Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dedike

    addikt

    válasz tjb007 #8069 üzenetére

    Persze hogy nem! Hiszen a nem kellően figyelmes ügyfelektől így viszonylag könnyű nulla munkával tiszta nyereséghez jutni... ;]

    (Másrészről megértem azt, amit Te is írtál, hiszen a szolgáltató oldaláról ezzel tényleg könnyű magyarázni. a bökkenő csupán ott van, hogy a feltöltőkártyás konstrukciót nem két éve találták ki (1997 decemberét írtuk), amikor is már nagyon látszódott, hogy egyre kevesebb a kiadható szám. S ugye már akkor is volt érvényességi ideje a feltöltőkártyáknak, bár akkor még talán 766 napos is volt, de ebben már nem vagyok biztos. Szóval egyszerűbb és sokkal emberközpontúbb azt mondani, hogy 365 (max 488) napja van arra mindenkinek, hogy lebeszélje a rátöltött összeget és pont. Aki ezt nem teszi, bukja a pénzét. )

    Jó szerencsét!

Új hozzászólás Aktív témák