Hirdetés
-
Multiversus - Joker is játszható karakter lesz
gp A tervek szerint a hónap végén indul a free-to-play játék végső kiadása.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Megjelent az EasySMX okostelefonok mellé szánt, multiplatformos kontrollere
ph Az 5,9, 6,4, illetőleg 6,8 hüvelykes készülékeket is fogadó "gamepadból" a Bluetooth lapka sem hiányzik.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
diablo1984
veterán
válasz Geri89 #47220 üzenetére
az 1,5 dci-nek van nem kevés zsebbenyúlós betegsége, ami hangsúlyozom előjöhet, de nem biztos, hogy fog. ezek a következők: nagynyomású rendszer(igényes a szentem, nagynyomású pumpa, injektorok, mind mind hajlamos meghalni), turbó(elvileg mint minden turbós autó, ez is meghallhat, de meg is teszi ha eljön az idő), hajtókar csapágy(ez ha széthullik, már dobhatod is a kukába a blokkot, mert megcsináltatni utána már nem érdemes). a ráncfelvarrott utáni változatokra már az elektromos zűrök nem annyira jellemzőek, de ugyanúgy a villanyablak behalhat, kártyát nem érzékelheti, elektromos zűrök azért itt is jelentkezhetnek, de a ph1-nél inkább volt több!
ezen túl van benne kettőstömegű és az utolsó szériásokban részecskeszűrő is!
pozitívuma, hogy 5 liter alatti fogyasztás is elérhető vele és még mágusnak sem kell lenni hozzá!1,9 dci motorra éppúgy jellemző ugyanez, nagynyomású rendszer, turbó szintén tud szivatni, bár itt sokan mondják, hogy nem jellemző erre a hajtókar csapágy megpusztulás, de én azt mondom, hogy igenis itt is bőven rizikós(volt egy fos motorom, végül főtengely donornak vitték el, hajtókar csapágy probléma miatt és azon a héten 3an is kerestek ebből a gondból kifolyólag....).
elektronikája éppen ugyanaz mint az 1,5 dci-nél, így nincs ebben diffi!
fogyasztása viszont rosszabb mint az 1,5ösnek, jellemzően 6 liter környékén fogyaszt!
(itt megjegyezném, hogy nekem az 1,9 dci még adagolós változata a dti motor van a gépemben, szépen teszi a dolgát, így az alap motor mint vas megbízható, a sok hozzáadott elektronika és az ultraigényes nagynyomású rendszer tudja elcseszni)de hozzá tartozik a dologhoz, hogy a renault nem egy premium márka így a sok beteg renaulthoz hozzá járulhat az is, hogy nem szeretnek az emberek vagyonokat költeni egy renaultra és az új gazdán csattan az ostor, ott már kaphat időben olajat és szűrőket, ha már benne van a "tífusz", akkor a szopás garantált!
-
just
aktív tag
válasz Geri89 #47220 üzenetére
Kellő odafigyeléssel lehet ajánlott. Az összes dci beteg a hajtókarcsapágyaktól. 1.9-es is, saját bőrömön tapasztaltam. Befecskendező fejeket szerette elfogyasztani, volt pár elektromos nyűgje, tömítéseknél itt-ott folyik az olaj, bosszantó tud lenni. Amúgy jól ment. Eladtam mert motorgenerál után nem lett az igazi a hangja.
Two things what i hate. People that can't count...
-
diablo1984
veterán
válasz Geri89 #47223 üzenetére
a hajtókar csapágy csere az igen, csere után 100e km-t minimum kibír, persze a megfelelő olajcsere periódus betartásával! mycso az övén megelőzés céljából annó csináltatta huszonezres tétel az egész, nem kell a motort szétszedni érte, csak a teknőt kell levenni és onnan műthető! ártani a teknőlevétel amúgy sem árt, mert olajcserekor a leeresztőn az összes olaj nem folyik ki, marad benne kb fél liter "eszencia", azt nem árt legalább megvétel után az első cserekor kimosni és akkor biztosan 100% tiszta olaj lesz a motorban, minden mocsoktól és fémportól mentesen!
tele vannak már ezek a dci-k elektronikával, ha egyszer meg vannak hajtva rendesen és nagy a gond, azt visszajelzi hibára, hogy befecskendező hiba meg hasonlók, de gépen is egy hibakód olvasásból sokminden ki tud még derülni! a turbó az lutri, az megy és utána nem, olajfogyasztást nem lehet szervízben nézni, arról egyértelmű hibakód nincs, azt max kihúzatod és ha szépen egyenletesen gyorsul, nem torpan, nem okádja a kormot, nem süvít zavaróan, akkor csak remélni tudod, hogy jó, amúgy kézben tartva hozzáértő a tengely lógásából meg tudja mondani, hogy mennyire járja a végét!
-
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Geri89 #48631 üzenetére
Ez az olaj kell bele ha jót akarsz, ez kifejezetten részecskeszűrős autókhoz van kifejlesztve és valóban magasabb minőségi szintet képvisel.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
válasz Geri89 #51092 üzenetére
Szia, meg kell nézni pontosan, hogy milyen szűrő van benne.
Létezik fém és műanyagházas, valamint vízérzékelős és vízérzékelő nélküli.Légtelenítésre kell lennie egy kézi pumpának, ha felnyitod a géptermet, a bal oldalon a gázolaj vezetékében, a kiegyenlítő tartály-torony környékén.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz Geri89 #51152 üzenetére
Onnan tudod meg, hogy a szűrőre nem csak a gázolajos csövek mennek, hanem van rajta egy csatlakozó, ahova elektromos kábel megy.
(#51178) salieri.: bátran. Nedves aszfalton nem annyira perfekt, mint a continentalok voltak, meg zajosabb is, de bőven a használható kategóriában van. Fékezésnél sem volt még problémám...nekem bejött. Nyilván a conti jó 2.5x drágább.
(#51170) speedydb23 : no megnéztem neked, simán eltudok indulni csak kuplunggal.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
polonic
félisten
válasz Geri89 #57319 üzenetére
Nem véletlenül van az a DFP benne. Csak úgy teljesítik az egyre szigorodó EURO normákat a motorok. Már a benzineseken is lesznek, egyre többön, ahogy jön az EURO 6d.
Műszakin bizony bukta lesz, ha rámérnek a kibocsátási értékekre.
Egyébként hányas a besorolása?
Tudom, hogy a DPF hibaforrás, meg a faxom kivan tőle nekem is. De nekem eszembe nem jutna kiiktatni. Azért ,hogy is mondjam, értem a létjogosultságát, hogy ha nyomok egy nagyobb gázt, nem kormol az autóm. Környezetkímélés szempontjából gondolkodom. Rosszul vagyok a kormot okádó dízelektől. És ezt lélegzi be az ember.
[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
válasz Geri89 #57321 üzenetére
Mondjuk ez érdekes.Két oldalról is lehet nézni.
- Ha az euro4-et csak dpf-fel tudta teljesíteni, akkor tiszta sor, miért van rajta.
A két piacon miért nem ugyanolyan. Mert osztrákoknál és magyaroknál is ugyanaz az euro4 van. A magyaron, hogy hogy nincs rajta.- Ha meg dpf nélkül is tudja az euro4-et, az is tiszta sor, hogy miért nem kellett rá. Viszont akkor az osztrákra meg miért került rá, ugyanaz az euro4 ott is, mint itt is.
-
PeterPH
senior tag
válasz Geri89 #57329 üzenetére
Az autó alvázszáma és a típusengedély alapján ellenőrizhető, hogy egy adott példány milyen műszaki tartalmmal készült. Ezen változtatni csak engedéllyel lehet. Természetesen az NKH nem folg olyasmire engedélyt adni, ami visszalépés a gyári állapothoz képest.
Tehát lehet hogy átcsúszik a műszakin, de semmiképpen sem legális a DPF kiiktatása. -
diablo1984
veterán
válasz Geri89 #57321 üzenetére
Egy adott euro besoroláson belül több kategória is létezhet, de ha a tied dpf-es és úgy lett itthon honosítva, akkor annak benne kell lennie, vissza minősíteni nem lehet!Ha kiherélteted, akkor műszakit vásárolhatsz rá és ki tudja, hogy az agyában nem marad hibaforrásként a dpf hiánya....
-
LamerGyuri
senior tag
válasz Geri89 #59593 üzenetére
Tesztelés szigorúan hideg motorral, legalább 1 napja álljon, ezt kösd ki. Fel és leváltásoknál nem ránthat, nem dobhat hibát. Ha nem padlózod, csak érzéssel, olyan 2500-3000-nél fel kell váltson. A funkcióválasztás P-ből R vagy D késik 1 másodpercet, az normális, a régi hidros vezérlés miatt.
Ha "csúszik", rángat, hibát dob, vagy otthagyod, vagy keményen alkudsz. Renault szerviz 200k alatt meg sem nézi. Nekem öcsémmel karöltve olyan 70-be megállt, olajjal meg minden bizbasszal együtt. Bár a belső 7000 forintos szűrő cseréjére, amihez le és ketté kell venni a váltót, egy éve keresek szerelőt, mert senki nem mer nekiállni.
Ha jó és megveszed, olajat KELL benne cserélni, bármilyen idióta urbán legend kering a neten és közszájon.[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
Új hozzászólás Aktív témák
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen