Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz mlinus #18162 üzenetére

    Nem a kártyával van a baj. Valószínűleg a light culling nincs Keplerre optimalizálva. Például hasonló probléma előállt a DiRT Showdown esetében is anno, amikor fél évre rá jött egy patch és javított a Kepler teljesítményén. Ott az volt a gond, hogy a Keplerben a multiprocesszor 192 shaderéből 128 etethető normálisan, és a maradék 64-nek találni kell független feladatokat. Amennyiben ez nem működik, akkor a Kepler a shader processzorainak a 33%-át elveszti olyan compute feladatok mellett, mint a light culling. Ez okoz egy komolyabb visszaesést teljesítményben. A többi esetleg driverből meghackelhető. Az NVIDIA régen is kigyúrta a fordítót, hogy a regiszterallokáció jobb legyen, és a rendszer ne fusson ki a regiszterből, különben nem lenne etethető még 128 shader sem a multiprocesszorban.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák