egy Audi A6 4f-ről lenne szó, szórakozik a hátsó tolató radar. Amikor hideg van, vagy nyáron korán reggel egyszerűen nem működik, beteszem rükvercbe hosszú sípolás és nem jeleznek a "csipogók", érdekes mód mikor dög meleg van minden tökéletesen működik. Anno ki olvastattam hogy 2 érzékelő elvileg rossz, de kérdem én, hogy lehet az hogy melegben jó, hidegben nem, ha egyszer rossz?Köszönöm
We are here for a good time, not a long time.
-
szika87
aktív tag
válasz bitpork #191795 üzenetére
Persze mindent cserélek rajta ha a baja van. De azt se szeretném hogy mi van ha tényleg semmibaja magának az érzékelőnek és feleslegesen rendelem be őket, mert egyébként lehet csak a kábel van szakadva valahol, vagy ahogy a rbalint88 fórum tag is írta lehet csak a csatlakozót kell kitakarítani. A jelenségre voltam kíváncsi h mi köze lehet a hideg/meleg ingadozásnak. Pédának okáért tegnap egésznap működött, ma hidegebb van, mindjárt nem jó. De ha délutánra melegszik az idő a nyakamat teszem rá hogy megint jó lesz. Erre lennék kíváncsi h kábelköteget kell-e cserélni vagy érzékelőt, vagy a csatit kell megtisztítani.
We are here for a good time, not a long time.
-
szika87
aktív tag
Sziasztok!
Nemrég cseréltem fékbetétet+tárcsát előre (mindkettő ATE) és nyikorognak, borzasztó idegesítő. Ami érdekesség hogy csak akkor nyikorog, ha finoman fékezek, tehát ha csak negyedik/félig nyomom be a pedált, ha kicsit erősebben akkor megszűnik. Ötletek mi lehet? Vártam hogy bekopjanak mert kaptam ilyen infókat de ennek lassan már egy hónapja és kb 800km is ment bele, mivel azóta volt egy nyaralás is.
A6 4f 2005[ Szerkesztve ]
We are here for a good time, not a long time.
-
szika87
aktív tag
Sziasztok!
Van valami tippetek mivel tudom megvédeni az alsó koptatót elől hogy ne legyen csúnya rövid idő alatt (pl átlátszó fólia)? Sokat járok a kocsival és a kavicsok, bogarak stb nagyokat püffennek rajta és hamar ledobja a fényezést.Másik, kb 3 havonta állandóan vinni kel polírozni a lámpákat mert be mattulnak, komolyan nincs semmi módszer rá amivel legalább 1-2 évig ne kéne hozzányúlni?
KöszönömWe are here for a good time, not a long time.
-
szika87
aktív tag
válasz macilaci78 #192549 üzenetére
Pontosan, szépre meg lehet csinálni, de néhány hónap és full matt az egész újra. Valami tartós megoldás kellene. Az UV álló lakkról már olvastam hogy azzal talán tartósabb de még nem próbáltam vagy vittem el ilyen helyre hogy valóban.
We are here for a good time, not a long time.
-
szika87
aktív tag
Sziasztok!
Több csoportban sem tudtak segíteni de hátha itt, a kocsi egy Audi A6 4F.Tegnap este érdekes dologra lettem figyelmes, mindig "auto" módban hagyom a lámpa kapcsolót és ugye az automatikusan felkapcsolja a fényszórót amikor kell, belül pedig a műszerfal világítást állítja annak megfelelően hogy éjszaka vagy nappal van.
És itt jön a probléma, mert este felkapcsolta a fényszórókat, viszont a beltérben nem kapcsolta rá a műszerfal világítást (csak a mutatók világítanak pirosan). Levittem "0"-ra ugye off-ra akkor levett mindent, majd vissza "auto" módra, ekkor felkapcsolta a lámpát kívül és belül is, de sajnos csak egy pillanatra (1-2mp), mert utána megint lekapcsolta a beltér világítást (a fényszóró rendesen felkapcsolva maradt)
De ha ez még nem lenne elég, itt jön az érdekes rész, ha rendesen átkapcsolom on-ra a világítást akkor semmi probléma nincsen, kívül belül rendesen megy. (Mondhatnátok hogy akkor járjak így, de pont azért szeretem az "auto" módot mert nem nekem kell kapcsolgatnom)
Mi okozhatja ezt? Az akkumulátor kb 1 éves és erős (Exide premium 100ah)Hibakódot nem dob.
köszönömWe are here for a good time, not a long time.
-
szika87
aktív tag
Sziasztok!
Rakoncátlankodik az ülséfűtésem a kocsiba (A6 4F) bekereteztem melyik rész nem ad meleget, pedig korábban jött belőle.
Mivel maga az ülésfűtés többi része működik gondolom nem biztosíték hiba.Gondoltam kábeltörésre, mivel elvileg ketté ágazik hátul és az egyik megy a háttámlába a másik pedig az ülő részre, azonban mivel az ülőrészen is fűt bizonyos helyeken így a kábelszakadást is kizárnám. Marad az hogy az adott helyen biztos eltört valamelyik fűtőszál. Vagy ha valaki segít hol a komfort modul, lehet kihúznám és vissza hátha van köze hozzá (külföldi fórumon olvastam valakinek ez is segített)
A kérdésem az hogy ezt lehet e javítani, megéri e stb? Beszerezni max kompletten lehet fűtőlapot (jó drágán ebayről) de azt jó nagy geccsolás beszerelni, plusz valamelyik fórumtag azt mondta h a fűtőlap egybe van a szivaccsal így azt nem nagyon lehet lehámozni. Gondoltam rá hogy egy az egyben kicserélem az ülést vagy csak az alját, lévén csak ott van probléma, viszont ez megint lehetetlen feladat, mert telibőr S-line ülés, ilyet nem kapok minden bontóban, plusz akinek van az szettben adja.
Ötletek, lehetőségek mik lennének szerintetek?We are here for a good time, not a long time.
-
szika87
aktív tag
válasz yodamester10 #192825 üzenetére
Semmibaj
Akkor egy cipőben járunk, lehet el fogom engedni ezt a dolgot egyébként, mert ha 4-esre feltekerem, melegszik annyira a háttámla, comb támasz, oldalsó tartók hogy átmelegszik az egész.We are here for a good time, not a long time.
-
szika87
aktív tag
válasz yodamester10 #192829 üzenetére
Viszed a fűtőlapot és beszereli? Hol csinálják meg neked helyileg?
We are here for a good time, not a long time.
-
szika87
aktív tag
válasz yodamester10 #192831 üzenetére
Picit messze van tőlem ( Debrecen) Azt hiszem marad így akkor egyelőre
We are here for a good time, not a long time.
-
szika87
aktív tag
Sziasztok!
Valamiért a hűtőfolyadékom folyamatosan eltűnik kb a tartály minimum szintjéig, de ott megáll és onnan már nem megy lejjebb.
Igazából már egy ideje megvan ez a dolog de nem foglalkoztam vele mert a kocsi nem jelezte hogy kevés a folyadék, ahogy írtam a minimum felett picivel megmarad.
De ha után töltöm maximumig, néhány nap/hét és újra azon a szinten van. A hűtővíz nem olajos, nem bugyborékol ha felnyitom a tetőt, az alapjárat jó, erő is van, nem füstöl stb... tehát azt kizárnám hogy hengerfejes. De akkor hol megy el, és miért áll meg egy bizonyos szinten ahonnan tovább már nem csökken a szint?
Köszönöm
Audi A6 4f 2.0 TDI BLBWe are here for a good time, not a long time.
-
szika87
aktív tag
Sziasztok!
Nemrég voltam diagolni a kocsit (A6 4F) és van néhány hibakód amire kérnék egy kis segítséget hogy jól gondolom-e hogy az a baja mint amit értelmeztem.[00685]
[02273]
[02382]
[P0116/P0118]
[P0234]
[P1586]A 00685-ösnél pont megvagyok lőve hogy mi lehet, de gondolom annak van köze hozzá hogy hol kapcsolja a belső műszerfal világítást magától, hol nem.
A 02273-as talán azt jelzi hogy gyengül az akksi? Nem új de nem is olyan régi, cca 1 éves Exide Prémium 100ah (tanítva nem volt hozzá, de ennyi idő felesleges is úgy gondolom)A 02382-es ennek szintén biztos köze van hogy automatán kapcsolja a belső világítást, ezért úgy gondolom a fényérzékelővel lesz valami. (érdekes mód a külső lámpákat rendesen fel/le kapcsolja napszaknak megfelelően csak a belső műszerfal világítást nem mindig igazítja hozzá)
A Po116/P0118, ez a hűtővíz jeladója lesz, mostanában ingadozott is a vízhőfok, vagy jeladó, vagy termosztát, de mivel valószínűtlen értéket ír ki a VCDS talán a jeladó lesz rossz és nem a termosztát.
A P0234-es a turbónyomással kapcsolatos, volt már egyszer kétszer hogy elszállt menetközben a turbófeltöltés, leállítottam a kocsit, majd vissza és akkor már jó volt. Nem tudom, tisztítás vagy turbó csere? (Cooler cső cserélve lett mert kilyukadt, de akkor nem is jött vissza a nyomás újraindítás után sem, csak miután cserélve lett a cső)
A P1586-os sok keresgélés után azt hozta hogy ez a motortartó bakot jelenti, de javítsatok ki ha tévednék.Köszönöm,
We are here for a good time, not a long time.
-
szika87
aktív tag
válasz Snoop27 #193440 üzenetére
Bár érdemben nem tudok teljesen hozzászólni mert telephelyen szoktam tankolni és azt teszem bele amit a kamionok kapnak.
De minden esetben töltök egy teli tankhoz kb 3,5dl 2T ásványi olajat (1:200-hoz arány), és jó adag spurit (de lehet bármilyen adalék megteszi) az eredmény kb 60ezer km után hogy jóval csendesebb az alapjárat, nincs akkora hangja a motornak, eddig is füstmentes volt de ez azóta is így van, viszont a korrekciós értékek is javultak. Nem vagyok kémikus de külföldi fórumokon azt olvastam, sokan ott rontják el, hogy szintetikus vagy fél szintetikus 2t olajat tesznek bele ami lerakódik, míg a teljesen ásványi el ég, ja és az enyém dpf nélküli még gyárilag.
Biztos jó a prémium, de nekem mindig fenntartásaim voltak azzal kapcsolatban hogy mennyi adalékot tesznek bele pluszba.
[ Szerkesztve ]
We are here for a good time, not a long time.
-
szika87
aktív tag
válasz csiga8 #193446 üzenetére
Biztos igazad van, annyira nem értek hozzá, kb 2 éve volt mikor bújtam a fórumokat ezzel kapcsolatban. És egy külföldi fórumon olvastam nagyon meggyőző visszajelzéseket (igaz már korábban is hallottam magyar oldalakon taxisoktól hogy így csinálják), és volt ott valami nagy isten szerelő aki írta az okosságait, ő írta hogy pdtdi motoroknak nagyon is jót tesz a 2t ásványi olaj (talán még a szívóra is ezt mondta de ez már nem 100%) és külön kiemelte hogy fontos hogy lehetőleg teljesen ásványi JASO FB legyen mert elvileg csak az ég el teljesen és nem rakódik le sehol, cserébe tisztítja a dugattyúkat és ad egy fajta kenést az egész rendszernek. Biztos úgy van ahogy leírod nem vitatom mert nem értek ennyire hozzá, de ez a 2t olaj lehet máshogy viselkedik ha gázolajjal van keverve és mivel egy pd-s rendszer egészen más mint egy fűnyíróba, lehet ezért ott máshogy viselkedik. Én a magam részéről a piros Castrol 2T szoktam bele tenni, és csak azért írtam le mert több év elteltével és nem kevés bele rakott km a hátam mögött én csak pozitív hatását tapasztaltam ha ezzel kevertem.
