- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- 1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
- Dell notebook topic
- Raspberry Pi
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Notebook hibák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Azonnali fotós kérdések órája
Hirdetés
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
gp A PlayStation 4 és Xbox One változatok automatikusan frissülnek az új kiadásra.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Istikee007
tag
Sziasztok.
Van egy Renault Clio II 1.4 benzines (1999) autóm. A problémám az lenne, hogy pl.: megállok piros lámpánál és 2000-2500 között folyamatosan elkezd túrázni a motor. Hiába van üresbe. Leállítottam, újra beindítottam vissza állt szépen az alapjárati fordulatra. Pár nappal később megint produkálta ezt, akkor már hiába állítottam le és indítottam el újra, az alapjárat nem ment le normál értékre. De miután megindultam nem túrázott tovább a motor. Ezután probléma mentesen közlekedtem majd a mai nap a Lidl-be voltam vásárolni, elindítom az autót és alapjárat 2000 körül. Megindultam helyre állt, de piros lett a lámpa megálltam, üres és most 4000 közelébe pördült fel. Ezután megint meg indultam és helyre állt, de kuplung benyomásakor felpörgőt a fordulat, az első 2 percben kb. Azóta megint minden normál.
Vinni fogom szerelőhöz. Esetleg valaki, hogy mire lehet számítani, mi lehet a gond? Vagy volt e ilyen problémája valakinek?
Válaszotokat előre is köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
Istikee007
tag
Sziasztok!
Renault clio II 1.4 benzin (1999, motorkód: E7J 634) szeretnék előre, középső bal és jobb szellőző rácsot. Most láttam ebayen jó árban (és még 10% is lejön belőle), itthon dupla árba adják minimum, annyit számomra nem ér, azért is gondoltam ezt az ebayes opciót. A kérdésem az lenne, hogy ez jó lenne e hozzá? Beszéltem az eladóval és írt gyári cikkszámokat: 77 02 258 279, 77 02 258 376
Köszönöm előre is a segítséget!
-
Istikee007
tag
Sziasztok. Clio II 1.4 benzin (1999) a következőt művelte:
Tegnap reggel 6 órakörül, rendesen indult elsőre, ahogy szokott, 5-6 perc után felvillant az ABS, légzsák, stop visszajelző, mivel volt lehetőségem leparkolni ezért rögtön félreálltam, leállítottam, majd gondoltam beindítom, hogy felvillannak e a lámpák. Már nem indult. Mivel még nem sokat mentem otthonról hívtam segítséget, hogy haza vigyük az autót. Megérkezett a segítség, gondoltam előtte még egyszer rápróbálok hátha beindul, és rögtön el is indult egy kb. 20 perces állás után. Az említett visszajelzők nem világítottak, viszont észrevettem, hogy nullázódott a napi km óra számláló. Hazaértem próbálgattam, indult, ment rendesen. Ma ebben a pillanatban, gondoltam ránézek, nem akar indulni. A következőt csinálja, amikor próbálom beindítani:
(illetve újra nullázódott a napi km óra számláló és a rádió is) -
Istikee007
tag
válasz LamerGyuri #72272 üzenetére
Rendben, köszönöm. Az akkumulátor még egy éves, van rá még 1 év garanciám, akkor vissza viszem.
-
Istikee007
tag
válasz Istikee007 #72271 üzenetére
-
Istikee007
tag
válasz Istikee007 #72278 üzenetére
Sziasztok!
Végre sikerült mindent megnézni, feltöltöttem az akksit, elvittem beméretni, azt mondták hibátlan. Rámértem a generátorra, alapjáraton nem volt változás, kicsit emelve a fordulatot 2000 környékére, már felment 13.90V-ra. -
Istikee007
tag
válasz Istikee007 #75008 üzenetére
Megoldódott T5 izzó kellett, tökéletes lett!
-
Istikee007
tag
Sziasztok!
A képen látható vízcső csatlakozásnál , amibe a termosztát is van (ha jól tudom) van egy kis folyadék szivárgásom. A kérdésem az lenne milyen tömítő pasztát érdemes venni ide? Mert az a piros ami jelenleg van rajta már nem az igazi. Kell figyelni valamira ha szétszedem? Illetve szétszereléskor ami elfolyik fagyálló, utána felölteném a hiányzó mennyiséggel, szükséges ilyen esetben légteleníteni ha nem a teljes rendszerben lett lecserélve? Bocsi, ha hülyeséget kérdezek, csak gondoltam ezt megcsinálom én itthon.
/Clio II 1999 1.4 benzin/ -
Istikee007
tag
Sziasztok!
Túl vagyok egy kuplung cserén a Clio II-n (1.4, 1999. benzin). Most tettem meg Debrecen- Miskolcot oda vissza. Oda felé semmi probléma, pár óra pihenés után vissza felé kb. 10km után akármilyen sebességbe volt is az autó rájött a rángatás (az aktuális fordulatszám nem csökkent le). Ezt többször is eljátszotta a visszafelé úton. Ha benyomtam a kuplungot a rángatás megszűnt. Viszont vissza engedéskor volt, hogy le is fulladt (nyilván megfelelő sebességbe volt rakva). Benne van a pakliba , hogy a kuplunggal van gond vagy más lehet (üzemanyag rendszer)? Mindenesetre ha azzal akkor garanciába javítják. Pár nap múlva tud fogadni a szerelő. Addig viszont esetleg ha lenne valami ötlet mik lehetnek a hibalehetőségek szívesen fogadnám.
-
Istikee007
tag
válasz Istikee007 #75785 üzenetére
Kuplung le lett tesztelve jó. Szerelőnél voltam diag nem írt semmit (Delphi) azt mondta FHP jeladóra gondol.
Esetleg ezt a Can Clip kitudná olvasni? Debrecenbe van esetleg valaki akinek van? Sajnos a kocsival nem tudok mozdulni, mert már minden 5. percbe leáll...
-
Istikee007
tag
Sziasztok!
Clio II (1999, 1.4 benzin) lenne egy olyan problémám, hogy első indítás után kb. 200m megtétele után megtorpan az autó, gázt nyomom nem megy , le is áll a motor. Újraindítom utána semmi probléma megy simán, gyorsul is úgy, ahogy szokott. Majd hosszabb állás után (munka idő után) újra ez a probléma kb. ugyanannyi méter után, újraindít pöcc röff megy tovább probléma nélkül. Gépre tudtam rakatni egyik ismerőssel és DF004 vízhőmérséklet szenzor hibát dobott, nem tudom ennek mennyire lehet köze hozzá vagy mi lehet a gond ezen kívül ami miatt ezt a problémát produkálja. Jövőhéten amúgy is szervizbe megy éves átnézésre, de kibírhatta volna már addig. Valakinek addig esetleg ötlet? (Munkába járok vele, ha addig valahogy kibírná jó lenne)
-
Istikee007
tag
Sziasztok.
Renault Clio II 1.4 benzin (1999) következik az időszakos szervíz, vihetem én az olajat, olaj szürőt, üzemanyag szürőt, levegő és pollenszürőt. Milyen olajat ajànlotok bele illetve a szűrőkből milyen màrkàt ajànlotok? Illetve honnan ajànljàtok a vàsàrlàst?
Új hozzászólás Aktív témák
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs