Hirdetés
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
ph Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.
-
Free Play Days 2024 - 22. hét: Assetto Corsa, Dragon Ball Xenoverse 2
gp Extraként a Call of Duty: Modern Warfare III többjátékos és zombi módját valamint a Skull and Bones-t is próbálgathatjuk.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz szika87 #191790 üzenetére
Ne feszegesd a kérdést - cseréld, mert nemsokára már egyáltalán nem fog menni. bontott kb 15k /darab és igen le kell hozzá venni a lököst. Ne otthon te csináld ha még nem tetted mert kelleni fog hozzá pár műanyag patent is.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz szika87 #191821 üzenetére
Még egyszer: ne akarj a dolgok mögé látni. Cseréld ki. Nekem már volt 6 darab csere 3 különböző VAGon - volt amelyik eső/szárazságra csinálta amit a tiéd- és csak a csere oldotta meg, soha nem volt kábel v csati gondom .
De jól van nem kell hallgatni a malacra, csak ne fájjon a feleslegesen kiadott péz.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
macilaci78
nagyúr
válasz szika87 #193442 üzenetére
2T robogóba azért veszek teljesen szintetikus olajat, mert az nem rakódik le, katalizátoros kipufogónak nem mindegy...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
csiga8
senior tag
válasz szika87 #193442 üzenetére
A JASO FD ( vagy ISO-L-EGD, szinte ugyanaz) lenne a lényeg. Bár azt írják a 2T olaj dobozára, hogy full szint., valójában csak részszintetikus, de jó minőségű. Kevés full szint. 2T olaj van jó árban. ( tán a Castrol Power1 Racing 2T az, németeknél kötelező a valós infót ráírni egyedül európában, német oldalon kell megnézni, valóban full szint. olaj-e)
2T motorokban (is) az ásványi olaj igen nagy, sok lerakódást okoz. ( gyűrűhorony, tűzgát, dugattyúpalást, égéstér) Kisgépek ( láncfűrész, fűkasza) szintjén is hamar megölöd vele a mostani, új, "katalizátoros " ( valójában 10 dkg drótgubanc a kipuban) jószágot.
A Delphi rendszerű gépekben is jobb 2T olajakat használnak. ( ugye az egy igen kényes rendszer, kényszerűségből kell) A keverés arány inkább 1:300, ha van kati a kipuban.
Régi, forgóelosztós adalógós ( pl nekem II Golf 1.6 TD) is teszik ( én is) némi tömítettség javulás érdekében (is). /Részemről minden 2T-be az Elf moto 2 Tech-et teszem, az megy a Golfba is)
A gázolajhoz képest a 2T olaj égési sebessége kisebb, lassabban ég, ezért tűnik csendesebbnek a motor, és ezért nem (sem) szabad sokat beletenni, ne legyen elnyúló égés.
Hosszú lenne leírni a miértet, de a lényeg, hogy az ásványi olajhoz képest egy jó részszint olaj (FD minősítés) magasabb hőtűrőképességgel bír, ( visszafolyó gázolaj nem kátrányosodik) másrészt elégéskor nincs ( elenyésző) a kátrányképződés, olyan hamuvá kell elégnie, ami nem rakódik le. ( JASO FD Japán szabvány, direkt a nagyfordulatú japán 2T gépek ( régebbi olajok miatti) gyűrűragadások után, miatt lett kifejlesztve.
A szulfáthamu tartalma is jóval kisebb, katit így kevésbé bosszantja.
-
csiga8
senior tag
válasz szika87 #193451 üzenetére
Az utólagos adalékolás akkor indult igazán útjára, amikor az üzemanyagot elkezdték kénmentessé tenni, ( jó kenőanyagként működik olajban, üza-ban egyaránt ) helyette egyéb adalékot tettek, Catrol TDA, 2Tolajok, újabban VIF. ( Ez a VIF egész jó, ezt ajánlom, Castrol TDA-val vetekszik)
Én szívből ajánlom, hogy azt a 2T olajat ne tedd dízelbe, helyette inkább OMV premium és mondjuk VIF nyári ( nyáriban több a kenőanyag) adalék. Hosszútávon jobban jársz.
A takarító kézség éppen az FD olajoknak van. Sok 2T géppel ( szétszedés és takarítás nélkül ) átállnak a régi ásványi olajról a JÓ olajra, majd panaszkodnak, hogy milyen szar, mert megállt a gép.
A képlet egyszerű. A JÓ olaj elkezdi leszedni a learódásokat és az megragadást okoz(hat).
Pont mint a 4T gépeknél, vagy a jóféle premium üza-nál.A JÓ 4T olaj a régi ásványi után maradt szutykot kezdi feloldani és jó esetben csak olajszűrőben, rossz esetben olajjáratban okoz dugulást.
Ismerős kamionjai sorra álltak meg, mert átállt az OMV premiumra, az összesnek dugulás problémája lett. Szerinte az OMV premium szar, mert attól álltak meg a gépek. Szerintem meg az volt a szar, amit előtte tankolt....
Ne offoljunk, ha képek, vagy több dolog érdekel, inkább privátban, mert seggbe leszünk billentve.
-
-
válasz szika87 #194274 üzenetére
A légkondinál csinálj végig minden tesztet. Ott az egyik a léptető motor. Ha ott nem hoz hibát akkor a csap szorul ami típus probléma.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
bul07
nagyúr
válasz szika87 #194317 üzenetére
F Astra is ilyen volt amit hajtottam, én szerettem hogy friss levegőt tudtam a fejemre állítani télen is
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Motion_Blur
félisten
válasz szika87 #194369 üzenetére
Vajon mitől lehet az hogy egy Castrol vagy LM fogy, az ARAL pedig nem?
Biztos hogy az a jobbik olaj, ami nem fogy?Komolyan kérdezem.
Nálam a Castrol vs. Motul eddig egálra áll, mert egyiket se eszi és mindegyiknél ugyanolyan hangja van a motornak a Castrol erőltetett hegymenetben egyszer picit megégett, legalábbis szag alapján, de lehet a Motul is megégett volna..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
bul07
nagyúr
válasz szika87 #194373 üzenetére
Ezt a hamis Castrol dolgot számtalan helyen kifejtették már hogy miért terjed el
Ahogy olvastam beszélgetésekben halottam, maga a magyar forgalmazó indította el hogy ne külföldi beszerzésből vegyék az emberek hanem a drágább magyar nagykeren keresztül
És ezzel lőtték magukat t@kön mert ez marad meg hogy azt hamisítjákPont annyira hamisítják mint a többi márkát se jobban se kevésbé, szóval ha úgy alakul bármiből lehet hamisat venni
Szerény véleményem szerint akkor van nagyobb esély a hamisra ha a kereskedő tőlünk keletebről szerzi be a készlettét( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz szika87 #194672 üzenetére
1 Bar nyomás helyett 1,4-et tol. Szorul a változó geometria lapátsora a turbóban. Ha tisztítás után ilyen hamar berakta, annak több oka is lehet. Pl. Nem megfelelően használod az autót. Folyamatos alacsony fordulaton terheled és amikor néha napján kiforgatod, már megszorul a sok koromtól....
Vagy a motornak van komoly korom képzése, ez sem egészséges. Meg kell keresni az okát a hibának, ha az el van hárítva, cserélni kell a turbót. ;) -
Mágus2
Közösségépítő
válasz szika87 #194681 üzenetére
Úgy kell váltani, hogy soha ne essen a fordulat 1500 alá, motorfék üzemben sem, az első két fokozat még csak-csak, de 3.-tól szigorúan be kell tartani. Nem nagy dolog, de megelőz minden lerakódással kapcsolatos problémát.
Nem lesz magasabb a fogasztás, mert alacsony fordulaton nagyobb terheléssel ugyan annyit kér, mint magas fordulaton alacsony terheléssel.
[ Szerkesztve ]
-
NoLF
addikt
válasz szika87 #194672 üzenetére
nálam egy 1,9tdi AFN golfnál van ilyesmi, de csak nagyobb sebességnél (110-120 km/h fölött) teljes terhelésen, 5. fokozatban megy el az erő, újraindítás után egíből jó, de kb ebben a sebességtartományban mindig elmegy. 4.ben alacsonyabb sebességnél, kb ugyanazon a fordulaton néha csinálja, néha nem.
gépre kötve MAP szenzor hibát írt, az ki lett cserélve - de a hiba sajnos nem szűnt meg.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
NoLF
addikt
válasz szika87 #194692 üzenetére
nekem sajnos mindig csinálja, már kb 2 éve
hétvégi autó és kb 90 km-re van tőlem egy garázsban, így nem olyan egyszerű hurcibálni szerelőhöz, amikor használva van, nem megyünk pályán, eddig ez a megoldásThe Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
Winchester95
őstag
válasz szika87 #194817 üzenetére
Na, kész lettem vele, olyan hülye helyen volt hogy el sem hittem...
Kitakarítottam, elektronikát és a mechanikus részét is átmozgattam, tisztítás, összerakás, majd feltanítás és tökéletes.
Alapjárat kicsit sem ingadozik, nem akar fulladozni. Vákumcsövek cserélve mindenhol.
Hibakód sincs.
Van
Repedt leömlő +vezérléscsere van hátra...Köszönöm a segítséget mindenkinek.
Termosztát is 110foknál áll meg. Ezt még cserélni kell...
Senki nem cserélt termosztátot 1.6AHL motoron?
Generátor bontása nélkül is hozzá lehet férni a termosztáthoz?
(Autodoc videón kiszedte, de úgy vélem hozzá lehetne férni) -
Mágus2
Közösségépítő
válasz szika87 #194815 üzenetére
Mi az, hogy tegyük fel? Nem akarod rendesen használni? Egy új turbó kb 600 euró, egy rendesebb felújított kb 400 euró, a tisztítás, 100 euró, ekkor ki fog derülni, hogy szar és akkor a munkadíjat buktad 2x.
Picit odafigyelve nem nehéz 1500-as fordulat felett autózni. Vűrosban 3.ban kell hagyni a váltót és meg van oldva a lekormolódás problémája...
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz szika87 #208601 üzenetére
ha a minél jobb minőség számít akkor aftermarket kell. A gyári , pláne az ilyen első szériás gyári czuczoknál a kompatibilitás elsőbbséget élvez. Lehet kékfog modullal telefonról nyomva jobban jársz
MOD
Nagyon egyszerű a dolog mert ha van VCDS akkor ott lehet látni ha esetleg a komponensvédelem a gebasz.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kiskokó
veterán
válasz szika87 #208598 üzenetére
Nekem anno beraktuk ugyan így, ahogy mondtad és ment is. Semmit nem kellet csinálni.
Érdekes :S a Kábellel van baja, de miért... Gyári a kábel is ami az AMI-ból kijön? Esetleg van más fajta kábeled hozzá, próbára ?bitpork : nem komponensvédett szinte tuti.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest