Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
ph Jez Corden, a Windows Central újságírója szerint a redmondiak még a partnereiket is versenyeztetnék.
-
47,5 milliárd dollárt költ chipekre Kína, várja a Samsungot is
it Kína egy 47,5 milliárd dolláros alappal pörgetné fel a saját félvezetőszektorát, a miniszterelnök pedig további befektetésekre bátorítja a Samsungot.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz toon87 #32356 üzenetére
A függőség az önmagában evidens, mert nem tudsz párhuzamosan futtatni két olyan warpot, aminél az egyik warp az éppen futtatott másik warp eredményét használná, előbb meg kell várni az eredményt, aztán lefuthat.
A játékokban az INT32 nem sűrűn van használva. Nagyjából a teljes feldolgozás 10-15%-a. Ritkán talán több, de a nagy átlag ennyi. Ezért ritka az, hogy azért nem tud majd lefutni egy warp, mert éppen INT32 művelet van. A legtöbbször a függőség szól majd közbe. Főleg manapság, hogy az NVIDIA és az AMD sem csinált már évek óta függőséglimites architektúrát, tehát a shadereket sem úgy optimalizálták, hogy ezeket a szituációkat elkerüljék. Régen 2007-2008 környékén azért tipikusan optimalizáltak erre.A regiszter az maradt 64 kB / compute blokk. Az L1 nőtt 32 kB-tal, és annak a sávszélessége duplázódott meg. Viszont az LDS ugyanúgy 48 kB maradt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Politika
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Nők, nőügyek (18+)
- Elektromos cigaretta 🔞
- 47,5 milliárd dollárt költ chipekre Kína, várja a Samsungot is
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Ukrajnai háború
- Zeneszerkesztő és DJ topic
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest