Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Nordic

    Közösségépítő

    válasz Dewri #10170 üzenetére

    Először nem ártana picit ismerni a játékot, mert láthatóan vannak hiányosságok.

    Először is a védelem nem felesleges. Persze első a resist, de ugyanúgy jó az armor is meg az evasion a block illetve a Dodge is. Az armor a sok kis hit ellen véd, ellenben a nagy hitek ellen nem. Az evasion ha bejön nem kapsz sebzést, viszont előbb utóbb tuti eltalálnak. 75% evasion esetén 4 ütésből az első három nem talál el, viszont a negyedik fixen igen. A block/Dodge ugyanilyen, de ott minden ütés esetén rollol block/Dodge chance-et a játék.

    A drog is full rng. Ha szerencsétlen vagy nem esik semmi, ha szerencsés akkor még minden. Ha túl magas szintű vagy akkor van lootdiminish, és eleve szar lesz a drop.

    Maga az item rarity gem önmagában semmit se csinál. Értelmes magic findhoz nem csak a rarityt kell növelni(legalább 150+ százalékra), hanem a quantityt is. Az előbbi az értéket az utóbbi a drop mennyiséget növeli.

    Avariushoz meg annyit, hogy itt minden bossfight mechanikus, azaz minden ütés elkerülhető, ha ismered a harcot. Ha ezt figyelmen kívül hagyod, akkor azon se kell csodálkozni, hogy 50x meghalsz.

  • Har_melin

    Topikgazda

    válasz Dewri #10170 üzenetére

    A másik, ami sajnos nem elkerülhető, hogy legalább bizonyos alap mechanikákkal tisztában kell lenni.

    - az elemental sebzésekhez vagy ún flat ele dmg kell ("adds X-Y cold dmg to attack/spells", ezt találod jellemzően a cuccokon), vagy a skillek a fizikai sebzésből konvertálják (pl. molten strike). Ha egy alacsony phys dmg-ű fegyverrel használt konvert skillt, akkor az alacsony ele sebzést fog adni. Ugyanez van a különböző elemental aurákkal.

    - a sebzés módosítók között vannak multiplikatívok ("more dmg") és additívok ("increased dmg"). Ha a kiindulási alapot 100-nak veszem, akkor az előbbiek összeszorzódnak. pl. egy 20% more és egy 30% more az 100*1,2*1,3= 156. Az utóbbiak csak összeadódnak, a fenti példánál maradva 100 * (1+0,2+03) = 1,5.

    Itt még kicsi a különbség, de látható, hogy a more dmg-nél a sokadik módosító is "névértéken" számít, az increased-nél pedig csökken a hatásuk.

    - az attack és a cast speed olyan, mint ha more módosítók lennének, hiszen egységnyi idő alatt több sebzést tudsz bevinni.

    - van egy trükkös módosító, amikor az increased dmg nem a te sebzésedre vonatkozik, hanem a monszta által bekapott sebzésre (monsters TAKE xy% increased dmg from your attack/spell). Ez funkcionálisan olyan, mint ha more lenne, ugyan azon az alapon, mint az attack speed.

    A főbossok kivételével a monszták ele resistje az esetek 99%-ban lósz*rt ér egy azon a szinten jól összerakott kari ellen. Nem top gearről beszélek, hanem aminél ezekre az alapokra figyelve válogat az ember a talált cuccok közül.

    Védd a fákat - egyél hódot!

Új hozzászólás Aktív témák