Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Malibutomi #13661 üzenetére

    A feketedoboznak igazából semmi előnye nincs. Mivel a D3D bájtkódot mindenképp látja mindenki, így le lehet cserélni. Minden GameWorks játék esetében ugyanaz van. Az AMD hoz rá egy shader cserét, amivel megelőzik az NV-t és az NV is hoz rá egy shader cserét, amivel felzárkóznak. A gond az, hogy ez egy másfél hónapos procedúra, ami igazából a játékosnak szopás. Ezért óriási nagy baromság a GameWorks abban a formában, ahogy van, mert a kezdetekkor senkinek sem fut jól, amire számtalan példa van az elmúlt évből, és másfél hónap után is csak hackelés megy. Nem véletlen, hogy PC-s szinten komoly stúdió és kiadó hozzá sem nyúl, egyszerűen nem éri meg a vele járó szopást.
    Maga a GameWorks koncepció egyébként jó, csak csomagolni kellene a forráskódot.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák