- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen egeret válasszak?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Computex 2024: még két Socket AM4-es Ryzen jön
- Gaming notebook topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Már tudjuk, hogy mikor érkezik a NieR: Automata második szezonja
gp Alig néhány hetet kell már csak várnunk és folytatódik az anime széria.
-
Computex 2024: a Noctua elkészült a D15 felfrissített változatával
ph A cég csúcstermékének minden apró elemét optimalizálták, de nem ez volt az egyetlen érdekesség a standon.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz mlinus #18162 üzenetére
Nem a kártyával van a baj. Valószínűleg a light culling nincs Keplerre optimalizálva. Például hasonló probléma előállt a DiRT Showdown esetében is anno, amikor fél évre rá jött egy patch és javított a Kepler teljesítményén. Ott az volt a gond, hogy a Keplerben a multiprocesszor 192 shaderéből 128 etethető normálisan, és a maradék 64-nek találni kell független feladatokat. Amennyiben ez nem működik, akkor a Kepler a shader processzorainak a 33%-át elveszti olyan compute feladatok mellett, mint a light culling. Ez okoz egy komolyabb visszaesést teljesítményben. A többi esetleg driverből meghackelhető. Az NVIDIA régen is kigyúrta a fordítót, hogy a regiszterallokáció jobb legyen, és a rendszer ne fusson ki a regiszterből, különben nem lenne etethető még 128 shader sem a multiprocesszorban.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
● ne OFF-oljatok!