Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    Sziasztok,

    2009-ben történt balesetem (munkába menet - üzemi baleset) biztosító káresemény kifizetés megtörtént. (2010-ben) és egy évre rá már nem azon biztosító volt akinél voltam, de azzal a balesettel kapcsolatban , nekem 2011 évben egészségkárosodást állapítottak meg, majd (megint 1év baleseti, majd 1 év sima táppénz után) baleseti járadékra lettem jogosult. (amit 2012.10.10.-től van megállapítva, hogy jár) kérdésem az volna, hogy erre hivatkozva (2009-es káresemény, egészségkárosodás) kaphatok attól a biztosítótól bármilyen kifizetést az x%-os egészségkárosodásra hivatkozva?

    Válaszokat előre köszönöm!

    L

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    Sziasztok

    Lehet nem ide tartozik, de azért felteszem a kérdést, kifejtem.
    Ez "elállási jogom" amivel éltem.
    Pénteken kaptam meg a bolttól (2 tételt, 2 külön csomagban)
    Én kibontottam, ránézésre láttam, hogy nem megfelelő (számomra) így írtam a boltnak mailt, hogy szeretnék élni elállási jogommal és megadták a további lépéseket és úgy is jártam el (ahogy kaptam, úgy küldtem vissza)

    Kérdésem csak az volna, hogy amit én átvételkor fizettem költséget, azt is kell vissza kapnom, vagy kevesebbet is küldhetnek?

    pl.

    Fizettem:42.690 Ft -ot (megrendelésnél 42.692 Ft szerepelt, amit kerekítettek 42.690 Ft -ra)
    40.579 Ft -ot kapnék vissza (látom a rendszerben a rendelés résznél, hogy megkapták és a tételek kivont állapotban vannak és az összeg is.)

    Pontosan ezek kerülhettek levonásra (kiszámoltam és megegyezik)

    Háztól-házig garancia
    690 Ft 1 db 690 Ft
    Utánvét kezelés
    390 Ft 1 db 390 Ft
    Dobozban
    390 Ft 1 db 390 Ft
    Szállítás 644 Ft 1 db 644 Ft

    (össz.) = 2.114 Ft

    Ez(ek) ügye plusz szolgáltatások, amit nem köteles a bolt vissza téríteni ? (ha jól értelmeztem a jogszabályt a vásárlástól való elállásra ami van írva) :R

    MD
    L

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz Jorus #12310 üzenetére

    Köszönöm!
    Magyarul azt a 3 plusz szolgáltatást (háztól házig garancia , utánvét díja , és + doboz) nem summázhatják el? (vissza kell kapnom annak is az értékét?) :U

    Majd kíváncsi leszek...az összeget is úgy kértem vissza, hogy házhoz, mert nincs bankszámlám így nem tudom máshogy átvenni (ezt le is írtam nekik az elállási nyilatkozatomban)

    Amúgy ez a PCX (nincs velük tapasztalatom és eddig elállási joggal sem éltem sehol, így nekem ez új) e-mailt még nem kaptam tőlük, Hétfőn vették át amit Pénteken küldtem vissza.

    lezárt rendelések (mint fizetendő végösszeg, amit fizettem) és a rendeléseim alatt található a visszaküldött tétel, árral, stb. (természetesen ezek nekem .pdf -ben is rendelkezésemre állnak és kinyomtatva csatoltam az elállási nyilatkozat mellé ezekből egy példányt, számla / gari doku.)

    Most hívtak pont, míg ezt töltöttem, írtam, hogy a vissza fizetendő összeg megállapításra került és én házhoz való kifizetést kértem, így 1.700 Ft-ba kerül ami őket terheli, tehát a vissza fizetendő összegből vonnák le (mert az a saját költségük lenne, amit nekem kell állnom) és a vissza fizetendő összeg 40.579 Ft (amiből 1.700 Ft -ot levonnak) és én felolvastam neki ezt amit beillesztettél...és mondtam neki az általam kifizetett költségeket (amik a vissza juttatással meg is szűntek) és azt mondta jelzi az ügyfélszolgálati munkatárs felé és majd hívnak... Vicc akar ez az egész lenni kérem? :F

    MD
    L

    [ Szerkesztve ]

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz Jorus #12312 üzenetére

    Köszönöm a részletes magyarázatot! :R
    Amúgy az rémlik, hogy családba egyszer lett rendelve matrac és nem felelt meg, majd vissza is lett küldve.
    kp.-ban lett fizetve és kp.-ban is lett vissza kapva az összeg (pont az ami lett fizetve)
    A feladás/vissza juttatás költsége ügye a vásárlót terheli (a matrac esetén nem volt olcsó)
    A lényeg, hogy én is vissza juttattam (pont úgy ahogy kaptam MPL-el) és 2 csomagért fizettem (mert külön kellett feladnom és ügyeltem a teljesen megegyező vissza juttatás tulajdonságaira , mint ahogy kaptam, úgy is küldtem vissza, minden részletre ügyelve)

    Akkor nem hagyom magam, kp.-ban fizettem és amit fizettem átvételkor, azt is várom vissza. (nem még levonnak közel 4-5 ezret...) :U
    Ilyen esetben fogyasztóvédelem a megfelelő szerv akihez lehetne fordulni? (ha nem úgy jár el a bolt ahogy kell)

    MD
    L

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz MaxxDamage #12313 üzenetére

    Ezt kaptam most emailbe.

    Most akkor hogyan tovább? :D

    MD
    L

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    Sziasztok,

    Garanciális ügyintézés is ide tartozik?
    Aug.07.-n egy alkatrészt garanciális cserére küldtem és az Aug.08.-n meg is érkezett.
    Jogilag a teljesítés a bolt részéről miként van szabályozva? Úgy tudom 30 nap , de azért vagyok itt, hogy megtudjam. :R

    MD
    L

    [ Szerkesztve ]

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz mike1334 #13418 üzenetére

    Köszönöm!
    Ezt a választ kaptam:

    "Tisztelt Ügyfelünk!

    A termék jelenleg bevizsgálás alatt van a beszállítónál, további információ jelenleg nem áll rendelkezésre. Amennyiben hibásnak találják, javítják illetve ha nem javítható kicserélik Önnek.
    Ennek átfutási ideje általában 15 munkanap szokott lenni kézhezvételtől, vagy a hiba detektálásától számítva, de igyekszünk ezt az időt lehetőségeink szerint csökkenteni.

    A bevizsgálás folyamata nemcsak a hiba meglétének ellenőrzését, hanem a hiba okának feltárását, illetve amennyiben a hiba vagy a termék jellegéből adódóan javítható a javítás megkísérlését is tartalmazhatja.

    A nehezen, hosszas teszteléssel jelentkező hibák detektálása vagy a szerviz/beszállító külföldön lévő telephelye is megnövelheti az ügyintézési időt.

    Az ügyintézés lezárását automatikus e-mailben jelezzük Ön felé.

    Köszönjük megértését és türelmét!"

    Oké, akkor csak várjak és lesz majd valami...karácsonyig talán lezajlik. :U

    MD
    L

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz mike1334 #13421 üzenetére

    Ez egy 2016-os vásárlás volt és idén februárban cseréltettem (javított csere darabot kaptam, mivel már rég kifutott széria) gyártóval. Ilyen esetben nem tudom mit tehetnék. Igen jeleztem bolt / szervíz felé nemtetszésem, arra jött a korábban beillesztett válasz.

    MD
    L

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    Sziasztok,

    Lenne pár kérdésem,

    Amennyiben ki írok, hirdetek, szolgáltatást nyújtok. (PC/Laptop karbantartás, tisztítás, újra pasztázás, stb..)
    Abban az esetben, ezt milyen engedély mellett tehetem meg? (gondolom valami kell, hogy "jogilag" ilyet tehessek) - azt mondták nekem, hogy a NAV ilyenekre megy rá. /ezért nem is rakok ki semmit FB-re pl./
    Válaszokat, segítséget előre köszönöm! :R

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz LuckyL #15308 üzenetére

    Magyarul vállalkozónak kell lenni hozzá és "csak úgy" nem írhatok/hirdethetek (pl. FaceBookon) ilyet sehol, hiába értek hozzá és van több éves/évtizedes tapasztalatom, gyakorlatom ebből? :R

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz LuckyL #15310 üzenetére

    Köszönöm! :R
    Kezdetben csak ismerősnek csinálnék ilyet, később akár ismeretlennek is és a katás egyéni vállalkozáshoz kell könyvelő, stb is tudtommal. Van ismerős, az katásként "vállalkozik" mint asztalos (havi 1 milla+ a bevétele általában és csak a havi 50-et fizeti maga után, Szombat és Vasárnap is dolgozik) van neki 1 embere, aki nincs bejelentve és szerintem ha így folytatja, megütheti a bokáját.

    [ Szerkesztve ]

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz Exodion #15344 üzenetére

    Nekem az Ipon-al volt VGA garis ügyem , vásárlástól eltelt több mint 2 év után és a Cseh Asus szakszerviz cserélte minden szó nélkül (cserét kértem külön) és a VGA sem volt éppen alap fajta :D
    Csere/kézhezvétel napjától újra indult a 2 év gari /azért nem 3 év , mert nem újat, hanem javított csere darabot kaptam, mivel már rég kifutott/nem gyártott szériáról volt szó/

    Az egész lefutási ideje 41 nap volt (garifutár megrendeléstől a kézhezvételig)
    Csehek 2 nap alatt letudták/cserélték, legtöbbet a Magyarországi beszállítónál volt (idő) és azokkal is külön felvettem a kapcsolatot, (RAMIRIS) hogy mi lesz már... :D

    Sokat nem tehetsz, mint vársz... :K :U

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz Exodion #15346 üzenetére

    3 év gyártói garancia lényegében azt jelenti ("gyártói"), hogy a Csehek (ott az Asus VGA szakszerviz, hazánkba nem csinálnak régóta Asus ilyet) majd ők intézik, (csere, javítás vagy kp. vissza ha első 2 nem kivitelezhető) a többi meg a nagykeren múlik, meg a bolton, de ha bolt megkapja, annak nincs különösebb dolga vele (max. dokukat elkészíti hozzá, ha csere volt akkor új gari idő/SN stb..), küldi is.

    Konkrétan törvény nem szabályozza az átfutási idejét, csak "törekedni kell" :K
    Bármit is teszel, azzal nem leszel előrébb.

    [ Szerkesztve ]

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz Zeki #15369 üzenetére

    Első körben (normális/megbízható) ügyvéd mindenképp javasolt lenne.

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    Laptop most van ötödik szervizelésen, ismét alaplap csere vagy [kép] lesz.
    Ha a képen látható lesz és kp.-t kérem vissza (nagykerekkel lebeszéltem, megoldják -INGRAM ÉS DEMAND- a bolt hiába szűnt meg) nos a számla megvan, bolttal (tulajával) veszik fel a kapcsolatot és intézik a kp. vissza igénylést ahogy kivettem a nagyker leveléből. Számlán nem az én nevem, címem van (cég neve szerepel rajta). Az nem okoz problémát? Jogosult vagyok a kp.-ra?

    Nagyker ezt írta nekem:
    "Amennyiben kap egy Kártalanítási Engedélyt azt továbbítja nekünk és mi továbbítjuk az importőrnek.

    azt kell önnek eldönteni hogy egy másik típusú gépet szeretne vagy pénz visszafizetést.

    1. Ha másik gépet szeretne kapni azt mi házon belül meg tudjuk oldani .

    2. Ha pénz visszafizetést szeretne az már komplikáltabb ugyanis mi nem állunk üzleti kapcsolatban egymással közvetlenül.
    tehát fel kell vennünk a kapcsolatot azzal a céggel aki eladta önnek a gépet és egyeztetünk a közvetítésről."

    Másik válasz a nagykertől:

    "1. A gépcsere bármi lehet értékegyeztetéssel +/- 5000 ft nagyobb értéknél különbözetet számlázzuk kisebb értékűnél megegyezünk a megoldásban

    2. Mi mint Nagykereskedés az INGRAM Micro Magyarországtól mint hivatalos importőr vásároltunk és mint ahogyan nálunk sem így náluk sem vásárolhat akárki,
    a computrans nálunk vásárolt mint kiskereskedő, a jóváírás csak rajta keresztül lehetséges hiszen ő állította ki a számlát.

    3. A computrans tulajdonosa nem szünt meg csak a boltot csukta be, tehát megoldható.( de itt csak közvetítők vagyunk )"

    Pénz vissza (713k) járható út, vagy a levásárlás csak? Hozzáértők véleményét előre köszönöm! :R

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz LuckyL #15690 üzenetére

    Nem pontosan :)
    Van egy termék ami cég névre lett vásárolva (mint vevő)
    A bolt ahol az a termék vásárolva lett, na az nincs már (megszűnt)
    Asus (mint termék gyártó) ált.szabályzata szerint elvileg nincs hatással arra (garanciális ügyintézés, jog), hogy kinek a nevén van a számla. Többi az a leírtak szerint. (Nagykereskedés válaszai a neki feltett 2 kérdésre)

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz galoslac #15692 üzenetére

    Mind2 Igen (elvileg) - 2015 az utolsó dátum az oldaluk szerint. [link]
    Hozzáértők írták (laptop boltos pl.) aztán ha oda jutok, majd kiderül :)

    Nagy valószínűséggel simán át fog menni a rendszeren (át kell mennie), mert azt fogják nézni, hogy ki küldte szervizbe a gépet, kinek a nevén megy az ügyintézés.

    illetve:

    A számlán a név mindegy, nem fognak igazolványt kérni, mert a jótállásnak nem feltétele a személyazonosság igazolása, csak a számla megléte.

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz galoslac #15694 üzenetére

    Az egyértelmű. :K
    Most szervizben van ismét, 2.-ik lapot rendelték le hozzá (közben a harmadik csere/kártérítés kérelem is el lett küldve a gyártó felé a szakszerviz által) és a (gépház alsó, felső része) külső borítást is rendeltek hozzá (saját kérésre, mert már látszik rajta a sok szétszedés okozta "hibák" is)
    Nem is elsődleges a csere / kp. vissza , de szervizes szaki szerint is az lenne a legjobb megoldás, ez a Holland Asus-on múlik, hogy engedélyezi vagy nem. Nekem a laptop vissza jó állapotban lenne a legjobb megoldás, mert nagy tételben vásároltam hozzá +tartozékok, adattárak (SSD-k) és memóriát is (külön ebbe)
    Én csak a "jogaim" próbálom érvényesíteni, az sem megoldás, hogy megjön a szervizből (mint javított termék) és pár nap eltelte után küldöm is vissza fel....használni szeretném, nem küldözgetni.
    Fogyasztóvédelem azt írta (a történetemre) hogy jogos a csere kérelmem. [kép]

    A szakszerviz szerviz technikusa szerint nem biztos benne, hogy az újbóli lap csere megoldja-e a tapasztalt problémákat, de az tény, hogy az Asusos teszteken nem ment át (pl. GPU hiba)

    (#15697) galoslac:
    Azt nem említettem. Egyértelműen én intézem az egész folyamatot, az én birtokomban van az eszköz (full gyári állapotban és tartozékokkal, számlával, gari könyvével, stb..) és én nevemre szól az összes "munkalap, szervizlap" és tőlem viszi/hozza a GLS gari futár is + én nevemen van regisztrálva az Asus rendszerben is. :K

    [ Szerkesztve ]

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz LuckyL #15699 üzenetére

    :R
    Elvileg (Magyar Jogszabály szerint) "céges" vásárlás esetén 1 év garancia/jótállás van. Vagy rosszul emlékszem? (úgy általánosságban)

    Persze itt a gyártói szabályzat a mérvadó, mely 2 évet határoz meg. Azt elvileg a kutyát nem érdekli kinek a nevére lett vásárolva, a beküldő/ügyintéző (garanciális) kiléte/személye a mérvadó. Második évben van a gép (garancia) és elsődleges mód a javítás.

    Amennyiben nem tudja a szakszerviz javítani, vagy a Holland Asus (mint EU központi gyártó szerv) úgy döntene, hogy "kártérítésre/levásárlásra" vagyok jogosult, akkor inkább a kp.-t választanám, mert nincs jelenleg a piacon olyan gép ami a számomra megfelelő.

