Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
The First Descendant - Napokon belül megkapjuk a megjelenési dátumot
gp Hamarosan vége a várakozásnak, reméljük a fejlesztők tartják magukat az ígéretükhöz.
-
PROHARDVER!
Path of Exile topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nordic
Közösségépítő
Először nem ártana picit ismerni a játékot, mert láthatóan vannak hiányosságok.
Először is a védelem nem felesleges. Persze első a resist, de ugyanúgy jó az armor is meg az evasion a block illetve a Dodge is. Az armor a sok kis hit ellen véd, ellenben a nagy hitek ellen nem. Az evasion ha bejön nem kapsz sebzést, viszont előbb utóbb tuti eltalálnak. 75% evasion esetén 4 ütésből az első három nem talál el, viszont a negyedik fixen igen. A block/Dodge ugyanilyen, de ott minden ütés esetén rollol block/Dodge chance-et a játék.
A drog is full rng. Ha szerencsétlen vagy nem esik semmi, ha szerencsés akkor még minden. Ha túl magas szintű vagy akkor van lootdiminish, és eleve szar lesz a drop.
Maga az item rarity gem önmagában semmit se csinál. Értelmes magic findhoz nem csak a rarityt kell növelni(legalább 150+ százalékra), hanem a quantityt is. Az előbbi az értéket az utóbbi a drop mennyiséget növeli.
Avariushoz meg annyit, hogy itt minden bossfight mechanikus, azaz minden ütés elkerülhető, ha ismered a harcot. Ha ezt figyelmen kívül hagyod, akkor azon se kell csodálkozni, hogy 50x meghalsz.
-
Har_melin
Topikgazda
A másik, ami sajnos nem elkerülhető, hogy legalább bizonyos alap mechanikákkal tisztában kell lenni.
- az elemental sebzésekhez vagy ún flat ele dmg kell ("adds X-Y cold dmg to attack/spells", ezt találod jellemzően a cuccokon), vagy a skillek a fizikai sebzésből konvertálják (pl. molten strike). Ha egy alacsony phys dmg-ű fegyverrel használt konvert skillt, akkor az alacsony ele sebzést fog adni. Ugyanez van a különböző elemental aurákkal.
- a sebzés módosítók között vannak multiplikatívok ("more dmg") és additívok ("increased dmg"). Ha a kiindulási alapot 100-nak veszem, akkor az előbbiek összeszorzódnak. pl. egy 20% more és egy 30% more az 100*1,2*1,3= 156. Az utóbbiak csak összeadódnak, a fenti példánál maradva 100 * (1+0,2+03) = 1,5.
Itt még kicsi a különbség, de látható, hogy a more dmg-nél a sokadik módosító is "névértéken" számít, az increased-nél pedig csökken a hatásuk.
- az attack és a cast speed olyan, mint ha more módosítók lennének, hiszen egységnyi idő alatt több sebzést tudsz bevinni.
- van egy trükkös módosító, amikor az increased dmg nem a te sebzésedre vonatkozik, hanem a monszta által bekapott sebzésre (monsters TAKE xy% increased dmg from your attack/spell). Ez funkcionálisan olyan, mint ha more lenne, ugyan azon az alapon, mint az attack speed.
A főbossok kivételével a monszták ele resistje az esetek 99%-ban lósz*rt ér egy azon a szinten jól összerakott kari ellen. Nem top gearről beszélek, hanem aminél ezekre az alapokra figyelve válogat az ember a talált cuccok közül.
Védd a fákat - egyél hódot!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen