Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Boond

    addikt

    válasz #20221952 #65689 üzenetére

    Nekem szolgáltatótól 1-2 héten belül megjött a visszajelzés. De amúgy 30 napjuk van rá, igen. Én több hónapos történetre összefoglalóan, jeleztem most... és teljesen korrektül megoldották (T-nél), de vodánál is ami eddig volt.

    "akkor a korábban havi előfizetéses kártyáknak is kellene működniük, de nem működnek a magyar határ átlépése óta."
    igen, de a haviból --> feltöltős lett... tehát vmilyen folyamatnak kellett a háttérben zajlania, míg a szimpla feltöltésnél, ahol nincs változás, ott nyilván háttérben sem történt változás (rendszerben). Ez egy alapvető különbség lehet... gondolom emiatt nem igen lehet összehasonlítani...

    "Említettem, de a szolgáltató állítása szerint"
    Talán egyszerűbb a voda oldalán elküldeni egy e-mailt, néhány képpel, mint ahogy itt is tetted. És akár erre hivatkozni később (de ezt már írtam). Így ezek a dolgok megugorhatóak, és egy nyelvet beszél majd mindenki... azért képzeld magad a másik fél helyébe... lehet tényleg ezt vagy azt látja a rendszerben és vagy ez vagy az van kiadva nekik.

    pl a napokban volt hívva az autó szerviz... és mi a standard válasz "vontassák be". Miközben, egy szerelővel kellett volna csak beszélni. (amihez, x telefon hívás kellett...).

    Tehát ha küldesz képet, és egyéb dolgokat, arra tudsz hivatkozni, akár a panasz, vagy vizsgálatot is megkönnyítve... (gondolom üfsz is látja, hogy van panasz, és akár oda írni, jelezni, hogy küldtél ezt vagy azt is utólag). Hátha előbb megoldódik...

    Én pont az átállás előtt, a hónap elején hívtam vodát, és készséggel álltak rendelkezésre, pillanatok alatt meg lett a dolog. Az ügyintézésről, meg kb 19-én jött értesítés, mire jutottak. Akkor újra hívtam őket, akkor is normál módon mentek még a dolgok.

    Azóta nem volt ügyintézni valóm. De eddig mindig megoldódott... Most meg a Telekomnál is... pedig az több hónapos story.

Új hozzászólás Aktív témák