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz LuckyL #15702 üzenetére

    Az lenne a legjobb, tudtommal ami van nekem, az már nem gyártják/nincs készleten, de úgy legyen és csere darab lenne a legjobb a gyártó részéről! :R

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz LuckyL #15704 üzenetére

    Köszi a segítséget, infókat mindenkinek.
    Majd megírom mi lett a vége /ha érdekel bárkit is/ :) :R

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz LuckyL #15704 üzenetére

    Megírtam a nagykernek a dolgot (számla nem nevemre szól, ahová szól az sincs már, mint "cég" és a bolt) és ezt a választ kaptam:

    Amennyiben beérkezik a ASUS által kiállított csereigazolás/jóváírási engedély, felvesszük a kapcsolatot a beszállítóval valamint a többi beszállítóval is és megpróbáljuk elintézni Önnek a cserét a kért típusra,

    ha ez nem lehetséges valamilyen úton módon közvetítői szerepet ellátva segítünk Önnek az esetleges pénz-visszafizetési igényével kapcsolatban.

    Az eddigi tapasztalataink alapján lehetségesnek tartom mind a csere mind a pénzvisszafizetés lehetőségét. De elsődlegesen magával a cserével kell elsőnek indítani a folyamatot.

    Így kérem ha megérkezik Önnek a ASUS engedély mindenképpen juttassa el hozzánk valamilyen formában.

    Szóval előbb legyen a kezembe a "csereigazolás/jóváírási engedély" aztán lehet tovább menni.

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    Volna egy kérdésem, lehet nem ide tartozik de hátha valaki tud mondani valamit.
    Dolgoztam egy helyen és megvettem a busz bérletet (félhavi, mert akkor kezdtem) és cég nevére kértem számlát (ahogy kell, ahogy kérték) és leadtam, munkaviszony megszűnt, de nem fizették még ki az árát, már telefonáltam fene tudja hányszor (bárelszámolónak, 2 helyre) és mindig azt mondják, még nem kapták meg , de ha megkapják rendezik... ilyenkor hova lehet fordulni segítségért? (nem az a pár db ezres zavar, kell a fenének... de én teljesítettem mindent a munkába álláshoz és önhibámon kívül a cég nem tudott tovább alkalmazni (üzemorvos alkalmassági doku miatt amit arra írt) és én eleget tettem a "kötelezettségemnek" de a cég/munkáltató (kölcsönző) az nem akar így tenni.. lassan 1 hónapja már! /pont egy hónapja.../

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    Ez hogyan is van / értendő? :)
    Magyarul: Én a nagykernek elküldtem az utalványt és az csak azt igazolja, hogy a dolog elindult? Lehívható összeg ami felhasználható, azt csak a CN kód kiküldése után kapják meg? (40 munkanap)
    Én jeleztem a nagyker felé a kp.-ra való igényem (mivel a választható termékek között nem találtam számomra megfelelőt), erre azt írták hogy felveszik a kapcsolatot a Bt.-vel. (nagyker intézi a volt bolt tulajával a kp. vissza fizetést, akkor az utalvány mit is ér?) Asus elmondása szerint az utalvány beváltási helyén a számla értéke kifizetésre kerül. (esetemben nagykernél, mert a bolt az megszűnt, akinek a nagyker tovább adta)

    Ezt kaptam az Asustól + a kártérítési utalványtnyt. [kép] mellékelték.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Értesítjük, hogy a levásárolhatóság lehetőségét biztosítjuk Önnek, amely ezen levél tesz hivatalossá.

    Esetazonosító szám: HUB2******

    Önnek a készülék vásárláskor kapott számla ellenértékben biztosítunk levásárolhatóságot. A csatolt csereigazolás ellenében az Ön eredeti kereskedésénél érvényesítheti azt. Ezt postai úton nem áll módunk elküldeni, amennyiben a kereskedés nem együttműködő, kérem keresse az ügyfélszolgálatot további segítségért.

    Amennyiben kereskedése időközben megszünt, úgy levásárolhatóságra nincsen lehetősége!

    Kérem fáradjon be a kereskedéséhez, hogy csereigazolását érvényesíthesse!

    Tisztelt ügyintéző Kereskedő!

    Hivatkozva az alábbi levél tartalmára, kérem járjanak el a következő kártalanítási ügyben az Tisztelt ügyfél részére.

    Az ASUS Magyarország ügyfélszolgálata nevében tájékoztatni kívánjuk, hogy hivatalosan is megindításra került a jóváírásos kártalanítási eljárás, amelynek során a kereskedelmi láncon keresztül kívánjuk kártalanítani ügyfelünket. Mivel jogi kapcsolatban csak a nagykereskedelmi ponttal állunk, közvetlenül a kiskereskedelmi pont és tisztelt ügyfél kártalanítására nincs lehetőségünk, így a nagykeresdelmi pont kártalanítását tudjuk végrehajtani. Készpénz visszafizetése nem áll módunkban. Felhívom figyelmét, hogy bármilyen okból kialakult árkülönbözetből származó veszteséget az ASUS nem térít meg.

    A kártalanítási folyamat során egy úgynevezett CN kód (credit note) kiküldésével lehetővé tesszük az Önök számára a felmerült jogos kártalanítási igény benyújtását nagykereskedelmi partnerük felé. Ezen CN kód segítségével pedig ügyfelüket Ön(ök), mint kereskedelmi értékesítő, a törvényi előírásoknak megfelelően a kiskereskedelmi számla ellenértékében előzetesen vagy utólagosan kártalaníthatják saját forrásaikból. A hivatkozott CN kód várhatóan az elkövetkező másfél hónapon belül kerülhet kiküldésre..

    Ezen levél az ASUS Magyarország hivatalos nyilatkozatának tekintendő! /A csatolt cserére jogosító igazolás egy hivatalosnak tekintendő dokumentum, ami igazolja a kártalanítás megindítását./

    A folyamat lezárásáig kérjük szíves türelmüket!

    Felhívjuk figyelmét, hogy lehívható fedezet a kártalanítás mögött csak a CN kód megküldését követően lesz.

    Az előre látható idő körülbelül 40 munkanap, , ami ezen levél elküdésétől értendő.

    Tisztelettel,
    ASUS Szervízügyfélszolgálat

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz MaxxDamage #15799 üzenetére

    Kártalanítási engedély [kép]
    QR Code beolvasáskor (ami az utalványon található) az üzenet: [kép]

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz Lauda #15874 üzenetére

    Érdekes dolgok ezek :)
    Én 2009-ben voltam 6 hónapot Baleseti tp.-n (akkor még 100% volt) és utána 1.3-1.5 év (munka) után ismét 3-4 hónapot simán, majd azt követően dolgoztam 1 hónapot és utána voltam sima tp.-n 1 évet és 1 év Baleseti tp.-n (egyhuzamban) 2x1 év között csak az éves szabi letöltés volt kihagyás.

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    Sziasztok,

    Ide is betenném (utolsó pár h.sz.) [link]
    Mik a lehetőségeim? (Nagykernek megírtam, hogy a korábban felajánlott csere/új gép opciót választanám mégis - persze ha még lehetséges - választ talán holnap kapok)

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz galoslac #15918 üzenetére

    Képen szereplőt megpróbálom.
    Esetleg felhívod a számlán szereplő céget, hogy ez a problémád.... --->> Ez is egy lehetőség / opció.
    Értelmes ember nem fogja neki "puszira" odaadni a 700k-t...( a NAV lájkolná! ) --->> Az biztos!

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz galoslac #15920 üzenetére

    Csak az a kérdés, hogy ilyenkor még kérhetek a nagykertől egy új gépet? /bár erre holnap elvileg fogok kapni választ tőlük, minden bizonnyal/

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz galoslac #15922 üzenetére

    Elvileg el, és mint korábban írták, az az egyszerűbb mód. Csak az a kérdéses, hogy a kisker mennyire lett bevonva és a nagyker a javamra tud-e dönteni/intézkedni vagy sem. (csak a választék a kérdéses ami közül lehet)

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz asdf_ #15924 üzenetére

    Van benne igazság :R (de ez nem ilyen egyszerű)
    Boltnak / cégnek könyvelni kell. (Adó, Áfa, stb..)
    5x volt a termék szervizben, mindet én intéztem, mind a nevemen van, címemről vitte a futár és hozta vissza, "kártérítési utalvány" és nyomtatvány (gyártó által SN alapján kiállított) is név szerint engem illet...de ez mégsem ér semmit kb.

    Holnap beszélek a nagykerrel (ha nem kapok mailben választ, akkor felhívom) és kiderül.
    Lassan 2 hónapja se gép, se pénz...no comment.

    Gyártó, szakszervíz korrekt volt, nagykerek is (2 nagyker érintett, egyik Európai, masik Magyarországi) a kisker/bolt aki nekem nem akar fizetni, csak annak akinek a nevére szól a számla. (Cégnév) kib*szott egy ügy ez... A céggel semmilyen kapcsolatban/szerződéssel nem állok, így hülyeség lenne ha felkeresném őket pl. telefonon. (cégen belül ki tudja ki vette a gépet a cég nevére, lehet lenyomozhatatlan...és ha a kisker fizetne, akkor a cég csak jól járna. Én meg aki intézte az egészet (és szívott vele sokat, meg fizettem érte) az meg igy járt, semmi se jár/jut/marad? Vagy mi?

    [ Szerkesztve ]

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz asdf_ #15928 üzenetére

    2 éves gyártói garanciás termékről (Asus) van szó, aminek a második évében járunk. Adásvételi dokumentum nincs, de minden más megvan/megvolt (amit a gyártó/szakszerviz kért azt mind leadtam, gyári garancia könyv az nálam van , + gyári számla digitális -.pdf formában-) így ebben az esetben is engem illet a jog? /teljes összeg vissza térítés) az EU központi gyártó a hozzáférhetőséget megadta a nagykernek, aki lehívhatja és a Magyarországi gyártó képviselete a részemre is leküldött mindent pl. [kép] + utalvány is rendelkezésemre áll. Nem értek hozzá, hogyan vannak ezek a dolgok.

    [ Szerkesztve ]

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz galoslac #15932 üzenetére

    Lehet a végén ebből ügyvéd lesz... :U

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz galoslac #15920 üzenetére

    Még nem történt semmi, nem érkezett válasz a nagykertől, holnap lesz a harmadik napja.
    Milyen kockázatai vannak a cég felhívásnak? :F

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz galoslac #15942 üzenetére

    Igen, felvettem a kapcsolatot azzal akitől én vettem (elvileg ő a második tulaja a gépnek aki csak tovább passzolta nekem) de nem túl bőbeszédű.

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz galoslac #15944 üzenetére

    Csak nem :)
    Amúgy lehet fel kellene hívnom az adott céget és kérni a nagyfőnököt, majd a számla alapján megkérdezni, hogy személy szerint kihez is tartozik a vétel (ki intézte) és aztán azzal beszélni és folytatni... Jobbat nem tudok. Ha meg valóban "lopott" (amit kétlek - mert full gyári állapotban, dobozában, még bejáratott állapotban sem volt mikor én átvettem) akkor lehetne segítséget kérni tőlük, vagy rendőrség/bíróság és majd csak lesz valami. Jobbat nem tudok. :U

    A hatósági szerv bevonását az ügybe a legvégső és legutolsó esetben tenném csak, mert így sokat vesztek, hogy se pénz, se laptop...

    [ Szerkesztve ]

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz galoslac #15946 üzenetére

    Honnan tudod? Írtam a cég nevét? Nem emlékszem :) :B
    1995-ben alapított cég. Bp. és Székesfehérvár ahol jelen vannak - Fa-, építőanyag-, szaniteráru-nagykereskedelem.

    [ Szerkesztve ]

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz galoslac #15948 üzenetére

    :R
    Pontosan!
    Előtte a nagykert hívom mindenképp és rákérdek, mi a helyzet.... (csere ügyben) ha semmi biztosat nem tudnak mondani, akkor fordulok a cég felé. Jobbat nem tudok.

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    Sziasztok,

    Egy érdekes kérdés, remélem ide tartozik.
    Van egy laptop, amit nagykertől kaptam, mint választható "csere" darab - új.
    Jótállási jegy (eredeti) van hozzá, számla viszont nincs. Ez így normális?
    Amennyiben bármi gond adódna a géppel, amivel csak csere jöhet szóba (nem lenne javítható) és a modell kifutott széria lenne, azzal milyen jogaim vannak és milyen kötelezettsége a nagykernek felém? (ezt jó lenne tudni) :R

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz LuckyL #16103 üzenetére

    Köszi! :R
    Nem volt egyszerű, de azért rosszul sem jártak ezzel, így (nem keveset nyertek kp.) :D
    Írtam nekik egy mailt, aztán vagy-vagy

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz kraftxld #16105 üzenetére

    Jótállási Jegy az van hozzá. CHS-től
    Onesiteositva nincs, de a nagyker (CHS) intézi a háztól-házig gariszervizbe juttatást.

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    November 3. Dolgoztathatnak Nov.2 helyett? (03. kezdődne az éjszaka egy nagy multi cégnél) tehát egy Szombati túlórát Vasárnap akarnak dolgoztatni és az azt következő héten Hétfőtől kezdődik/folytatódik az éjszaka (elvileg Szombat reggelig, de abban sem vagyok biztos, hogy a hét végi Szombat éjszaka is nem lenne túlóra. Ilyet lehet csinálni?

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz MaxxDamage #16120 üzenetére

    Esetleg erre valaki? :R

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    Sziasztok,

    Itteni utolsó pár h.sz. a téma (nem akarom újra be írni)
    Tudna valaki mondani rá valamit? :R

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz #24845312 #20129 üzenetére

    Igen, van (bér) alapom (fix. bér)
    Párom az máshol van és ő órabérbe van fizetve, ott fizetik az ünnepnapokat is.
    Akkor ez a különbség a 2 között? (órabér vs. fix. bér?)

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz darvinya #20137 üzenetére

    Nem kell kölcsön adni...max. nagyon közeli rokon. ;]
    Viccet félre téve szólj neki, hogy ha nem fizet x napon belül akkor élned kell Magyar Állampolgári kötelezettségeddel és jogoddal....feljelented a rendőrségen (minden bizonyíték a kezedben!) aztán talán ráveszi magát a vissza fizetésre...

    Más is biztos ír valamit a témára, várjuk azért meg. Nekem ez jutott hírtelen eszembe. ;)
    "Szó elszáll, írás megmarad"

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz darvinya #20140 üzenetére

    Az úgy más, de tartozást illik vissza fizetni. :U

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    Sziasztok,

    Munkavállalói jogok topik nem igen aktív és volna egy kérdés amire talán valaki tudja a választ így feltenném.

    Van egy cég ahova átmentem, December 30. szűnt meg a munkaviszony a korábbi cégnél, munkanélkülin voltam és Március 18. kezdtem az újnál.
    A 1 Március 4. Napot nem kellett volna le dolgoznom, vagyis én 26. dolgoztam, de sima munkanapként került kifizetésre. Hiába mondtam nekik (HR és felső vezetőnél) , hogy a cégnél én 18. kezdtem, igy a 26. nem ledolgozás nekem, hanem túlóra. Jól sejtem hogy "átvertek"? Nem túlórába lett kifizetve.
    Azon a héten Délelőtt dolgoztam (H-Szombatig) és Vasárnap kezdtem az éjszakás hetet (ott Vasárnap a Hétfő. 3 műszakban vagyok. (ha ez számít valamit)
    A Március 31. Ejszaka a cégnél Áprilisra (elseje) értendő, mert az a cég szerint abba tartozik és úgy lesz elszámolva. Korábbi cégnél ez sem így volt.. számomra ez is érdekes. :U

    Válaszokat előre köszi!

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz Đusty #23763 üzenetére

    Köszi!
    Amúgy a szerződés is elég bonyolult és mindenre kitérően megfogalmazott. :K
    /nem néztem a korábbi gondomra, felvetésre alapul szolgáló szerződésben foglaltakat - időkeret, pl./ :B

    Ja és a Márc. 14. amiről szó volt, csak most vettem észre, hogy elírtam :(((

    [ Szerkesztve ]

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz biker #23765 üzenetére

    No igen... :U
    Jogalkotás az (nálunk) már csak ilyen. Sajnos!
    A cég is jól kijátssza a dolgokat (kiskapuk) és alkalmazzák azt...

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

Új hozzászólás Aktív témák