Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Frissült az IQOO tabletkínálata
ma Az új IQOO Pad2-t és Pad2 Pro-t egyelőre nem láttuk más brand kínálatában, persze ettől még felbukkanhatnak majd Oppo vagy OnePlus címszó alatt.
-
Nehezebb lesz a dolga a Temunak Európában
it Immáron a Temu is köteles megfelelni a EU szigorúbb online tartalmi törvényeinek.
-
PROHARDVER!
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
_Yvorl_
tag
Átolvastam
LEírja, hogy mi is ez a buyer protection. LEírja a valutánkénti garancia mértékét. (sose fogom megérteni, hogy 500GBP 1000USD és 500 EUR hol értékegyenlő de ez van)
Leírja, hogy mire van szüksége az eladónak, hogy ajánhassa ezt a paypal garanciat 50 es pontszamra és minimum 98%os feedbacre es egyeb reszletek
LEirja, hogy miknek kell megfeleljen a vasarlo, hogy igénybe vehesse ezt a szolgaltatast. Es leirja, hogy milyen esetekbe veheted igenybe ezt aszolgaltatast. Például nem érkezett meg a cucc, nem az van a csomagban amit megrendeltel az állapota teljesen más stb stb.
Leírja, hogy a fizetéstől számitott 45 napon belül kell észrevételt tegyél és észrevétel tevéstől számitott 20 napon belül kell panaszt tenned. (német paypalosoknál ez eltérő)
Leírja, hogy egy évben maximum 3 szor adnak vissza pénzt.
Én egyszer már nyújtottam be ilyet és azt kel mondanom bár lassan őröltek a paypal malmai, de biztosan. A panasz tételt követő pár órán belül zárolták az eladó számláját, aki ennek hatására sürgősen előkerült (hogy-hogy nem) és onnantól már neki volt sürgős az eset tisztázása mert nem juthatott a pénzéhez addig.You can't teach new tricks to an old GOD!
-
1010
őstag
hát nekem kültek, csak mást
otp bank nál nem nagyon segítőkészek
mindig valam kiscsaj veszi fel aki kikapcsolja a mikrofont és megkérdez valaki mást
aki ugynanugy nem tudja
egyedül akkor ugrottak már reggel 7 45kor
mikor előző este volt egy félig sikerült fizetésem, egy webes felületen.
gondolom akkor is csak azért aggódtak nehogy valaki feltörje a rendszerüket
az én kártyámon kersztül vagy valami hasonló.jó lecke volt ez
hopp most jut eszembe
megakartam kérni őket hogy mivel megadtam a kártya adataimat
hogy ez a cég soha többet ne tudjon leemelni pénzt tőlem
erre se voltak képesekde köszi a segítséget
-
magi20
senior tag
valaki aki jobban van paypallal kapcsolatban.---------
az lenne a kérdésem hogy elvileg paypal csak 250000ft-ig van biztosítva nem,azaz ha több van rajta,és vmilyen rendszerleállás van náluk,akkor elveszhet a pénzem?illetve 4500 USD szeretnék kifizetni magamnak,ekkora összegnél meglehet valahogy gyorsítani az utalást?-hogy ne 5-7 munkanap legyen?
Deadly Dose--------»DD«`Obi1one´ź---------Fear Combat
-
magi20
senior tag
Thank you for contacting PayPal.
With regards to your case; we are unable to give a timeframe for the review
of an account as cases are placed into a queue once completed and are
reviewed on a first come, first served basis.I understand your frustration regarding this matter and regret any
inconvenience it might have caused you.ezt ki hogy forditja?????
Your account access limitation cannot be lifted at this time. We need more
information about your account before we can proceed with the appeal
process. Please complete the steps below so that we may review your account
further:-Upload or fax Tracking information for the following transactions:
3C562286K1924270W
2T903189ED299711P
45A642379N674125G
7MM5937650327233D-Upload or fax copies of the original bills of sale or invoices referencing
your purchase or acquisition for the following transactions:3C562286K1924270W
2T903189ED299711P
45A642379N674125G
7MM5937650327233DPlease note that you will be unable to remove any credit card or bank
account information while your account is limited. If full access is
restored, you will be able to remove the credit card or bank information at
that time.You can upload the requested information to us. Uploaded documents are
received immediately and are reviewed as soon as possible. To begin, visit
the Resolution Center and click Resolve under Steps to Remove
Limitation .és ezt kaptam--valaki tudna segiteni mi abánatos pélóm van? mi a bajuk blockolták a ebayemet,és a paypalomat.
Deadly Dose--------»DD«`Obi1one´ź---------Fear Combat
-
cocka
veterán
1 tapasztalt ember sincs ja, lusta ember annál több.
sajnos olyan nincs, aki ilyen hosszú szöveget le tud fordítani pontosan...
Nem az elejétől a végéig kell lefordítani, csak a lényeget kell belőle megérteni és csak azokból a részekből, amikre hivatkoztam.
Aki fordította, azt mondta, semmi nem véd meg engem
Mondhatni igaza volt. De hogy pontosítsuk a kérdést, akkor lefordítom én.
Legal agreement = kb. mint itthon szerződési feltételek, egyébként pedig kb. jogi megállapodás, egyezmény
13. Vásárlók és eladók közti vitás kérdések avagy vevő védelmi programok
13.1 Hogyan vagyok védve, ha valami probléma adódik a vásárlással?
A Paypal két programot biztosít, ami segít védeni a vevők érdekeit:
a.) Paypal Buyer Protection (paypal vevővédelem) azon termékekre vonatkozik melyet Paypalon keresztül fizettek ki és VAGY ebayen vásárolták VAGY Paypal Credittel (ilyen magyarországi magyarnak nem lehet) fizettek ki függetlenül attól, hogy ebayen vagy azon kívül történt a vásárlás.
b.) Paypal Buyer Complaint Policy (paypal vevő reklamációs irányelv) mindazon termékre vonatkozik, melyet Paypallal fizettek függetlenül attól, hogy ebayen vagy máshol lett véve
Vegye figyelembe, hogy a vevővédelmi szolgáltatások csak akkor érvényesek, ha saját accountján keresztül fizet a vásárlásért.
13.4
Milyen termékekre nem vonatkoznak a paypal vevővédelmi szolgáltatásai?
A paypal vevővédelmi szolgáltatásai csak olyan termékekre vonatkoznak, melyek kézzel fogható, (általában) fizikailag is létező áruk. Az alábbi termékek nem tartoznak a kézzel fogható áruk kategóriájába (így nem is vonatkoznak rájuk a paypal vevővédelmi szolgáltatásai): a kézzel nem fogható dolgok (immateriális javak), szolgáltatások, ingatlanok, vállalkozások, járművek (ide tartoznak a motorok, motorkerékpárok, lakókocsik, légi járművek és hajók is), a méretre csináltatott áruk, repülőjegyek, ebayes apróhirdetések, mindazon termékek, melyek nem tesznek eleget az Elfogadható használat című irányelvünkben foglaltaknak, engedélyek, jogosítványok és digitális tartalmakhoz való egyéb hozzáférések.
Kérjük azt is vegye figyelembe, hogy a "leírástól jelentősen eltérő áru" panaszok esetén az ebayen kívülről vásárolt termékekre NEM jár visszatérítés, hacsak a vásárlás nem Paypal Credittel történt saját paypal accounton keresztül. A személyes pénzküldésre (tehát goods, gift illetve hasonló "csak úgy" pénzt küldtem paypalon) egyik vevővédelmi program sem vonatkozik. Így visszatérítés sem jár.13.2 Milyen típusú problémáknál járhat visszatérítés?
Itt felhívnám a figyelmét 1010-nek az either szóra, ami jelen esetben egy KIZÁRÓ VAGY műveletet jelent. Problémától függően VAGY a-t veszed igénybe VAGY b-t. Egymást követően vagy egyszerre a kettő nem vehető igénybe. Hogy először nem érkezik meg, aztán kifuttok az időből, mégis megérkezik aztán meg nem az, amit vártál.
a.) Nem kaptad meg a cuccot, amit paypallal kifizettél (item not received)
b.) Megkaptad a cuccot, de az jelentősen eltér attól, ami a leírásban olvasható volt13.10 Mi a PayPal Buyer Complaint Policy?
Ez egy folyamat, ami segít a felmerülő probléma megoldásában úgy, hogy az eladóval közvetlenül felveheted a kapcsolatot a PayPal Resolution Centre-n keresztül. Nyilván ez csak azon vásárlásokra vonatkozik, amelyek nem tesznek eleget a paypal buyer protection igénybevételi feltételeinek (lásd: 13.1/a, ahol legalább két feltételnek teljesülnie kell) Hasonlít a Paypal Buyer Protection programjához a tekintetben, hogy a vásárlók itt is kezdeményezhetnek vitát, ha a termék nem érkezik meg. A vita bejelentését követően felveheted a kapcsolatot az eladóval és megpróbálhatjátok megoldani a problémát. Ha a probléma megoldása nem sikerül, akkor a (nem kaptam terméket) típusú vitát, kártérítési igénnyé "gerjesztheted". (ugye ekkor a paypal vizsgálatot indít az ügyben, hogy esetlegesen igazat adva neked kártalanítani tudjon).
Vegye figyelembe, hogy PayPal Buyer Complaint Policy esetében a (significantly not as described) (vagyis nem az jött amit akartál) és a személyes tranzakciókkor (lásd fentebb) a benyújtott kártérítési igényeknél nem hoz döntést.Félkövéren van szedve:
Még ha sikerül is a (nem kaptam terméket) típusú kártérítési igényt benyújtani, a visszatérítésre nincs garancia. Ha az igényt a paypal jogosnak tartja, a visszatérítés csak az eladó egyenlegének erejéig érvényesíthető. Magyarul ha az egyenlege 0, akkor így jártál. Ha van annyi a számláján ami képes fedezni a károdat, akkor happy lehetsz.Mi a Buyer Complaint Policy menete?
A PayPal Buyer Protection hasonlóan először vitát kell kezdeményezned a paypal resolution centre-ben a fizetés elküldésének napját követő 45 napon belül. Ha ez már megtörtént, akkor megpróbálhatod megoldani a vitás kérdést közvetlenül az eladóval. (ha jól tudom kapsz egy chates felületet ahol beszélhettek egymással)
Mi történik ha a vita nem oldódik meg az eladóval?
A vitát kártérítési igénnyé formálhatod a vita kezdeményezésének napját követő 20 napon belül. A paypal néhány (de nem minden) esetben végleges döntést fog hozni.
Mi történik, ha a paypal a javamra dönt?
Ha a paypal végleges döntése számodra kedvező, akkor a paypal az eladó accountján adott pillanatban rendelkezésre álló bármely típusú fedezetet beszedi. (és gondolom átküldi neked a beszedett összeget vagy annak egy részét, hogy kártalanítson)
Félkövérrel: Mindazonáltal, a visszatérítésre nincs garancia és mint arról már feljebb is írtam, csak az eladó egyenlegének erejéig mehet a kártalanítás. Magyarul: ha kevesebb van neki, mint amit kifizettél, akkor csak annyi jár vissza, ha több akkor max. a vásárlás összege.Na jó, a többit majd a konkrét esetben. Amíg nincs probléma, addig nincs miről beszélni.
[ Szerkesztve ]
-
dany27
őstag
hali
nah elszámolta a bank az AUDban vett cuccomat és meglepetésemre szerintem nem volt konverziós költség mert 49,99 AUD lett 45,66 USD és így Ft-ban ugyan ott van. És nem látom az ebankban h külön számolt volna konverziót.....
Vagy én vagyok vak?
Előre is köszi!
-
cocka
veterán
válasz mobilissimo #3689 üzenetére
Ezen ráérsz később agyalni.
De tudom javasolni ennek átolvasását:
13.3 pontban leírja, hogy csak a megfogható, anyagi dolgokra érvényes a paypal buyer protection. Alatta kifejti, hogy melyekre nem vonatkozik.
13.2-ben leírja menetet:
a. A cuccra alkalmazható a paypal buyer protection és paypallal lett fizetve.
b. A cucc teljes árát egy összegben egy fizetéssel kell kifizetni.
c/3 esetedben tehát vagy a paypalra belépve fizeted ki vagy kitöltöd az eladó fizetési űrlapjátd. A vásárlástól(fizetéstől) számított 45 napon belül vitát nyitsz az eladóval. (vitára hívod)
Olvasd még el a 13.5-öst a 13.8-asig.
Ennyi. Nyilván te tudod, hogy mit veszel és mi nem jön meg. Törekedni kell arra hogy az eladóval meg tudd beszélni a szitut. Ha nem megy, akkor kell claimelni.
-
cocka
veterán
válasz mobilissimo #3693 üzenetére
A paypalos űrlap hogy néz ki? hogy tudom elérni? Vagy esetleg az eladó tudja megmondani?
Így hogy ebayes eladó így tárgytalan, kivéve ha van boltja vagy tud invoice-t küldeni, küldjön (kérjed) invoice-t a megbeszélt árral és fizess neki úgy.
Ellenkező esetben (invoice hiányában) nyilván az általad leírt módszer lesz célravezető.
A leírtak alapján csak akkor vagy jogosult visszatérítésre, ha a cucc nem érkezett meg. De ennek a menete le van írva. Ha mondjuk max. 30 napig nem érkezik meg akkor a 45 napos határidőn belül nyitsz egy dispute-ot és megbeszéled az illetővel, hogy miért nem sikerült elküldenie stb..
A panaszbejelentést (a dispute után) a paypal bírálja el a vita alapján. Úgy tűnik, hogy a-tól c-ig megfelelsz a feltételeknek, tehát akkor your item is eligible (alkalmas) for paypal buyer protection.A d tehát megkezdhető, ami szintén le van írva a 13.5-ben
Ez fontos: If you are unable to resolve a problem directly with the seller
Tehát csak ekkor nyitsz dispute-ot és ha ez nem vezet célra, akkor:
If you and the seller are unable to come to an agreement, escalate the Dispute to a Claim within 20 days of opening the Dispute. It is your responsibility to keep track of these deadlines.
Na ennyi. Ha idáig jut az ügy akkor kell foglalkozni a többi résszel. Merem remélni, hogy a kedvedért nem kell a 13-mas pontot magyarra fordítanom.
Ez is fontos:
You must wait at least 7 days from the date of payment to escalate a Dispute for an Item Not Received (INR), unless the Dispute is for 2,500 USD or more (or currency equivalent).
[ Szerkesztve ]
-
Flashcash
Közösségépítő
-A Paypal fizetéstől számítva 45 napon belül van lehetőséged jelezni, ha bármilyen probléma adódott a tranzakcióval. Ekkor a Paypal megkérdezheti az eladót és a vevőt is, adatokat kérhet be ha szükséges, és ha jogosnak találják az igényt akkor visszakapod a pénzed.
-A Paypal biztosít egy vitafelületet is a reklamáció megtétele előtt ez a Resolution Center, itt tudsz írni az eladónak.
-A reklamációt az Escalate To Claim gombbal tudod elindítani a Paypal felé. Ha 45 napon belül ezt nem használod, akkor a tranzakcióhoz megnyitott vitafórum és a reklamálás lehetősége is lezárul a 45. napon. -
GrooveHero
addikt
Sziaztok. Az ügyben írnék, hogy egy vásároltam vmit e-bayen euróban fizetve. Sajnos az eladó nem írt még vissza múlt péntek óta, így nem tudom, hogy most mi van a termékkel, vagy megkapta e a pénzt egyáltalán. Egy másik fórumon azt írták, hogy a paypal a pénzt 45 napig tárolja, és csak utána fizet, mert van egy 45 napos reklamálási határidő. Bár itt a ph-n azt írta az egyik kolléga, hogy a pénzt azonnal megkapja akinek fizettem paypalon. Ha vki nagyon jól tisztában lenne ezekkel a paypalos reklamálási és hasonló feltételekkel, az kérem segítsen ebben az ügyben, vagy magyarázza el érthetően, hogy mi is a helyzet.
Előre i köszi
üdvWords like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
Winner_hun
félisten
válasz GrooveHero #3986 üzenetére
A pénzt azonnal megkapja. A fizetést követően 7 naptól 45 napig tudsz dispute-t nyitni. Ha 1 hét alatt nem válaszol és az oldalon se jelöli be hogy postázta akkor hajrá.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
catPee
csendes tag
Mivel nem engedi szerkeszteni:
1) Még annyi, hogy a #4520-as hozzászólásomhoz kapcsolódik az előző bejegyzésem.
2) Az Ebay-ben, a My Ebay-en belül, vagy egy Buying Reminders és ott írja, hogy "
I need to leave feedback for 1 item.". Itt meg kell hagyni a visszajelzést? (googli fordító)[ Szerkesztve ]
-
Winner_hun
félisten
-
Restart®
tag
válasz weresgyufa #4631 üzenetére
Szia!
Természetesen ilyen esetben visszakérheted a pénzed, ha nem érkezik meg az árú (ezt a dispute). Ha jól tudom, 45 napod van erre. Utána a PayPal 30 napig "gondolkodik" azon, visszaadja-e a pénzed (magyarán megvizsgálják, jogos-e a követelésed).Legalább is én így tudom. Bár még nem csináltam ilyet
[ Szerkesztve ]
"A vörösbor fáj, de azt mondja: "Jó lenne élni!" Ha többet iszol, így szól: "Élni kell!" Ha igen sokat iszol, ezt kiáltja: "Élni fogsz!" És ez akkor is szép, ha nem igaz." Rejtő Jenő
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz baluka26 #5443 üzenetére
-Kettő nappal a reklamációs határidő lejárta előtt (45nap) belépsz a paypalre, a resolution centerben elindítasz egy reklamációt, amiben leírod amit az eladó mondott és hogy még nem kaptad meg, de továbbra is vársz a termékre.
-Ezután a reklamáció lezárása pár héttel kitolódik, addig nem kell tenned semmit.
-Ha megkapod a terméket lezárod az esetet, és nem történik semmi.
-Ha nem érkezik meg a termék 50-60 napon belül sem, akkor escalate to claim.[ Szerkesztve ]
-
Fecogame
veterán
válasz Winner_hun #5458 üzenetére
10. 25.-én rendeltem, tehát ma van a 45.-ik nap.
Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak
-
roKas
tag
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni, hogy lehetséges-e a dispute idejét kitolni-hosszabbítani? Tehát a 45nap +20 nap után még ne kelljen a pénzvisszafizetést kérni?
[ Szerkesztve ]
-
Winner_hun
félisten
válasz szeva000 #6194 üzenetére
Ha jól rémlik náluk az oldalon vissza lehet kérni a pénzt, nem kell hozzá PayPal.
Amúgy PayPal fiókodban lépj be, ott: - Resolution Center -> View Open Cases -> Report a Problem -> Report a transaction problem -> Item dispute - erre a fizetést követően 45 napod van. Itt lehet az eladóval értekezni. Ha nem jön érdemi válasz akkor a dispute megnyitásától számítva 20 napod van rá hogy claim-mé eszkaláld a vitát, ekkor már a PayPal munkatársai néznek utána hogy mi van. Ha nekik valami kelleni fog akkor arról értesíteni fognak.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Zirowe
nagyúr
válasz Pszihonaranc #6403 üzenetére
Köszi.
Viszont kértem tőle megint a címet, de nem akarja megadni.
Ha ezzel a top upolással fizetek, akkor ugyanúgy van 45 napos paypal protection?
Vagy ezzel szeretné kijátszani..We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
Na, közben mégis megadta.
Ha fizetésnél purchase és goods-ot jelölök meg, akkor itt van 45 nap védelem?
Illetve ugye itt is tudok választani átváltási módszert, mint ebayes fizetésnél (banki vagy paypal váltás közti választás)?
[ Szerkesztve ]
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
szeva000
addikt
nem,raiffeisen.Azért többre emeltettem,mert ha minden rendben megy,akkor meglesz az obi 370-380k-ból bőven.450-re kértem a limitet.
Igazából itthon végleg elriasztottak ma a vásárlástól és ide akartak egy ilyen obit adni(sigma 50-500 OS) 530k-ért
Kint 1000font
Persze ennek a történetnek előzménye is volt még...amúgy 390 lett volna nagy kedvezménnyel.....[ Szerkesztve ]
-
Mardel
őstag
válasz Sirandrish #6983 üzenetére
Én most utaltam paypalra 5 euronyi Ft-ot, majd vissza bankkártyára, szintén Forintban.
Amit te szeretnél az az hogy a bankkártyádat összekapcsolod a paypal fiókoddal és úgy is tudsz paypalon keresztűl fizetni hogy a paypal számládon 0 Ft-van.
Fizetésnél a paypal a kívánt összeget a bankkártyádról emeli le egyből.
Ez olyan mintha eleve a bankkártyáddal fizettél volna, csak paypal közbeiktatásával, hogy ez mennyire biztonságosabb, vagy nem biztonságosabb azt már te döntöd el.
Van aki nem szeretné kiadni a bankkártya adatitai van aki nem foglalkozik vele, van aki csak megbízható forrásból vásárol.Ha ebayezni szeretnél akkor mindenképp előnyös, mert ha át akarnak vágni vagy nem küldte az árut és te már utaltad a pénzt akkor paypalon 45 napod van hogy szólj nekik hogy akadt egy kis gond, ők ránéznek a delikvens fiókjára és visszautalják a pénzed ha úgy ítélik meg.
Meg paypalnál ha bankkártyát kapcsolsz hozzá, akkor nem lesz olyan kicsi a havi kivehető pénz limited mintha nem kapcsolnád össze, de ez attól is függ hogy mennyire használod a paypalt.
[ Szerkesztve ]
Ennél többet nem kell tudni. Csak azt, hogy a víz nedves és kék az ég. Meg hogy a vérapó mindig a helyén van és egyre erősebb.
-
dReFiX
senior tag
sziasztok, otp directen 500 forintot raktam WEBKÁRTYÁRA beírtam a webkártya adatait paypalen vasárnap, próbáltam aktiválni de hibát írt, mindenesetre eltűnt 458 forint, de erről sem paypalen nincs semmi adat, sem otp direct számlatörténet sincs semmi információ.
Szerencsére én CiBes vagyok, nem értek ehhez a szar otphez, valakinek valami tippje ? Köszi a helpet ! -
And
veterán
-
vbpcx
csendes tag
Sziasztok!
Valaki jártas a csaló paypal jogvitákban??? Vettek tőlem pár dolgot és oda fizettek ez meg ügyesen lezárta a fiókomat biztonsági okokra hivatkozva 180 napra és semmi infót nem adnak csak előre megírd szövegeket küldenek!!! Az eladások már több mint 45 napja voltak tehát a vevők még reklamálni se tudnak!!! Nekem egy jól megrendezett csalásnak tűnik de ilyenkor kihez lehet fordulni??? -
the_stig
tag
Üdv.
Sajna kifutottam a 45 napból, már 55-nél tartok a fizetés után. Shit kínai még így is 10 napot kért pluszba a minap, hogy várjak. A dörzsölt mindenit neki.
Írtam én egy dispute-ot, de egyből lezárta paypal.
Most akkor mi lesz? 110dolcsim odavész? -
Tamy
senior tag
Sziasztok!
Szeptember 28-án rendeltem egy laptopventilátort ebay-en, amit ki is fizettem PayPal-on keresztül. Ahogy az eladó a leírásban is írta másnap már postázta, erről e-mailben tájékoztatott. Azt írta kb. 20-30 munkanap a szállítási idő Szingapúrból, ezért vártam türelmesen. Telt-múlt az idő, már a 30. munkanapon is túl voltam, de a termék nem érkezett meg. Gondoltam elkezdem kerestetni a postán, de akkor vettem észre, hogy a feladásról írt levelében nem szerepel semmilyen postai azonosító. Eddig inkább a DealExtreme-től szoktam rendelni, de ők mindig ajánlott küldeményként postáztak, nem tudom, elképzelhető, hogy ő sima levélként adta fel? Lehet így postázni külföldről?
Csütörtökön írtam az eladónak, hogy nem kaptam meg a terméket, és küldje el a postai azonosító számot, de eddig még válaszra sem méltatott. Rémlett, hogy a PayPal garanciát vállal a pénzemre, így ma rákerestem, hogy ezzel miként élhetek, de erre csak 45 naptári napon belül van lehetőségem. Most akkor így jártam, vagy van még valami lehetőségem? Az a baj, ha kivárom a 30 munkanapot, akkor letelik a 45 nap a reklamációra. Persze nem kizárt, hogy ideér még, de egyre kevésbé tartom valószínűnek. Ma írtam neki ebay-en keresztül is, de válaszra ezek után már nem nagyon számítok. Esetleg még fenyegetőzhetek a negatív értékeléssel, attól állítólag baromira tartanak, bár abban nem kételkedek, hogy valóban feladta, így inkább a posta hibája, hogy nem érkezett meg.
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
-
Hintalow
senior tag
1-3 munkanap, amíg megjelenik a paypal egyenlegeden.
szabi__memo:
igen bármilyen paypallal történ vásárlás során él a vásárlóvédelem, fizetéstől 45 napon belül tudsz reklamációt indítani.
zsombor22:
magához az ebay regisztrációhoz nem kell semmilyen banki adat (bár nem mostanában regisztráltam)
arra tudok gondolni, hogy mivel az ebay/paypal gyak. ugyanaz a cég, esetleg az eby regisztráció automatikusan átmegy paypal regbe a folyamat során. nem kérdez rá arra, hogy van -e paypalod?Esetleg nem folytál bele véletlenül olyan részbe, hogy eladni is akarsz?
[ Szerkesztve ]
Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.
-
Gege94
tag
Gondolom egypáran már feltették ezt a kérdést, de sajnos nem találtam, tehát a problémám az, hogy 30 napja ott ül kínába a csomagom és lassan lejár a 45 nap. Tehát ilyenkor mi a teendő, hogyan lehet visszakérni a pénzem?
-
kaliber
aktív tag
Tényleg ki lett már tárgyalva, de az ebayes topicban biztosan.
Hol vásároltad?
Ha ebayen nézd meg a szállítási és fizetési feltételeknél mikortól ad refundot amint lejárt az időpont (35 nap szokott lenni) kontakt az eladóval és jelzed neki, hogy nem érkezett meg a termék és kérsz refundot, ha elzárkózik vagy mellébeszél 45 napon belül nyithatsz case-t PP-n vagy ebayen és ha ebben a vitában (20napod van rá) sem hajlandó visszatéríteni az árát (vagy addig nem érkezik meg a csomag) akkor emelheted claim-re és a PP eldönti kinek van igaza (többnyire a vevőnek)Ja az e Ebay topic 1.hsz részletesen összefoglalták
[ Szerkesztve ]
Miért jársz futni? Mert az élet rövid, a futástól kicsit hosszabbnak tűnik :)
-
hevizms
addikt
Üdv mindenkinek.
Inditottam egy dispute-t,mert már közeledett a 45 nap határidő.
Közben megjött a csomag.
Ha nem csinálok semmit,akkor magától is megszűnik a követelésem igaz?
Vagy letudom zárni valahogy? -
Đ10Đ4
aktív tag
válasz lostprophet #8620 üzenetére
Igen, már utána néztem.
És közleménybe saját, ID-t kell be írni.Másik kérdés.
Valami olyasmit olvastam imént, hogy, ~250ft az utalás?!
Igaz ez?!
Tehát akkor pl: 4000ft-ért néztem ki valamit, akkor 4500ft rakjak fel ?
A befizetés gondolom az 0ft.."Eladók"-kal tárgyalok, az "Árus"-ok kíméljenek, legyenek kedvesek!!! Köszönöm! ### Apró hirdetéseim .: https://bit.ly/2UD7qeW :. ###
-
petymeg
addikt
Sziasztok!
Rendeltem tegnap egy telefont a tmallbox.com-ról és Paypallal fizettem (200 dollár).
Most egy illető felhívta a figyelmemet arra, hogy nem épp megbízható ez a webshop, elég sok embert, pl őt is átvágták, behúzták a pénzét, telefont meg nem küldtek.
Az a kérdésem, hogyan lehet "visszacsinálni" az átutalást? Sajnos a pénz már megérkezett az webshophoz...
Tudomásom szerint a fizetéstől számított 45 napig valahogy vissza lehet csinálni az egészet. ha így van akkor kb. mikor jutok a pénzemhez, mennyi idő ez?
Köszi.[ Szerkesztve ]
Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
-
Vikusz77
tag
Vitacost amerikai cégtől vásároltam vitaminokat weben 66 dollár értékben. A csomag megjött, kifizettem rá 4500 ft áfát+kezelési költséget.
Itthon kibontottam, hiányzik a vitaminok több mint fele, értékben a háromnegyede! Bele se tették, mivel acsomag 72 deka, szemben a rendeléskor webshopban kiírt 1 kiló 5 dekával, szóval nem a magyar hivatalok a hunyók.Paypallal fizettem. Mit tudok tenni?
Írtam a vitaminos cégnek, hogy mi van, fényképeket is küldtem, hogy mi van a csomagban illetve leírtam, hogy bele se tették a hiányzó vitaminokat amit bizonyít, hogy a feladáskori súlya (csomagon amerikai posta papírján és utána amagyaron is szerepel)már jóval kevesebb volt mint aminek kellett volna lennie.
Mit tegyek még? Paypalnak érdemes írni, és ha igen mit? Legközelebb a postán nyissam ki? Menetem volna azzal valamire?Vikusz
-
kaliber
aktív tag
válasz Vikusz77 #8760 üzenetére
Megvárod mit válaszol a "vitaminos" cég ha nem akarják megtéríteni a károd (az összeg kettőtök megegyezésén múlik) Paypal>>>Resolution center>>>Open case, és behajtod rajtuk a károd (45napon belül van csak erre lehetőséged) dokumentumokkal tudod bizonyítani a súlykülönbséget, nyert ügyed van!!
A jobbik esetben aki csomagolta az hibázott, rosszabbikban lenyúlt magának egy adag "vitamint" az első esetben szerintem térítik maguktól is a károd a másodikban valószínűleg neked kell PP hivatalos úton (a fent leírt mód) vissza"kérni" .
Miért jársz futni? Mert az élet rövid, a futástól kicsit hosszabbnak tűnik :)
-
#85552128
törölt tag
Hi!
Refundoltam egy korábbi vásárlást az eladóval megegyezve, viszont a history-ban még mindig nincs és a számlámra sem jött át.
Az eladó szerint nála teljesítettnek mutatja, kb. 3 hetes dologról van szó.
Írtam a paypalnak, de még nem válaszoltak, ha jól tudom 45 napig mehet rá a dispute.A historyban ugye azonnal mutatnia kellene ?
Mennyi idő mire a paypal méltóztat válaszolni ?[ Szerkesztve ]
-
Vikusz77
tag
Korábban írtam, hogy Vitacost amerikai vitaminboltból rendeltem 60 dollárért+10 dollár szállítás. Elvámolták, fizettem közel 5 ezer forint áfa-át. A vitaminok kétharmada hiányzott a dobozból, bele se tették (súlya is kisebb volt mint kellett volna lennie). Írtam az eladónak, tanácsotoknak megfelelően, képekkel illusztrálva, visszautalták a paypal-on keresztül a hiányzó termékek árát - 40 dollárt.
A rám kirótt áfa veszteségét viszont nem akarják, mivel nincs róla tételes dokumentumom, csak egy aláírás nélküli vámnyilatkozat ami a dobozon volt.Kérdésem, hogy érdemes-e a paypal-nál kérnem, hogy ezen káromat is fizettesse ki, vagy ez már nem tartozik az ő hatáskörükbe, ők csak a termékkel foglalkoznak, és az én egyéb veszteségeimmel nem. Mit tegyek, ha érdemes hozzájuk fordulni ez ügyben? Holnap jár le a 45 nap.
Kösz az eddigi segítséget!
Vikusz
-
vegyszer
addikt
Szervusztok!
Lenne egy kérdésem, igazi PayPal kérdéskör, de nem triviális számomra:
Lenne egy telefon, amit a messzi kínából rendelnék. PayPal fizetés lehetséges.
DE az van kiírva, hogy május 5 körül lesz raktáron a készülék.
HA most kifizetem, de majd egyszer lesz tr szám, akkor is 45 nap után visszakérhetem a pénzem, ha pl már csak ferihegyen van a motyó? Ilyenkor honnan számolódik a 45 nap? Szintét a fizetés pillanatától?
Vagy akkor a rendszer megváratja, hogy mi van a csomagban?Valami irányelv van erre, hogy az eladó a készlethiány miatt nem tudja időben a rendelést elindítani, akkor mi van?
őt is védi a dolog?Köszi!
"Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell
-
MODERÁTOR
válasz Bagira01 #9029 üzenetére
Igen, ha nem jön meg és nyitsz egy case-t PP-on akkor visszaadják a teljes összeget postaköltségestül.
Pont én is ma kaptam meg a refundom. Rendeltem egy telefon tokot, de nem érkezett meg. Írtam az eladónak, azt mondta, hogy nem adják vissza így a pénzt, csak újraküldés lehetséges.. Mondom ezt kihagyom, mert eleve közel a 45 nap, és nem szeretném bukni az egészet, de nem volt hajlandó visszaadni a pénzt, csak az újraküldéssel erősködött. Nyitottam egy case-t, egyből claimmé alakítottam, 1 napra rá jött a döntés, hogy full refundot kapok.
-
Zsolty001
tag
válasz chungee #9280 üzenetére
Félreérted. Az 1$-t 236Ft-nak számolta. A gond nem ez, hanem, hogy ezen felül még 222Ft-ot is levon.
Tehát 1$-os vásárlás esetén 458Ft-ot fizettem. AXA Bank, és Mastercard kártyám van. Van itt esetleg olyan fórumtárs aki szintén ennél a banknál van? Én nemrég váltottam ide. Az ügyfélszolgálatos meg mellébeszélt amikor felhívtam őket, azt mondta ezt nem ők vonták le, hanem a PayPal.
Agostino: Ha nem fogadná el a kártyámat vásárolni se tudtam volna.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs