- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- Milyen egeret válasszak?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
A gyógyszeripar AI-forradalmasítására készül a Google
it A Google DeepMind bemutatta a következő-generációs gyógyszerfelfedező AI-modellt.
-
MI applikációkra kihegyezett, érintőkijelzős mini PC jön a Minisforum járatával
ph Az egyszerre négy darab 4K-s monitort kezelő, jól felszerelt típus a vállalat új brandjének a hírhozója.
-
Android és iOS rendszerekre érkezik a Sonic Rumble
gp A május végére tervezett zárt bétára már lehet jelentkezni a hivatalos oldalon.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#42667776
törölt tag
válasz Alvin_ti4200 #31396 üzenetére
Szép bizony!
Megbízhatóságról nincs tapasztalatom, mert nekem I-es van, de automatában igen. Sokak szerint 150 000km után időzített bomba.... szerintem nem, ha normálisan van használva, ez egy kényelmi berendezés és nem arra szolgál, hogy rendszeresen padlógázon kihasználjuk a kézi kapcsolás lehetőségét. Sajnos nem mentettem el a linket de egy automatás szerelő is leírta, hogy a közhiedelemmel ellentétben igen is ajánlott az automatákban 50 000, de 100 000km után mindenképp az olajcsere és a váltóban lévő szűrő is. Nem kell megvárni amíg a szűrő eltömődése végett a nem megfelelő olajnyomás miatt elkezd az összes alkatrész erősen kopni majd amikor megadja magát jöhet a méregdrága felújítás, vagy csere. -
Laraxior
titán
válasz Alvin_ti4200 #31396 üzenetére
Nincsen semmi problema az automataval, ha idoben cserelnek benne vezerlest. 285ezer forintert. Kb 180k kmnel esedekes. Akkor olajcsere is megy bele, aztan a legkozelebbi talalka az automatassal, majd 40-50ezer km mulva egy ujabb olajcsere miatt. Ennyi.
Nekem 2001es 2-es Lagunam van, 230k km-el. 10ezerrel ezelott volt vezerlődoboz cserelve a valtoban azota patika. Addig is csak pár anomalia volt, de menet közben nem volt gondja sosem. A motorvezerles is eleg fontos, az 160k..... A tobbi rakoltes csak aprosagok....
Pl klimat sosem toltottem es meg mindig hideget fuj... nem mintha osztana szorozna az a 8ezer forint.
Ja, meg ennyi futasnal a generator amit fel kell ujítani. Szenkefe 18k, feszültségszabályozó egy huszas volt.A masik oldalrol mar lekerult a matrica
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
kisninja
őstag
Úgy fest jól tettem, hogy cseréltem az FHJ-t azóta faszán indul.
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
viperabácsi
addikt
Király , csak egy képen látszik az autó. Észrevetted?
Az Űr veszélyes hely , főleg , ha a két füled között van !
-
Pecc
őstag
rob210
Az alapjárat a fojtószelep tisztítása után helyrejött magától vagy mókolni kellett vele valamit?
Olvastam korábbi hozzászólásaid, de ez nem derült ki belőlük.
Esedékes lesz nálam is majd, minimális ingadozás, érezni is néha amikor picit berázza. -
senior tag
Na ma elértük a 250.000 KM-t.....
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
-
giigz
veterán
Bitkészletemben lévő csavarhúzót egy picikét túlerőltettem, így gyak. használhatatlan lett... Pont a kocsiban volt a Bosch-os kupongyűjtő füzetecske, és az az 5 pont is bőven megvolt, így vettem egy olyan Bosch bites csavarhúzót a MOL-tól
Annyit tudok mondani róla, hogy nagyon durván minsőégi érzést kelt Masszív, jól kézre áll, strapabírónak tűnik a belső szerkezete is
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Uraim, valakinek ötlete, mitől gyengült el az autóm? [link]
-
Ck.
addikt
válasz Laraxior #31405 üzenetére
Erdekes amit mondasz errol a vezerles csererol az automata valtoban. Az mar csak egy helytelen hasznalat kovetkezmenye. Enyémben soha nem volt cserélve semmi hardveresen és nem is lesz. Nem ismerem a Renault váltót, de Pl az én Tiptronicom az olaj és szurocseren kívül mást nem kapott a 14 év és 275 ezer km alatt. Gyönyörűen vált és semmi baja. Váltós szerint is ennyi törődést kell kapnia + tudni kell ésszel használni. Ha ez be van tartva, akkor nem kell se a citromhoz, se máshoz hozzányúlni...A vezerles csere itt nem úgy működik, mint a motorban. Ha rossz-rossz nyilván cserélni kell. De normál használattal a váltó 3 motort is kiszolgál bontás nélkül. Normális használat, olaj és szűrő csere. Semmi más.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz #42667776 #31421 üzenetére
A 40k-s készlettel ne is legyen gond, az enyém csak bitkészlet volt, 3k-ért, és a bitek elég jó minőségűek, egyik sem adta még meg magát. Viszont amit tegnap vettem Bosch kis csavarhúzó, az sem elég ahhoz a csavarhoz, amit ki kellene csavarni... Persze nem is azért vettem, egyéb kisebb csavaroknak szántam...
Viszont még kellene nekem valami erősebb, hogy ne kelljen mindig a szerelőhöz járkálnom, hogy csavarja már ki nekem azt a csavart... Valami T kulcs kellene, amibe lehet rakni bit fejeket, és valami olyan, aminek a teteje is fém, nem csak egy gyenge műanyag... Valami egyszerű, olcsó, de jó minőségű kulcs kellene... Most pl. egy rohadt 10-es csavart nem tudok kicsavarni, egyszerűen nem adja magát. Sima csillagkulccsal próbáltam, azzal semmi esély nincs, aztán egy ilyen nagyobb jó minőségű sima bitfejes csavarhúzóval, tiszta erőmből, de azzal sem adta magát... Ezért kellene most már valamilyen T kulcs, amit ugye két kézzel tudok húzni, és gondolom úgy már simán ki is jönne... Ötlet?
-
-
rob210
Topikgazda
Szerintem kopott a motor vagy elkezdett falsot szívni valahol.
Nem tudom mennyi olajat eszik most a kocsid, de amikor elkezdi enni az szelepszár szimering vagy lehúzó gyűrű, ha lehúzó gyűrű akkor erőtlenség is jár vele, mert nem olyan már a kompresszió, mint újkorában.Egyébként ezer dolog miatt lehett erőtlen.
Próbáld ki egy kis 95'sel is hátha visszatér bele az élet, és nem szivatásból írom.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
A műszerfal flokkolva nagyon gagyi hatást kelt.
A felni nekem túlzás, de szép.
A kipufogó nekem nem tetszik, utálom az ilyen nagy rendszereket.
Az ajtókon a kilincs viszont brutál jól mutat.
A cápauszony antenna hátul megint csak torz képet alkot bennem.
Amúgy az autó szépen egyben van és foglalkozott a gazdája vele nem keveset.
A recarocról meg nincs mit mondanom ott elcsöppentem amikor megláttam.Na mindjárt teszek fel én is képeket azon lesírjátok a diszcó belépőtöket.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na gyerekek előre jelzem Szújóz úrat idézve.....
"Kapcsolják be a biztonsági öveiket!!!"
Csoda masina 1
Csoda masina 2
Csoda masina 3
Csoda masina 4Ezek szerint az ízlés ficam nem márka függő
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz PowerBuldog #31434 üzenetére
Hát nem is tudom mit vontat vele.
Valószínűleg a szegedi gyorsat szokta húzni ha elakad.Renault power
-
-
tresh
addikt
Hát ez az , én ezt nem értem meg.. ez felnistől legalább 200-250k volt neki és igazából evvel nem hogy növelte az autó értékét hanem egyenesen csökkentette.. jó persze mindenkinek más az ízlése stb de azért valljuk meg, meg lehet ezt szebbre és igényesebbre is csinálni ,bár a thalia tuning alapnak hát...
[ Szerkesztve ]
-
-=Tiger=-
tag
Melyik ELF 5W-40-et érdemes most venni 1.5dCI-be?
-
sladka_pani
aktív tag
válasz rob210 #31431 üzenetére
Nem lenne ez rossz amúgy, csak éppen a vonóhorog hogy jön ide? Az én 1.9D R19-em is ilyen fulltuningnak volt megcsinálva, aztán alig 64 lóerőt mértünk vele, 13.2s gyorsulás 100-ra, mégis sportrendszer volt alatta a dizájn és a hang miatt, nem utolsó sorban nyertem vele első helyezést dízel kipuff versenybe. /Mertek volna nem tapsolni, lekormolom a fejüket /
...nem mondtuk el, nem hangzott el, mit jelent az Oi! Oi! Oi!...
-
tresh
addikt
válasz -=Tiger=- #31443 üzenetére
ELF Evolution SXR 5W-40
Minősítések :
Acea A3/B4 Api SL, CF •Renault benzines (szívó és turbó) és dízelmotorok (szívó és turbó) kivéve dci motorok részecskeszűrővel (DPF vagy FAP).ELF EXCELLIUM NF 5W-40
Megfelel a következő előírásoknak:
ACEA A3/B4, API SL/CF, MB 229.3, BMW LL 98, VW 502.00/505.00
ELF EVOLUTION 900 SXR 5W-40
Minősítések :
Acea A3/B4 Api SL, CF •Renault benzines (szívó és turbó) és dízelmotorok (szívó és turbó) kivéve dci motorok részecskeszűrővel (DPF vagy FAP).ELF EVOLUTION 900 NF 5W-40
ACEA A3/B4, API SL/CF, MB 229.3, BMW LL 98, VW 502.00/505.00
Szerintem az ELF EVOLUTION SXR 5W40 tökéletes
-
-=Tiger=-
tag
Valaki nem tudja véletlenül, hogy a Thaliákban a km óra jeladó az merre található?
Új hozzászólás Aktív témák
- Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
- Horgász topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Suzuki topik
- Xbox Series X|S
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Battlefield 2042
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest