Hirdetés

Keresés

Hirdetés

  • Retro Kocka Kuckó 2024

    lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!

  • Broken Roads teszt

    gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.

Új hozzászólás Aktív témák

  • AirBooms

    addikt

    válasz Laraxior #27025 üzenetére

    Bevallom, nem elsősorban a takarékosság miatt tuningolnám a kis Mercit, hanem mert iszonyú hosszú a váltó áttételezése, városban emiatt szinte használhatatlan, 70 alatt nem lehet kapcsolni ötödikbe, mert 1000-1200 körül van a fordulatszám, ott pedig még erőtlen. Autópályán meg eleve kevés ez a teljesítmény, a nagy homlokfelület miatt (A-osztály) állandóan lenyomnak a "nagyok". Pedig van ennek a motornak egy gyárilag 95 lovas, közel 200 Nm-es változata, amivel azért már kellemesen lehet mindenhol közlekedni. Na csak pont ennyit szeretnék. A hangja, más egyebe nem fog változni, s a párom is könnyebben vezeti majd (úgyis főleg ő jár vele). Kinőttem már a dizsis verdákból, meg a csomgtartónyi mélyládákból (sőt, ez a korszak nálam ki is maradt). S egy Subaru Impreza WRX STi sem tudna a mindennapokra örömet okozni, pedig volt idő, amikor egy 320 lóerős verziót szívesen kergettem (4,6 alatt gyorsult százra), de 20 liter alatt nem evett. Egy tankkal ritkán tettem meg 200 kilométernél többet... :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák