- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen egeret válasszak?
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- Milyen kompakt digitális fényképezőgépet?
- Gaming notebook topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Android és iOS rendszerekre érkezik a Sonic Rumble
gp A május végére tervezett zárt bétára már lehet jelentkezni a hivatalos oldalon.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Megjelent az EasySMX okostelefonok mellé szánt, multiplatformos kontrollere
ph Az 5,9, 6,4, illetőleg 6,8 hüvelykes készülékeket is fogadó "gamepadból" a Bluetooth lapka sem hiányzik.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisninja
őstag
Pedig nekem is akkor csinált ilyet mikor az akkumban 7v volt.... Nem biztos hogy szar volt az akku csak leszívta valami, sajnos 10,5v alatt az akku visszafordíthatatlanul károsodik.
Olcsó akkukra 1 év gar van jobbakra 2 év. Nekem is a hetekben merült le a wildhorse csodakkum az említett értékre, 3 évet bírt. Most Exide került bele az is 55Ah az előző is az volt, Tescoban 11k volt. (cayg utcsó darabok) Mázlim volt.powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
tresh
addikt
Hát ahhoz nagyon balf@szul kell bekötni hogy meghaljon az aksid...bár a képek alapjan amit ott furkált emberünk tuti eltörtem volna a kezét is amúgy meg ha kiszeditek ezt a gányolást és már elektronikáztok akkor nem árt minden biztit átnézni pl a nagy amperorásokat amik az aksi mellett vannak oldalt fent egy fekete dobizba azt hiszem 5 db van
-
_NCT
őstag
No nekem meg valószínű beázott és elbaszódott az ajtózáró gomb anyósülésnél.
A jóhír, hogy a fogyasztásom megállt 8.7-nél, igaz most nem is volt kutyahideg...
-
Laraxior
titán
Tökmindegy milyen akkut teszel bele, ha valami nem tuti, úgy leszopja mint a huzat. Az enyémbe is tök új volt, de amikor mentem volna vele műszakira, még a központi sem nyitott ki Azóta se volt olyan... ill. csak most, de nem is jártam vele egy hétig, ez nem lepett meg.
Ha kell akksitöltő tudok adni, csak gyere el érte a belvárosba"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
giigz
veterán
Nemsoká jön egy ismerősöm, kértem tőle egy multimétert, szóval mindjárt meg lesz mérve mennyi V van benne
-
giigz
veterán
Egy picit szükül a kör: Az akksiban 12.28 V van...
-
tresh
addikt
na ez a lényeg
én meg neki álltam megkeresni mi a f*sz nyikkan néha napján reggelente első dolog a szervoszivattyú volt szíj levág úgy is cserélni akartam indít még mindig meg van a hang..már kezdet elborulni az agyam de hallom /faterral hogy a vezérlés felől jön a hang..na akkor védő burkolat le..ennél a műveletnél szerintem még a rönó gyár titkárnője is csuklott úgy szidtam őket (jelzem nem én vagyok a f*sz hozzá mert leszedtem) de ha az a tetű mérnők 5 cm arrébb rakja a blokkot 2 perc alatt lent van így volt vagy 20 perc... elsőnek a feszítőgörgő volt gyanús beállít meg húz fasza indít >még mindig nyikkan és ekkor már csak kizárásos alapon a vízpumpám maradt majd több szem/fül többet lát/hall alapon 99%hogy az döglődik fél év után ami elég furcsa számomra igaz a vezérlést nem én csináltam idő és szerszám hiányába de megy vissza ahhoz aki csinálta és addig nem hozom el még meg nem oldja a problémát de valószínű hogy az általam említett alkatrész adta meg magát...
és az egész csak azért bosszant mert tényleg nagyon egybe van már az autó és akkor ennyit bír az alkatrész áhh..szerk: már mondtam faternak eladom azt busszal járok
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Na megvan a gond
Itt volt a rokonság, mondtam nagybátyámnak h nem indul az autó, elmeséltem a tüneteket, és mondta h az önindító reléje nem jó, vagy maga az önindító. Kimentünk, megmozgatta az önindítót, vagy az önindító reléjét, nem tudom, aztán mondta hogy indítsam be, beindítottam, és beindult
Tehát holnap el tudom vinni az elektromos szerelőhöz, és akkor a riasztót kivetetem, meg megnézzük mi az a pirosan világító led, és akkor az önindító reléjét kicseréltetem, és készen is lesz
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz rob210 #17719 üzenetére
Lehetséges bár én itt bár inkább anyaghibás lesz a dolog de megy is bele dolz..az inkább idegesít hogy nem tudom hol a számlája a sok közül mert akkor szépen vinném vissza és még azt a hibát is rájuk verném ami nincs is Mind1 ettől függetlenül b*zi volt aki ebbe az autóba a motorokat így tette be
-
_NCT
őstag
Fater nekem ma mondta, nem biztos h jobban jártam volna drágább, fiatalabb autóval, mert arra is lehet hogy ennyit rátapsolhattam volna.
Ő azt mondta, h felvett volna 1 misi kölcsönt/hitelt és egy új Thalia-t vett volna. Azt az 1 misit meg 1 év alatt szépen visszafizettem volna. Csak ugye új autóhoz normális garázs, casco stb is kell, mi van ha ellopják, gtk-ra törik stb..... Első autónak nem a szalonból szoktak választani.... No meg lakásvásárlás előtt állok, nem a kocsira akartam keresni, főleg nem a hitelesre... Továbbá mikor azt kihoznám a szalonból annyit buknék rajta kapásból, mint amit a mostani autómra ráköltöttem...
Igaz h mellette szólt h új, enyém, 0km-es, garanciális vagy 5 évig stb....De úgy vagyok vele, hogy majd...
Az biztos h a következő kocsim garanciális lesz...Persze használtan
Nem rosszak a Renault-k, mert ami kellemetlenséget okoz, azt az úton visszaadja kényelemben, de tény h van tőle megbízhatóbb autó is. 02-03'-as Megane II is olyan mint egy régi 3-as BMW. Autószerelőnek való
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Az a baj hogy imádom ezt a kis sz@r zsákot csak mindig felkapom a vizet hogy ennyire képtelen pár f*sz figyelni az autójára... és így hozzám kerülve szép lassan persze hogy minden helyre lesz téve és én is pont most beszéltem faterral ő azt mondta hogy már tényleg minden patent az autóba motor csere ph2 1.6 16v re és utána nem igazán lesz baj vele.. bár ha minden jól megy akkor kerül majd eladásra ha kirohadt alólam és leadtam a méhtelepen Vannak terveim vele azt bánom hogy itthon nem igen van aktív klubja a megane-oknak főleg az első szériának így nehezen kapok hozzá infót de hát majd magam megoldom mint eddig is
Jut eszembe rob szerinted a kombi ph2 bőr ülései bemennek ph1 be mármint a hátsókra gondolok elsők nem téma
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Én a helyedben M1-et vettem volna, mint azt tettem én is Így 1.000.000 Ft a zsebben maradt nekem, neked pedig maradt volna.
Persze tudom más igények, de nekem M1 és M2 között semmi különbség nincs, A-ból B-be elvisz, és nekem most ez kellett.
Persze extrásabb a tied, meg "szebb", újabb, talán kényelmesebb is, de ez megér 1 millió forintot?
-
_NCT
őstag
Én a francia mérnökök balf@szságán vagyok kiakadva, hogy néhány mikrokapcsolót meg kapcsolót miért kellett ilyen kurva bonyolultan megoldani, ráadásul ott spóroltak, ahol nem kellett volna.... És ugye 10 éves, folyamatosan kell rá költeni, pont amit nem akartam. De remélem egyszer vége lesz. Remélem az nem akkor lesz mikor eladom
Az a baj, h nagyon szerelmes voltam az autóba, de folyton megcsal ez a kiskurva, és a szerelem lassan elmúlik
giigz: nem értem mire gondolsz. 500-ért vetted M1-et? Azért nem vettem azt, mert biztonságban kényelemben jobb volt a M2, így erre esett választásom, meg ugye az extrák. És igen, nekem megérte, csak arra nem gondoltam, hogy 3 hónap/3000km alatt költök rá ennyit. Ha 1-2 éven belül kellett volna, egy szavam sem lenne rá, de sajnos nem kell messzire mennem, hogy találjak olyan m2 tulajokat, akik szintén sokat szívtak vele, csak van akinek van rá pénze, türelme.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Abban igazad van, ha csak olyat akartam volna ami A-ból B-be elvisz, akkor valami Fiesta-t, vagy Sutyukit vettem volna. De az extrákat, kényelmet, "szebbséget" mindenhol meg kell fizetni. Mindenkinek mások az igényei.
Szalonban is elkérik csúnyán a felárat az extrákért, akinek elég a fapad, több pénz marad a zsebében. Ez ilyen egyszerű
Az igényeimről nehezen mondok le, csak így utólag belegondolva amennyit ráköltöttem már a drágaszágra, vehettem volna egy S40-es Volvo-t is, vagy egy 2-es Focust, nem biztos hogy rosszabbul jártam volna. De az sem biztos, h jobban Próbálom magam azzal nyugtatni, hogy van 1 1.5M-s autóm, ami eléggé üzembiztos, nem kell nagyon félni, h ott hagy az út szélén. Az elektronika meg.....Jó dolog, ha normálisan van megtervezve és kivitelezve....Olcsó húsnak híg a leve, itt sincs ez másképp. Ha jobbat akartam volna, még jobban kinyithattam volna a pénztárcát, s akkor még 1 kemény telet szophattam volna kerékpárral... És nem tudtam volna elmenni Wellness-re, nem lett volna aki faterral rohanjon kórházba stb.... Kellett az autó na....A szükség nagy úr...
giigz: igen meg voltam, de tudod hogy van ez, mint a nők Mindig lesz jobb
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz rob210 #17730 üzenetére
ha ezt a hátsó ülés részre érted akkor érdekes mert nekem gyárilag könyöklős+fejtámlás
De ez jó hír..már csak a motor cserét kéne megoldanom
MMA87: az emberek többsége arra alkalmatlan hogy állatott tartson pedig azt csak szeretni/etetni/itatni kell akkor hogy várjuk el hogy a az autóját ne csak tankolja 10 éven keresztül hanem foglalkozzon is vele..mert ügye ha mindent időbe cserélsz általában fele annyiba kerül és nem indítja tovább a folyamatot én is már rég eladtam volna csak akkor valaki k*rva jól jár én meg kezdhetem újra akkor meg már inkább beáldozok majd 150 ezret és motor csere mint hogy eladjam
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Én is azt hittem, hogy üzembiztos, aztán 4 hónap alatt 2x is nem indult be Viszont ha most ki lesz cserélve a relé, meg majd megkapja a "nagyszervizet", utána már azt mondom, hogy én erre az autóra olajcserén kívül nem akarok semmit költeni amíg nálam lesz
[ Szerkesztve ]
-
-
_NCT
őstag
Az biztos...Bnőm szomszédja mit vett a kislánynak? Hát persze h nyulat, de csakis húsvétra....Tavaly is ott döglött meg valahol az utcán, mert nem foglalkoztak vele.Csak addig kellett, mert olyan kurva aranyos... Rohadna meg az ilyen...
De nem számít, h hírekben és mindenhol elpofázták 1000x, csak az vegye meg, aki tud vele foglalkozni. Érdekli ezeket szerinted? És akkor ilyen embert érdekli, mi van a kocsival? Szarik rá, eladja majd mikor már véres a torka, ameddig gurul, jó az....
-
rob210
Topikgazda
Miért egy seít vagy egy passat vagy egy audi jobb lett volna szerinted?
Azokban is szar az összes kapcsoló.
Nem egyszer nem kétszer írták már le az audinál a világításkapcsolót ami szinte beszerezhetetlen és aranyáron van.
A seatok skodák golfok mikrokapcsolója a zárnál szar, meg a motoros ablak is rendszerint lehal.
Szóval baj éppen van ott is.No és halkan megjegyzem, az enyémben még csak Bosch feliratú alkatrész ment tönkre
Renault power
-
giigz
veterán
Ja igen:
- Önindító relét honnan tudok venni, mennyibe kerül?
- Középső kartámaszt milyet ajánlatok? Van aki utólagosan rakott be?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Kartámaszból csak a midenfelé állítható normális minőséget szabad berakni ami 12-13.000.- ba kerül ennyit nekem nem ér.
A többi meg szarra se jó, van olyan ami még zavar is vezetés közben.Önindító relé, meg bontó, de én még nem is hallattam róla, hogy valakinek ilyen ment volna tönkre.
Nem a bendixed halt le?Renault power
-
rob210
Topikgazda
Oké de azt egy villamos szaki simán átköti.
Megkerüli a gyári bekötést, vagy kicseréli.
Az nem egy nagy vasziszdasz valami csak egy relé.
Miért kell ahhoz gyárit keresni boltban?Ha jól emlékszem az enyémben is meg van kerülve, az indításgátlás miatt.
Csak nekem olyan csinálta aki értett is hozzáRenault power
-
tresh
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest