Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    Topikgazda

    válasz DigitXT #4499 üzenetére

    Meg kell mérni a tengelyt, ha a gyári határ értéken belül van akkor, úgy is hagyhatod, nem szép de ez van. Az hogy mi és milyen nyomot hagyott benne, azt kellene kinyomozni. A fogaskerék reszeléke, is csinálhat ilyet, mivel azon az oldalon közvetlen felhordja lánc az olajat, az szétcsapódik és így tovább. Mivel látahtó károkat okozott eza forgácsolódás, ezért én az olajszivattyút is szétszedném, és jobban aggasztana annak az állapota. karcolt vezérmű tengellyel elmegy még sokat, de gyenge olajszivattyúval, már sokkal kevesebbet, és akkor valóban vez tengely heló, lekopik nullára, a hengerfejet vagy eldobhatod, vagy felújíthatod, de mivel nincs minta darabod így csere nah az lesz vagy 150K minimum.
    Szóval nem tudom ki a szerelőd, de gondolom, hogy nem rossz indulatú, erre én felhívnám a figyelmét, ha már lánc lent van, akkor azt a szivattyút is vegye már szemügyre és mérje ki az értékeket.

Új hozzászólás Aktív témák