Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SoulReaver

    veterán

    Sziasztok!

    Lenne egy kis gondom....

    Témája a vodafone előfizetések hűség idő alatti árváltoztatása.

    Januárban bementünk barátnőmmel az egyik márkaszervízükbe és ott rákérdeztünk, h az árváltozás miatt, le lehet e mondani az előfizetést... ott majdhogynem egy bunkó p.cs lehülyézett minket, mondván, h hát most minden szolgáltató emeli a díjakat, míg a hűség idő le nem jár addig nem lehet felmondani, ez volt a végszó, gondoltuk biztos úgy van ahogy mondja, el is jöttünk... valamelyik nap lettünk figyelmesek a januári számlára,amin az állt, h a díjakat emelték, ha akarjuk felbonthatjuk a szerződést, 15 nap áll rendelkezésre.
    Erre felhívtuk a vodafone ügyfélszolgálatot és elmondtuk a kis sztorit a márkaszerviben történtekről.. azt mondták, h az előfizetése pedig abba a kategóriába tartozik amit fellehet bontani... viszont a 15 nap már lejárt... (de értesítést erről nem kaptunk, csak a számlalevélen, nem túl feltűnő helyen...) javasolták, h élhetünk a panaszlevéllel, amit emailben vagy személyesen be kell vinni és ott elbírálják.

    Valaki járt e hasonló cípőben ezzel a kedves szolgáltatóval? Mert ezt a 15 napos felbontási időt 2 db újságban közölték le, amit borzasztó felháborítónak tartok, mert a mai világban az ilyet vagy rádióban vagy emailben, sms-ben kellene közölni.... nem egy olyan helyen amit a kutya se néz...

    Tanácsa esetleg valakinek van egy ilyen panasz levéllel kapcsolatban? Vagy hogy kezdjek hozzá, mert mindenképpen leszeretnénk mondani az előfizetést. Majdnem 700ft al elmelték az alapdíjat.. ez pedig ahogy tudom szerződésszegés...

    Előre is köszönöm a segítő jellegű hozzászólásokat és tanácsokat!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák