Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • embe

    nagyúr

    válasz Gebriel #1773 üzenetére

    2 év után!!! mert a voda számára is egyértelmű, hogy én használtam előtte 1,5 évig az előfizetést, hisz a voda kezdeményezte a névreírásokat. A Pannon annak idején, ha jól emlékszem megvizsgálta egy fél éves telefonálási szokásaimait, és azután betett a kiemelt ügyfél kategóriába. Amikor kiemelt ügyfél voltam a vodánál / amikor a cég nevén volt az előfizú / úgy viselkedett a voda, amikor akadt 1-2 problémám, hogy ...nem részletezem. Gátlástalanul hazudtak, a probémát nem tudták, és nem is akarták kezelni. Mindenre az volt a válasz hogy pereskedjek. Csak tekintve azt hogy ezt a lakhelyemtől 250 km.-re tehetettem volna meg, és figyelembe véve a probléma tárgyi súlyát, nem tettem. Ugyanis olyan szerződést kötött a cég, hogy abban benne volt, hogy csak a pesti nem tudom hanyadik kerületi bíróság járhat el. Bementem a fogyasztóvédelemhez is, ott meg azt mondták, hogy céges dolgokkal nem tudank mit kezdeni. Gondolkozz el azon, hogy szerintem bárkit megkérdeznél arról, hogyha egy msáik szolgáltatónál találna egy ilyen tarifát átmenne -e? Meglepődnél a sok igenen. A környzetemben egyre több cég köt a Panonnal is valamilyen jó flottás szerződést, és tipliznek a vodától. Csak sajna az én cégem még nem kötött!
    Mint mondtam, az ügyfélkezelése a vodána = egy nagy 0

    Beszéltem több vodánál dolgozó, márkaképvisleten , emberkével. lesúlytó volt amit tőlük is hallottam.

    Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe

Új hozzászólás Aktív témák