Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gbors

    nagyúr

    válasz FollowTheORI #14723 üzenetére

    No de akkor mi a 980 legnagyobb gyengesége? Igazából más nem is nagyon van neki, csak a vékony sávszél...
    Folyamatosan nő az ALU-teljesítmény szerepe a játékokban, de elég lassan, és amíg a low level API-k mellé nem érkeznek újragondolt motorok, addig nagy ugrás nem lesz. Megjegyzem, a durva compute feladatokhoz is fog kelleni sávszélesség, nem lehet majd mindent a regiszterekben meg a cache-ben megoldani.

    (#14724) Puma K: messze nem 128-bit VS 256-bit az a verseny. A 960 memória órajele 16%-kal magasabb, az effektív memóriasebessége pedig további kb. 30-35%-kal a DCC miatt. Kb. 30% előnye van a 760-nak effektív sávszélességben, ezzel szemben a 960 órajele 15%-kal magasabb, ami 15%-kal magasabb ROP és kb. 20%-kal magasabb effektív számítási teljesítményt jelent. Ha pedig egy játékban van optimalizáció alacsony sávszélességes esetekre, akkor ez a 15-20% előny ki is tud jönni. Ez a Maxwell egyik "titkos" fegyvere.

    Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

Új hozzászólás Aktív témák