Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #24823 üzenetére

    A Witcher 3 egy kellemetlen sztori volt. Eleve nem azzal a leképezővel készült, mint amivel végül jött. Az E3-on még az A-tervvel demózták, ami tele volt rakva NV-től kapott eljárásokkal. Viszont a megjelenéshez közeledve ezeket elkezdték kivenni, mert nem hozták azt a sebességet, amit az NV ígért. Egyedül a HairWorks maradt meg, míg a többi helyére egy másik eljárás került. Ezért lett végül rosszabb az összhatás. Nem sokat tehetett róla a CDPR. Nem rajtuk múlott, hogy a kód, amit kaptak az nem hozta az eredetileg ígért sebességet, így viszont be se rakták.

    Bár ilyen szintű félretervezés ritka, de például az Ubisoft is járt már így. Az AC Unity volt, aminek az egész dizájnját feltették a GeometryWorks-re. Még reklámozták is vele, hogy jön majd egy grafikát jelentősen javító patch, de végül sose jött meg, mert nagyon messze volt az effekt sebessége az eredetileg beígérttől, így bele se rakták a játékba.

    Ezek azok a dolgok, amik miatt azt látod, hogy egyre több fejlesztő inkább saját rendszereket tervez magának, mert így a saját fejlesztésük urai, tudnak rajta módosítani, stb. Nem a megjelenés előtt derül ki, hogy "hubaszki, hát ez háromszor lassabb az beígértnél"...

    Néha ez nem a fejlesztő hibája. Maximum annyiban, hogy hittek egy teljesítményszintben, amit a partnerük nem tudott biztosítani.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák