- TCL LCD és LED TV-k
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
- Androidos fejegységek
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Steam Deck
- Melyik tápegységet vegyem?
- Computex 2024: az ASRock monitorok is a gaming szegmens krémjét vették célba
- Milyen széket vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
ph A vállalat elsőként az Egyesült Államokban küldi boltokba a friss Micro LED televíziókat, amelyek nem lesznek kimondottan olcsók.
-
Megjelenési dátumot kapott a MechWarrior 5: Clans
gp Az óriásrobotok kedvelőinek egészen az őszi időszakig kell várniuk a sorozat új részére.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
A Need For Speed World egy online játszható multiplayer autós arcade játék, melyet a Black Box nevű fejlesztőcsapat készített. A versenyzés helyszíne az eddigi NFS játékokból ismert helyek: (Most Wanted, Carbon területei).
Új hozzászólás Aktív témák
-
UFO1
senior tag
Ha még nincs meg itt tudsz jelszót váltani, másnak is ha megoldódott.
(#6284) geentleeman
Az a Petersburg Dam:01:19:467 nagyon jónak tűnik mivel Tutu ideje 01:19.93 MP4-el (ha már nem futott jobbat). Írd már le milyen cuccok vannak benne van-e széria race vagy mind pro és hogy azon belül melyik Improved, Sport, Tuned, sztem elég ha röviden pl. Z/i = zöld improved, mivel én is azon gondolkoztam lehet sok neki a full pro tuned mivel a másik GT3-am alap és az sokkal stabilabb úgy bár valamivel lassabb. Egy Word nick-et dobsz akár pü-be.[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
válasz tutuhawer #6297 üzenetére
Azért ne legyél szerénytelen jól mész te mindenhol pláne én hozzám képest (1,24) bár el sem tudom képzelni hogy lehet ott 01:11.315 menni ami a top idő. A múltkor egy Ford GT-vel mentem párat lerajtoltam rendre de rendesen, erre nem utolért mindig a hajtűnél.
Ezt a Route 55 lepróbálom annyian ajánlgatják.(6296) Amit megfigyeltem pl. az SLR-nél a gumi is fontos lehet a 21' gumival nem csúszott annyira mint a szintén széria Cop verzió kevésbé peres gumival (persze mind2ő boostos)
[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
-
UFO1
senior tag
Luxus sportkocsik (kedvcsináló) 2. rész
Most a frissen megjelent Valentin (rövidítve: „V”) napi gépekről lesz szó (a többi top T3-as jövő hétre tolódik). Mindegyik alapon vagy a megvehető (car dealer) cuccokkal próbálva.Lexus ISF (erről csak azért mert egyszerre jöttek ki)
Viszonylag stabil kicsit billeg (alapon) valószínű tuninggal javítható de így is sztem csak 35- 40-es szintig használható egy jó tuninggal utána a nagy vasak megeszik. Jó példa szinglibe is néha utolértek olyan lassú (50lvl-en). A „V” kivitel valamivel jobb végre 322 és N2O-val 350 (alap 271 és 292) tehát van benne tuning potenciál minden esetre utóbbi jobban tolja az orrát pedig ez 3-an ültetett és szélesebb a kaszni. A rózsaszín bisz-baszok amik repkednek körülötte elég geynek (édeskés) tűnik valószínű női autónak szánták. Árak alap 250E kp. ill. a „V” verzió 2400 boost mindenki eldöntheti érdemes e venni én nem tenném van tőle sokkal versenyképesebb T2-es.Chevrolet Corvette Z06
Esőként Cross őrmester Z06-osa (ugye ismerős az MW-ből vagy Carbon-ból)(/U)
A kaszni szélesített az alaphoz képest ráadásul speckó meg sem vehető típus 3-asan ültetett mint mind a 3 további. Egész stabil jól rajtol egy pöttyet tolja az orrát de kanyar előtti gázelvétellel ill. utána full gázra szépen fordul icipici drift kíséretében. Élesebb kanyarban egy hangyányit a kézifékre kattintva szépen bedobja a seggét de lassul tőle így valószínű versenyben ez nem használható. És ami még említést érdemel a hangja startnál túráztatva rekedtes brummogós, nagyon jó (olyan mintha bekapna a hajszárító egy pár hajszálat).Z06 The Beast
Szélesebb a kaszni emiatt kicsit rosszabbul rajtol (de lehet csak én érzem így) viszont rosszabbul fordul ez 100 mivel jobban tapad így kanyarban gázelvételre nem nem dobja be a farát de szokás kérdése. A sebessége megegyezik az előzővel viszont a nehezebb kanyarodása miatt időt veszthetünkZ06 The Beauty (Valentin napi kiadás)
Ugyan azt tudja mint az előbbi kettő összeadva. Stabilabb a „Cross” kivitelnél de mivel kisebb a stat-ja az előbbikénél gázelvételre jobban fordul. Ezzel a legélvezetesebb free-ben farolgatni egy megfelelően nagy placcon. Ugyan az a neon van rajta tehát itt is repkednek a rózsaszín csillagok. A sebességek 356 ill. 394 NOS-al utóbbi ezt alulmúlja 10Km/ó-val.
Árak sorrendben 5-5000 ill. 5500 de ez utóbbi jó lehet a kanyonra ha esetleg mégis lesz.Lexus LFA
Utolsónak hagytam a tortáról a tejszínhabot. Itt is félve kezdtem a teszthez mint az Aston Martin-nál Lexus hát luxus mi ez. Megdöbbentő hogy rajtol és halad az úton első körben Waterfront Roadon 0.56 mentem (minden nélkül) és ez pont annyi mint az első köröm az MP4-el (ma próbáltam és bele barmoltak szerintem megint). Tehát MP4 igen, de ahhoz képest sokkal stabilabb (MP4 alap LFA „V”). Mégpedig ezért: az előbbi pályán a csatornában az alagút kezdeténél egy N2O így a feljáratnál 335-el jön fel semmiféle sodródás orrtolás ilyesmi nélkül. Az első S kanyar 300Km/ó felett vehető (akár 310-320) a másodikban veszít ebből de olyan szűken fordul mint semmi amit eddig próbáltam (tehát nincs róla itt reszt). Nem kell gázelvétel miegymás szépen fordul úgy tapad hogy próbáltam a garázsba alá nézni nincs e egy porszívó beépítve ami odaszívja az úthoz de hát nincs alsó nézet. Egy hátránya van nagyobb bukkanóknál mivel elég far-nehéz feldobja az elejét de simább kisebb pukliknál ez nem jelentkezik. Nagyon jó kis gép nem is merek hozzápiszkálni míg elfogadható tuning tippet nem kapok hogy a stabilitása megmaradjon mivel így + 2 N2O-val közel úgy lehet menni vele mint egy MP4-el (ezért 354 + NOS 387 és 346 ill. 374 az alap sebessége). Ami még nagyon tetszett gátelvételre a következőt csinálja „mmmmm” (de ezt hallani kell) utána a full gázadásra meg felszakítja az aszfaltot ami még érdekes lehet a max. fordulatszáma 9000! Az alap verzió kicsit gyengébb de széles kasznival hasonlóan stabil. Áruk 5500 boost így jobban megéri a „V” verzió mivel sok mindet kapunk hozzá 3-as ültetést, üveget, neont, (és nem a csillagost) rendszámot, és egy széles kasznit tehát ez utóbbi nagyon ajánlott vételnek számít.Tutu
Egy kis megjegyzés amit nem vettem észre az SLR Mercinél elsőre a Cop verzión keskenyebb a kaszni mint a másik ültetett boostoson tehát ezért is csúszhat jobban nem csak a ballonosabb gumik miatt.[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
válasz SylarHUN #6379 üzenetére
Melyik motorral, stb. ment jobban az utóbbi zölddel?
Gondolom sokan látták, de hátha nem mindenki: Ken Block's -- Ford Fiesta
-
UFO1
senior tag
-
UFO1
senior tag
válasz SylarHUN #6397 üzenetére
Elvileg gumiból a kék is jó csak túlkormányzott lesz tőle és a zöld meg stabilabbá teszi nagy sebességnél de nekem egyelőre marad a S, S, K futómű olyan 7-es busz szerűen fordul tőle de ha megcsúszik annyi keresztbe is áll.
Az LFA-val (nekem alapon a valentin napi van) nem mentél Perersburg Damon nagyon tapad bár csak pár kört mentem de így is 1,24 kört lehet menni vele minden nélkül és még van benne pláne egy jó tuninggal.[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
Elvileg van egy beállítás hozzá kiegyensúlyozott K, Z, K, P, P, S de senki se kérje rajtam számon ha mégsem jön be és van egy ilyen is Z, S, S, P, P, S tehát e szerint P motor semmiképp de a futómű az elvileg egyezik.
Én a 911 GT3-nál felfigyeltem a kerék méretre annak pl. sok a 21'-os iszonyatosan csúszik ill. pattog tőle 19'-al stabilabb de ez is csak saját vélemény.Tutu: ez titok!
Az első biztos nem! Azt próbálom szemléltetni pálya típusonként több építési mód létezik mindenki eldönthet kísérletezik vagy beledobálja a megadottakat. Pl. a 911 Gt3-hoz 4 fajta is van![ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
válasz tutuhawer #6447 üzenetére
És ez a lényeg mármint az utolsó gondolat ki mihez van szokva ill. mit tud kezelni nekem ujjabban az LFA jobban tetszik pl. Petersburg Damon mert nem kell vele gépészkedni úgy tapad mint az álom bár még M3-al nem is mentem mondjuk azt nem is szeretem.
Megjegyzés: A tutit vszinü csak az EA fejlesztők tudjak de nem hiszem hogy ennyiféle cuccot tettek volna a játékba ha csak 1 -féle a nyerő tehát az igazság odaát van … a nagy vízen túl!
[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
Én csak a HyperCam 3-at („képernyő lopó”) ismerem de bellitani nem tudtam itt nem tudom használható e. CamStudio erről semmi infóm próbáld hátha. Ez a kettő magyar. Van még az MSI Afterburner-ben is mozgókép rögzítés de azt ki sem próbáltam még de mind 3-om ingyenes.
[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
Semmi értelme az 50 napnak 30-ig ad heti 2-3 cuccot utána általában 1-et néha 2-őt esetleg érdemes még a 35. napot megvárni utána újra kezdeni pl. 11. napra 13-7-4-es váltót dobott de ezt mondták többen a chat-en is.
(#6595) D1Rect
T2-ben szerintem A1 a legjobb Elise csak kanyargós pályára mivel végre és startra nagyon gyengusz erősebb nála a Subaru 3100 b és a Fokus RS és előbbi stabilabb az Escortnál. Jó még az RX–7, Lancia Delta, Audi Quattro.T3-bol kimaradt a 911 Carerra hasonló a GT3-hoz + Pagani Zonda bár 10E, az LFA Valentin-i kanyargós pályán nagyon stabil alapon is. Az RTR-X bár csúszik kézben tartható és nagyon erős és gyors.
TE-be nekem Outlaws könnyebnek tűnik kevesebb a szöges és bár hosszabb begyakorolva PU nélkül végig vihető. Ha privibe-be mész érdemes 5s különbség alatt beérni mind a 4 kocsival úgy jobban ad cuccot.
[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
Luxus sportkocsik (kedvcsináló) 3. rész
Az új nagy vassal kezdem M3 GTS 5000 boost ill. E46 4500 v. 1,2 milla (alapon próbálva)
Kezdjük a gyorsulással a perfektje erősebb az E46-nál a gyorsulása is jobb, jobban felveszi a fordulatot végre 345 ill. 383 NOS-al az E46-ál ez 340 és 377. A jobb gyorsulás mellé idegesebb kanyarodási képesség társul, de megfelelő időpontokban adott gázfröccsökre szépen fordul kicsit tolja az orrát hasonlóan az E46-hoz de utóbbi sokkal stabilabban tartható íven. Ami érdekes göröngyös felületen iszonyatosa rázkódik (utóbbi kevésbé) ezt valamelyes orvosolja a szélesített kaszni (erre legalább kapható) ill. a 3-as ültetés. Mindkét M3-ba alapon street tuned cuccok vannak tehát rejlik benne tuning potenciál rendesen. Az új GTS kb. 2-3s-el gyorsabb így tuning nélkül Waterfront Roadon (0,55-nél jobbat is mehet) tehát rendesen lehet vele hasítani de az irányítását szokni kell legjobban az Audi A1-hez hasonló bár nem annyira érzékeny (ideges). Ajánlott vétel mindkét típus.Nissan GT-R 4500 boost alapon (R–35) és SpecV (majdnem full tuningon) még nem vehető:
Az R-35 alapon nagyon gyenge tuning nélkül használhatatlan versenyzésre tehát térjünk át a tuningolt SpecV-re. Indulás iszonyatos bár szerintem elmarad kicsit az új GTS-től a perfektje. Ami biztos nem könnyű a zöldben tartani pillanatok alatt felpörög pláne alacsonyabb szinten ahol a zöld sáv csak 3 csíkból áll. Nagyon gyorsul simán elférne benne egy 7 fokozat azt is bírná, az ember azt figyeli mikor esik ki valami alkatrész a bődületes motorhang mellett. Nagy hátránya mint az SLR-nek is 4 kerékkel csúszik a kanyarban bár kevésbé, és finom fék adagolással ívre dobható és utána teljes gázra szépen betapad. A szélesített kaszni (apró különbség van a két változat között) segít a tapadásban a 3-as ültetés kevésbé más típusokhoz képest. Végre a SpecV 365 és 396 N2O, az alap 320, 350 de valószínű tuninggal hasonló szintre hozható. Annak ajánlható aki hozzá tud szokni a csuszkaláshoz mert így kanyargós pályán sok időt lehet veszteni bár autópályás szakaszra sokkal célszerűbb.McLaren MP4 alapon és tuninggal + (széles kaszni és 3-as ültetés) 5500 boost:
Ez az a típus ami szinte minden pályán megállja a helyét. Nagyon stabil autópályás ill. kanyargós pályán is bár kissé 4 kerekes csuszása azért van (sajnos belebabrálhattak a stabilitásába mivel kijövetelkor egyáltalán nem csúszott olyan volt mint az LFA) de sokkal jobban tapad és kezelhetőbb is a SpecV-nél. A kezelhetőségről annyit Waterfront Roadon 0,55 Perersburg Damon 1,25 mindenféle erőlködés nélkül teljesíthető a tuningolt verzió – bár nem típus specifikusan (6 x S) – de így is majdnem fullra húzva ezek az idők 0,02 – 0,03s-el gyorsabban teljesíthetőek lazán PU nélkül. Fék nélkül vagy kevés fékezéssel ívre tehető és onnan nagyon szépbe fordul. Nagyon jól gyorsul a NOS-a is erős ez alapon 346 ill. 383, a húzott 362 és 402 sebességben mutatkozik meg. Mindenkinek mindenféle pályára ajánlható GT3, M3 méltó ellenfele és kezelhetőségben azoknál sokkal barátságosabb.Koenigsegg CCX 25000! boost (alapon):
Hát igen az ára megér ennyit, szerintem nem. Jól gyorsul erős NOS-al, itt jegyzem meg hátsó nézetből a kicsapó kipufogó gázok erősen rontják a kilátást (csak N2O-nál) különösen max. minőségen, bár első nézetnél aki ezt tudja ez nem látható. Kanyarban nagy sebességen is stabil kisebb korrekciókkal íven fordul bár nem éri el az MP4 kezelhetőségét. Különösen sok egyenes szakaszú pályára javasolt mivel sebessége 360 és 399 nitróval és ezt mindenféle tuning nélkül tudja. Nem tudom megfelelően hangolva stabilabb lesz-e de a sebessége bizonyosan növelhető esetleg kevéssel 411 fölé is. Villogni jó vele de szerintem egy alap vagy egy jól belőtt MP4 jobb vétel ráadásul közel 5 db kijön belőle.[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
válasz tutuhawer #6645 üzenetére
Azért is írtam „annak ajánlható aki hozzá tud szokni a csuszkaláshoz” én nem szeretem, a nitroja szerintem meg a 911 GT3-hoz hasonlóan erős viszont Perersburg Damon nem tudtam vele hasonlót sem menni mint az MP4-el 2 körből sőt még az LFA-val is jobban megyek kb. 0,06s-el mint a SpecV-vel (pedig elvileg a belevaló cuccokat tettem bele). Meg sem próbáltam kanyargósabb pályán mert egy korcsolyapálya az a gép. Az LFA-t ha idom lesz felhúzom mert kíváncsi vagyok mit tud teljes tuninggal.
A kocsikat csak NOS nélkül próbálom mivel így derül ki mi a gép valós tudása ez csak egy tipp melyik jobb alapon és amelyik jobb valószínű tuninggal még jobb lehet. A N2O ereje meg kiolvasható a sebesség különbségből amit közlök. A tuningolt verzió tulajdonságait meg úgyis közli valaki hogy milyen lett pl. te.
Ha valaki tud egy tuti LFA tuningot amit próbált is szívesen veszem persze olyan érdekelne amitől a tapadása megmarad.
[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
válasz tutuhawer #6647 üzenetére
Van egy általános K, Z, K, K, S, S és vagy egy driftesebb P, K, P, K, K, K az elsővel iszonyatos a NOS kb. MP4, GTS, GT3 szerű ezzel próbáltam bár nem full mert szürke és kék hátteres is van benne mert ez volt, tehát teljesen felhúzva még komolyabb lehet. És itt a lényeg a SpecV magában is nagyon gyorsul N2O-al meg élkepesztően.
[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
válasz tutuhawer #6652 üzenetére
Visszatérve a GTS-re neked ez lenne való (ha lesz keret) a megvehető alap is nagyon megy egy jobban felhúzott M3-at (bár csak 46lvl volt) úgy hagy le pl. Lyons&Hwy 201-en hogy az aluljárónál már nincs is a kis térképen.
Nekem marad az MP4 és az LFA kedvencnek.[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
A legjobb idő Route 55-ön:
1. CLHSOBOL CLH TEAM - The Most Wanted in Poland 50 02:26.581 FORD MUSTANG RTR-XAz első CCX:
271. BROKENDREAM <ARS TeaM> За магниты кидаю доп. круГ 50 02:43.329 KOENIGSEGG CCXAz első 100-ba ezek vannak csak RTR-X, 911 GT3, Carerra, M3, Z4, MP4, Murci.
Itt a Route 55 térképe hol látsz itt kanyart 90% egyenes amúgy meg alapon próbáltam amit le is írtam és így tolja az orrát az MP4 alapon és az én tuningommal is sokkal irányíthatóbb.Tehát ennek fényében kijelenthetjük pláne ennyiért a CCX egy sz@r.
NFS Stats (a hivatalos) itt mindenki megtekintheti.[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
válasz SylarHUN #6678 üzenetére
Ez rendben is van csak akkor ne kiáltsuk ki (nem rád gondolok) szuper jól forduló autónak, gyorsnak gyors, ráadásul a 911 GT3 szerepel a legtöbbször első helyen a legtöbb pályán. Nekem is azért van meg mert kuriózum (és senkit nem szerettem volna megbántani) bár ha otthon állna a ház előtt jobban szeretném. Az is oké hogy kézzel rakják össze a „valóságban” itt pár gombnyomás és elkészül ezért az árát én is sokkalom.
A gyámátszedésről egy gondolat 30 max. 35 napnál nincs értelme tovább húzni már 3x kezdtem újra pl. a 19. napon mind a 3 profilban pro-s cuccokat dobott kb. heti 2-3-at nagyon ritkán 4-et.. 35 nap után kb. heti 1-et.
[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
A CCX-el kapcsolatban reviziálnom kell magam kis gyakorlás után az alap géppel sikerült menni Petersburg Damon 1,22 körül időt, tehát tuninggal simán viheti a 1,20 alatti időket is. Jó gép lehet pláne ha az apró orrtolást megszokja valaki vagy kiküszöböli egy jó tapadó futóművel.
(#6714) SylarHUN
Tegnap mentem ott, egy arc R8-al 0,49-et ment mondjuk rátolt vagy 6 nitrót,
meg pár aprólékot ...
Nem tudom hogy de a csatornában CCX-el NOS-al menve távolodott tőlem?[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
Egyetértek de azt már nem értem miért nem lehet az ilyen csalókat szűrni elvileg az EA-nál látható hogy nem tisztán játszik. Nem kéne banolni mert ha költ akkor az az EA-nak bevétel és hát nem lesz a saját ellensége, de (és ez Tutu hozzád szól) nem lehet egy olyan progit írni (biztos lehet az EA-nál + pláne) ami az ilyet egyszerűen DNF-re dobja. Hamar eltűnnének a pályákról.
Persze a világranglistán sincs helye akár ügyesen csal akár nem. -
UFO1
senior tag
RTR-X-et érdemes venni néhol az a pálya csúcs tartó. Alapon néztem (hétvégén ha úgy alakul lesz egy rövid teszt róla) csúszik de jól kézben tartható. Exige-et akkor érdemes venni ha nagyon kanyargós relatív lassú pályán mész mert nagyon tapad csak lassú de sztem jobb nála az LFA valentinos verzió legalább úgy tapad és gyorsabb is, az A1 ugyanez csak sokkal jobban gyorsul (M3 szerűen) és hasonló végre (utóbbit érdemesebb tuningolni) de gyors pályán megeszi ezt is a GT3, M3, MP4, stb.
-
UFO1
senior tag
válasz callmeakos #6742 üzenetére
Akkor mégsem volt fölösleges a report gomb nyomogatás mostantól meg egyszerűen kötelező lesz tegnap is találkoztam 2-vel az egyik 650-el ment a másik csak ugrált utánam de olyan béna volt hogy végül második lett persze PU nélkül ért be 3s-el utánam én meg eltoltam vagy 5 N2O-t meg mi egymást Murcuval, HWY99&State-en.
[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
válasz tutuhawer #6747 üzenetére
Lépj túl ezen az idiótán, bárki bárki ellen csal rosszul esik neki, pláne ha elnyom fölöslegesen x NOS-t + akármit viszont most már te is használd a report gombot látod lép az EA is ha nem teszed magad ellen teszel (és ezt javaslom minden tisztességesen versenyzőnek is).
[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
válasz tutuhawer #6749 üzenetére
Én nem dolgozok az EA-nál – bár jó lenne – de mi alapján tudják véglegesen törölni a csalókat ha nem jelezzük ezt nekik elvileg ki tudnák szűrni autó matice de ez arra jó hogy lássák ők is tele van a töke sok mindenkinek a 500-600 esetleg 999Km/ó-ás sebességgel hajtókra. Én használom feltüntetve a sebességét, aztán lehet mazsolázni.
[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
válasz Norwich #6782 üzenetére
Ha az MP4 csúszik valamit nagyon nem belevalót tettél bele mert elvileg az egyik legstabilabb gép az LFA után a T3-ba.
Az RTR-X meg ilyen de így lehet vele 300-al sodródni a kanyarban.Tutu valamit elnéztél nem „Viki havered”
A cpecV elég csúszkálós én nem vennék bár itt (GT-R-SPEC) elég komoly ez meg – Nissan GTR vs Suzuki Hayabusa – egyszerűen brutál!
Ezt a mocit nem sok minden hagyja le.[ Szerkesztve ]
-
-
UFO1
senior tag
Akkor hogy készült a kép (ha nem hackkel) én hasonló látképpel csak csak repülőgépes játékok során találkoztam (esetleg photoshop?).
A barátomról meg annyit és többek nevében mondhatom nincs helye egy topikban sem a csalóknak ráadásul a PH-n minden varez tevékenység tiltott.
Az oroszokat meg inkább hagyjuk.
Ha az előbbiek nem állnak fent tekintsd az egészet tárgytalannak. -
UFO1
senior tag
Nem osztottam semmiféle észt kérdeztem hogy készült de a 1008Km/ó-s sebességet hogy magyarázod ha ennyire értesz hozzá.
Én érdekes max. 410 körül tudok menni full tuningon is.
Meg leírod „a hídnál” melyiknél van egy jó pár és ha ott melyik részén stb.
Különben sem hozzád szolt a kérdés miért kell erről vitázni.[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
Mi az hogy nem hozzám írtál szerintem te folytál bele egy meddő és lezárt vitába úgy hogy a válaszokat ügyesen kikerülted a híd meg érdekelne ennyi csak lehet már kérdezni?
Másodszorra senkit sem fikáztam általánosságban beszéltem mivel amúgy sem kenyerem a személyeskedés.
Ha válaszolsz a feltett kérdésre jó ha nem az is.
Részemről a témát zárom.[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
Egyelőre sztem hagyom alapon így is nagyon jó (ott 1,22 korül) ráadásul sokszor azt tapasztaltam hogy gyengébb alkatrésszel jobb egy némely gép mint pro-val. A tiedben milyenek vannak oké a színsor rendben de abból is van 3 fajta plusz a pro-n kívül van a street és a race ami lehet néha stabilabbá teszi a kocsit mint az előbbi.
(#6803) RootRulez
Még könnyebb lenne ha vennél egy gyémántszedőt azal még a pontos helyét is látnád hol van a 15 kő. -
UFO1
senior tag
válasz Bazsi18 #6850 üzenetére
Bemész egy Unicredit bankba és befizetsz csak vidd az összes azonosítod + személyi nem tudom mit kérnek, de a neten fent van mi kell hozzá.
Itt van 3 segítség.(6852) RootRulez
Treasure (zöld neonos boostos) Porsche és a Murci utóbbi versenyzésre is nagyon jó megy mint állat.[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
Néztem nekem nem müködik.
Azért is zártam így a (#6829) UFO1 hsz-t "Ha az előbbiek nem állnak fent tekintsd az egészet tárgytalannak."(#6857) RootRulez
A neon sztem nem lényeg (nekem rajta van) a nagy térképet húzd kisebbre hogy tudj menni közben de nem fontos (jobb alsó sarok mint a Win-ben) nekem bal fönt nem zavar és ott keresd meg melyik városrészen vannak a gyémántok. Ott tudsz nagyítani is katt bal egér és a görgővel.(6860) Nem tesz be.
[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
Luxus sportkocsik „amcsi nagy vasak” (kedvcsináló) 4. rész
Dodge Viper SRT10 (5500 boost-os ill. 1,2E Kp-s verzió)
Ugyebár itt van oldalt kicsapó lángnyelv az elsőn széles kaszni ültetés neon a jó tulajdonságoknak ezzel vége is. Nem egy fürge gép viszonylag gyengén indul (GT3, MP4, GTS, Murci-hoz képest) és nagyon nehezen fordul bár a kp-s kicsit jobb de nem számottevően. Kanyarban rá lehet venni kis oldalra csúszásra de olyan mint ha egy betontömböt irányítanánk. Sebességek 325 és 360 NOS-al a Kp-s 345 és 380 de ezt nagyon kínkeservesen éri el közel sincs a fent említettekhez. Előnye ramolni nagyon lehet vele a forgalommal ütközve alig lassul (ugyan ez vonatkozik az alábbi gépekre is).Ford Shelby GT500 Super Snake (6000 boost)
Az előbbinél jobb indulás és sokkal jobb fordulás jellemzi. Kis gázelvételre és padlózásra bedobja a seggét, csúszik enyhén 4 kerékkel is de kézben tartható. Sebességek 357 ill. 396 N2O-val és ezt az előbbihez képest erőlködés nélkül éri el.Ford Mustang Boss 302 Cop verzió (6000 boost)
Egy hangyányival jobb indulás és még stabilabb irányítás jellemzi az előbbinél ezt mi sem jellemzi jobban Waterfront Roadon 0,55s sikerült első körre a kanyarok előtt apró gézelvételre sodródva, de szépen fordul. Sebessége érdekes módon nitróval kevesebb az előbbinél 359 és 392 és ez is erőlködés, szenvedés nélkül gyorsul. Jól ugrik, semlegesen és alacsonyat esetleg kis orrnehézség érezhető ugyanúgy mint az összes többi itt felsorolt.Ford Mustang RTR-X (4400 boost)
Megint utoljára hagytam a legjobbat. Nagyon gyorsul szuperul fordul bár csúszik de nagyon kézben tartható ugyanúgy gázelvételre szépen fordítható. Mi sem bizonyítja ezt a legjobban Perersburg Damon közel olyat mentem 2 kőrből mint a CCX-el, ez PU nélkül 1,22 körül és Waterfron Roadon is elsőre 0,53-at 1 nitróval. Sebessége nem a legnagyobb 350 és 387 N2O-val de legnagyobb erénye a kanyarsebessége és az iszonyatos kigyorsítások. Egy hátránya van ha egyszer megcsúszik elég nehéz összeszedni tehát ne hagyjuk, de valószínű egy ültetéssel stabilabbá tehető (ezt direkt nem ültettem mert szeretem ahogy csúszik). Érdekes kanyargós és gyors pályán is megállja a helyét a 4 közül én ezt venném méltó ellenfele a GT3, M3, Murci stb. top gépeknek. Ami még a legszebb a hangja alapon gurgulázik fel-fel pörgetve öblöget full gázon meg beszakítja a dobhártyát és oldalt kicsapó lángnyelv persze itt is van.Minden autó a megvehető alap felszereltséggel próbálva.
[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
válasz jericho69 #6887 üzenetére
Ha nem akarsz szenvedni GTS, de én most kezdtem próbálgatni az RTR-X-et nagyon megy bár csúszik (feljebb írtam róla pár sort) lehet én nézem bele de mintha kevésbé lehetne érezni azzal a sebességet olyan mintha 200-al mennék a Murcival közben 300-al megyek az RTR-X-el és nagyon könnyen fordul. Ráadásul most akciós is az ára én ezt venném ha van kertet + egy GTS-t.
(#6881) SylarHUN
Én is megnéztem és kiderült amit sejtettem némelyek miért is csalnak a TE versenyeket is érdemes megnézni iszonyatosan béna ez a falon fordulás akár külső akár a belső íven meg szánalmas az hogy ezt még fel is tesz a NET-re meg egyenesen nevetséges.Tutu:
RTR-X-ed van, ha a sodródós gépet szeretnél ez az igazi ráadásul nagyon gyorsul ill. fordul amíg van érdemes venni.[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
A saját tapasztalatom mást mutat pl. GT3 RS-be a zöld motor jobban passzol mint a kék mert az előbbi pörgős motor (jobban startol pedig a kéknek elvileg több a gyorsulás stat-ja) ezért aztán RTR-X be semmikép nem tenném inkább sárga (izomautó) vagy piros (drift) való bele. Persze nem mindegy az utána következő turbó váltó stb. típusa sem.
Másik példa a piros gumitól sodródik a gép ezért jó a fenti RTR-X-be, ugyanez igaz a piros fékre is ahol a hátsó előbb fog így fékezve befordítja a hátulját ez pl. a nehéz M3-ba is jó. Persze vezetési stílustól is sok minden függ ki hogy szereti.
Harmadik példa EVO X kicseréltem a piros 9, 7-es motort zöld 13, 7-esre és alig ment tőle pedig elvileg ugyan úgy kéne gyorsulnia és nagyobb végsebességet kéne mennie de nem, rosszabb lett.
Sokkal lényegesebb szerintem a színsoron kívül hogy az street, race vagy pro és azon belül melyik a 3 közül és a legtöbbször a vegyes használat sokkal stabilabb kezelhetőbb gépet eredményez mint ha minden full pro medion benne. Utóbbit a T3 topp kocsiknál tapasztaltam mert pl. az MR2 szereti a fullozást.
[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
Utolsó hozzászólásom a hacker témában.
Az hogy valaki csal tulajdonképen mindegy is lenne (ha az nem egy online játék) de mit is vesztünk ezen, elsősorban a nyerés lehetőséget ezzel elesünk egy esetleges alkatrésztől vagy egyébtől (neon stb. ) Eközben aki megnyeri hack-el különösen az elsőre egyáltalán nincs szüksége mert nem ettől gyors és pláne nem attól nyert hogy ügyes lenne. A tisztességes versenyző időt és talán boostot (ami meg kemény kp.) nem kímélve fejleszti a járművét gyakorol a nagy semmiért.
Az hogy valaki hol áll a világranglistán hát, had ne érdekeljen a szórakozás jobban érdekel mint hogy benne e vagyok az első 50-ben vagy épp 50,000. vagyok. Emiatt aztán teszek rá hogy nullázták e (amit régebben félre is értettem törlésnek titulálván valaki). Egy a megoldás ha törlik végérvényesen a játékból névvel, autóival együtt és kezdhet mindent előröl. Ha megint csal az azonnali kizárás ugyanúgy jár neki egy idő után csak megunja és talán elfogy a pénze (zsebpénze) a boostos gépekre költvén.
Valószínű (bár nem szeretnék általánosítani) a legtöbbjük 10-en éves aki még fel is vág a suliban, haverok közt és meggyőzni, megbeszélni vele szerintem teljesen felesleges úgyis a szemébe röhög az illetőnek sajnos életkori sajátosság, esetleg neveltetési hiányosság következménye.
És az hogy valakit az zavar hogy ö ellen csalt hát hagy ne kommentáljam magasról teszek erre is, mivel nem csak vele teszi meg hanem több ezer más tisztességes játékossal akinek vagy elveszi a kedvét végérvényesen vagy őt is csalásra ösztönzi.
Én bízok az EA elhatározásában hogy törlik a csalókat de ezt csak akkor tudja megtenni ha jelezzük felé. Tehát legyen ez a legfontosabb jelmondat (és nem kéne mindenféle kibúvót keresni „nem teszem mert … ”) idézve SylarHUN sporttárstól: „Véleményem szerint, csak az tett a csalók ellen, aki nyomta a Report gombot!”
[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
Mikor lehet belépni (ma) van valakinek erről infója.
-
UFO1
senior tag
Köszi.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- PlayStation 5
- TCL LCD és LED TV-k
- Autós topik
- Politika
- Gumi és felni topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen