Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Packersbay

    tag

    Sziasztok!
    Van értelme a fogyasztóvédelemnek írni a Vodafone miatt?
    A történet a következő..már kb 3 hete elindítottam egy számhordozást a telekomhoz. A kérelem elküldésétől kb 2 nap múlva(gondolom ahogy megkapta a Voda a kérelmet) rögtön ki is kapcsolt minden féle szolgáltatást a Sim kártyán tehát nem tudtak hívni, én se tudtam hívást indítani..stb. Ezután kb másfél óra telefonálgatásba került( természetesen másik szolgáltatói számról) elérni hogy másfél nap múlva visszakapcsolják a szolgáltatásukat.
    A váltásnak elvileg 9.-én kellett volna megtörténnie,de a telekom tájékoztatása szerint a voda technikai okok miatt nem tudja átadni. Ezután természetesen hívtam a Vodát ahol végül 55 perc!! után tudtam végül beszélni élő emberrel aki elmondta hogy mivel visszakapcsolták a szolgáltatásomat automatikusan 1év hűséget állított be a rendszerük amit ha szeretnék jóváírnak..anyátokat :((( és másnapra visszahívást ígértek a számhordozással kapcsolatban ami természetesen azóta se valósult meg. Azóta 2 x hívtam őket de fél óra után feladtam,mert élő emberrel nem sikerült beszélnem...
    Jól emlékszem,hogy hoztak vmi rendeletet régebben,hogy ha telefonos ügyfélszolg hívsz akkor 5-10 percen ügyfélszolgálatoshoz kell kapcsolniuk??

    Saját házi akácméz eladó! Dell laptop alkatrészek eladók!

Új hozzászólás Aktív témák