- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Hobby elektronika
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
Hirdetés
-
Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
ma Nem mér, csak becsül, de a helyi hatóságoktól megkapta a használati engedélyt.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: perifériák az ASUS ROG fémjelzésével
ph A cég 50 gramm alatti, szénszálas burkolattal bíró egeret és decensnek látszó játékos headsetet is villantott a madzagmentes szegmensben.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zeratul
addikt
Nem fogják megírni DX9/10re mert visszaskálzódik, max annyira durván nem fognak mindent tesszeláltatni. Lesz lépcső csak míg DX11ben szépen látszanak majd a kövek domborulatai, addig DX9ben csak egy odahányt tapéta lesz a felülete. Na meg a DX11 nem csak tesszelációról szól, bár az egyik leglátványosabb eleme az már biztos.
[ Szerkesztve ]
-
rocket
nagyúr
"Dirt2-ben láthatólag úgy oldották meg, hogy teljesen irreleváns területeken alkalmazzák a tesszelációt, ahol nem zavaró ha valakinek a DX10-es kártyája miatt nem jelenik meg."
Pontosan igy van, egy ideig kirakat featurekent ott lesz a DX11, de semmi revolucio nem lesz, lenyegeben ugyanaz fog tortenni mint a DX10 megjelenesekor.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
félisten
A dx11 skálázódás + tesszelációs dologban részben tévedsz.
Nyilván, úgy fogják használni a tesszelációt, hogy a régi karikon is normálisan nézzen ki normal map használatával, ahogy eddig is.
Az ilyen lépcsős túlzásokra azért sincs szükség, mert mit ér, ha megspórolnak vele 30db polygont? Semmit. Ráadásul több pöcsölés megcsinálni a lépcsőzetes displacement map-et, mint polyból összedobni a lépcsőt.
A nagyobb körvonalakat meg lehet csinálni rendesen is, ettől nem lesz lassabb a játék. A régi karikon meg megy rá a normal map, a dx11-es karin meg tesszeláció + displacement.
Nem kell ettől megijedni - szerintem.[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- iPhone topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Xbox tulajok OFF topicja
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Hobby elektronika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen