Hirdetés
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Csak 2025-ben érkezik a Little Nightmares III
gp A sokak által várt folytatás sajnos nem fog idén megjelenni, kicsit tovább kell rá várnunk.
-
PROHARDVER!
Path of Exile topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nordic
Közösségépítő
Először nem ártana picit ismerni a játékot, mert láthatóan vannak hiányosságok.
Először is a védelem nem felesleges. Persze első a resist, de ugyanúgy jó az armor is meg az evasion a block illetve a Dodge is. Az armor a sok kis hit ellen véd, ellenben a nagy hitek ellen nem. Az evasion ha bejön nem kapsz sebzést, viszont előbb utóbb tuti eltalálnak. 75% evasion esetén 4 ütésből az első három nem talál el, viszont a negyedik fixen igen. A block/Dodge ugyanilyen, de ott minden ütés esetén rollol block/Dodge chance-et a játék.
A drog is full rng. Ha szerencsétlen vagy nem esik semmi, ha szerencsés akkor még minden. Ha túl magas szintű vagy akkor van lootdiminish, és eleve szar lesz a drop.
Maga az item rarity gem önmagában semmit se csinál. Értelmes magic findhoz nem csak a rarityt kell növelni(legalább 150+ százalékra), hanem a quantityt is. Az előbbi az értéket az utóbbi a drop mennyiséget növeli.
Avariushoz meg annyit, hogy itt minden bossfight mechanikus, azaz minden ütés elkerülhető, ha ismered a harcot. Ha ezt figyelmen kívül hagyod, akkor azon se kell csodálkozni, hogy 50x meghalsz.
-
Har_melin
Topikgazda
A másik, ami sajnos nem elkerülhető, hogy legalább bizonyos alap mechanikákkal tisztában kell lenni.
- az elemental sebzésekhez vagy ún flat ele dmg kell ("adds X-Y cold dmg to attack/spells", ezt találod jellemzően a cuccokon), vagy a skillek a fizikai sebzésből konvertálják (pl. molten strike). Ha egy alacsony phys dmg-ű fegyverrel használt konvert skillt, akkor az alacsony ele sebzést fog adni. Ugyanez van a különböző elemental aurákkal.
- a sebzés módosítók között vannak multiplikatívok ("more dmg") és additívok ("increased dmg"). Ha a kiindulási alapot 100-nak veszem, akkor az előbbiek összeszorzódnak. pl. egy 20% more és egy 30% more az 100*1,2*1,3= 156. Az utóbbiak csak összeadódnak, a fenti példánál maradva 100 * (1+0,2+03) = 1,5.
Itt még kicsi a különbség, de látható, hogy a more dmg-nél a sokadik módosító is "névértéken" számít, az increased-nél pedig csökken a hatásuk.
- az attack és a cast speed olyan, mint ha more módosítók lennének, hiszen egységnyi idő alatt több sebzést tudsz bevinni.
- van egy trükkös módosító, amikor az increased dmg nem a te sebzésedre vonatkozik, hanem a monszta által bekapott sebzésre (monsters TAKE xy% increased dmg from your attack/spell). Ez funkcionálisan olyan, mint ha more lenne, ugyan azon az alapon, mint az attack speed.
A főbossok kivételével a monszták ele resistje az esetek 99%-ban lósz*rt ér egy azon a szinten jól összerakott kari ellen. Nem top gearről beszélek, hanem aminél ezekre az alapokra figyelve válogat az ember a talált cuccok közül.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
félisten
-
Drenadar
veterán
Tök mindegy mi esik úgy is kicsi az esély hogy az használható lesz.
Currencyt kell farmolni, azokat kell szedegetni, jó ha van plusz esélyed a magic findingra.
A tárgyaidat is át kell nézni, ebben a játékban nem a sebzésre kell menni elsődlegesen hanem a túl élésre.
Tornádó shotot használod ugye? Life lech, resist stb gondolom rendben :-). -
San398
őstag
Oszd meg a karakter lapodat és akkor tudunk segíteni. Jobb oldalt ha belépsz a POE oldalra a Privacy settings - a Set profile as private ne legyen kipipálva.
Sokszor a kevés life és resistance az oka a gyors halálnak na meg a rutin (melyik boss mit csinál és hogyan lehet elkerülni). Én 6 karaktert csináltam a harbinger igában a hatodik karakterrel(blade flurry juggernaut) halál nélkül végig vittem 70-es szintig ott is egy robbanó mob csoportnál haltam le.(Act 10 kitava - nem használtam portalt sem)[ Szerkesztve ]
-----====A jóban az a rossz, a rosszban az a jó, hogy minden múlandó.====----- PÜ-re illik válaszolni!!
-
Sárpac
nagyúr
Kitava csak az alapjáték főbossa, az igazi un. endgame boss Shaper amihez világokon(mappokon) tudsz eljutni. Minden világnak van egy bossa azokat is le kell gyűrni. Nagyjából 100 map után jutsz majd el a guardianokig ők őrzik Shapert, miután hidegre tetted őket a belőlük kihullott mappdarabkákat összerakva a portálban tudsz eljutni hozzá.
Alapfesz alatt a maximumon túl!
-
Har_melin
Topikgazda
A zárójeles a mindenhonnan (cuccból, fáról) összeszedett resisted (ún. uncapped resist). a zárójel nélküli a játékban számításba vett effektív resist (capped resist). Alapból nem lehet több, mint 75%, de persze vannak erre is módosítók.
Az uncapped azért fontos, mert a "player is cursed with elemental weakness" módosítójú mapokon 29-34% lejön az uncapped resist értékedből.
Kitava egy macerás boss, de a mapokon "szerencsés" módosítókkal olyanokat szedhetsz össze, hogy vissza fogod sírni. Főleg azért, mert Kitava után már -10% XP-t buksz minden elhalálozással, nem 5-öt.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Mirman
őstag
Nem csak hogy nullasan hanem többszörösen mínuszban is. Mondjuk ha 92-es szinten egy T10map ad 1-2% xpt akkor ha te kétszer halsz akkor már 10szer annyit buktal mint amennyit nyersz .
Szerintem egy átlag játékosnak lvl 90-94 közötti szint elérhető nagyjából egyszerűen . Felette nagyon jó build gear vagy extra tankos karakter kell szerintem .
[ Szerkesztve ]
-
Har_melin
Topikgazda
Nem, hanem az addig (a szinten belül) elért XP-ből levonja a szinthez szükséges XP mennyiség 10%-át. Egyszerűbben: alul az XP csíkon két osztással kevesebbed lesz és azt látod, hogy már nem mondjuk 62%-on állsz, hanem csak 52-n. Mivel magasabb szinteken egy map már összesen nem ad 10%-ot, még szupernehéz módosítókkal sem, már egy halállal is buksz rajta. Ahogy Mirman is írta, lvl 87-88 körül már jó, ha 2-4%-ot kapsz egy mapért. Ez alól kivételek a mostani ligában a T15-ös Beachhead mapok, de ahhoz előbb el kell jutnod arra a szintre, amin már meg tudod csinálni...
Az egyetlen pozitívum, hogy szint limit alá nem mehetsz, ezért írták korábban, hogy nehéz bosshoz szintlépés után kell menni, amikor ha ötször halsz meg, akkor is csak pár %-ot veszítesz rajta.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
Még valami: lvl 89-ről 90-re 150 millió XP-t kell összeszedned, lvl 93-ról 94-re már 202 milliót - miközben az egy mapon szerezhető XP nem fog nőni, sőt, mert T16-nál (lvl 85-nél) egyszerűen nincs magasabb szintű map. Egyszerűen rohadt sok idő lvl 92-93 fölött szintet lépni, mindig ugyanazokat a mapokat tolva. Ráun az ember.
Védd a fákat - egyél hódot!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs