- TCL LCD és LED TV-k
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- OLED TV topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bluetooth hangszórók
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
Hirdetés
-
Sztori trailert kapott az Elden Ring: Shadow of The Erdtree
gp A DLC a tervek szerint jövő hónap végén debütál PC-n és konzolokon.
-
Újabb országba vihet akkumulátorgyárat Elon Musk
it Miközben Kínában adatközpontot építhet Elon Musk és a Tesla, addig Indonézia kapcsán akkumulátorgyár felépítését fontolgatják.
-
Drágábban indíthat az új iPhone SE
ma 2025 tavaszán érkezhet az új SE, az Apple az 500 dolláros határig emelhet valamennyit az áron.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
fero02
veterán
válasz pempellini #6636 üzenetére
A hidrotőke csattogása nem fordulatszám függő.
Nekem is hangoskodik vmelyik...
marsu: Toyota Yaris és Fiat Punto a választék...
[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
válasz pempellini #6636 üzenetére
78 ezer km-nél csattog a hidrotőke Én kizártnak tartom. Általában 2-300 ezer után kezdenek el,(ha elkezdenek egyáltalán) mikor hitvány olajjal jár valaki, esetleg extrém esetekben hamarabb, ha nem szokta lecserélni. Én méretnék egy olajnyomást az autódon, mielőtt bárminek is nekiállok, illetve e computer kiolvasást, hogy áll a kilóméterekkel a szekér.(már, ha használtan vettétek)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest