- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Google Chromecast topic
- Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- E-book olvasók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
67 wattos gyorstöltés és Leica kamerák a Xiaomi kagylóján?
ma Megkérdőjelezhető hitelességű fotó és valós hitelesítési adatok a Mix Flipről.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Master Detective Archives: Rain Code - Rövid előzetesen az új kiadás
gp A korábban Switch-re megjelent játék a nyáron újabb platformokra is ellátogat.
-
PROHARDVER!
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz germinator66 #43015 üzenetére
Semmik bénaságot nem írtam, ne forgasd ki a szavaimat, hanem azt javasoltam ha nincs reakció akkor küldje el újból, még a szófordulatokból sem lehet arra következtetni hogy hibásnak tartanám. de persze most amikor leírta az okot teljesen más a szituáció, ebben az esetben nincs mit újraküldeni. De én is így csinálom, akkor béna vagyok?
Ez nem általános és normális probléma.
A vásárlója a bankján keresztül indított pénzvisszakérést, teljesen más pénzügyi-jogi eljárási folyamat van ennél, nem csak rajtuk múlik a dolog, nézz utána. Kvázi végrehajtás indult.
De ha megnézed a rövid leírását itt akkor kiderül hogy nem olyan egyszerű a téma.
És ezzel nem a PayPal tevékenységét védem, lehet hogy jelen pillanatban nem tudnak mit lépni.
Az hogy jogtalan volt a vásárló ez a kezdeményezése és te igazolod hogy jogszerűen teljesítetted az adás-vételt az a "végrehajtást" kezdeményező bank elfogadásától is függ és tényleg sok idő lehet.De ez a legszemetebb vásárlói magatartás, nem PayPal-on jelzi a problémát mert ott elutasítanák, hanem a bankkal küldet visszavonási követelést azzal az indoklással kérelmezve hogy nem ő használta bankkártyáját, hanem egy illetéktelen, a legtöbb bank nem is vizsgálja hogy jogszerű-e ez kérelem, mert ha ugyan ellopták a kártyát akkor miért nem jelentette és miként lehetséges hogy a vásárlásnál az ő adatai szerepelnek.
Itt nincs a PayPalnak sok mérlegelési lehetősége, eleget kell tenni és azután lehet vizsgálódni, igazolgatni, rendezkedni.
Egyértelműen a vásárló a hibás és szemét. A bank és a PayPal csak benne van az ügyben.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Gaming notebook topik
- Mercedes topic
- Konzol Screenshot
- Vicces képek
- Asztalos klub
- PC-re tart a God of War Ragnarök?
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest