- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- Azonnali processzoros kérdések órája
- SSD kibeszélő
- Projektor topic
- Hisense LCD és LED TV-k
- Milyen processzort vegyek?
- ASUS ROG Ally
- Retró játékgépet csinál egy applikáció az Apple TV-ből
- Platina plakettes Gigabyte tápok fekete-fehérben
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
it Gyümölcsöző az Xpeng kutatás-fejlesztési részlegének munkája, a Volkswagennel való együttműködés. Az Xpeng négyes szintű önvezetésre és olcsó önvezető EV-kre készül.
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Boond
addikt
válasz #20221952 #65689 üzenetére
Nekem szolgáltatótól 1-2 héten belül megjött a visszajelzés. De amúgy 30 napjuk van rá, igen. Én több hónapos történetre összefoglalóan, jeleztem most... és teljesen korrektül megoldották (T-nél), de vodánál is ami eddig volt.
"akkor a korábban havi előfizetéses kártyáknak is kellene működniük, de nem működnek a magyar határ átlépése óta."
igen, de a haviból --> feltöltős lett... tehát vmilyen folyamatnak kellett a háttérben zajlania, míg a szimpla feltöltésnél, ahol nincs változás, ott nyilván háttérben sem történt változás (rendszerben). Ez egy alapvető különbség lehet... gondolom emiatt nem igen lehet összehasonlítani..."Említettem, de a szolgáltató állítása szerint"
Talán egyszerűbb a voda oldalán elküldeni egy e-mailt, néhány képpel, mint ahogy itt is tetted. És akár erre hivatkozni később (de ezt már írtam). Így ezek a dolgok megugorhatóak, és egy nyelvet beszél majd mindenki... azért képzeld magad a másik fél helyébe... lehet tényleg ezt vagy azt látja a rendszerben és vagy ez vagy az van kiadva nekik.pl a napokban volt hívva az autó szerviz... és mi a standard válasz "vontassák be". Miközben, egy szerelővel kellett volna csak beszélni. (amihez, x telefon hívás kellett...).
Tehát ha küldesz képet, és egyéb dolgokat, arra tudsz hivatkozni, akár a panasz, vagy vizsgálatot is megkönnyítve... (gondolom üfsz is látja, hogy van panasz, és akár oda írni, jelezni, hogy küldtél ezt vagy azt is utólag). Hátha előbb megoldódik...
Én pont az átállás előtt, a hónap elején hívtam vodát, és készséggel álltak rendelkezésre, pillanatok alatt meg lett a dolog. Az ügyintézésről, meg kb 19-én jött értesítés, mire jutottak. Akkor újra hívtam őket, akkor is normál módon mentek még a dolgok.
Azóta nem volt ügyintézni valóm. De eddig mindig megoldódott... Most meg a Telekomnál is... pedig az több hónapos story.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Call of Duty: Mobile
- sziku69: Szólánc.
- kissgábor007 károsultjai
- Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
- Escape from Tarkov
- Windows 11
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen