Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hmura

    tag

    válasz Agro #17986 üzenetére

    Itt másról van szó. Egy évek óta folytatott sunyi gyakorlatról, amivel
    jól megvágják az embereket. Ideje ennek véget vetni, ha a szolgáltató
    nem hajlandó magától erre.

    Lehet tenni számlapanaszt, de legközelebb újra be fogja kapcsolni
    a szolgáltató. Egy 50-100 milliós bírság talán leszoktatná erről.

    Amit keversz, az az ok és az okozat. Nem azért kell utólag telefonálnia
    az ügyfélnek, mert rossz a számla, hanem azért, mert egy nemkívánt
    szolgáltatást aktiváltak neki, ezzel plusz költséget okoztak neki.

    Ez ugyanaz, hogy bemész a Tesco-ba, nem figyelsz oda, az eladó
    telepakolja a kosaradat méregdrága konyakkal és cigarettával, a
    pénztárnál veszed észre, hogy mi is van a számládon.
    Utána meg nem azt mondják, hogy az okozott kellemetlenségért
    cserében ingyen elviheti a sunyi módon belepakolt árut, hanem
    menjen az ügyfélszolgálathoz, és kérjen számlajóváírást.
    Csak annyi a különbség, hogy a telefonálásnál nem tudod megtartani
    a drága árut, max. jóváíratni tudsz.

    A Tesco esetén még tudod azt tenni, hogy ide többet nem jövök,
    ellenben a telefonnál még köt a hűségszerződésed, és újra és
    újra be kell menned vásárolni.

    A kellemetlenségért milyen kárpótlást kapsz a telefonos cég esetében?
    Mondhatod azt, hogy akkor az okozott kellemetlenség miatt nem kívánok
    a továbbiakban az Önök ügyfele maradni? IGEN<>NEM

Új hozzászólás Aktív témák