Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gabor9991

    őstag

    válasz havri1 #43079 üzenetére

    Na akkor ez is egyedileg van elbírálva, nekem a múlt havi számlát meg kellett reklamálnom, mert hibásan kaptam meg, miután ezt korrigálta az ügyintézö, megkértem, hogy amennyiben lehetséges bejelenteném mint hibát, a mobil vodafone alkalmazás hibás műlödését is.Kérem, tegyék már rendbe, ugyanis egy éve nem a helyes adatkeret van a felületen, ami a valós csomagban van, és a felhasznált adatkeret sem fogy az alkalmazás szerint, csak onnan lehet tudni, hogy mennyi adat fogyott el, amikor küldi a rendszer a 80%-felhasználását jelzö üzenetet.A felhasznált percek feldolgozása pedig van mikor egy napos mínuszban van.
    Szóval ezt jelentettem volna be, mint hiba, erre azt a választ kaptam, hogy ezt nem lehet hibaként felvenni, mert a technikus kollégák tudnak a hibáról ami néhány elöfizetöt érint és a hiba elhárítása folyamatban van.Köszönik a türelmem.
    És nem jóváírást szerettem volna, hanem a hiba kijavítását.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák