Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Gombinyó #77406 üzenetére
Akkor nekem nincs típusismeretem, ezzel azt akarod mondani?
Sajnos , ha fáj kimondani, ha nem.
Ez a downsizing, egy nagy félrelépés volt, minden gyártó részéről.
120-150ezer kilométert bírnak, és ezt ki merem jelenteni, úgy, hogy a múlt héten is kettő volt nálam, 7baros 2 es henger kompresszióval. Hullanak mint a legyek.no comment.
Renault power
-
Xantomas
őstag
válasz Gombinyó #77406 üzenetére
Ahogy polonic is írja, nem a 3 henger a baj, hanem a vásárlői igények, és emiatt valahogy a végeredmény ment el rossz irányba. Egy elvileg egyszerűbb motor kellett volna hogy legyen, kevesebb alkatrészből, végül lett egy olyan koncepció, amihez nagyobb, bonyolultabb kéttömegű lendkerék, plusz gyártótól függően kiegyenlítő tengely, amit megint csak hajtani, csapágyazni kenni kell, vagy a főtengely van pluszba súlyozva mert jóval nagyobb a motorfék üzem, ahol a fellépő szögsebesség különbségeket kompenzálni kell. stb stb. Ha nincs jól megcsinálva, szétveri, és szétkoptatja saját magát hideg üzemben.
A baj, hogy minden túl kicsi. Eleve gyenge motornak van tervezve, optimálva az összes alkatrész tömegre, és hőelvezetésre. Igazi eldobható motorok, kocsik lettek ezek, amik maradéktalanul kiszolgálják a gari időt, az elsődleges piacot és az első tulajt, utána pedig igazi időzített bombává válnak, ha a tulaj nem hosszú távra tervezett vele, és nem vigyázott rá. Olyanok miatt az elmúlt évtizedek boyracer autói. Kihajtják a lelkét, nincs rá vigyázva, nincs karbantartva. Ma már még annyira sem érdekük a gyártóknak a másodlagos piacot kiszolgálni, mint korábban.
Eleve, aki a kínálat legaljáról választ, az az árat nézi, és pont a karbantartásra nem fog költeni, mert olcsóbb lesz neki eladni, venni egy újat, mint a kötelező szervizen kívül költeni bármire. (ők teszik jól)
A régi klasszikus, 90- 2000-es években tervezett motor alapokat idáig reszelték, finomhangolták, és bírják sokáig az sallang mentes alapmotorok. Ezekkel már nem lehet a környzetvédelmi normákat elérni. Most ezeken a 3 hengereseken van a hangsúly. Ezek is fejlődnek, és lesznek jobbak évről évre, mint a tce 100 is.Meggyőzőek ezek a 3 henges kis motorok, mert amit próbáltam, jók voltak, de olyan pikk-pakk elérték az üzemi hőmérsékletet, hogy fáj belegondolni mennyire nincs a blokknak hőkapacitása, milyen mértékű, és sebességű termikus deformációk mehetnek benne végbe. Majd idővel kiderül hogy mennyire igaz, de a szerelőknek már kezd tapasztalata lenni ezekkel a motorokkal, és az alapján ők nagyon szeretik, mert hozza a bevételt.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
Új hozzászólás Aktív témák
- NBA és kosárlabda topic
- EAFC 24
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Vezetékes FEJhallgatók
- Politika
- Automata kávégépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Futás, futópályák
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs