Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • icecave

    nagyúr

    Sziasztok!

    Végül sikerült megrendelni a korlátlan music opciót, úgy,hogy lemondtam a bankkártyás fizetéssel megújuló prémiumot, megvártam, míg lejár, majd a telekomon keresztül megrendeltem. Eddig rendben is, tegnap a munkahelyen már javában hallgattam a Spotify-t mobilneten keresztül, csinált is szép adatforgalmat. Ma reggel felkeltem, elindultam a városba, bekapcsoltam a Spotify-t, erre egyszer csak kaptamegy sms-t, hogy elfogyott a díjcsomagomhoz tartozó mobilnet, és megállt a lejátszás is. Szóval duplán szívok, mert a Spotify szépen lenullázta a díjcsomagomhoz tartozó mobilnetet és nem is megy (csak szaggatottan, hisz lassú a mobilnet). Tehát az előfizuhoz kapott adatmennyiségemet kezdte el használni, amíg el nem fogyott. Persze ebben az a szívás,hogy ügye külön kellene lennie, egy bájtot nem vehetne el belőle, hanem külön számolja (számolná) a T-mobile.

    Felhívtam az üfsz-ot, kérdezi a csaj,hogy akkor szeretnék még venni mobilnetet? :D Mondom nem, vissza akarom kapni amit a Spotify leszívott és magát a Spotify-t is szeretném használni, ahogy azt kifizettem a korlátlan csomaggal... felvettek egy hibajegyet (erről nem kellett volna kapnom sms-t, hogy rajta vannak az ügyön?), majd 72 órán belül lesz valami... :(

Új hozzászólás Aktív témák