We are here for a good time, not a long time.
-
szika87
aktív tag
Sziasztok!
Motortartóbak cserénél már érdemes mindkét oldalt cserélni ha már ott van az ember ugye? Ennek a típusnak ha minden igaz a balos valamilyen hidraulikus a jobb oldali sima. Érdemes mindkettőt vagy elég csak a balost? Igazából nem érzek óriási rezgést állóhelyzetben de a diag azt hozta ki hogy azzal van valami....és most nem tudom cseréljem vagy ne.
A6 4f 2.0 tdi
Köszönöm[ Szerkesztve ]
We are here for a good time, not a long time.
-
szika87
aktív tag
Hűtővíz jeladóból a Hella vagy a Vernet nagyon rossz márka vagy rendben van?
Köszönöm,We are here for a good time, not a long time.
-
szika87
aktív tag
Sziasztok!
A következő lenne a problémám, a középső ventikből nem jön a fűtés, a szélsők fűtenek rendesen. Mindegy hogy econ-ra állítom vagy auto-n megy klímával, középen nem jön meleg levegő. MMI-n belül külön beállítottam hogy meleg levegő jöjjön középen is, mert alapból középső álláson van mindegyik, de ez sem segített. Ha állítom a venti sebességét (0-12ig) akkor szépen dolgoznak a két szélső ventik és reagálnak rá ahogy növelem vagy csökkentem a sebességet.
A fűtéscsapokat megtisztítottam még nyáron, hibakód sincsen. Gondoltam rá hogy rossz a motor középen, de itt jön a csavar, ha leveszem 19fokra a fűtést, akkor beindul középen is a levegő és fújja rendesen, és tudom állítani az erősségi fokozatokat is, azonban amint felviszem akár csak 20fokra-ra, bumm azonnal megáll középen a levegő és nem jön semmi, míg szélen továbbra is dolgoznak.A6 4f
Köszönöm a segítséget mert teljesen megvagyok lőve mi lehet a bajWe are here for a good time, not a long time.
-
szika87
aktív tag
Hú gyerekek ez azért kemény, 2 éve van meg az kocsi de még csak most igazodok ki ezen a hűtés/fűtés dolgon, econ meg auto stb...pedig nem űrtechnika, meg nem először találkozok digit klímás autóval de lehet csak a vw konszern ilyen.
Külföldi fórum találtam egy írást hogy az audi úgy találta ki hogy középen nem fúj meleg levegőt hogy az ne zavarja a vezetőt (valahol értem valahol meg nem) tehát mindegy hogy econ vagy klíma, ha auto módban van nem fog soha meleget nyomni középen. De akkor se ha te manuálisan állítod a fokozatot akkor sem (hiába tekered az erősséget középen semmi nem fog változni, csak a két szélsők fognak fel erősödni), külön be kell menned a "setup" beállításokba és a bowler szekciónál te állítod be hogy ugyan legyen szíves fújjon már egy kis meleget középen is. Nem azt mondom, egy idő után lehet tényleg zavaró h süti a kezed meg a fejed, de reggel a -5fokba nagyon is jól esik. Szóval lehet ezt állítani, de véleményen szerint elég macerásan oldották ezt meg.We are here for a good time, not a long time.
-
szika87
aktív tag
válasz Stylewars_kp #194368 üzenetére
Már elég sok olajcserén túl vagyok mert kb 2,5K belemegy havonta, nekem az Aral high tronic motorolaj vált be (egy olaj szaki tanácsára kezdtem el ezt venni) azóta simán kibírja utánatöltögetés nélkül egy egy olajcseréig (10-12ezer km)
Míg előtte használtam Castrolt (biztos jó, csak mocskosul hamisítják) és liqui Molyit. Kb 5000 km után már töltenem kellett bele mert jelzett hogy minimumon van, mióta Aralt használok nincsen ilyen, milyen érdekes. Én csak ajánlani tudom, és árban se a drágább olajok közé tartozik.[ Szerkesztve ]
We are here for a good time, not a long time.
-
szika87
aktív tag
válasz Motion_Blur #194370 üzenetére
Az ARAL csak Magyarországon nem fogy annyira, mert nincs akkora neve és marketing mögötte mint a Castrolnak, de csak halkan megjegyzem mindkettő a BP (British Petrol)-hoz tartozik nem gondolnám hogy óriási különbségek lennének közte. Ráadásul itthon simán belefuthasz hamis Castrolba, addig az Aral-t nem hamisítják.
We are here for a good time, not a long time.
-
szika87
aktív tag
válasz focvis #194372 üzenetére
2.0 TDI-hez (BLB motorkód)
[194374 Motion_Blur] Lehet hogy már nincs így, tényleg nem tudom, anno tudom nagy felháborodás volt a hamis Castrolok körül, hogy most ezek igazak vagy hamisak voltak nem tudom, de nálam elérték hogy tartsak tőle. Ha valami miatt váltanék akkor is inkább mondjuk egy Fuchs olajra váltanék ami tudtommal a gyári beszállítója az Audinak.
[194375 bul07] Ha ez valóban így van akkor jól t@kön lőtték magukat tényleg, mert mai napig sokan, tartanak ettől szerintem.
[ Szerkesztve ]
We are here for a good time, not a long time.
-
szika87
aktív tag
válasz bitpork #194381 üzenetére
Az kemény, mondjuk faternak is az 1.4-es skoda fabia kb 1500 km megtétele után simán kéri az 1l olajat. És a vicces az egészbe hogy azt mondja a gyártó hivatalosan is, hogy nincs azzal semmibaj ha 1000 km-ként tölteni kell bele olajat, ha az 1000km alatt van, akkor lehet van valami gond
We are here for a good time, not a long time.
-
szika87
aktív tag
Hátsó tolatóradart szeretnék kicserélni 2 db-ot, A6 4F sedan.
Van rá lehetőség úgy kicserélni hogy ne kellejen lebontani a hátulját? (akkor is ha pepecselős és műtős kezeket igényel )Köszönöm,
We are here for a good time, not a long time.
-
szika87
aktív tag
Sziasztok,
Segítsetek légyszi, az alábbi hibakódot dobta be, sajnos nem először, korábban ilyen 2-3 havonta volt ilyen. A lényeg h menetközben elmegy a turbó, és nincsen erő az autóba onnantól. Leállítom, majd újra beindítom és mintha mi sem történt volna. Nyáron volt egy turbó tisztításon de úgy látszik nem hatott sokáig, vagy egyáltalán. Viszont az utóbbi hetekben kB két naponta előjön. De teljesen véletlenszerűen, van hogy már ezt csinálja kB 2200as fordulatnál, máskor hajtom pörgetem hogy nézzem mikor vágja le megint, erre simán engedi 3000ig és nincsen semmigond. Valami baja biztos van és szeretném megcsinálni, a kód és a jelenségek alapján mire tippeltek mi lehet, turbó csere? Cooler csövek rendben vannak, mert volt már korábban hogy az pukkant szét és kifújt, ugyanez a jelenség volt, viszont akkor nem oldotta meg h Leállítottam és beindítom hanem cserélni kellett a csövet, tehát ez most nem az.
A6 4f 2.0 tdi
We are here for a good time, not a long time.
-
szika87
aktív tag
válasz Mágus2 #194677 üzenetére
Köszönöm, tény és való hogy nem szoktam nagyon húzatni vagy gyilkolni az autót, és viszonylag hamar elváltom ez lehet oka akkor annak? Ettől függetlenül gondolom már akkorsem fog helyre jönni magától ha most nagyobb fordulaton használnám egy ideig? Hát igen a tisztítás nem segített, de ez nem olyan tisztítás volt hogy szétkapták a turbót és teljesen felújították, hanem valami turbó tisztító sprayvel kifújták. Persze utána néztem hogy mi okozhatja a hibát máshol is, írták az is lehet hogy töltő nyomás szabályzó, Mágus2 szerinted is lehet az is vagy nem?
We are here for a good time, not a long time.
-
szika87
aktív tag
válasz Mágus2 #194689 üzenetére
Azért ennyire alacsonyan, 1500-nál nem szoktam elváltani de tény hogy olyan 2000-2400 körül igen, akkor ez alacsony ezek szerint?
Persze már most nem kezdek neki kikormolni hogy le van rakódva a cucc benne valószínűleg.
Pénzmagban mit jelent úgy általánosságban egy ilyen tisztítás hogy kiszedik, szétszedik és megtakarítják?We are here for a good time, not a long time.
-
szika87
aktív tag
-
szika87
aktív tag
válasz Mágus2 #194677 üzenetére
Tegyük fel mostantól rendesen váltom el az autót kompletten cserélnéd a turbo-t ilyen esetben? Vagy olyan tisztítás aminél szétszedik az egészet és kitakarítják? Egyáltalán mi a jobb, egy felújított, vagy egy bontott ami jól működik? Egy új turbó konkrétan az autó 1/4 talán azt kihagynám
We are here for a good time, not a long time.
-
szika87
aktív tag
válasz Winchester95 #194812 üzenetére
A jó öreg fojtószelep Ezzel szívtam én is múltkor. Ez egyáltalán nem koszos, az enyém is így nézett ki, ettől függetlenül cseréltem az egészet mert vagy a kis motor fárad el benne ami nyitja zárja, vagy mert szorul a kis csappantyú (ismerős mondta hogy megtisztította) néhány hét/hónap után megint rossz lett. Szerintem nem éri meg takarítani hogy aztán megint ki kelljen venni. De persze te tudod mióta kompletten cseréltem nincs gond.
We are here for a good time, not a long time.
-
szika87
aktív tag
Sziasztok segítsetek légyszi ha tudtok, van egy Audi A6 4F-em. Ennek kicseréltem most a cd-tárát egy AMI-ra (Audi Music Interface) aminek van USB kivezetése. A típus száma megfelelő ebben biztos vagyok 4E0 035 785F, a kocsiba az 5150-es MMI frissítés van (tudom hogy nem a legújabb, hanem az utolsó előtti, de bőven kezelnie kell már ennek is egy AMI-t)
Magának az AMI-nak pedig szintén a legújabb frissítése van a 0850-es.
Ami a CD-tárba volt két kábel simán rá dugtam az AMI-ra. (És azt mondták plug & play és működnie kéne)
Ha rá dugok egy pendrive-ot (sima 2gb-os, FAT32-es kiterjesztéssel) az alábbi hibákat dobja fel.Magát az eszközt egyébként látja:
Ja a középső kis kijelző pedig folyamatosan ezt jelzi "Initialising" és nem tűnik el:
Valakinek ötlet mi lehet a gond, vagy mit próbáljak meg?
Kábel ki behúzás, MMI újraindítása megtörtént.Előre is köszi,
[ Szerkesztve ]
We are here for a good time, not a long time.
-
szika87
aktív tag
válasz bitpork #208600 üzenetére
FAT16-al? :-o
Okés kipróbálom ezt is, megmondom őszintén ezek 320 kbps amiket rá raktam a pendrive-ra, de befonom a hajam ha csak 128-at tud kezelni az AMI.Szeretem a jó hangminőséget, és azért egy 128 kbps bitráta nem túl acélos. A karakter nem hosszú egyáltalán, a kötet címe stílusosan "AUDI" és egy mappa van benne aminek "CD" az elnevezése benne kb 20 db mp3 fájl-al. Bevallom eleve tesztként készítettem el, ettől nagyobb kapacitásút szeretnék majd alapból és több mappába rendezni a zenéket.
De hülyét kapok hogy másnak minden megy azonnal, nálam valahogy sose akar sikerülni elsőre semmi, csak b*szakodások árán Pedig úgy csináltam mindent mint ami a nagykönyvbe megvan írva. Van egyébként VCDS-em, esetleg ha ott lehet valami trükköt bevetni ami életrekelti?We are here for a good time, not a long time.
-
szika87
aktív tag
válasz bitpork #208603 üzenetére
Akkor lehet megpróbálom sima FAT rendszerrel és alacsonyabb tömörítésű fájlokkal. De ez se tiszta nekem, mert ha a 20 db zenéből 15 db 320 kbps, de a másik 5 db mondjuk sima 128 kbps, akkor legalább azt az 5-öt látnia kéne, de nem az hogy az egészet nem látja.
Még egy tippem van, hogy olyan pendrive-ot használok hogy SD-kártya és ez megy bele egy pendrive-nak kialakított házba. Veszek ma egy sima pendrive-ot hátha ez a baja (remélem)
Az AMI nem komponens védett, ezért is vettem azt mert egy mp3-as cde lejátszóról még a komponens védelmet is le kellett volna szedni.
"Kiskokó" Gyári kábelnek tűnik ami kijön az AMI-bólWe are here for a good time, not a long time.
-
szika87
aktív tag
válasz Kiskokó #208607 üzenetére
Köszi mindenkinek az eddigi segítséget, helyreállt a világ rendje.
Most vettem egy 8 gb-os pendrive-ot, raktam rá gyorsan néhány zenét, még külön mappát se csináltam nekik. volt közte mindenféle bitrátás, és az AMI azonnal beolvasta szerencsére, kiírja a zeneszámokat és a kormányról vezérelhető az egész, pont amit szerettem volna.Bevallom nem gondoltam hogy pont ez lesz a baja, de igen. Ha esetleg valaki hasonló cipőben járna, NE, ismétlem NE próbálkozzatok SD kártya + pendrive ház variációba. Csak mivel eddig sose volt probléma, minden elektronikai készülék olvasta rendesen, nem gondoltam hogy ez lesz a baj.
We are here for a good time, not a long time.
-
szika87
aktív tag
Sziasztok,
FB audi csoportban nem kaptam segítséget/tippet ezzel kapcsolatban, hátha itt.Hónapok óta nem működik a jobb hátsó féklámpa, és a tolató lámpa.Amiket eddig cseréltem:
- új izzók
- új belső lámpa tartó foglalat
- új tolató kapcsoló, ami a váltó környékén vanDe a hiba továbbra is fenn áll....Jobb hátul a kábel végén lévő csatlakozón amit rá csatlakoztatunk a lámpára a bemenet picit rozsdás volt néhány helyen, a külső részét teljesen letakarítottam rozsdamaró+fog kefe kombóval és szép tiszta lett, viszont a hiba továbbra is fenn áll (lehet a csatlakozón belüli részen is rozsdás)
A következő az lesz hogy veszek egy ilyen csatlakozó véget és kipróbálom azzal, más ötletem nincs, esetleg biztosíték lehet? De akkor meg gondolom nem működne se a menetfény, se a hátsó index, azok viszont jók.Ötletek? Vagy 99% a csatlakozó a baja?
Köszi
Audi A6 4F, sedan (facelift előtti)We are here for a good time, not a long time.
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen