Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

• Sziasztok!

Egy régebi notebookba szeretnénk ramot bővíteni, de a chipset miatt ugye nem lehet akármilyet...
    Kérném segítségetek abban, hogy megtalálhassuk a megfelelő ramot.
    A noti: Dell Inspiron 5040 (ha jól emlékszem), chipset Intel HM55 vagy HM57, 1. generációs i5 procival. Jelenleg 4 GB DDR3 van benne, 2x4gb lenne a cél. Azt tudom, hogy az 5x sorozatú chipsetbe nem lehet megvenni a legújabb DDR3 ramokat mert egyszerűen nem kompatibilisek vele. Ezt találtam neten:

"The problem is not exactly the speed 1600Mhz memories ... also operate at 1333Mhz or 1066Mhz if the chipset can not run overclocked.
    The problem is that the HM55 chipset does not recognize modules assembled with inserts RAM 512Mx8bits ... having your limit 256Mx8bits.
    So make sure that the memory module that will buy your mount has taken 16 tablets 256Mx8bits, otherwise will not work.
    I spent a little time so I bought Kingston memories of new models (2x4GB), mounted with 8 tablets 512Mx8bits (4096MB or 4GB) and I had to exchange for Patriot modules with 16 tablets 256Mx8bits.
    For the same reason the notebooks that use the HM55 chipset has a maximum of 8GB memory = 2x ((256Mx8bits) x 16) = 2x 4Gb."

Nem értem 256Mx8bits, 512Mx8bits mit jelent, ez hogyan néz ki élőben?

>> Gyönyörű Huawei P10 Kék színben Új akksival és fóliás kijelzővel + bontatlan Mashup Case adatlapomon <<

Új hozzászólás Aktív témák