Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PROTRON

    addikt

    válasz ACE- #45947 üzenetére

    Pont fentebb vetettem fel hogy az egészségügyi termékekre(mint pl fülhallgató) higiénikai okokból másfajta szabályok vonatkoznak mint pl PC alkatrészekre a felbontást követően. Amennyire tudom ez egész EU-ra vonatkozik.

    Amúgy szerintem valami félrement a kommunikációban, hisz garanciális feltételeik szerint maga a javítás költségét vállalták volna, hogy ha bebizonyosodik hogy gyártási hiba van, amely esetben az újra házhoz szállítás költségét is állják a saját papírjuk szerint.
    Persze az Ő vizsgálataik szerint.
    Aztán kellett volna a PP-nek bemutatni a számlát a visszaküldés posta díjáról ami esetben eddig a PP visszafizette volna.

    Csak kérdés hogy a bevizsgálásuk mennyire őszinte, az ilyenekben sose bízom.

    Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.

Új hozzászólás Aktív témák