Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 1430

    senior tag

    válasz _adaml21_ #31562 üzenetére

    Szia! Ez most nem neked szól, de nem tudom, hogy az utóbbi hónapokban honnan ered többektől is az a fajta csereigény, hogy visszaküldik a készüléket, és azt várják el, hogy kapjanak másik (csere) készüléket. Ilyen nincs! Persze most már te is tudod, hogy 3 napon belül T-Pontban cserélik típusazonosra (de utána nincs visszaküldési lehetőség) vagy visszaküldöd (postán vagy szervizes T-Ponton keresztül) és visszaáll az eredeti állapot. Ez utóbbi azt jelenti, hogy a szerződést törlik és 30 napon belül visszaküldik a pénzt. Tapasztalataim szerint akkor szokott csúszni a visszautalás, ha a szerződés egy meglévő havidíjas ügyfélhez tartozik, akinek van lejárt számlája. Ekkor ugyanis van, hogy hetekig nem néznek rá újra az ügyre, és mire megint ránéznek, megint lesz elmaradt számla... Amúgy ilyenkor átvezetés is kérhető, de ez másik téma. No persze estedben ha jól értem, a T-Pont lassúságán is múlhatott a csúszás, de ha van lejárt számlád, addig biztos nem küldik vissza a pénzt. Mehetsz fogyasztóvédelemhez, de előbb tisztázni kellene a csúszás okát, hátha indokolt...

    [ Szerkesztve ]

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

Új hozzászólás Aktív témák