- Projektor topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen TV-t vegyek?
- Videós, mozgóképes topik
- 3D nyomtatás
- OLED TV topic
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
Hirdetés
-
Már elérhető Steamen a klasszikus Marathon
gp A közkinccsé tett alkotás eddig is ingyen játszható volt, de nemrég végre bekerült a Valve áruházába is.
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Coyot
őstag
válasz FRENK1988 #13198 üzenetére
Ja igen, víz is hiányzik hogy jó legyen, viszont ez meg a belső fűtőradiátornak a számlájára írta a szerelő, merthogy az csöpög be szépen az utastérbe, el is van ázva a hangszigetelő filc és szivacs az egész jobb oldalon.
Maximum használtan tudnék venni valahol egy bontott Clioból porlasztócsúcsokat, amivel nem tudom előbbre lennék-e. De cserénél azt mondták szoftveresen is mókolni kell valamit, amit meg ez a szerelő nem tud megcsinálni.
Castrol 15W40 volt benne, azzal is lett utánatöltve.A félő még, hogy ugye olajcsere nélkül nagyon sokat mentek vele, így a motor gondolom nagyon kopik, motorgenerál meg ugye nem éppen olcsó...
tresh:
én is gondolotam hengerfejre, de akkor ingadoznia kéne a a víz hőmérsékletnek és érezni is kéne a hűtővízen a szagot, szerelő szerint sem hengerfejes.[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
A csúcsokra mondta az általam választott szerelő, hogy adalékot bele, és hogy ne cseréljük,míg pöccre indul mert még felesleges.
A vicc az hogy az első gyári turbónak érzésre menetteljesítményben sem volt semmi tünete, azt csak úgy kicserélték ezek szerint randomra, valaki szerint a szerelő jól lehúzott a turbócserével, mert ha nem is új akkor is 140k volt.
Olaj csepegés folyás sehol nincs.
Bocsánat az olajat rosszul írtam 10W40 került bele és az is volt benne előtte is, ezt is töltöttem utána, ha jól rémlik ezt is ajánlják hozzá.
tresh
Mint mondtam nem az én tulajdonom az autó, konkrétan kedvesemé (és családjáé), ezért vitték a jól bevált szakijukhoz.
A jó, hogy 2 hete áll az autó a szerelőnél előrelépés nincs (vagyis van, egy új turbó), és köv. héttől muszáj használni, mert munkaeszköz.Lebeszéltem a 7 végére a Renault sráccal egy találkát, megnézzük szervízben, aztán kiderül. Örülök, hogy két helyre kell vinni...
Köszönöm mindenkinek
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
Erre még nem reagáltam bocsi.
Szóval 9 hónapja került hozzánk az autó, az én nyomásomra cseréltünk az olajjal együtt vezérlést - vízpumpával és gázolajszűrőt is. Így már megnyugodtam, hogy barátnő vígan furikázhat vele, mert naggyából rendben van az autó. Rá 1-2 hónapra indult a sztori amit leírtam.
Má' nem
-
_NCT
őstag
válasz FerNandor #13195 üzenetére
Amúgy ha 1.5-ös dci-t veszek, így reggelente a hidegben melegítem kb 4-5 percig, majd ki az állomásra, ami úgy 5 perc autóval és leállítom, ezt fogja szeretni a turbó meg a motor? Ezt általában minden reggel így használnám....Vagy akkor tényleg vegyek inkább benzinest?
-
rob210
Topikgazda
ha valóban ilyen távokra akarod használni azt még a benzines is cudarul fogja viselni, de a dieselnél 100szor jobban, ilyen távra eszedbe se jusson dieselt venni.
egy bele fogsz fagyni, el fog koszolódni mindene, elsavasodik az olaj a sok hidegindítástól,etcetc. ilyen távra vegyél villany autótRenault power
-
rob210
Topikgazda
uram elkeserítelek az az autó hengerfejes, jobb esetben csak a tömítés égett át roszabb esetben kezdhettek spórolni.
az EGR-ki lett takarítva? motoröblítőt kapott olajcserénél?
abba a kocsiba egyébként 5W40-et tennék de mindegy, annak a motornak sajnos már mindegy.Renault power
-
_NCT
őstag
válasz rob210 #13206 üzenetére
Akkor diesel-ről mondjak le mindenképp gondolom Hát, naponta vonatozom, 160km-t, szóval a kocsi csak itthoni városban rohangálósnak kellene + évente 1x 2x pihenésképp elutazni ide oda. Csak a diesel a nyomatékával nagyon meggyőző tud lenni. De nem akarom szopatni se magam, ha valóban ilyen hibákat tud produkálni, mint amit írtatok :S
-
Coyot
őstag
válasz rob210 #13207 üzenetére
Engem ennél jobban nem tudsz elkeseríteni
A mi első olajcserénknél kapott előtte valamilyen motormosó akármit, megkérdezem mit öntöttek bele, mert én azt nem tudom pontosan.
EGR-ről csak olvastam, hogy szokásos gond. Szerelők közül egyik sem még csak említeni sem említette. Ha kifejtenéd vagy linkelnél valamit róla megköszönném
Tehát jól értem és jól sejtettem, hogy az olajcsere hiánya, és a nem törődés végleg kinyírta ezt az autót.
Mindenesetre a Renault szervizbe még elviszem, ott remélhetőleg minden ki fog derülni.
Má' nem
-
FerNandor
őstag
-
Tehát jól értem és jól sejtettem, hogy az olajcsere hiánya, és a nem törődés végleg kinyírta ezt az autót.
Igen, mint minden autót, főleg ezeket a nagynyomású (CR) precíziós dízeleket.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
Uram a linket már meg is kaptad.
A másik pedig az, hogy minden javítható azt kell eldönteni érdemes-e.
Én renault szervizbe már csak elvből sem viszem a kocsit.
Javaslom, egy hozzáértő ház szerelőhöz elvinni, aki fel is van műszerezve és tapasztalatokkal is rendelkezik.Konkréten egy hengerfej felújítás ha szelepezni nem kell 20-30 ezerből megvan.
Csak kérdés mi rossz még egy ennyire hajtott de nem gondozott autón.
Állapotfelmérésre volna szükség.Renault power
-
Coyot
őstag
Köszi!
Sajnos ezzel nem tudunk mit kezdeni, de hát ez van, pedig szerintem marha jó kis autó, megy mint a golyó és 4,5 et eszik/evett
rob210:
Ez így van hogy megéri-e majd kiderül, ha megmondták mi lehet vele kezdeni. Volt már Renault szervizben dolgozó srácnál aki kimérte a rossz porlasztókat. De pl. hengerfejet senki nem mondta, én vetettem fel a mostani szakinak aki egyből mondta hogy nem az, és hogy cseréljük a porlasztókat.Az a gond, hogy ahány szerelő annyiféle verzió van már, és én sem tudom melyik lehet igaz, ki nem b@sz át, ezért kérdeztem meg itt, csak látott már valaki ilyet, aki nem a szerelő oldalon áll és a pénzt akarja csak kivenni minél többet.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
rob210
Topikgazda
Nem mondtad hogy ennyit lesz használva a kocsi.
Azt hittem nagyobb menetek lesznek.Szvsz a helyedbe tudod mit vennék, egy egyes meganet 1.4-es 16v-es 98 lovast 2002-est.
Addigra kiforrotta az összes gyerekbetegségét, 98 lóval egész jól lehet haladni nem eszi le a fejed sem, olcsó fenntartani és ha néha hosszú útra kell menni is kényelmes és nagy a csomagtartója.Szvsz megmarad egy csomó pénzed mert a felébe se kerül egy makulátlan példány mint a II-es.
De persze mind mások vagyunk és mások az igényeink.
De ha II-est veszel se vegyél dieselt az biztos, hogy azt megbánnád.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Uram ha fogy a víz és az olaj is akkor az valahova elfogy.
Amikor mind a két komponens fogy az 99%-hogy a hengerfej hibája miatt fogy.
Ha csak a víz menne el, lehetne másra gyanakodni, vagy csak az olaj, de ha mind a kettő fogy akkor nincs miről beszélni.Ettől persze még a porlasztó csúcsaid is lehetnek szarok, de egy hengerfej felújítás után olyan lenne a gép, mint ha másik motort tennének bele.
Hiszen az elégetett olaj és víz nem pozitív irányba befolyásolja a leadott teljesítményt.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Itt van egy két alternatíva szerintem gondolkodj el rajta.
Persze a döntés továbbra is a tiéd, csak szerintem értelmetlen pénzkidobás, igaz én nagyon racionális vagyok.
sedan
Dinamikusabb ferdehátú nagyon korrekt állapotban ez pl. nekem pont elég is lenne, nem kéne jobb autó ide a városba.
Ha nem kell csomagtartó ez is kimegy veled a világból.
Ha nem számít a forma ronda és finomNeked szvsz érdemesebb lenne ilyesmiben gondolkoznod.
Ha valamit ki is kell cserélni 700.000.- ból van egy megbízható mindíg induló A-B kényelmesen eljuttató autód.Ami ha ésszel használod nem eszi le a fejed a hiedelmekkel ellentétben.
Én most a már kicsit hidegebb időkben is 7literből eljárok, ráadásul nekem még a 8V-es van ami többet iszik mint a 16V-s.Bocs a hosszú irományért.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Te nagyon rákattantál a VW-re.
De kíváncsi leszek majd mit szólsz amikor a 99-es seatok is amiket nézegetsz szétesnek.
Persze kifoghatsz jót, csak nehéz.Kollégám 1.5ös dci cliója mindene gyári 224.000nél tart és semmi baja, tök makulátlan.
3an akarták már megvenni tőle de nem adja.
Ésszel kell használni mindent és akkor nem hagyja cserben az embert.a 200.000.-limit a széthajtott 106lovasokra igaz, sajnos sok a hülye ember utána meg mennek a következtetések, hogy a renault szar.
De nekem és a kispénzű embereknek addig jó amíg sok a hülye ember és olcsón tud autót vennipeace
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
ESP
senior tag
Erre a távra autó?
Vegyél egy yamaha jog-t és pénzed is marad.
Gyakorlatilag meg a gatyád is le fogja enni, mert bemelegedni se lesz ideje mindegy mit veszel.
(#13219) rob210
A 99" Seatok azzal a motorral (1.9Tdi 110le AFN) motorkód megbontás nélkül kényelmesen mennek el 4-500.000km-tEzek a kis 1.5dCi-k ről viszont elég sok rosszat lehet olvasni
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
_NCT
őstag
válasz rob210 #13218 üzenetére
Semmi baj, inkább én köszönöm mindenkinek a segítséget. Azt már sokszor megkaptam, hogy ezért autót venni, jelenleg elég nagy luxus. De ugye nem 1-2 évre tervezem, évi hosszabb utak is be vannak tervezve, de még így is kb évi 10-12k km-t fogok menni.
1-es Megane-t vezettem még előző munkahelyem által, hát az nagyon nem jön be. Inkább akkor egy ilyen vagy ilyen Clio, amiben gondolkodom. Elsőt már láttam, nem rossz, bár az a légterelő az ablakoknál valami undorítóan van feltéve, oda van szilózva, no de az legyen a legnagyobb gond.
A 2. 2007-es, bár km-t nem írtak. 10 évnél öregebb autót meg véletlen sem szeretnék, inkább ilyen 5-6 évest, ha már ilyen kis autót vennék.
ESP
Vegyél egy yamaha jog-t és pénzed is marad.Tudom ajánlani télen, a -10°C-ban
[ Szerkesztve ]
-
Illetve a többieknek is válasz:
Annó, amikor voltam a Mesternél, ahol végül is kiderült, hogy az enyémen nem hengerfej felújítás történt 220k km körül, hanem a szokásos hajtókarcsapágy csere, akkor mondta Zoltán, hogy ezek a dci-k nem szoktak hengerfejesek lenni, sőt kifejezetten nehéz hengerfejesre vágni.
Illetve a delphi csúcsokra mondta, hogy szinte elpusztíthatatlanok.Csak gondolom megemlítem itt a nagy hengerfejesdi közepette, ugye mondanom sem kell, hogy látott/szerelt már "pár" renaultot
ui.: ettől függetlenül, lehet a kollégánál valóban ez lesz a probléma, csak úgy az általánosítás miatt említettem meg.
1.5dCi szeret 200 környékén hengerfejes lenni meg úgy kb mindene szétesni!
Majd reggel lemegyek az autómhoz és jól leb@szom, hogy már 110k km-el átlépte a széthullási határt, tehát jó lenne, ha azon nyomban szétperegne atomjaira.Komolyra fordítva, 200k km körül a 106 lovasoknál szokásos, hogy a hatókarcsapágy az ami darabokra pereg --> cserével orvosolható
Csúcsokból és nagynyomású ü.a. szivattyúból, ha nem delphi van és el van hanyagolva a gázolajszűrő csere, esetleg nem megfelelő gázolaj, akkor valóban 150-200k km körül előjönnek csúcs-szivattyú problémák
Ami a használatból ered, az pedig turbo/kuplung-kettőstömegű. Ezek elmennek akár félmilliót is, viszont ha nem megfelelően van használva, akkor meg lehet ölni 100k vagy 20k km alatt is.
Más problémáról nem tudok.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
Legyen igazad.
Láttam én már éjjeliőrt nappal meghalni.Egyébként én is elismerem a VW-t de túl van árazva.
Se felszereltséget se megbízhatóságot, se semmit nem kapok azért a pénzért amivel többe kerül.
Sőt egy renault hasonló áron kényelmesebb jobban felszerelt és fiatalabb is.Tapasztalatból írom.
Kollégáim sokszor fogták már a fejüket a 3-4es Golf fölött amikor én beültem és indítottam.
Nem egyszer kellett már VW-t vontatnom.
Olyankor mindig elmosolyodok, hogy köpködjétek csak a franciát, amíg így megy nekem jó lesz...Persze ellenpélda is van, ezt nem is tagadom.
Renault power
-
_NCT
őstag
Esetleg még ezt, ez cool lehet
rob210: váltó, kényelem, a kuplung keményebb mint a mostani autóknál (vagy az szimplán szar volt nem tudom, de kb visszarúgott), nagyobb sebességnél nagyon beszűrődtek a zajok az utastérbe. Lehet én vagyok ilyen kényelmes királyfi, csak ugye a modernebb autókhoz vagyok szokva, ha nem muszáj, nem lépnék vissza az időben Ha retrozni akarnék, akkor R19, vagy valami hasonló
[ Szerkesztve ]
-
Coyot
őstag
válasz rob210 #13216 üzenetére
Amit tehetek az az hogy több szerelővel is megnézetem, amiket itt felsoroltatok mind megnézetem ha ezek után sem mondanak semmi értelmeset az lesz a durva
Ezúton is köszönöm mindenkinek, sok új infót kaptam remélem jól tudom majd használni őket.
Friss hír hogy ahol két hete parkol az autó (após vakon bízik amúgy az ürgében), közölte hogy a porlasztók miatt ment tönkre a turbó és a következő is tönkre fog de azt már mi fogjuk ugye fizetni, mert ő le nem gariztatja.
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz rob210 #13227 üzenetére
Ahogy én tudom: a porlasztócsúcsból csak és kizárólag gázolaj kerül a hengerbe, ha szarok a csúcsok van hogy folyamatosan folyik a gázolaj, van hogy egyáltalán nem ad gázolajat, ezért jár egyenetlenül a motor. De az hogy ennek a turbóra milyen hatása van egyenlőre nekem is rejtély. Főleg hogy ami aturbó hosszútávon tönkretehette az a ki nem cserélt szar olaj, mivel a turbót ugye az motorolaj hűti, és ezért is kötik olajcserérhez a turbócserét.
Ha valaki ehhez esetleg hozzá tud szólni cáfolni vagy tagadni, kérem ne tartsa magában
Má' nem
-
Nos, akkor én nem tartom magamban
A szerelődnek küldd el, eme két cikket:
Énekeljen velünk: éljen soká a turbó!
A csúcsnak nincs köze a csigához. A csigát első sorban kosszal és a nem megfelelő olajjal lehet kinyírni.
Tehát a levegőszűrő valóban szűrjön és az előírt periódusokban cserélni kell.
Amik a turbo szívó oldalára vannak visszavezetve, ott rend/fegyelem/tisztaság legyen.
Az olajat szintén a megadottak szerint, az előírt típusra cserélni.
Odafigyelni a csiga kenésére --> olajszűrőt is gyakran váltogatni, hogy tudjon áramolni tisztán az olaj - indulásra/leállításra odafigyelés.Nálad lehetséges, hogy a retkes/nem megfelelő olaj el sem jut megfelelő mennyiségben a turbóig...csak tipp, ezért kellene egy megfelelő szerelő.
(a többieknek: az első cikk közepén említi az 1.9 dci konstrukciós, vagy inkább körítésanyag problémákat)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
Az a szerelő se tudja mit csinál.
Nem lehet hogy fűnyíró motorokat szerel?
Vagy benzinesekhez ért?
Ez a cseréljünk turbót még ha nem is az a szar általános hiba.Itt egy kis VW-s oktató film, ebből is kiderül hülyeséget beszél, hosszú de ha ezt végig nézed nem b@sznak át többet a szervizbe.
Meg lesz sejtésed mikor mi lehet a rossz.Renault power
-
ESP
senior tag
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
FerNandor
őstag
Illetve a delphi csúcsokra mondta, hogy szinte elpusztíthatatlanok.
nem a siemens-densora? mert neked és nekem is olyan van a 106 lovasban.
a delphire inkább eddig azt mondta mindenki, hogy az a kényesebb.
de ettöl függetlenül szerintem a delphi porlasztók is elmennének ugyanannyit, ha jobban vigyáznának az emberek a dCi-re.biztos nem véletlenül van ám ennyi szar dCi! 1. a renault sokkal olcsóbb, minden másnál. 2. a renault dCi-kröl sokan tudják, hogy tényleg keveset esznek. 3. a sok emberböl nagyobb arányban több a hülye is, aki nem ért az autóhoz és le se szarja az olajcseréket, hideg motort nem hajtjuk stb. ezért könnyebb kifogni szerintem egy szarabb 1.5dCi-t (de benzines Cliót is ám, az index fórumon mutatott az egyik szerelö egy 1.4 16V motoros Cliót, hogy tönkre volt baszva a olajcserék hiánya miatt és a szar olaj miatt is, teljesen fel kellett újítani, csak azok talán többet türnek, mint a dCi-k), mint mondjuk egy említett Cordobát. ilyet pl. alig szoktam látni...
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
tresh
addikt
ESP -t nem védve tényleg jók azok a régi 1.9 tdik én is abba ülnék ha nem 2 szer annyiba fájna mint egy hasonló kategóriás francia ami több extrával van felszerelve és kényelembe is hozná azt a szintet amit egy alsó köz.kat. francia kocsi...Arra meg a -10es dologra ez inkább a pdtdi-k nél jön elő amit nem hiába nem gyártanak már...viszont azt is hozzá teszem kollégám 1.9 pdtdi seat cordobája (2004-es) 220e km után még mindig minden gyári benne és azon kívül hogy kopik ez az benne motorikusan hibátlanul teszi a dolgát
Még annyit hogy én is majdnem egy 1,9 tdi-t vettem(80-as avant audi) de elvitték előlem 500K ért és abba hiába volt 285e km -8ba úgy indult mintha +30 lenne..siratom is
régi módi vagyok de nekem tetszik és ebbe van anyagMMA87: csatlakozom az előttem szólókhoz fölösleges a diesel ilyen távra..én is valami 1.4-est néznék, olcsó fent tartás, nagyobb eséllyel találsz belőle szép megkímélt jó állapotú gépsárkányt ez lehet egy clio,megane I-II közül bármelyik pl az 1.4 es 98LE tech Run clio-k igazi kis méregzsákok nagyon jó futóművel, ritka de szoktak fent lenni jó példányok igaz nem 400-500k ért De gondolom nem te fogod szállítani a családot 4 en meg azért el lehet benne férni.
ESP: oké de ez pdtdi nem sima tdi, sima tdi nél a 200e az csak be van járatva
[ Szerkesztve ]
-
ESP
senior tag
220e km-el az a kis seat még be sincs járatva
Nem véletlen van ennyi 1.9pd a gyorsulásikon. Azokból nincs kispórolva az anyag. 130 lovasból elég könnyedén kijön 220-240ló (turbo,ic,pd elem csere meg egy kis csövezés) Belseje bírja.
Félre értés ne essék nem fikázni jöttem
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
válasz FerNandor #13241 üzenetére
Úgy rémlik, hogy azt mondta delphi van az enyémben.
Tutira nem siemens, azt mindenki szidja vw konszern autóinál is a siemens elemekkel van a sok baj. A densot meg japánokban használják.Közben találtam is megerősítésként egy iromànyt.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
FerNandor
őstag
nézz majd be a motorteredbe. hamarosan megyek olajat cserélni, csinálok akkor képet.
akivel én beszéltem, dícsérte ezt a rendszert, megane klub fórumon is azt mondták, hogy ez már sokkal jobb, mint a delphi. Szerelöm is ezt mondta. Elvileg a japánoktól vették meg a Densot cuccot, csak Siemens néven fut vagy mi. a 6 sebes váltónk is Nissan. a renault és nissan az így kapcsolatban van már vagy mi. azért is van sok nissanban dCi.amúgy meg nem tudom. a lényeg, hogy fasza és kész
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
válasz FerNandor #13246 üzenetére
Bele néznék, de a csúcsokat a motor tetején az alatt a védő b@szás alatt találom.
Nem fogom megint lebontani a fél autót hozzá....le kell hozzá bányászni a cooler csövét, ami a tűzfal felőli végén nem bilinccsel, hanem valami drótos (patkó alakú) bepattintós sz@rral van rögzítve, természetesen nem hozzáférhető helyen....A napokban cseréltünk gyertyát, akkor ránézhettem volna.Egyébként valóban lényegtelen, amíg működik.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Coyot
őstag
válasz Füge007 #13237 üzenetére
Hát nehéz lesz lebeszélni róla apósékat, valszeg egy kurva nagy családi viszályt fogok szítani, de nem szeretem ha más pénzével játszanak, főleg ha kedvesemnek emiatt nagyon nagy veszteségei vannak, nem csak a szervíz, hanem a kieső munka miatt is.
Visszaolvasva megtalálom a kálváriádat? Érdekelne.
Má' nem
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen