- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
- Samsung LCD és LED TV-k
- Házimozi haladó szinten
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen videókártyát?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisgyerek85
senior tag
Sziasztok!
Pár napja nem működik a sebességmérő órám. Napi km számláló viszont megy.
Keresgéltem a neten és arra bukkantam, hogy valami spirál szét tud esni. Jelen esetbe bízhatok benne, hogy csak ennyi a baja?Clio 1,9 dti
-
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #49201 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni, de milyen clio ez?
Már az egyesben sem volt spirál. (nem mindegyikben)Egyszóval, ha II-es 2000 utáni autóról van szó akkor spirál ebben nem tud szétesni.
Az óra viszont meg tud halni
Ilyenkor szoktak a bontóban venni egy másik műszercsoportot és kicserélni.
Vagy elviszed egy elektroműszerészhez és kiméri mi halt meg benne.Renault power
-
kisgyerek85
senior tag
válasz rob210 #49204 üzenetére
2000 évjárat
Clio II amúgy, 1,9 dti motorral.
Hát ez baj akkor.
Egyik napról a másikra nem mutatja a pillanatnyi sebességet. Minden más működik.
Műszaki bő hónap múlva lesz esedékes. Ezen elbukik az autó vagy sem? Mert konkrétan az annyira nem érdekel, hogy nem mutatja a sebességemet.
Most fog menni nemsokára egy szervószivattyú cserére, csak még azt is el kell döntenem, hogy bontóból veszek vagy megveszem újonnan 39e ft-ért -
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #49205 üzenetére
39.000?
Ha dti akkor ez való a tiédbe, gondold meg nézz szét szerintem van az olcsóbban is.Ha jól emlékszem, nincs pados mérés, tehát a sebességmérő pont nem látszik, de engem megörjítene ha nem tudnám mennyivel megyek.
Jó mondjuk a fordulatszámmérő és sebességfokozat alapján tudom mikor mennyivel megyek, sacc. de akkor is nagyon zavarna.Renault power
-
kisgyerek85
senior tag
válasz rob210 #49206 üzenetére
Igen, ezt láttam már. Tavaly december elején behalt a generátorom, de lehet írtam is róla ide. Akkor mondta a szerelő, hogy szervópumpa is cserés és 39e-ért hozott volna a Lavina. Mondtam, hogy ez így egybe nekem sok karácsony elött. (előző hónapba is ráment 100e a kocsira, 4új téli gumi + új akku +önindító felújítás)
Toljuk el ha lehet. Eltoltuk, de nagyon érzem, hogy iszonyat gyenge lábakon áll a szervópumba. Ha álló helyzetbe egy kicsit mozdítom a kormányt egyből csúszik a szíj. Visszaváltásoknál álltalában duplán kell kuplungolni, mert elsőnél visít.
Akkor a generátoromat hozta céges kedvezményre az autonet, 27.500.- ért. Megkérdeztem őket szervópumpával kapcsolatban olyan 2 hete. Azt mondja cseredarab nélkül 85e cseredarabbal meg 54e huf. Mondom köszi helló
Kovácsnál meg is rendelném, csak mindig az van bennem, hogy ha pont nem jó, akkor macera visszaküldeni és áll egy csomót az autó.
Én arra gondoltam, hogy a budakalászi fracia autóbontóba veszek pumpát (persze ha jó áron mérik) és ha problémás is, akkor ki tudom cseréltetni, mert ott dolgozom.
Ha nem kerül sokba, akkor megcsináltatom a sebességmérőt ha igen, akkor engem nem érdekel
Max ha hosszabb távra megyek vagy valami, akkor kiteszem a gps-t ugyis és látom a sebességemet[ Szerkesztve ]
-
meroly
veterán
válasz rob210 #49209 üzenetére
Már alig várom, hogy valaki megcsinálja, aztán ne legyen baja a kicsikének.
Egyébként ma sikerült 4-ben olyan 140 km/h-ig pörgetni majd 5-ben 160-ig. Itt már bőven 4000 felett van a fordulat. Sajnos csak pár percig mert nem pályáztam, de a semminél ez is több.(#49190) zzz03: nálad is olyan idiótán mutatta benzin fogyást? Kb 30% fogyott, akkor jelzett a feléig, majd az utolsó sávban még tök sokat ment? Egyáltalán nem arányosan jelzi. De ugyanez a Clio csak 1.5 dci meg az első 100 km-nél nem is mutat semmi fogyást. Érdekes.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
salieri.
őstag
Köszi mindenkinek, lehet megeri mégis kimenni egy ilyen, én megane-ért, lehet ugyanennyi az ára, de állapota kategóriakkal jobb.[link]
[ Szerkesztve ]
-
salieri.
őstag
válasz diablo1984 #49215 üzenetére
Bocs, telorol vagyok. https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=238276505&fr=2007:2010&ps=0&dam=0&p=:4000&pw=74:86&s=Car&ms=20700;17;;&vc=Car&ft=PETROL&st=FSBO&tr=MANUAL_GEAR&mga_d188=DesktopVIPAutomaticRedirect
-
salieri.
őstag
válasz Wiz Khalifa #49217 üzenetére
Konkrét kocsit linkeltem. Most sem hozza? Mert akkor mindjárt gépről.
-
Pecc
őstag
válasz diablo1984 #49213 üzenetére
Ez az ülés is relatív dolog szvsz. Én majd 3éve vettem a kocsit szinte makulátlan ülésekkel, szó szerint. Mire második évet rúgta nálam az autó az állandó benti mászkálás és az övem tépőzárja úgy kidörzsölte az ülést, hogy kiszakadt és ezalatt belement kb 20k km. De ettől még megkímélt az autó meg gondos gazda stb. Sőt az sem mindegy szerintem hány kgos ember ül benne nap mint nap, az is elnyomja a szivacsokat és deforlámja az ülést.
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz salieri. #49218 üzenetére
Nem csak az oldalt mutatja, a konkrét kocsit nem mutatta.
(#49219) Pecc:
Az én 2001-es talicskámba 341k megtett kilométer van. Lassan 342k. És érdekesség hogy amennyien szidják különböző helyeken hogy ez a csórók kocsija stb... ahoz képest ennyi kilométer után is az ülés ugyan olyan alakot tart még, stb... mint ha új lenne. Van rajta egy pici szakadás azon a részen ahol a varrás van a háttámla és az ülőrész között de ennyi.Nekem inkább már a sin az ami nehézkesebb szóval ott majd be kell zsíroznom meg az hogy egy minimálisan már a háttámla előre tud bólintani, ha megmozgatom úgy. Gondolom ez valami csavarlazulás miatt van.
De úgy is Clio sport üléseket akarok bele venni csak előbb a karosszériát pöccintem fel.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
hannas1987
újonc
Sziasztok!
Laguna 3 vásárlását tervezem a kiszemelt autót megnéztem, kipróbáltam minden tetszik benne egy valamit leszámítva a műszerfal alapjáraton nagyon rezonál, rezeg. Az autó 2.0 dci 180000 km-el. Mi okozhatja ezt a rezgést?
Segítségeteket előre is köszönöm! -
diablo1984
veterán
válasz hannas1987 #49222 üzenetére
Csak hideg motornál, vagy ha bemelegedett is? A kettőstömegűnek be kellene hogy nyelve a rezgéseket, az más tészta, ha menet közben fordulaton szólal meg valami...
-
hannas1987
újonc
válasz diablo1984 #49223 üzenetére
Hideg motornál is van rezgés de üzem meleg motornál sokkal erőssebb de ha egy újjal hozzáérek a műszarfalhoz megszűnik amíg fogom
[ Szerkesztve ]
-
salieri.
őstag
válasz Wiz Khalifa #49220 üzenetére
Sorry. Akkor itt van helyesen.
-
üszök
őstag
válasz hannas1987 #49222 üzenetére
Múltkor mintha lett volna egy video link amiben a csávó pont ezt a hibát hárította el.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz salieri. #49225 üzenetére
Az ilyen eladókat azért szeretem mint ez mert ő legalább szépen lefotózza a hibákat, stb... meg szép ház előtt áll ami azt jelenti hogy igényes a család is. Mondjuk az is látszik a képeken hogy esküvőn is részt vettek nem oly rég.
De ha ehez az árhoz hozzáadod a honosítást meg az útiköltségeid akkor lehet azért az árért értelmesebb itthon nézni kocsit. Mert amit linkeltét az 8xx ezer volt. Ez milla felett. Szóval nálunk is kapni milla felett szépeket ha jól kifogod.
Smoke some weed nigga!
-
rob210
Topikgazda
válasz hannas1987 #49222 üzenetére
Laguna 3 szériahiba.
Vagy megveszed és kitömöd szivacsos ragasztóval vagy valami tömítő ragaccsal, vagy megtanulsz együttélni vele.Amúgy nagyon jó választás, talán az egyetlen hiba ami minden fórumon feljön.
Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz salieri. #49225 üzenetére
igen, ez úgy néz ki ahogy ki kell nézni! a hátsó ajtó kárpitját lehet valami kikoszorálta, de lehet gyerek is, azok kíméletlenek minden cuccal, amit elérnek!
MÁS:
Kicseréltem a lagunában is az izzítógyertyákat, 4ből nem 2, hanem 3 volt rossz..... Örök szabály, hogy hidegben nem szerelünk, hát én megtettem, a gázolaj visszavezető t-elágja bánta, ahogy kínlódtam az izzítógyertyákkal, letörtem az oldalsó ágát...... nagyon szuper, azt sem tudom, hogy honnan szerezzek ilyet.... -
rob210
Topikgazda
-
rwin5
őstag
Két bajom is van de az egyiket olvastam itt feljebb, de azért beküldöm
kb 3 hete nem jártam a clioval lemerült az akksi, viszont semmi pénzért nem tudom kiszedni az akksit a helyéről:
A bekarikázott csavar előbb törik ki tőből minthogy megmozduljon az anya rajta, illetve a vízhűtőfolyadékot lecsekkoltam és nekem is ilyen ótvar rozsda színe lett.
vigyem szerelőhöz inkább?
-
rwin5
őstag
válasz rob210 #49237 üzenetére
Ezért írok ide!
Nyáron mikor néztem akkor nem ilyennek tűnt. De azt is le kell csavarozni nem? Mert valamihez hozzákapcsolódik a motortérben, ergo nem tudom kiszedni az akksit, hogy tölteni tudjam?
Szerk: az a savasodás, vagy mi ami ott van azt le kéne takarítani ?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #49239 üzenetére
Ez egy sima 6 vagy 8 as t elosztó nem?
Ilyet bármelyik boltban kapsz szerintem.
Vagy van benne valami spéci grimbusz, hogy ne legyen egyszerű?Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #49242 üzenetére
Hát ez bontóból lesz csak ahogy nézem.
Vagy le kell esztergáltatni fémből.
Én se találtam így hirtelen átnézve.Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #49244 üzenetére
Így nèz ki egyben, bár a pillanatragasztó ezt nem fogja meg! Lehetne sima t is csak ahhoz át kell faragnom pár dolgot. Holnap szètnèzek mit lehet kapni a városban ès majd az megszabja, hogy mi lesz a barkács!A fene ezekbe a beru gyertyákba, 1 ève mèg mind jó volt, most meg 3 is szemèt. Kapott 4db bosch-t ès remèlem bejár míg gurul a szekèr....
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #49246 üzenetére
megragasztottam, addig megteszi, míg nem találok rá valami megoldást!
Múlt hét szombat óta nem volt beindítva a verda, most még a porlasztók visszafolyó ágát is lebomtottam, így akár levegő is lehetett a rendszerben, de kíváncsi voltam, hogy a -8fokban így 1 hete áthűlve hogy indul:
Szerintem korrekt, mondhatni 1,5edik fordulásra beindult, ami akár a levegős rendszertől sem rossz!Indulás után az a csörgés a nyüves katalizátor, ha tavaszig kibírja, akkor megy úgyis kasztnishoz, ott majd megoldják a csörgőét is!
-
meroly
veterán
Sziasztok!
Nos, jelentem a 2 hete berakott bosch gyeryták már nem voltak kormosak. Ellenben a 4-ből 1-nél 0,6mm volt a hézag, a többinél megvolt a 0,9. Érthetetlen, hisz a gyári értéke a gyertyának 0,6. No mindegy, azt az egyet is 0,9-re állítottuk.
Trafók is cserélve a beru-ra (így most van 4 db tartalék trafóm, kb 2 hónaposak lehetnek).Reméljük megoldja az alapjárati - néha - dadogás problémát.
Köszi mindenkinek a segítséget!
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
Wiz Khalifa
addikt
Amúgy egy kérdés.
A hézagot hogy lehet állítani a gyertyán? Mert nem találtam normális infót róla. Sok helyen a kis pöcköt hajtogatják a végén de én valami csavarra emlékszem hogy úgy kéne.
Smoke some weed nigga!
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Motoros topic
- Mobil flották
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest