- Milyen TV-t vegyek?
- OnePlus Pad 2 helyett OnePlus Pad Pro
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen egeret válasszak?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ASUS notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen monitort vegyek?
- GoPro Topic
Hirdetés
-
Olimpia: az AI majd törli a sértő bejegyzéseket
it AI-t alkalmaznak, hogy a közösségi médiában kiszűrjék a sértő tartalmakat, amik a versenyzőkre és szervezőkre irányulnak.
-
Picit erősít a tempón az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5590-es, WHQL aláírással rendelkező csomag két új profilt is kínál.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ufonauta
aktív tag
válasz
mohabá 007 #70781 üzenetére
Szerintem a hidrotőke hiba diagnosztizálásnál fordítsuk meg a sorrendet. Hidrotőkéknek jellegzetes hangja van. Lehet, hogy vájtfülű vagyok, de először a hidegindításkori kopogás figyelmeztet a hidrotőke hibára. Mondjuk erős mínuszokban indítva pár másodperces kopogás, ami akár lehet a nem megfelelő olajtól (pl. 5W helyett 10W), de legelőször a hidrotőkéknél jelentkezik. Az olajfogyás, fogyasztásnövekedés, füstölő kipufogó már mindezek után (ha a delikvens baxik a pár másodperces kopogásra) jön elő. De, ahogy Regős Bendegúz mondaná - "ez már az utolsó stáció" Itt már erősen javallott kézifék behúzása nélkül orral a Duna felé fordítani a géperejűt.