Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • niki24

    csendes tag

    Sziasztok!
    Nekem is Fujitsu Siemens Amilo (L1310G) gépem van.Dolgoztam és interneteztem rajta, majd kikapcsoltam, ekkor még nem volt baja. Amikor visszakapcsoltam, valóssággal ''szétfolyt'' a képernyő. Nem esett le, nem ütődőtt meg, vírus kizárva. Még garanciális, szerintetek az LCD monitorra is van garancia? Légyszi, aki tud valamit írjon, nagyon szomorú vagyok. Jó kis gép dolgozni, netezni és filmet nézni.

  • niki24

    csendes tag

    válasz Imy #404 üzenetére

    Szia Imy!
    Köszi a választ. A bekapcsolásnál már látszik, hogy szétfolyik a monitor fele,nemcsak a Windows-nál. Lassan többet van a gép szervizben, mint itthon. A szerviz elutasitja a garanciát valószinűleg, ''felhasználói hiba'' cimen.(Pestre küldték Szolnokról.) A poén az, hogy nem esett rá semmi, karcolás nincs, megnéztük vagy hússzor. A párom programozó, de ő is csak lesett, hogy mitől lehet. Egyébként annyira gyenge a boritása, hogy egy üvegpohár ráesése is megadná neki. (Természetesen összecsukva) Itthon volt az iróasztalon, kisgyerek nincs.....stb. Ezek kizárhatók. Gondoltam, hogy KERMI vizsgálatot kérek, vagy fogyasztóvédelemhez fordulok. Van egy régi DELL LATTITUDE notebookunk, azt beágyaztuk, előfordult, hogy párom fáradtan ráült a vonaton, semmi baja, olyan, mint mikor megvette. Erre jobban vigyáztunk, nem is hurcoltuk, mégis szinte selejt 7 hónap használat után. (Ebből 1-t szervizben volt.)

  • niki24

    csendes tag

    Köszi Imy!
    80 -100 000 egy új monitor, szal nagyon beijjesztettek. Remélem, sikerrel járunk. Az dühit, hogy tényleg nem csináltunk vele semmit.

  • niki24

    csendes tag

    Szia!
    Nem,ez is tuti. Nem nagyon használtuk, csak netezni, meg word-ben irni, szerkeszteni. Mindig kiléptem a Windows-ból, úgy csuktam le. Már mindent végigzongoráztunk, semmi. Azért a garit ki szeretném harcolni valahogy. Verem a fejem a falba, amiért megvettem. Elvileg nem volt rossz, de gyenge. Ezért nem is hurcoltuk. Ellenben a Dell-t azt keméynen nyúztuk, hiába, az még mindig gép. Inkább vettem volna azt. Na mindegy, egyelőre csak reménykedni tudok, azért kösz az ötletet, hasznos.

  • niki24

    csendes tag

    Sziasztok!
    2006. április 2-án vásároltam egy Fujitsu Siemens Amilo L1310G laptopot 218 000Ft-t. Nagy csalódás lett belőle. 6 hónap után kiment a ventillátor, 3 hétig javították a Serco szervízben.A munkalapon 1 órás munkaidő volt feltüntetve. A 9 hónapos gép LCD monitora tönkrement, hajszálrepedés keletkezett benne. Külsérelmi nyom nincs, nagy valószínűséggel a gép selejtes. (Nem én mondtam, hanem hozzáértők.) 2007. február 7én került be a szervizbe. Vásárlásnál egyet felejtettek el velem közölni: milyen lassan dolgozak, meg hogy a garanciális gépre a hibakutatást is kifizettetik velem. Számomra az egész Fujtsu Siemens szervízhalózat, meg maga a laptop is egy hatalmas csalódás. Nem esett rá semmi, valószínűleg a gyenge boritása miatt adta meg magát az LCD panel. (Fogás okozta a sérülést állítólag) A hugomnak Acer Travelmat-e van, elég rendesen használja, semmi baja, olyan, mint új korában. Úgy gondolom, egy valamire való notebook-nak bírnia kéne az internetezést, meg a Word-ben szerkesztést legalább 3évig. Egy Fujistu Simens cégtől elképesztő, hogy a garanciális gépre a hibakutatást is ki akarják velem fizettetni!!!! Ezt is kellett volna vásárlákor közölni, nem hiszem, hogy megvettem volna. Még a Fogyasztóvédelmi vizsgálat hátra van, de már csak meg akarok tőle szabadulni és elkerülni még a márkát is nagy ívben. (Tudom, én vagyok a főbarom, elsősorban azért, mert megvettem. 218 000Ft volt a tanulópénz. Meg az, hogy hozzáértő emberek-rendszergazdák, szervízmunkatársak elmondták- Fujitsu Siemenset soha ne vegyél, vagy bejön, vagy széthullik.Nekem az utóbbi lett)

  • niki24

    csendes tag

    Nekem maga az eljárás volt dühítő, egy 218 000Ft-os laptop nem jó már sem netezni, sem Word-ben irogatni.(ez volt a funkciója) A másik, a pofátlanság teteje, hogy a garanciális gépre a szerviz-dijat (azt, hogy ránéztek) meg akarják fizettetni velem. Az LCD-s sérülés okait szinte lehetetlen bizonyítani. Az ismerőseim közül mostanában 5-en vásároltunk laptopot: Acer Travelmate-olyan, mint új korában szinte, az én gépemmel egyidős. Dell 2 éves-nyúzva van rendesen, programozó a tulaja, működik nagyon jól. Dell Inspiron-nagyon szuper. Az én Fujitsu Siemens Amilo L1310G-m selejt, egy másik Fujitsu Siemens Amilo (nem tudom milyen tipus)-eldöcög, de megy a szervizbe 3-4hónaponta. Ez is önmagáért beszél......Ha belegondolok, hogy a Dell egy nekem megfelelő típusa 227000Ft-ért már elérhető lett volna..... Az iskolában, ahol dolgozom a számítógépes teremben Fujitsu gépek vannak IBM-ekkel, hát ott is önmagáért beszél a hibásodási arány........Egyébként ha a Fujitsu Siemens Computers KFt. magára valamit adó cég lenne, az ilyen hibákat arra használná, hogy a jövőben kiküszöböljék azokat........Egyébként az ügyvéd ismerőseim azt mondták, hogy esélyes a per. Sajna hülye voltam, hogy nem ''nyúztam'' a gépet. A szervizes munkatárs azt mondta (az általam kérdezett), hogy az első 2 hétben szétesett volna, ha nem kímélem. (ezt is eszúrtam)

  • niki24

    csendes tag

    További fejlemény Fujitsu Siemens Amilo L1310G notebookommal kapcolatosan: a garanciális gépet (2007 április 2-án jár le a jótállás) kihozhatom a szervízből, ha megtérítem a szervizdíjat. (Gondolom bevizsgálás, hibakeresés....) Ezt miért felejtik el közölni a gépvásárláskor? (Természetesen a garanciajegyen feltüntetett egyik szervízbe vittem be.) Ez csak nekem durva?

  • niki24

    csendes tag

    Sziasztok!
    A fogyvédelmisektől felhívott ma egy nagyon korrekt úr, azt mondta, ebben nincs hatáskörük, de tájékoztatott milyen lépéseket kell tennem. Valamint azt is elmondta, hogy a garanciális gépre egy fillért sem kérhet a szervíz, még szállítási díjat sem. Valamint megjelölt néhány törvénycikket, amit olvassak el. Azt is mondta, hogy ha fizetés nélkül nem akarják kiadni a gépet, nyugodtan hivatkozzak rá, valamint a rendőrségre. A 151/2003. trv.-re hivatkozott. Egyébként ha ezt nekem kivülálló meséli el, ami velem történik, nem hiszem el. A garanciajeggyel kapcsolatosan írtam a Fujitsu Siemens M.O. Kft-nek, kaptam egy levelet, hogy sajnálják és ennyi! Durva..... Semmi, hogy esetleg utánanéznek. (Szerencsére az már megvan) Az egyik szervíz azt mondta, a hibát az okozta, hogy ráraktam a táskámat, utána már megfogtam. Majd kézhez kapom a szakvéleményt hogy közzézártam egy 10cm-es tárgyat. Legalább megbeszélték volna mit írnak rá, információáramlás......Jah, látható sérülés semmi. Továbbá visszaküldték a notitáskát, amibe beadtam a gépet, szóval remélem, hogy a gépet legalább egy dobozba belerakták és továbbra sem lesz rajta egy karcolás sem. Valamint felvilágosítottam pár embert, hogy hiába hívnak mondjuk reggel 8-kor, tanár vagyok, nem tudom felvenni. (Természetesen visszahívom őket, meg én is érdeklődtem de a múltkor a délutános kollégának már fogalma sem volt az ügyről. Akkor már a noti 3 hete ott volt.) A sors fintora, hogy a Siemens telcsim is beadta a kulcsot, szóval már azt sem tudom, milyen márkákban bízhatok meg.

  • niki24

    csendes tag

    Sziasztok!
    Még mindig nincs vége notebookom story-jának. Tegnap felhívtam a szolnoki Karakter kft, hogy elhoznám a gépet, erre közölték rendeben, össze van készítve a papirokkal együtt, fizessek a garanciális gépre 7080Ft-ot. (Amikor először érdeklődtem, még a szállítási díjat akarták megtéríttetni, majd másodjára a bevizsgálási díjat. Szerencsére már tájékoztattak a fogyvédelmisektől előtte) Az agyam elöntötte a lila köd, telefonáltam a FuSi Mo.kft-nek, akik azt mondták, semmiképp sem fizessek. írjak panaszlevelet. Mondtam nekik, hogy már írtam, március 14-én kaptam meg a választ tőlük, nem találták. Egyébként a szervíz szakvéleménye volt, hogy 'ráraktam a táskát', hivatalosan meg visszajött a FuSi Mo kft-től egy 'szakvélemény' amiben az volt, közzézártam egy 10 cm-es tárgyat. (Pl. kulcscsomót, minden látható sérülés nélkül) Másodszor már készségesek voltak, persze itt már volt a képbe ügyvéd, fogyvédelem....Feltételezem, először írtak valamit, hogy lerázzanak. Na meg azt is, hogy a gép volt selejt.Ok: -garanciajegyet kaptam későn, 6 hónap után már szervíz, 3óra bekapcsolás után olyan forró, hogy 'tojást lehet rajta sütni' kis túlzással, 9 hónap után monitornak végleg annyi. Bocs, ha hosszú lett és nem idevaló, de tanulságos és kivárom a végét, hiába szenvedek velük majd 2 hónapja. Egyébként nehéz elérni a FuSi Mo-t, mert üzenetrögzítőre vannak állítva és maguktól nem hívnának vissza. Ezzel nem a lejáratás a célom, nem mondom, hogy mind sz*r, de a mai napig nem hiszem el, hogy ilyen megtörténhet. Azt is megígértem a szervíznek, hogy internetre kirakom az egész paksamétát, a lefotózott géppel együtt+hozzá a független szakértők véleményét. (Megvan a végzettségük nekik is) Ami a legfontosabb, ha nem segítenek abban, hová forduljak, bukom a 218 000Ft-os vételárat, meg a szervízdíjat. A T-com informatikusaihoz fordultam segítségért (tőlük vásároltuk a hugom Acer Travelmate gépét) és mondták, ha lehetséges akár ingyenesen is megvizsgálják a gépet.(Ez előtt már megmutattam más szakértőknek is, nem fogadtak el pénzt, mivel garis, nem szedték szét.) A garanciajegyen lévő szakszerviz meg felszámol 7080ft-ot a nagy semmire, cserébe ülnek rajta egy hónapot. Egyéb tapasztalatom a szervízzel: fizetős ügyfelek előnyben, garanciális gépre szarnak nagy ívben. (elnézést) Bocs, hogy megint hosszú lett, bonyolódik a történet.....

  • niki24

    csendes tag

    válasz niki24 #443 üzenetére

    Sziasztok!
    Fujitsu Siemens Amilo L1310G monitorcserés notebookom 2007 február 7 óta szervizben van. Már teljesen ki vagyok akadva, telefonálgatok össze-vissza, de mindig csak igéret, hogy majd....Ez csak nekem durva? Kezd elegem lenni a szervizből........Alig várom, hogy visszakapjam, túladjak rajta és végre vegyek egy normálisat. Bár azt mondják, a szervizhálózat mindenütt...... Amitől falnak tudok menni, a ''nem rendeltetésszerű'' használat. Ez mégis mit takar? (Szerintem a noti gépezésre, szállitásra való, evidens, hogy nem ejtek rá semmit, nem vágom földhöz, nem tartok benne kulcscsomót és még sorlhatnám....)

  • niki24

    csendes tag

    Köszi a választ,miután kiakadtam, megigérték, hogy holnapra jön valami papir. Hiszem ha látom. Ami szintén durva, a garanciális gépre továbbra is fizessem meg a 7080Ft-ot. Az O.K. hogy egy laptophoz képest ez nem nagy összeg. De hozzá sem nyúltak. Meg a garnciajegyen nem ez állt. A szerződésszegést legalább 3 pontban megvalósitották. Gépem tipusa: Fujitsu Siemens Amilo L1310G. Azért ez, mert a munkahely ezt szponzorálta. Azóta persze ők is tanultak belőle......Na meg én is.........Minden tipusú gépnek ilyen tré a szervizhálózata? Erre nem szeretnék költeni, de már ötletem sincs, milyet vegyek. Az persze mellékes, hogy február óta ''malmozom'' a munkahelyen......

  • niki24

    csendes tag

    Sziasztok!
    Nekem is Amilom van, a Serco végzi a javitást 2007 február 7óta! Garis monitorcserét csinálnak. Már csak arra várok, hogy megkapjam a gépet és normálisra cseréljem. Megpróbálkoztam a szolnoki Karakter Kft-vel, de még rosszabb, mint a Serco. A munkahelyen továbbra is malmozom....Saját tapasztalat, hogy a Fujitsu Amilo sorozat nagyon sz...r, a szerviz meg.........no comment. Már a főnököm is látja, hogy rossz vétel volt.... :( Jah, olyan összegeket hoztak ki, hogy csak kapkodtam a fejem. Fel kellett hívnom a főnöküket, ő ''tette helyre'' az anyagiakat.

  • niki24

    csendes tag

    Felhivtam a FuSi Mo kft-t, ők korrektul intézkedtek, valamint elintézték az anyagiakat. Át akartak verni 10 000Ft-tal. Majd közölék Pestről, hogy az alapalkatrészt meg kellett fizetnem, ez o.k. igy egyeztünk meg. Itt leptek meg: alapalkatrész 25000Ft+1órás munkadij. Szolnok erre ki akart számlázni 48000Ft-ot!! Fogyvédelmisek hivtak, hivatkozzak rájuk, hozzam el a gépet. Amennyiben nem adják a pesti összegért, jegyzőkönyv, panaszkönyvstb. egész paksaméta megy laptopostul de már a pesti fogyvédelemhez. A másik durva dolog, mivel ez munkahelyi gép, valószínűleg nem tudom eladni. (Biz. összeget térített a munkahely, cserébe ellenőrizhetik.) Egyébként magamnak nem venném, én a Dellre voksolok. De igazán már nem merek semmilyen tipust venni. Az tuti, hogy ezzel nem tudok tovább dolgozni. A másik, amit nagyon remélek, hogy egy karcolás sem lesz rajta továbbra sem. Kezdek nagyon mérges lenni....Szolnokkal kezdtük 74000Ft+munkadijjal, utána lett 96000Ft+munkadij..... Ha nem melóhelyi gép lenne, akkor ezt a 25000Ft+munkadijat is sajnálnám rá....Durva

  • niki24

    csendes tag

    Sziasztok!
    Ma kaptam vissza a kijelzőhibás Fujitsu Siemens Amilo L1310G laptopomat a szolnoki Karakter kft-től. 2007. február 7-én került be!!!! Durva.... Olyan a munkaköröm, ami miatt egy ismerős hozta a szervizből. A pesti FuSi kft-vel 38 000Ft-ban egyeztünk meg. Szolnok kiszámlázott 38 000Ft helyett 45 180 Ft-ot. Először 48 000Ft-ot akartak kérni. Ha nem verem a balhét, 84000-rel kezdtük, utána 96000-rel, majd a végén 120 000Ft lett. Az ügyintéző Gere Erika volt, aki egyetlen kérdésemre sem tudott normálisan válaszolni!!!! Hiba oka: közzézártam a kulcscsomómat, ráraktam a táskám. Független szakértő szerint a gép selejt. Mivel nem tudták megmondani a hiba okát és önhibának sem tudták feltüntetni, azért került ennyibe. Én nagyon megszivtam, végre itthon van az a szar (elnézést). Mármost egész jó, cseréltek benne monitort, ventillátort. 7080Ft-ot számoltak föl csak azért, mert szétszedték a garanciális gépet!!!!!!!! Sajna én nem birom látni, sem ezt, sem a szervizet. Az lenne a kérdésem, minden Fujitsu Siemens Amilo gép ilyen szar, vagy csak az enyém? És van ennek normális szervize? (Valószinűleg gyakran fogjuk látogatni) A munkahelyemen is tanultak a dologból, az év végi szöveges értékelést kellett volna gépbe vinni, hát ez sem........(A főnök örült, hogy a gép még mindig a szervizbe van....) Hát, itt a story vége. Nem tudtok nekem megbizható márkát ajánlani, normális szervizháttérrel? Karakter kft nagyon tré.....az ügyintézővel együtt. Tényleg nem a lejáratás a célom, de vicces, hogy saját magukat is meghazudtolták. Mielőtt elhozta az ismerősöm a gépet, Pestről is hivták őket, meg mi is lebeszéltük, hogy 38 000Ft, erre kiszámláz valamelyik idióta 45 180Ft-ot. (Elnézést, de nagyon mérges vagyok.) Egyébként kerülöm az ilyen ''nevenincs'' márkákat. Fényképezőgépem Kodak, az birja. A párom Dell gépen dolgozik, az is jó.

Új hozzászólás Aktív témák