Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mycso

    Topikgazda

    válasz MC Pite #67141 üzenetére

    Hát, ez a megane 3 nem semmi...ebbe úgy látom sikerült a renaultnak mindent beletuszkolnia, ami sz@r.

    Múltkor ez a nyomásszenzoros mizéria.
    Most meg az elemes.

    Megane 2 és laguna 3-nál is úgy működik, hogy kicserélem az elemet és nem mond/ír semmilyen hibát az autó.
    Merülő elemnél természetesen írja, de elemcsere után eltűnik.

    “The Night is Dark and Full of Terrors”

  • MC Pite

    veterán

    válasz MC Pite #67141 üzenetére

    A jó hír: Ma mentünk az autóval, és nem rinyált többet low keycard battery miatt.

    A rossz hír:
    -3 nap állás után 2-3 másodperces csattogással indult (2014, 1.6 16V 110Le benzin) ami feltételezem azt jelenti hogy a vezérlésmódosító kerék cseréjét is vegyem hozzá a kb ősszel esedékes vezérléscseréhez?
    -Egyúttal ignition és crusie control fault-ot is dobott. Leállítottam, újra beindítottam, ezek nem jöttek többet elő. Erre tippetek van mit nézzek meg? Kedden hoztam el a járművet, azóta garázsban pakolgattam bele, stb; érdemi előzményt nem tudok mondani.

    Gondoltam rálesek mi van a hibatárolóban, de aki ezekben kitalálta hova dugják el az OBD csatit, és milyen golyóálló fedelet rakjanak elé... kívánom naponta kelljen leszedniük. A készletből egyik szerszám sem illik igazán ide, mert úgy nézem fentről kellene kipattintani ha minden igaz [link] - idáig nem sikerült. Néztem korábbi és jelenlegi psa járművekhez képest hogy pl olajszűrő,légszűrő, különöseb a pollenszűrőt nehezebb cserélni; ez van. De ekkora faszságot mint ezt a csati eldugás...

    Bónuszkérdés: Elég idegesítő a kis műanyag minden ajtóban -a kilincs alatt ami gondolom az antenna miatt van- hogy becsukáskor zörög. Erre komplett ajtószétszedés nélkül van valami gyógyír? :B

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

Új hozzászólás Aktív témák